Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz tboy93 #122060 üzenetére

    Ti milyen Kalost vezettetek? :DDD Jó, az enyém nem volt meg sokáig, vagy 30-40k-t tekertem bele, de semmi különösebb gondom nem volt vele. Anyóséknak szedán volt, annak a futóműve tényleg katasztrófa, viszont erősebb volt (1,4-es). Utána már Aveo-ra cseréltek, az már csak 1,2-es, de a váltója és a futőműve sokkal kifinomultabb, mint a szedáné. Ha nyomod neki, persze, fogyaszt, én nem kíméltem, úgy 7 körül jártam vele, mondjuk akkoriban viszonylag hosszabb távokra (napi 2x30-35km), anyósnál a fogyasztás nem mérhető, mert mostanában évente tesz meg 2k km-t a kocsi, így aztán alig van tankolva, és akkor is csak párezerért.

    A technika levetett Opel, kb C Corsa szint, sem jobb, sem rosszabb, vezettem elég Corsát a cégnél, van összehasonlítási alapom. Nem mintha a 2000-es évek eleji Cliok, Puntok, vagy akár Fiesták bármiben minőségibbek, vagy komfortosabbak, esetleg jobban extrázottak lennének (tipikus magyar piacos olcsó kisautók). Esetleg jobban mennének... Régi Swiftet végképp ne keverjük ide, az új meg már eleve jóval modernebb konstrukció.

    Fabia meg külön öngól, autókeresésnél most nyáron próbáltam egy 1,2-es TSI-t, menni ugyan megy rendesen, de olyan borzasztóan lehangoló a beltere, hogy hiába vagyok még a Kalos-hoz szokva, ezt nem bírtam volna nap, mint nap bámulni. Meg a váltója is elég szarnak tűnt (utálom, amikor minden terhelésváltásnál ránt, és a motor járásának ütemére folyamatosan vibrál a bot), pedig éppenhogy pár km-t futott bemutatóautó volt, nem valószínű, hogy máris szétverték volna.

    Mindez tök szubjektív persze, én ha most keresnék olcsó kisautót, biztos kipróbálnék egyet, ha még nem ültem volna ilyenben, aztán legfeljebb kiderül, hogy na ilyet, tényleg nem. A tapasztalat ingyen avn ugyan, de megfizethetetlen.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák