Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Vályinak már megint totál elgurult a gyógyszere. hihetetlen, hogy autós újságíró hogy szakadhat így el a hétköznapok rögvalójától. Ez lehet a mellékhatása annak, hogy sosem kell saját autóban gondolkoznia, mert mindig a segge alá tolnak egy tesztautót, a saját romhalmazait meg elreszelgetheti a garázsban naphosszat, miközben azon mereng, hogy a mai autók mekkora szarok, és lassan már nem is benzinnel mennek.

    A világ legsikeresebb prémiumgyártója bejelent végre egy normális családi egyterűt, erre a magyar 'szaksajtó' nekiáll hisztizni. Oké, az tényleg lehet szubjektív, hogy mennyire tetszik (nekem nagyon), de azon nyafogni, hogy elöl hajt, meg takarékos, meg gyerekeket kell beletenni, meg nagy a csomagtartó. Hétüléses prémium kompakt egyterű meg valóban nemigen volt eddig, a prémium fíling a középkategóriára épülő minivanek vadászterülete volt, ami az EU-ban Sharan-Alhambra-Galaxy hegemóniát jelentett.

    Másrészt nyugaton igenis reális alternatíva lesz ez, ahol az anyukák, meg a nem autós újságíró apukák eddig azért utálták az ötöst, mert nehéz hátul ki-beszállni, mélyen van a vezetőülés, ezért nehéz kilátni, illetve télen hiába van rajta téligumi, még úgy is állandóan csúszkál, hogy folyamatosan villog az elektronika beavatkozásáról a tájékoztató a műszerfalon. Ha meg még kicsit lejjebbről is indul árban, mint az ötös (ami azért elképzelhető), akkor pláne megvan minden a sikerhez.

    Nem baj, a magyar autós szakma meg hajtsa csak a németországból behordott lepukkant E46-okat, mert abban még van anyag.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák