-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz parandroid #102839 üzenetére
Nem ártana ha elolvasnád mire válaszoltam. A fórumtárs vezetett egy Fiat 500-ast aminek lógott a bele, ez alapján eldöntötte, hogy mindegyik szar.
Erre írtam a golfos példát. Mikor autót kerestem nyilván találkoztam szarral is, ettől még nem írtam le a típust, sőt most is Golf 5-öm van.
15 éves pedig nincs belőleui.: A műszerfal színe alapján válogatsz barátokat ?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz parandroid #102847 üzenetére
Egyébként szerintem sokkal szarabb ha a középkonzol(pohártartó környéke,klímavezérlő,fejegység,stb) zongoralakk, mert azt gyakran babrálja az ember és hamar ganén néz ki.
(#102849) sasa134
Az a kocsi ami 20ezer km után ilyen, az fos, gyenge minőségű autó. Van nyilván olyan példány ami jobb, és van ami rosszabb állapotú. Ez van.
Ennyi a lényeg, függetlenül attól, hogy tetszik-e az autó. Bármelyik fenti modellből tudsz olyat találni amit 20ekm alatt lerúgtak -
tresh
addikt
válasz parandroid #103269 üzenetére
Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.
Na ja mert a németek keményen tolják a hazai piacot tök mindegy hogy autó, furógép, vagy ceruza. Szerintem ez normális dolog
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #103269 üzenetére
Luxembourg az eléggé francia behatás alatt lévő terület, az autók 85%-a ennek ellenére német (audi, bmx, merci, esetleg vw). Ami francia, azon általában francia rendszám is van, vagy 10 éves bevándorlóautó.
-
deicide
veterán
válasz parandroid #103269 üzenetére
Azért itt is van fizetőképes kereslet, ha nem is nagy, nyilván nem a Magyar piac miatt tartják fenn a gyárak a konfigurálhatóságot, hanem mert a pörgős piacokon megvan rá az igény. De lehet, hogy eltántorított volna az Opeltől, ha csak előregyártott konfigurációkból lehetett volna választani.
Az persze megválaszolatlan kérdés marad, hogy az Accord gyenge számaiban mennyire játszhatott közre az opciók sovány száma.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #103274 üzenetére
digoknal mondjuk a Alfa feljebb pozicionalt, a VAG is inkabb az Audi-t celozza oda, nem a Skoda-t
több drón kell ;P
-
deicide
veterán
válasz parandroid #103274 üzenetére
Jaa, értem, igen. Ha csak itt a cégnél nézek körül, akkor Opel a legtöbb cégautó, a többi Ford. És hasonló lehet a trend idehaza, de külföldön is. Csak a magánvásárlókból meg biztosan nem lehet fenntartani egy üzlethálózatot, ha ráadásul a modellpaletta nem erős.
A Hyundai van talán jobb helyzetben, a cégvezetés vett i30-akat is nemrég, talán ők megvetik a céges bizniszben a lábukat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #103274 üzenetére
Ha már koreaiak. Ez az új Sorento nekem nagyon tetszik. Nem vagyok egy SUV mániás, de egy ilyennel szívesen elkrúzolgatnék 110-el Dél-Spanyolországba.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz parandroid #103285 üzenetére
ha úgy van verd le a biztit, nagy meglepetés lenne ha nem indulna a tesla
uhh Frankfurt-ot de szerettem mennék is vissza de asszony nem akar németbe költözni De az osztrák részre már hajlik
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #103285 üzenetére
El lehet abban férni
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #103291 üzenetére
Nekem egy kis 1.4 16V B Corsam van jelenleg, biza, télen, 4-5-6km távokon városban bepapálja a 9et - igaz nem is megyek kímélő üzemmódban, átlagosan folyok a forgalommal.
Hosszúban, 2 személy + csomag átlag 90es tempóba (2 hegyet meg kell mászni, ebből egy elég szerpentines) 6-6,5.
Én is sokaltam, aztán utánaolvasva rájöttem, hogy ez ilyen, nincs mit ezen rugózni.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz parandroid #103291 üzenetére
Sajnos el kell fogadni, hogy ha egy közel 1,5 tonnás autót elkezdesz haszálni, akkor az akármilyen modern pédétédéi, az, hogy sikerüljön 4-5 liter per 100 km között tartani, az bizony erősen függ attól, hogy sikerül-e beállnod az autópályán egy kamion szélárnyékába, és ott haladni folyamatosan 90-nel, lehetőleg sík terepen.
Ezt cáfolnám. A modern dízeleknek elég hosszú áttételei vannak, ahhoz, hogy ne kelljen trükközni. 5 liter vígan hozható pályán 120 és 140km/h között.
Ezek 2600-at forognak 160-nál.
Mielőtt kérdeznéd, van ilyen autóval tapasztalat, meg a régebbi dízelekkel is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz parandroid #103352 üzenetére
Siman
Ajanlhatok nemetet, koreait vagy japant is. Viszont ha valami stilusos kerest az ember akkor az olaszokkal nem nagyon lehet mellefogni. -
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #103364 üzenetére
én sem értem miért röhögnek rajta és miért ez a randa autó etalonja.
bátor elképzelés az igaz, de szerintem is aranyos, és semmiképpen sem csúnya. arányos, nem groteszk, csak ilyen kis vicces delfinforma.
az egy dolog, hogy nem fér bele az autofil megmondóemberek "
f*szszivarforma kasztni p*nára hajazó logóval" (esetenként az is lehet f*sz lásd volvo, vagy f*szmetafora lásd peugeot) ideáltípusába, de korántsem annyira randa mint amennyire röhögnek rajta.kis bumszli majom, de legalább van stílusa.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz parandroid #103370 üzenetére
Nálam ez viszi a prímet: Rönó Wind
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
válasz parandroid #103370 üzenetére
Miért mátrix, egyik filmszereplőre se hasonlít
Ha van randa autó, akkor azok a régi SsangYongok voltak, meg nekem az utolsó szériás primera is "visszamenjé".
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hurenzon
senior tag
-
m3tr0
senior tag
válasz parandroid #103373 üzenetére
Itt nálunk a városban van egy, azt szoktam látni, hát valami botrányos..ennyire aránytalan autót még sosem láttam.
Rendesen bűn ronda.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Declare
őstag
válasz parandroid #103373 üzenetére
Sulyos olasz es zongoralakk fobiat allapitok meg....
(#103365) DeFranco ez egyebkent jo, az egyik haverom is aki rendszerint +30 perc kesessel erkezik meg akarhova, ö is azt szokta mondani, hogy ö nem kesik, neki ez a stilusa
mod: nekem amugy ez egyaltalan nem ronad elöben mondjuk nem lattam meg
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #103364 üzenetére
Tényleg, Stilo és Grande Puntoról mik a vélemények? Esetleg Marea..
Mennyire lehet kifogni szívató példányokat?Itt a szomszédban van két Stilo, de mindegyik 2 havonta egyszer mozdul el a helyéről - ez is olyan, mint az Alfa - vagy szerelőnél vagy garázsban?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz parandroid #103377 üzenetére
Hat nem tudom....de tenlyeg igaz, hogy sokszor a kepek es az elö tapasztalas az meg tudja döbbenteni az embert....mindenesetre, most megnezegettem a kepeket es hat azt nem mondom, hogy szebb autot meg nem lattam, de 13500 euro-ert egy full elektromos kis munkaba futkosos autohoz kepest nem rossz....a hatulja nagyon nem tetszik, de a többi, kepek alapjan....so-so...
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #103364 üzenetére
a Palio Weekend, az egy mk1 Punto kombi bodeval
haaat eleg khm, na
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
nagyúr
válasz parandroid #103468 üzenetére
Ez tény csak nagyon kevés benzines példány akad a hazai piacon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #103497 üzenetére
na pont ez a marketing, latod
orrba-szajba nyomjak a TDI reklamot a TV-kben, akkor ez rogzul a fejekben, meg van az un gerilla marketing is
hiaba nem volt elso meg nem is a csucs, meg amugy is csak egy gyujtonev, hiszen a TDI logo alatt a motor lehet adagolos, PD meg CR rendszeru is
Croma az nem sedan Tipo volt, mert az a Tempra volt
Croma-ban voltak turbobenzin motorok is, szivok is, meg ez a TDid motor
de a Passat-ban ekkor mi volt? egy G60-s betegagy motor, meg az oskovulet 1.6TD 95%-ban intercooler nelkul 70nyihaval...woooowaz meg hogy miert nem orvendett nepszerusegnek orok rejtely marad kb, mert rohadni is jobban rohadtak a Golf-k a Tipo-nal, okosabb technika volt mar akkoris a digokban, nagyobb volt az utastere is, meg tobb extra is kerheto volt belejuk, klima is volt akar, meg egyes motoroknal mar szervo, 4 tarcsafek alapbol
ja hogy ezt altalaban mar senki sem tudta, mert a fubazzeg a goooof az aztan az uuuu----
ez kb olyan mint a miert vesz a juzerek 80%-a intel CPU-t dragabban, amikor qrva mod nem hasznalja ki, csak tobbe kerul, es kevesebb jut masra mellette, ami meg fontosabb lenne, mint az i5-s vagy i7-s CPU, de mar csak egy hoki VGA-ra jut mellette
AMD-bol meg vehetne egy CPU-t kevesebbet es melle maradna egy generacioval jobb VGA-ra is, amivel maris jobban menne a game is a csucs CPU nelkul is, hiszen alatalban nem unlimited ammo van erre sem, hanem egy keret, amibe be kene ferni
de megmondtak neki hogy azt ne vegyen, mert fagy, vagy nem is hallot rola, hogy van egy masik gyarto is,e s az o igenyeinek qrva mod eleg lenne az is, kevesebbert
es ha megkerdezed utana miert azt vett, akkor 10-bol 9 aszondja erre, mert ezt mondtak neki masok, hogy az jo lesz neki
de azoknak a masoknak persze semmi sem darga, ha egy mas vki penzet kell kolteni eppen
azon meg kulon szoktam rohogni, amikor vki a Celeron-tol varja a sebesseget, mert a zi sintel, amikor ugyannyiert 4 magos AMD-t vehetett volna, ami azt a Cerkat korbehugyozza oda-vissza
de a zakkoris intel es punktum, ha beszaggat rajta a 1080p-s youtube video kozbentöbb drón kell ;P
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #103619 üzenetére
meg a pepsi és az édes pezsgő
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #103619 üzenetére
Egy dolgot kihagytál. iOS vagy Android, engem mindig szórakoztat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #103619 üzenetére
Igen, ha nem ezeket veszem, akkor a marketing áldozata vagyok
Avanti Roma
-
!Overdose!
őstag
válasz parandroid #103678 üzenetére
Nem ez lenne az első eset, hogy egy márkaszerviz bezáratna az anyacég.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
KMT
addikt
válasz parandroid #103727 üzenetére
Mazda 3 900 alatt?
-
nesa
veterán
válasz parandroid #103735 üzenetére
Neked van igazad 4+2 az.
En PL az evasionba betudok kenyelmessen ulni kozepre peddig az eggyik gyerekulesunk a legnagyobbak kozul valo brevi, es nem kell nyomorognom peddig nemvagyok kicsi 118kg -
Kornel
veterán
válasz parandroid #103748 üzenetére
ez így igaz is lehet, de rajtad kívül mi sajnos itt vagyunk még, így nálunk ezek a dolgok nem így mennek.
-
Mustármag
őstag
válasz parandroid #103790 üzenetére
Rendszeresen sétálok "fölöslegesen" mert a 626os nemférbe.
-
őstag
válasz parandroid #103790 üzenetére
Nálam pont ez van. Két felnőtt dolgozik, két gyerek meg iskolás egy rakás plusz programmal. Elég gyakran kell a 2 kocsi... Egyszerre...Iq nekem pont jó ha egyedül megyek, de ha felkavarodik a program városban akár 4-en is beleférünk (mondjuk sulitáskákkal már nagyon hering, de jobb mint a bkv). És parkolni egy álom vele Az i30 meg elég nagy bárhova máshova nyaralás 1-2 hete kivételével (és városban is kezelhető méret). i30 utódja 3 év múlva külméretben hasonló lesz több csomagtérrel és magasabb hasmagassággal (hrv, civic, scross, ix25-35 ki tudja még).
Csak hát itthon a középréteg anyagi szempontból sajnos nagyon vékonyka. Nekem sem lennen nyilván 2 autóm ha jelentősen kevesebb lenne a család bevétele...
És erősen gondolkodok rajta hogy az i30 utódja nem új lesz hanem 2-3 éves használt. Meglátjuk milyen lesz a használt piac 3 év múlva (pl. 2017-ben nem fogok 2014-es civicet 80%-os listaárért venni, akkor inkább új, de pl. 60-65%-ért meggondolom).
Mondjuk szerintem családnak 2-ik autónak sokkal jobb az iq mint a smart. Drágább is mondjuk...
-
őstag
válasz parandroid #103856 üzenetére
Mármint az iq hogy nézz ki belül? Mondjuk a csillogó részeket én is kivágnám... Mondjuk az aygo-nál jobb belül... Külsőleg meg tetszik. De ház ízlések különböznek. Érdekes módon az új szélesebb smart is jobban tetszik mint a régi. De nekem fontos volt a 2 szükségülés és kis turbo benzinest sem akartam úgyhogy így használtban nálam a smart volt esélytelen.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #103861 üzenetére
de minek kisautó?
veszel akkor egy fiestát, az már nem igénytelen.
kicsi is, de használhatóbb is.
vagy egy polot.(#103859) Integrale: valóban, valami miatt úgy rémlett, hogy 1000 kg alatt vannak.
viszont 0,8 deci a különbség köztük kb. spritmonitor szerint, amit lehet soknak is nevezni, de tény, hogy már statisztikai hibahatáron kívül van.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz parandroid #103863 üzenetére
Hát ha belső igényességet akarsz az tényleg inkább vw és polo méret. Az i10 szerintem nagyon frankó, de nem feltétlenül azért mert a belseje szuper igényes (inkább általában jó minőség és megbízhatóság külső mérethez képest nagy belső).
Bár lehet hogy egy új jobb felszereltségű i20 már megűti a szintet. Elég komolyakat javul minőségérzetben a hyundai generációváltáskor. Mondjuk az i20 is már 4 méter felett van ha jól emlékszem. Az szerintem nem kisautó
A mazda 2 is jó tipp lehet.
Egyébként ha jobban belegondolok tényleg nem nagyon van kis prémium (audi a1, mini), aygo/i10 méretben meg egyáltalán nincs. Pedig milyen jó lenne egy volvo mini pl. Az új 2 literes mocijuk turbó nélküli változatával (ami ugye szintén nincs).
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #104173 üzenetére
fűtőszálas első szélvédő van a fordon kívül másnak is?
-
maglew
aktív tag
válasz parandroid #104173 üzenetére
Köszi szépen az infót.
A szélvédőn nem látni a fűtőszál vonalait (nem olyan mint a hátsó szélvédő?) -
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #104326 üzenetére
Pont az ilyen villamosos meg rendőri karjelzéses szitukra gondolok, hogy ezeket azért kell tudni.
Persze vannak olyanok, hogy wtf. (ismeretlen tábla, kerékpársáv párhuzamos pitymallat) de azokra van a 10% tűrés.
imho.
de persze 85% nem vészes, nekem is annyi.
-
nagyúr
válasz parandroid #104372 üzenetére
A Vályi most tényleg hülyeséget ír, nem tud elvonatkoztatni attól, hogy a mai világban egy globális gyártó már nem maradhat meg 1-2 (esetünkben jóval több) szegmensben, annyit kell tudni lefedni, amennyit csak lehet, hiszen ebből van a profit. Lehet vitatkozni az X6 szépségén meg szükségességén, de amíg van rá kereslet, addig gyártani kell, mert bevétel. A bemutatott 2-es is ez, családi kocsi a "hátrányos" hátsókerék nélkül, gazdag Anyu tökéletes játéka, akiknek eddig derogált francia-japán-akármilyen "sz@rt" venni (bocsánat).
Én is azért vennék hátsókeresek erős limuzint, mert hibbant vagyok, a civic sok szempontból városiasabb kocsi, de ha mindenki reális lenne, kb. 2 autógyár lenne a világon.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #104372 üzenetére
Ennek az egésznek az az alapja hogy a bmw pár éve még azt hangoztatta hogy égő az elsőkerék hajtás.
Give them hell Ukraine!
-
deicide
veterán
válasz parandroid #104628 üzenetére
Akkor a hülyeség egyetemleges, nem feltétlen van nemzethez kötve.
Mert ilyen itt is van.A vasárnapi golfos sztorit el sem akartam mesélni, mert nagyon szabálytalan, csak annyi, hogy Pusztaszabolcson egy tuning golf vasúti átjáró után 40-el halad (épp elment a vonat), várom, hogy kicsit gyorsít, nem, megelőzöm, erre vérszemet kap és jön a valagamba. A többit ki lehet találni, lemaradt, csak nagyon-nagyon szabálytalan voltam. De érted, ha 40-el csorog, miért lesz sietős és miért kezdi el nyomni utánam, mert egy "szar" Opel megelőzte?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #104638 üzenetére
miért ne?
már az apple és a google is kocsit készít nemsokára, gondolod, hogy ott te fogsz vezetni?
majd elmatatsz a 20 colos 4K-s ívelt UHD kijelzőn, amíg eljutsz A-ból B-be. -
Agostino
addikt
válasz parandroid #104774 üzenetére
megmondom neked az őszintét, ha az úriember egyedül jött volna még azt is mondtam volna, hogy vigye. de négy fős kísérettel már sok volt. egyébként nem tartok tőlük a legkevésbé sem, dolgoztam olyan helyen, ahol késsel hadonásztak előttem és rám csukták az ajtót, de az más volt. ott sem szartam be, itt sem hatott meg a kongói delegáció. nem is adtak volna rossz árat de a jó ég tudja mi lett volna a dolog utóélete. legközelebb én is semleges helyet adok meg, az hót ziher. nem baj, tanulópénznek jó volt.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
8th
addikt
válasz parandroid #104774 üzenetére
Ilyen szempontból szerencsések például a németek angolok franciák. Sokkal nagyobb piacok mint a miénk van bőven miből szemezgetni kint. Fiesta Polo Corsa Punto és Panda stb... ezekre az autókra három négy hónap alatt összerakja egy német a pénzt. Még a kis pénzű helyi viszonyok közt szegényebbnek számító rétegeknek sem különösebben megterhelő megvenni egy öreg de még bőven használható autót. Számukra nevetséges összegekért korrekt felszereltségű Punto II-t kapni a németeknél (légkondi, 6x légzsák stb...) ami igaz, hogy megette már a kenyere javát de még közel sem egy bontó szökevény. Itt meg olyan használtautó árak és ehhez olyan bérek vannak, hogy ah...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #104855 üzenetére
Felejtsd el, 1.2TSI kell bele.
Jelenlegi kínálatból a polo tetszik a legjobban, nagyon eltalálták a formát.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #104855 üzenetére
1 lityós Citroen C1-ből kiindulva nem fog sokat enni pályán, de ritka lomha is lesz.
-
nagyúr
válasz parandroid #104855 üzenetére
52le 1.0 suzuki is birta a 130-at, csak hangos volt es sokat evett
-
t1
addikt
válasz parandroid #104855 üzenetére
Pályára biztosan felejtős, tudni biztos tudja, de ha sokat mész ott akkor biztosan leeszi a gatyádat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs