-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #119546 üzenetére
Hat pont nem.
Kevesebb volt a nyeresege, nem is kevessel, mint a toyotanak.
Most pedig... -
footy
addikt
válasz parandroid #119546 üzenetére
-
nagyúr
válasz parandroid #119558 üzenetére
Most kaphatnak egy jo kis loketet az elektromos autot.
while (!sleep) sheep++;
-
válasz parandroid #119735 üzenetére
Ezt könnyű abban az esetben kijelenteni, ha nem magyarországi bértáblával tud vki számolni. Akinek az 500k-ért is nagyon meg kellett dolgozni, annak mások a dimenziók. Ugyanakkor ez nem jelenti azt, hogy neki v bárkinek le kellene mondania a legjobb keresésének magasztos céljáról. Legyenek csak elvárások, de legyen mellette egészséges mennyiségű információ is a valós üzemeltetésről.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #119738 üzenetére
Arra akartam csak utalni, hogy akinek -akármi okból kifolyólag- az 500k-t összeszedni nem könnyű, még nem másodrendű ember. És nem szabad valakit legorombítani, csak mert a lehetőségeiből adódóan keményen megkeresett pénzét a lehető legjobban akarja elkölteni. Értsd jól kérlek, csak azt akarom mondani, hogy itt vagyunk, segítünk egymásnak a legjobb szándékkal (kivéve a japán-német, MOL-SHELL meg pár ellentétet ) és láthatod , hogy megtapasztalta azt amit szép szóval is el tudunk mondani
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #119807 üzenetére
Az 1.3, 1.9 és a 2.0 CDTI (1 és két turbós is) a Fiat, a többi Isuzi (3.0 V6, 1.7 és talán a 2.2 is az)
Illetve az új 1.6 alapja is Fiat, de Opel csiribúval.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
FrankMonzano
őstag
válasz parandroid #120486 üzenetére
Nekem egy 4-es golf sokkal kulturaltabb belulrol. Ez az en velemenyem . Kombiban meg rutabb, mint ferdehatuban. Ez is egy egyeni velemeny . Ettol fuggetlenul muszakilag biztos nyero valasztas.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz parandroid #120483 üzenetére
Mondjuk itt a márkaszerviz a trógerek és hülyék gyülekezete, itt ha te nem tartod szemmel az autódat senki sem fogja.
-
válasz parandroid #120483 üzenetére
Kicsit erős az A4-passat -3er triót felső kategóriának nevezni. az árazása a brand miatt prémium, de az a6-5er az ami a felső közlépbe tartozik, míg az említettek a középosztály felső szegmense szerintem.
Azt is megjegyezném, hogy hiába a német értelmiség kisautó vásárlási szokása, ha ott van mellette a tény, hogy ők azt a kis autót max 1 éves spórolásból megveszik, míg mi itt könnyen belefutunk egy fél élet spórolásásba. És ugye, ott 5 évente le is cserélik, itt meg az ember addig használja amíg szíjje nem esik alatta.(#120487) h1ght3chzor: nesa jó betekintést adott. A vezérlés sérülése esetén a dugattyúk szétverhetik a szelepeket. Pici jó indulattal a hengerfejet is fel kell újítani, dugattyúkat cserélni. Gyk egy teljes motor generált kell csinálni.6 számjegyű és inkább 3 v felette kezdődik, de könnyen bele lehet futni GTKba is vele.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #120502 üzenetére
Nem a sokaknál elferdült értékítéletet vontam kétségbe, hanem azt mondtam amit már sokszor (keress vissza) hogy attól mert valaki azt hiszi, még nem prémium valami!
Ezt a "racionális" választást meg felejtsük már el egy életre autó terén! Majd ha lesz kettő azaz kettő gyártó és összesen 2 típus (egy a szegényeknek egy meg a gazdagoknak), akkor majd lehet ilyen butaságot leírni hogy racionális választás. De addig amíg akkora piac van, hogy divat trendek vannak és igényeket lehet kiszolgálni, mindenki szíve joga a neki tetszőt venni. Arra meg hogy kényszeresen keresitek a racionális választ hogy "miért?", annyit mondanék hogy mindenkinek saját dolga mi tetszik neki és miért teszi azt amit tesz. Majd ha a fene nagy racionalitásban megszűnnek a háborúk, és szabad demokratikus lesz a világ, lehet foglalkozni a consumer szokásokkal
Nem ismerem a belga piacot de a skandinávot igen: és nem azért vesznek ott sem suzukit mert az jajj de jó, hanem mert nem futja másra az adók miatt. És Dánia is teli van rozsdásodó öreg "prémium" kocsikkal, amit jellemzően fiatalok vezetnek és törve v lerohadva hagyják az út szélén az első adandó alkalommal.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #120510 üzenetére
És itt jön be az, hogy már nem lehet csak úgy kezelni ezt a krédést h ki mit bír el szvsz. Hiszen ott ez normális, itt viszont aki eljut oda hogy autót vehet, bizony jól meg kell fontolnia hogy egy használt álom-prémiumnak dedikált autót vesz-e annak tudatában hogy akár soha többé nem lesz lehetősége venni másikat. Uh ebből a perspektívából érthető ha a pl suzi helyett belemegy egy passatba. Más kérdés, hogy mi ennek a vége.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
roberto211
őstag
válasz parandroid #120512 üzenetére
Milyen rendszám az 100e ért? Ideiglenes rendszámért 100k durva..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #120502 üzenetére
Nem csak a méretük szerint vannak osztályozva az autók. Minden szegmensben van prémium és nem prémium, legyen az kisautó (B) Audi A1 vs Polo, vagy nagyautó (E) A6 vs 300C, Kia Opirus.
Nincs olyan, hogy D szegmenstől felfele prémium.
kornelka, hobizoli: A Punto Evo-nak már sokkal tartósabb és igényesebb a beltere.
Nálunk Olaszországban a cégnél Evo és Panda, melós körülményeket is patentul bírta az előbbi is. Pedig napi 20-50 ki és beszállás, munkás ruhában, szerszámokkal stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #120528 üzenetére
Nem a fogyasztas miatt mondtam a robogot, hanem a motor elettartalma miatt. Nem hiszem, hogy barmelyik motor orulne ennek a felhasznalasnak.
-
TheProb
veterán
válasz parandroid #120735 üzenetére
hasznalatuto.hu-t nézegettem csak, tekintve, hogy németül nemtudok, valamint alapból nem tudom mi a menete annak ha én hozom be külföldről a kocsit. De nem is úgy gondoltam, hogy a németek majd szalonállapotban tartják kb 15év után, na de minegy. Amik eddig kifejezetten felkeltették a figyelmemet, persze csak képek/leírás alapján:
Bár tudom sedan ami első sorban érdekel, de
1.ez akkor is k. szép(nek tűnik)
2.Sedan
3.Kicsit olcsónak hat, főleg az állítólagos f.extrához mérten de talán megnézésre érdemes
4.Szintén CI, meg attól félek, hogy "hülyegyerek" autó, széthajtva
5.link
6. 318i
7. 318 - automat"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
zoo8800
veterán
válasz parandroid #120831 üzenetére
Toyota emblémával futó Ducato nincs.
rip and tear, until it is done
-
válasz parandroid #120870 üzenetére
Semmi személyes, de az emberek magukat szopatják többségben. Vagy azért mert rájönnek hogy átb@szták őket, vagy mert szembe kell nézni azzal, hogy elhalasztották életük lehetőségét. Te melyikkel tudnál együtt élni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #120873 üzenetére
Hányszor írtam már le, hogy nem szabad magunkat túlvállalni? Meg hogy megvétel előtt meg kell alaposan vizsgálni az autót, megismerni a hibáit és ennek a tudatában dönteni? Az érzelmi döntés -bármennyire is így akarjátok beállítani sarkítással- nem azt jelenti, hogy megkeresed a legsz@rabbat és azt veszed.
Sajnálom azokat akik csak racionális alapon vesznek autót, mert akkor nem is kellene autó: ott a tömegközlekedés, és minden meg van oldva.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz parandroid #120914 üzenetére
A Mini nagyon hangulatos kis kocsi, ha nem rázna annyira, tuti vétel lenne a városba. De már a civic-nél is elegem van abból, hogy minden úthibát megkapok.
Ez az autó amúgy tök tiszta előéletű, minden korrekt a szervízkönyvében, semmi más problémám nincs vele, csak a fránya km. Németországból van, szóval visszakereshető is lenne. A másik gond: 320i ritka, mint a fehér holló, 328 meg 28-30ezer eurótól indul. Ez a 19ezrével szinte ingyen lenne.
(#120915) !Overdose!: A németek se félnek, én se teszem. 10 éve van mercink, az is hátsókerekes, és sosem volt olyan, hogy ne tudtunk volna valahova felmenni vele. A normafáhot ráadásul főút visz, általában takarítják azonnal. 1x volt, hogy nem, de akkor se miattunk állt meg a sor Szóval ez az opció nem félős.
Még a kiváráshoz/gyűjtéshez annyit: Már 1 éve akarok váltani, de eddig ültem a fenekemen, összeszorítottam mindenem, és vártam. Ez eddig a legjobb áron elérhető legjobbnak tűnő autól, ennél csak súlyos euróezrekkel drágábbak vannak ilyen felszereltséggel. Ezért van ez a nagy dilemma, bocsánat is érte, hogy velem van tele a fórum, de utólag is nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget/hosszászólást, minden kis infó számít!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
8th
addikt
válasz parandroid #120978 üzenetére
Nem annyira vészes az. 60lovas verzióhoz volt szerencsém egy éve. Az az óra szerinti 130-at hegyen völgyön át erőlködés nélkül tartotta két személlyel (én 130 cimborám kb. 100kg). 51-es úton Dunavecsénél van egy hosszabb egyenes szakasz ott megfutotta a 170-et (óra szerint) ment volna még tovább de istenkísértés azzal a cipős dobozzal már az a tempó is. Jóindulatúan viselkedik szépen fekszi az utat kanyarban is meglepően stabil. Ha 6éves korukra 1millió körülire esik az ára akkor lesz csak igazán best buy. Télen sem fogyaszt vegyesben 6liternél többet. No common rail no dmf no turbo no para.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #121095 üzenetére
Ha 2006-ig nézzük, akkor valóban az S60 alapjaira épült a V70 (a 2. gen már az S80-nal azonos), de a V70 tengelytávolsága 5cm-rel több. Kb. ezt érezted a lábtérben.
Egyébként érdekes kérdés ez a hátsó lábtér, én 187 vagyok és 95kg, ha magamnak belövöm az ülést beférek még hátra. Nem mondom h kényelmesen behuppanok, figyelni kell h a lábammal ne rúgjam szét a háttámla alját, de abszolút nincs bezártságérzetem, még pont nem ér bele a térdem az ülésbe.
Elég vastag egyébként az ülések háttámlája, emellett nagyon puha tömésű, így ha bele is érne, bőven nem nyomnám az előttem ülő hátát."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #121448 üzenetére
Ja.
Csak a hirdetesben 2004-es az auto.
Haver 2008-as 1.4 ecotec-je se ette.
Mondjuk az patika volt minden szempontbol, meg nalam is jobban vigyazott a kocsira. -
nagyúr
válasz parandroid #121505 üzenetére
"Nem tudom mennyibe kerül ugyanilyen felszereltséggel fele ekkora futással, de én inkább kivárnék..."
Az ilyen felszereltségű kocsik 25ezer eurótól indulnak olyan 80k és az alatti futással. Az már eléggé feljebb van a 6milliónál.
Azért Octavia és ez, mert most ez a kettő van ami árban és felszereltségben is kapható. Alapvetően hátsókerekes párti lennék, de pár autónál elviselném, ha nem az, az octavia és a ford focus/mondeo ilyen lenne még. Ezek tetszenek nagyrészt kívül/belül. Csak se mondeo se focus nincs árban automatával hasonló felszereltséggel. A többi autó meg emiatt/amiatt nem tetszik. Franciát és VW-t meggyőződésből nem veszek, nem tudom megmondani, de nem akarok olyanokat. Merci még tetszene, meg Audi de megint csak nincs belőlük hasonló árban vagy felszereltségben. Várni azért nem akarok sokat, mert már bő 1 éve cserélni akarok, csak mindig ez vagy az miatt nem sikerült. Már kicsit rá vagyok függve, és ez csak akkor fog teljesen elmúlni, ha lecserélem a Civic-et. Amit imádok, de elegem is van már belőle.
Meg nem azért veszek autót, hogy majd 10 év múlva jól adjam el, nem olyan vagyok. Ha most nem lenne képben BMW, nagy esélyel az octavia lenne megvéve és boldogan autóznék 10 évet valószínű, de mivel tudom, hogy a pénzemért kapnék BMW-t is, el is vagyok bizonytalanodva.
LuckyL: Minek vegyek újonnan több pénzért egy ugyanilyen octávot??? Mi értelme lenne? Ráadásul a listaára 9 millió, kétlem, hogy 2 milliót engednének belőle, vagy ha mégis, akkor az egész árazás átb***ás és nem is fogok soha új autót venni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #121964 üzenetére
A Scudo es tarsai helykinalat szempontjabol, versenybe vannak a Caravelle meretuekkel.
"Bad reklám is reklám too"
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz parandroid #121964 üzenetére
Igen, nézegettem azokat is, de a Vivarot már túl nagynak érzem. A Vito meg a Caravelle még elmegy, de azok meg drágábban mennek, mint amennyit tudunk rá szánni. (Mondjuk most a Vitokat nézegetem, 2004/2005ösök beleférnek a 2 milliós keretbe.)
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #122050 üzenetére
azért egy kalos kapott 2 csillagot...
illetve olyan kopogós, hogy a suzuki hozzá képest premium.
szerintem az ára tükrözi azt, amit ér. -
válasz parandroid #122050 üzenetére
mondjuk muternek volt egy daewoo kalos-a, na olyan fapados új kocsiba még sose ültem, pedig nem is teljesen alap volt, de nem véletlenül volt 1,8M az alapára. Sajnos vezettem is párszor, a gázpedál az nem a gyorsítást hanm a hangerőt szabályozta, ha jobban tapostad, csak hangosabb lett,de semmivel sem ment jobban, mintha csak félig nyomtad be, a klíma bekapcsolása meg felért egy utánfutó szimulátorral
De legalább 8 alatt nem evett Akkor már sokkal inkánn egy skoda fabia, annak legalább a műszerfala puha és jutott némi posztó az ajtókra is a 3hengeres 1,2 HTP 12V meg sokkal jobban megy és 6-6,5 lityiit fogyaszt ég és föld a két autó (fabia meg nekem volt 6 évig)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz parandroid #122050 üzenetére
Csak kalost ne futomuve mint egy hajoe, motorjai nem mennek, de zabalnak mint allat (1.4-es 8-10L-t beker), beltere se tul nagy. Haver muszerfala mint a karacsonyfa, kezifeklampa, abs lampa vilagit konstans
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #122087 üzenetére
1.4 86 le sedan chevi kalos. Zabal mint allat. Klima rottyos, nagyon gyenge. 8 eves auton a lampak opalosra mattultak. Nekem nagyon nem jott be
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #122110 üzenetére
Kb ugyan az a véleményem a Kalosról mint tboy93-nak. Itt-ott megszürkült kemény kopogós műszerfal, az igénytelenebbik budiajtó csapódásra emlékeztető ajtók, sorjás kilincs, kapaszkodók és napellenzők.
Ócsak ülések, lötyögős váltó stb. De nincs gáz, egy lépcsővel feljebb a Nubira/Lacetti is ilyen.Egy B Corsa vagy Punto 1 szintjén lehet a Kalos úgy, hogy 10 évvel fiatalabb modell.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #123022 üzenetére
Nemetrol koppintott? Az egy Favorit mar nemet fennhatosag alatt ujraalkotva.
"Bad reklám is reklám too"
-
nesa
veterán
válasz parandroid #123022 üzenetére
Nekem nem ott tamasztja a derekam ahol kene, ezert nem jo, baromi erzekeny a derekam.
20km alatt 2 evet oregedik a derekam benne de ezt leszamitva egy igas lo gomboker fentarthato, mondjuk voltak ezek jobb ulesel is meg kombiba egy SDI vel+klimaval jo lenne. -
TayRol
veterán
válasz parandroid #124945 üzenetére
évente 40 a kötelező, 50 a casco. plusz asszony kocsijára 30 a kötelező. a maga nemében azt mondom, hogy mindhárom biztosításom elég olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz parandroid #124945 üzenetére
azert remelem te is tudod, hogy kb mennyi ertelme van az ottani biztositasi dijak itthonival torteno osszehasonlitasanak
Motion: fogalmam sincs. Kidobta oket a netrisk es megkotottem a masodik legolcsobbat 50k bizti es 15k ado asszem.[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #124945 üzenetére
Csak lehet errefelé nem annyi a minimálbér.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #125851 üzenetére
igazából csak a CZT tetszik, 1.5 turbo, azért szépen repíti az 1000 kg-ot
-
válasz parandroid #125851 üzenetére
Itthon azért nem úgy van h minden modellt tartanak. Milyen tesztvezetést javasolsz? Itthon a legtöbb amire lehetőségem volt (úgy hogy vip voltam már új autó vásárlás miatt) az egy kb 3km nyílegyenes szakasz anyús ülésről felügyelve.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #125857 üzenetére
Bazz, itt ez nem egészen így menend Itt a köszönés 20€, ha mosolyognak már tudod h a gatyád is elment, ha meg történik vmi komoly eltemetnek az emésztőbe
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #125857 üzenetére
De így visszagondolva, amikor még 2006-ban az Astrát vettem Mo-n, abból is elvihettük a tesztautót egy körre, meg Fordék egy Focust is odaadtak. Lacettit is próbáltunk, de ott a kereskedő is jött velünk.
Nem lehet, hogy én egyszerűen csak kevésbé vagyok rosszarcú fiatalember, mint te?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz parandroid #125861 üzenetére
Na látod, lehet rátapintottál a lényegre...mert ugye ki olyan bátor hogy egy malacban megbízna ilyen téren
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz parandroid #126288 üzenetére
Annyit pontosítanék, hogy nincs benne 1.9-es, csak 2.0. Mind a kettő Fiat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz parandroid #126288 üzenetére
Ennyit az előnyeiről, de hátrányt nem is tudtál mondani?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #126297 üzenetére
10 év feletti autóra nem, vagy csak nagyon nagy felárral kötnek casco-t.
ennek nem árt utánanézni.
ha most kalkulál neki évi 200k-t, akkor szvsz az se éri meg. -
-v-
addikt
válasz parandroid #126297 üzenetére
Persze, lehet cascot is fizetni, hogy még nagyobb anyagi teher legyen havonta.
És ha lenne, akkor szerinted normális anyagi konstrukció lenne ebben a felállásban? -
Kornel
veterán
válasz parandroid #126301 üzenetére
így van.
szerintem ha hitel is, max. 1 év, ha meg nem fér bele a törlesztő, akkor egyéb se fog, ez nem egy gen5-6 honda, amit max. tankolni kell, meg féket cserélni időnként, azt is fillérekért...
itt egy fék, futómű, stb. is százezres tételek. -
válasz parandroid #126301 üzenetére
Azért itt, mi még mindig Magyarországon élünk. Lehet a nagy javítás gtk közeli ha max arra futja , nem másik autóra. No meg itt egy autó -hozzá kell tennem, hogy nagyon sajnálatos módon- esetenként egy élet munkáját és egyszeri megismételhetetlen lehetőségét reprezentálja. Rgo nincs benne a pakliban -még véletlenül sem- egy másik vétele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #126353 üzenetére
Akkor még nem volt nevük. Ezt csak Izával való összeköltözésem után szedtük össze. Szerintem mert a kocsi nálunk gyerek helyett van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz parandroid #126399 üzenetére
A mazdaknak nagyon jo ulese van es nem kell erte semmi extra csomagot megvenni (mint a germanoknal). En a mai napig a 6-os Mazdam uleset tartom a legjobbnak.
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #126718 üzenetére
nyilván vannak szubjektív, és objektív dolgok is...
de!
az tény, hogy az ufo civic a kategóriáján belül hatalmas, és elég megbízható is, főleg a benzines, de a dízellel sincsenek gondok.
nekem bejön, asszonynak meg csak az tetszik
viszont ez a lancer szép, de sokkal fapadosabb, mint egy sport felszereltségű civic, olyat a lancerből kapni se lehet... ráadásul sokkal kevésbé használható, a csomagtartó elég rosszul pakolható, stb.
valószínű emiatt fogom elvetni a lancert, mert semmivel nem lennék vele előbbre, mintha vennék egy sx4 sedant, olcsóbban, max. kicsit szebb lenne...gen9 amugy nekem se tetszik annyira, de a gen 8 FL viszont bejövős.
most viszont azt nézem, hogy 2,5M-ért olyan focust kapok, ami 3-4 évvel fiatalabb, és jobban felszerelt, mint a honda (de benne van a 3F-ben )
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #126718 üzenetére
Megosztó forma, tény. A gyári üvegbúrás hűtőmaszk szerintem is nagyon rondítja a képet, de azt kicserélve és egy szolíd hátsó spoilerrel szerintem pofássá tehető. TypeR-re gyárilag normális hűtőmaszk került:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest