-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Nem tudom miért érné meg ignis-t venni a swift helyett neki
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
Haveréknál szintén WagonR+, 1.0 full fapad.Végig törlesztették /nekik is valahol 3-3,5M között állt meg/, amikor lejárt akkor felmondták a cascot. 1 hónappal később öcsém felrakta nekik egy villanyoszlopra . Javítás ~350 000. Utána meghirdették, 450 000-ért másnap vitték volna
Inkább nem adták el, még ma is gurul nekik.<tRucKdriFteR>
-
giigz
veterán
Igen, nem egy 1.9 TDI (azért annak is vannak hibái), de azért én túlzásnak gondolom, hogy az ellenségemnek se... Én pl. nagyon szívesen elfogadnék egy olyan kocsit, ismerősömnek pl. olyanja van, és meg van elégedve. Chip és máris 90 LE, és hidd el, jól megy, keveset fogyaszt. Az igaz, hogy van rázkódása néha, van akit zavar, van akit nem... Szerintem nem megy rosszul, de persze ki miben érzi magát kényelmesen...
-
EQMontoya
veterán
A jól menő, keveset fogyasztó és megbízható autót még nem találták fel.
Van három tulajdonság: jól megy, keveset eszik és megbízható. Az IS-em ebből legalább kettőt tud. Olyan nincs, amelyik mindhármat. Olyan viszont bőven, amelyik csak egyet.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
DeFranco
nagyúr
Nagyjából tényleg ezt mondták, csak az irántad viselt tiszteletből nem akartam cifrázni. A lényege az volt, hogy a flexitag "sz*r" mert csak egy év garancia van rá, a tűzgyűrűre kettő, és le kell venni a leömlőt, mert minden egyes focusnál elreped a hegesztés a négy ág találkozásánál, rendesen rá kell hegeszteni, és ezt ember nem csinálja meg rendesen rajtuk kívül, mert flexivel szerelnek, és mert fent hegesztik az autón a csövet, és azt úgy lehetetlen rendesen megcsinálni, csak taknyol mindegyik, neki a neve a garancia, és ad két évet. De csak most akciósan 28k, lehet hétfőn már több lesz. Időpontot most tud adni hétfőre, de lehet hétfőn már csak csütörtökre, vagy ha később viszem, akkor csak egy hét múlvára. Mert annyian járnak hozzájuk.
Nem tettem hozzá nem vettem el, nincs benne túlzás, nem szó szerinti idézet, de így folyt a beszélgetés. Ez nekem ebben a formában sajnos nem szimpatikus, lehet nekik van igazuk, és ez a helyes technológia, de rossz érzésem van irányukban.
Mellesleg kicsit utánaolvasva ennek a tűzkarikának, kiderült, hogy közel sem olyan rugalmas, mint a flexitag, így amatőrként felmerült bennem a gyanú, hogy lehet köze a minden egyes focus leömlő repedéséhez.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
tresh
addikt
Jaja meg rátesszük a 2szer akkora felnit kopott nyárival Mert ugye a 4db új gumi többet érne mint az autója...hány ilyen van istenem...hát igényes tdi-t tényleg ritkán látni..bár most ahogy néztem a rommá hajtott a4 a6 a menő ami okádja a kormot..mondjuk nem tudom mondták e neki hogy a diesel nem korommal megy..egyszer szóltam be egy talin a srácnak hogy tényleg nem rossz a bringa csak egy baja van oda vannak a csúcsok..mire a szakszerű válasza az alábbi volt: nem nem meg van hackelve a gép azért fűtől így..mondom ok mester taníts
-
Integra
titán
türelmes ember vagyok, de ha lenne rpg kilövő és gatling gépágyű meg egy napalm lángszóró az autómra szerelve, akkor ma üres lenne mindhárom készlete.. meg legalább 40 füstölgő gyárkéménnyel kevesebb futna az utakon.. pedig csak 40 km-t mentem..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
ez nagyon szép mondóka volt, el is morzsoltam egy könnycseppet, csak az ég világon semmi köze ahhoz, hogy tele vannak az utak füstölő koromokádó roncsokkal. bp-en pedig pláne. aki meg nem látja, az meg menjen el szemészhez.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
-v-
addikt
Attól mert a papírra írt max. teljesítmény azonos egy régebbi szívóéval, attól még a legtöbb (alsóbb) fordulatszám tartományban a turbók erősebbek... meg persze a papírra írt csúcsteljesítmény is nőtt, hol volt régen 180 lóerős változat, sehol, most meg opel, ford skoda stb. mindnek van, 1.6-1.8 turbo...
Amúgy én se vagyok meggyőződve, olyan kurva sokat hatásfokban az a turbo nem számít, igazából csak az van ja, egyre bonyolultabb technika, meg egyre több a lóerő a mezei autókban is... amúgy nem feltétlen rossz mindig, egész élhető kis motorok ezek a nagy nyomaték miatt, de amúgy egyetértek, van ahol van ezeknek létjogosultsága, meg van ahol nincs, erről mondjuk nekem is meg van a véleményem, hogy most meg már CSAK ezt nyomják mindenhova. -
-v-
addikt
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Integra
titán
nagyon egyszerű a válasz:
mert g3ci sokat eladtak belőle, ha tudnád mennyit...
a csóró piacokon mint a magyar, vitték mint a cukrot, mert a marketing megtette hatását. baszki amennyit mi eladtunk a 75 lovas 1.4-es motorral szerelt vw-ből, seat-ból, skoda-ból, te jó ég.... senkit sem érdekelt, hogy ipari hulladék az egész, vigyék, vegyék, csak ez számított. ezek a típusok csak erről szólnak, eladási darabszám. kis pénz, kis foci, de a cégnek még mindig eladás.nyugodtan vedd példának a topicot is, azért mert itt mindenk 500 lovas autókra veri ki, ettől még a realitíás max 100le átlagban... új autóról meg itt aztán szó sem lehet. kb a legtöbbek tapasztalata is ebben a használtautó körben merül ki. na, ugyanez van a való életben. az embereknek nincsen pénzük.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
Nem egy baratom van akik soha az eletbe nem dohanyoztak es hanynak tole+asszony is ilyen es mindenki azt mondja milyen jo illat van a kocsimba.
Ha ra is gyujtok en nem az esznelkul foldrehamuzos tipus vok. De segit a leszokasban h kocsiba se gyujtok mar ra olyan surun.Munez: Elhiszem, ez csak egy poen volt. Viszont en azt figyeltem meg hogy foleg azokban az autokban marad bent a szag, ahol hasznaljak a hamutalat. Bar van ismeros aki felhuzott ablakokkal+klima+belso keringetes(nyaron) es ugy dohanyzik bent. Na az tenyleg durva.
Smoke & Torque
-
tresh
addikt
Igen sajnos, de valahol én ezt nem tudom megérteni/felfogni..és azt pofátlan árat amit elkérnek egy ilyen trehány munkáért (feltéve már ha nem garanciális)..mondjuk én elvből kerülök minden márkaszervizet és másnak is ezt tanácsolom inkább vigye/viszem olyan szakihoz aki avval az adott típussal foglalkozik és lelkiismeretesen rakja össze a gépet mintsem ilyen kontárokhoz..(persze kivétel tuti van de én még nem találkoztam vele)..ezért van az hogy amit tudok én csinálok meg a kocsin és amihez már nincs szerszámom/tapasztalatom azt rábízom egy szakira így az eredmény mindig az amit elvárnék mástól is ha ő csinálná a kocsimat
szerk: anno amikor csak egy alkatrészért mentem a pözsóba(306).. mondtam a csókának hogy a szelepfedél és az olajvisszaverő lemez közé kéne a távtartó gumi...gőze nem volt mi az majd jött hátulról valami szervizes csóka és úgy nézett rám mintha hülye lennék mert ilyen nincs majd gyors telefon barátomnak serviceboxból kinézte a cikkszámot mondom akkor ez kell..beüti a gépbe és megszólal: ja hogy ez hát miért nem így mondta ..én meg kedvesen megjegyeztem neki hogy mert azt hittem egy márkaszervizbe egy szerelő ember aki nap mint nap elvileg pözsókat szerel az tudni fogja hogy miről van szó...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Windows 11
- Milyen okostelefont vegyek?
- Háztartási gépek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Diablo IV
- Eredeti játékok OFF topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs