-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #93204 üzenetére
Értem én, de a cikk bemutatta mind a 10-et, egymás után megvizslatva is csúnyább.
Persze az tény, h kevesebb fut belőle, mint Multipla-ból.TaaT
Szerintem sokkal jobban beépült a köztudatba h mennyire rút autó, mint amennyire valójában az. Nyilván, a szélvédő alatti dudor nem nevezhető szexepilnek sem, de ettől eltekintve az arányai rendben vannak.
_
Más, szerintetek egy ilyen módosítás (4cm emelés) mennyire befolyásolná a menetkomfortot, (kanyar)stabilitást?
A rugóút ugyebár nem változik, csak a súlypont kerül feljebb.01, 1,5 literes palack, emelt állapot - gyári magasság
Igazából nincs szükségem erre a + 4cm-re, de esztétikailag baromi sokat dobna rajta.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Typhoon47
őstag
válasz parandroid #93293 üzenetére
Legalább van benne anyag, ennek örülni kell
"Education is important but big biceps are importanter"
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #93371 üzenetére
"néha tényleg jó lenne egy TopGear-szerű csúcsautó magazin"
Hiszed vagy sem idehaza, az emberek többségét akik valamilyen szinten érdeklődnek az autók iránt, nem csak a csili-vili új autók érdeklik, sőt. És a top gear sem abból áll hogy nonstop lambót és ferkát tesztelnek, az ilyen top gear adásoknak is hatalmas sikere van.
Give them hell Ukraine!
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #93371 üzenetére
ez nem a szegénységről szól, ezek az "újságírók" lelkesedésből meg kihívásból kendácsolnak. nincs is ezzel gond.
(azzal már inkább, hogy nagyobbat akarnak szarkni mint amekkora a fark, de ezt ők meg tudják oldani ismeretségek és szakismeret útján, ellenben lassan kismagyar iparági sztenderdek lesznek olyanok, hogy sharan alatt 3+ személyes autó nem létezik - a sok majom meg megeszi és aztán lehet kerülgetni a guruló roncsokat az utakon, hogy ne benned találják meg a végállomást)
azzal, hogy ez már átszivárog a szakmai részbe is, meg azzal, hogy már becsnepnek is ez a micisapkás atlétás, haverkomajóbarátos, szartoszogató vonal a hivatkozási alap egy naiv ügyfél érdeklődésére válaszul, na az már kiszabottul nagy probléma.
el vannak szálva, el vannak tévedve, de nagyon messzire, belterjes sulirádió szint ez már lassan.
"jó esetben csak tizenéves, de akár ennél jóval idősebb roncsokat bütykölgetnek, akkor az valahol a friss információktól, meg a modern autók megismerésétől veszi el az időt"
ööö... tudtommal a roncsok bütykölése magánügy, szabadidőben, a friss információ meg a modern autók megismerése meg munka, amiért fizetést kapnak, és munkaidőben kutya kötelességük ezzel foglalkozni.
de ezt már leírtam a mostani posztom előzményében, amire válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #93379 üzenetére
Szóval remélem lejön, hogy az alapvető különbséget a kettő között abban látom, hogy a TC azt teszteli, amit a szponzorok nagy kegyesen odaadnak nekik, ezzel szemben egy nyugati újság megteheti azt, hogy egyrészt kicsit kritikusabb hangot üt meg, mert annyira nem kell attól fosni, hogy legközelebb nem kap tesztautót, másrészt ha nem azt a verziót kapja, amit tesztelni szeretne, akkor szerez egyet később magától különösebb erőfeszítések nélkül.
A TC-nek attól épült nimbusza autós körökben, hogy gond nélkül lehúztak bármit ami nem tetszett nekik, és válogatás nélkül (látszólag) küldték el a 'csába bármelyik gyártót, ha gyengét tett le az asztalra. Ez tette őket naggyá.
pedig rengeteg energiája marad a hobbijára, ami neki nem abból áll, hogy a családi kasszából elkunyerált aprópénzből, gombokért megvett roncshalmazt megpróbálja járóképes állapotban tartani, mert néha el kell vinni a gyereket suliba, meg nagybevásárláshoz is jó lenne egy autó, ha éppen nincs nála tesztjárgány.
Ööö... tetszettek volna egy kevésbé kúl de járóképes autót megvenni? Tetszettek volna nem hobbiból három autót tartani amiből jó ha egy járóképes? Hadd ne sajnáljam már meg őket. Nem éhkoppon vannak ezek, megvan nekik a nagyon jó pénzük, amivel semmi baj nincs, de a pénztelenség nem is kifogás hogy a munkájukat nem végzik megfelelően.
@TaaT: naja...
(#93379) peterkeT: (reszerk):
nekem sem esik teljesen egybe a hobbim a munkámmal, bár szeretem amit csinálok. so what? végezzék a dolgukat rendesen vagy húzzanak vissza a balettba ugrálni. ez így nem rendes munka.
Pont ez az, hogy az egész átment egy barkácsmagazinba
OK, de akkor ezt így is kell kezelni, mert jelenleg még mindig inkább általánosan elfogadott hivatkozási alapnak tekinti a többség (okok lásd fent)
itt mindenki olajcserével ébred, aztán délutánra már ki is cserélte a hengerfejtömítéseket,
kunc. max. két ember meg van pár mozigépész. majd tegyél fel egy-két konkrét szakmai kérdést (bár a te esetedben ez nehezebb lévén kint vagy) hogy merre hány méter szerelő-lakatos-egyébkedvesuram ügyben, lesz itt akkora hullaszag, hogy öröm nézni 1% hozzáértő 49% lelkes érdeklődő 50% megmondó
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz parandroid #93379 üzenetére
Az remélem megvan hogy a Top Gear a BBC autós műsora. Tehát nem DOQ és TV2 szintű csatorna áll mögöttük.
Give them hell Ukraine!
-
Verbat
csendes tag
válasz parandroid #93346 üzenetére
S-max (benzines) két darab van 3 misi alatt: egy kiégett es egy motorcserés.
A C4 Picassot néztük, de egyrészt csak dízel van a piacon és mi benzinest keresünk (alacsony éves futás) másrészt amiket láttunk log a belük.
Scenic-en nem gondolkodtam, valahogy eszembe se jut, hogy Renault-t is lehet venni
-
Kornel
veterán
válasz parandroid #93451 üzenetére
vágom, ez elég nagy cumi emiatt.
talán ebay.at-t szétnézek még, hátha ki lehet fogni valamit, legalább közelebb van. -
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #93470 üzenetére
elvi a kérdés
-
EQMontoya
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #93513 üzenetére
HI!
szuletett egy ugen erdeks hosszaszolas a napokabn, es aszem markat kivegv is vna egy igen erdeks tanusaga amirol minidg is szo volt /lasd: teligumi+opregedes+viz/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #93513 üzenetére
A télim szintén 2006-os (Firestone Winterhawk) azon nem látszik semmi repedezettség. De ugye a téli lágyabb keverék az jobban ellenál az idő vasfogának mint egy keményebb nyári keverék.
mod:
xtevo: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz parandroid #93557 üzenetére
Ja..12 guriga az alap + x. kép alatt az írás: " maximum 2. autónak lehet jó."
Rögtön taknyosra sírom magam.
-
8th
addikt
válasz parandroid #93557 üzenetére
Azok örömkönnyek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #93784 üzenetére
HI!
me nem ulte hatul, amugy asra ave-valluzer ellol:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz parandroid #94359 üzenetére
I!
lohatt mockoc japoberenc!!!
udv
neduddki
p.s. bocska...
mod: mongyuk azert az arkepzesert beallhacc a sarokba:- )))
es Bugizlla mit igert a magalyanyokert???:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
válasz parandroid #94361 üzenetére
Ha megkapod őket, szólj, azonnal veszek egy lexust
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz parandroid #94806 üzenetére
Igen kell. Elem van benne ami merül és ha lemerült akkor állandóan vérnyákolni fog nincs jel.Ez a jó az egészben úgy van megcsinálva h pénzbe kerüljön
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz parandroid #95214 üzenetére
érdekes amúgy, mert a hátsó ködlámpa ég, mindkettő.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
válasz parandroid #96815 üzenetére
Főleg ha napfénytetős darabot fog ki az ember, akkor 2m 30cm-el is simán el lehet férni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #96815 üzenetére
Ha már Twingo méret. Egy hétig volt nálam egy Citroen C3 1,2 VTi (82 le), elég új 17k km volt benne mikor átvettem. Sokat nem mentem vele kb 600 km-t szóval inkább csak első benyomások:
A bele hányadék ótvar tejfölöspohár műanyag de egész sok hely van benne és a csomagtartó sem csak papíron létezik. Hármónk egy heti cucca belefért simán.
A motor kis kávédaráló de legalább nem ráz annak ellenére hogy csak 3 hengeres. Vidáman pörög fel és a fordulatot is egész gyorsan visszaejti. 130-nál 4000-et forog 5.-ben. A fogyija nem vészes, nem mértem de 600 km-t letekertem 3/4 tank benzinből. Ebben volt pálya, város meg hegyi menet kb 1/3-1/3-1/3-ad arányban.Pénzt nem adnék érte de azért bőven élhető kis autó.
#nincsbennetarcsi
-
kolosanyi
veterán
válasz parandroid #96815 üzenetére
Fene gondolná, hogy abban nagy hely van. Megnézem, köszi.
-
Ivan15
senior tag
válasz parandroid #97450 üzenetére
nem olyan sok helyen kötelezö -eldugott hegyi kis utakon, ahol tabla van-, es ott is csak nagy hoban szabad feltenni, ill autopalyan es föuton meg akkor sem, ha sok ho esett.. . - viszont talaltam olyan oldalakat a neten, ahol azt irtak, kötelezö Mo-n hogy bennt legyen - de ha nem, akkor jo, örülök..
[ Szerkesztve ]
-
Ivan15
senior tag
válasz parandroid #97450 üzenetére
meg azert is lenne nagy szopas, mert a gyarto szerint nem rakhatok fel holancot 16-os kerekekre
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #97490 üzenetére
Az is korrekt, főleg benzinesből, de biztosan kisebb autó, mint a CR-V, és sokkal jobb a légellenállása, illetve nincs plusz, folyamatosan hajtott kardántengely.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz parandroid #97689 üzenetére
5-6 ezerig forgatom gyorsításkor. Még.
De majd megnyugszom.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 az mx5-re asszony masodlagos
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 a posztra, zseniális
Amúgy a keretet nem tudom, de az új Polo nagyon igényes belül (is), aztán ami eszembe jut az a Volvo C30, bár nem (túl) kicsi, de ha az 1es bmw is felmerült, talán erdelehet. Turbótlan 1.8assal. Vagy Fiesta, abból is az új egy elég klassz belterű kocsi.
Avanti Roma
-
tresh
addikt
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 mx5
-
Typhoon47
őstag
válasz parandroid #102675 üzenetére
Amit leírtál az kb. az olcsóbb/több éves modellválasztékra érvényes, de mivel 1-es BMW-t is említettél így teljes zavar, hogy mennyit szánnál rá. Nézz meg egy Honda Jazz-t, én nem sok kisautóban ülök/ültem de a Jazz még nekem is tetszett.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
LegoHead
újonc
válasz parandroid #102675 üzenetére
Hunyadi i20-at fényezik most nagyon.
-
footy
addikt
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 A Honda Jazz-re. Kifejezetten jó ülései vannak és el lehet férni benne. Szerintem az I gennek a motorja is kellemesebb mint a 2 generációnak.
-
hdman
őstag
válasz parandroid #102675 üzenetére
Én ugyanebben a cipőben jártam, csak 1M alatt akartam maradni mindennel együtt. (Asszonynak kellet városi mászkálós gyerektranszportáló,kicsi,5 ajtós, klimás,el ablakos kisautó). Először Polo-Ibiza vonalon indultam el, aztán Mazda 2 lett belőle. Ha kicsit megemeltem volna a keretet 100%, hogy Jazz lett volna. Amugy a M2 eddig nagyon tetszik mindkettőnknek, én is gyakran használom. Kívülről egy kis gyösz, elveszik a parkolóhelyen, belül ehhez képest óriási
Sopron city :)
-
Zewa
senior tag
válasz parandroid #102675 üzenetére
+1 az Mx-5 -re!
Ismerősnek is tiltakozott az asszonykája de csak lett mx-5. Tavasszal jött a szerviz anyuka autóján, így le-le nyúlta a Mazdát, aztán ahogy teltek, múltak a hónapok egyre kevesebbet használta a sajátját (207) és bele szerelmesedett a Mazzagba. Most már inkább tekinthető anyuka autójának, mint apukáénak.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102688 üzenetére
15k? 8-9ezer eur körül nagyon tisztességes, 80-90k futás alatti C30-ak vannak, 2008-9-es évjárat. Hátul korrekt fotelek 2 főre persze ha a design nem tetszik....akkor mindegy. Azért ha látsz egyet, sztem ülj bele.
Szerk.: jah látom te kb újat keresel, akkor azt mondom új Polo. Az beleférhet árban és baromi jó kis kocsi. Sokszor vezetem céges utak során, általában ilyesmiket bérlek ( múltkor Portugáliában megáldott a sors egy FIat500-zal...)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102693 üzenetére
Miért nem veszel akkor új (szerű) 3as madzagot? Szívó, szép, jó.
Most meglestem, milyen Polo-t kapnàl 15k-ért. Meglenne egy 2-3 éves 179 lovas DSG-s mérregzsàk Polo GTI. Az pedig fun (tudom, turbo..de legalább szíjas)
Avanti Roma
-
válasz parandroid #102693 üzenetére
A miénk 2012-es vagy 3-as volt, annak ilyen a bele, nekem bejött.
A mostani J astrának is valami hasonló gagyibb, mostanában ez a trend....viszont az astranál meg a tejfölösdobozból lévő anyagok szörnyűek, na ez gagyi.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102696 üzenetére
Én is keresem még álmaim 6osàt, de vagy nagyon ritka a fehér, azt akarok, legutóbb Berlinben volt egy. Ez utánajàrós lesz.. de nem csàbultam el más irányba (pedig volt e91, Accord, C Merci, S80/V70, Rav4 irány , de az eszemre hallgatok, Mazda)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
footy
addikt
válasz parandroid #102688 üzenetére
Digót nem néztél?
Alfa Mito 1.4 turboval?
Abarth 500? -
Snoop-y
veterán
válasz parandroid #102688 üzenetére
BMW 120D az betegagy olyat ne vegyel.
Allandoan vilagit a muszerfala mint a karacsonyfa (warning,engine check, service)Minik eleg gazok csupa fos muanyag mindegyik. Ami ertelmes belole az az S de az horror aron van.
Akkor mar inkabb fiat500 1.4 Tjet mocival. ( nagyon kezes pofas kis auto a mini becsokolhat neki )
Twingo RS? designos es halad is.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
hdman
őstag
válasz parandroid #102716 üzenetére
Amikor megvettem, csontig tankoltam, kijelzőt nulláztam, majd most megint csontra tankoltam. Szerencsátlen 3km-t megy egyszerre egyben, ezért is cseréltem le a dizelt. Ez ennyi.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-v-
addikt
válasz parandroid #102716 üzenetére
Akkor menj vele csak 2-3 km-eket, vastagon 10 fölött fog
-
Declare
őstag
válasz parandroid #102696 üzenetére
+1 a polo ra design, minösegi feelingben szerintem jo. Comfortline polonak meg az ülese is egeszen jo (mondjuk ez a velemeny az eggyel regebbi verziora van...)
Mindenkepp szivo benzin? A kis 1.4, 1.2 tdi? En sok panaszkodast azokrol meg nem hallottam
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102786 üzenetére
pl egy ilyen Polo, 1.4 szívó, DSG-vel: [link]
vagy mondjuk ez a Cross Polo, szintén 1.4-es motorral: [link]
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
footy
addikt
válasz parandroid #102786 üzenetére
Ja, meg arra is gondolnom kell, hogy kevesebb, mint 4 év múlva a nagyobbik lányom elkezd vezetni. Vagy inkább:
Meg egy ok az Abarth/Fiat Twin Air 500 mellett
-
Declare
őstag
válasz parandroid #102786 üzenetére
Anyumnak van egy 2006 os poloja 1.4 es, ujonan vettük, felmerült a csere nalunk is, pusztan a "mar azert idös" kategoria miatt, de az össz baja eddig (szerelö szerint) az 1.4 polok szeriabetegsege, hogy aa gyari gyujtogyertya trafo (vagy mi a szösz, ami minden gyertyan van ), na abbol kettö mar megadta magat es ez gyakori. 15-25k egy ilyen asszem kb.
Ezen kivül ennyi olajcsere, tankolas....na ezert nem is akarjak eladni
autopalyan egyedül siman megy 140 el...Erdi emelkedön 140 et tartja felfele csomagokkal egyedül 5.ben. Plussz emberre, sulyra erzekeny de jo es kellöen komfortos par oras utakra is.
AZ uj poloban, meg talan mar picit erösebb is az 1.4 es, meg szerintem a forma is klassz....viszon vizhöfok merö nincs benne (marmint az ujban)
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #102798 üzenetére
pedig egy TJET motor sokkal kevesbe nyugos konstrukcio, mint a VW TSI-jei
csak hat a begyepesesdett eloiteletek ugye... foleg tudatlanul
több drón kell ;P
-
footy
addikt
válasz parandroid #102798 üzenetére
Ezt nem ertem, mire irod. Nekem mar volt olasz autom, semmi gond nem volt veluk es ar/ertek aranyban nagyon jok(hasznaltan). Az hogy nem tetszik az masik dolog.
Szerk.
Jah mar latom FFF(#102807) sasa134
1 db berauto alapjan iteled el a kocsit ?
A fentebb linkelt Polo pedig egy full fapad DSG-vel. Csak azert irom, mert onnan indult a tortenet, hogy a kerdezo minosegi/hangulatos belteret keres kis autoban. A polo pedig a highline(aminek vicc az ara) felszereltseg alatt 1 sotet tejfolos doboz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs