Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz tresh #46602 üzenetére

    A probléma nem az autóval hanem a kellő típusismerettel nem rendelkező alulképzett szerelővel van aki összegányolta az autót a márkaszervizben. Sógoromnak meg sem húzták rendesen az olajszűrőt. Opel márkaképviselet szervize, nevet nem mondok. Néhány új olajcsepp mindig volt a kocsi alatt reggelente de nem volt vészes ellenben ha járt a motor szépen dolgozta kifelé az olajat az olajszűrő mellett. Még szerencse, hogy egy szög egyszerű őskövületről van szó (C14NZ) és nem valami modernebb turbós motorról ami érzékeny lenne erre. Márkaszervizben adtak neki 1héttel későbbre egy időpontot, hogy majd ellenőrzik és ha kell meghúzzák. Addig is használja nyugodtan a kocsit ettől nem lesz semmi baja. Munkából hazafelé vett egy 2k-s olajszűrő fogót és meghúzta maga plusz után is töltötte mert néhány nap alatt több mint 1deci elfolyt belőle. Na kb. ennyit érnek itthon a márkaszervizek. :(((

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák