-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz tresh #144615 üzenetére
Pont hogy nem ezt mondjak a tesztek a ford 1,0 ecoboostrol....azon kivül, mivel nincs mar szinte szivo benzin a piacon, a turbosat fogjak venni
Mondjuk meg jo, hogy a netes szakertök a helikopterek...az a sok luzer ott a fordnal meg elpocsekolt mernökök 100 ait, meg euro milliokat aztan kidobnak egy ilyen sz@rt a piacra, pedig a forum összes szakertöje megmondja, hogy sz@r ha a lada 1,6 os volt, akkor ez hogy lehetne mar 1,0 nem?
-
Declare
őstag
válasz tresh #144617 üzenetére
"3 henger 999cm3 és turbó" és? Ujra kerdezem, miert nem lehet ez jo? Azert mert regen nem vol ma meg van? Döbbenet, ilyen a vilag
szerencsere a gözmozdonyt es a lovas kocsit is tovabbfejlesztettek, pedig biztos akkor is megvoltak a megmondok, hogy na hat egy mozdony az csak gözzel mehet
-
nagyúr
válasz tresh #144620 üzenetére
tresh komolyan kérdezem direkt vagy "buta" troll vagy tényleg komolya gondolod ezeket, amiket leírsz? Mert akkor kicsit tényleg nézz már utána, hogy milyen is az 1.0-es ford motor, milyen a CR TDI (nem nincs 20 éve CR TDI...), miért ajánlja azt Mágus2 is. De biztosan ő is hülye...
Túl kéne lépni ezeken a korlátokon...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz tresh #144625 üzenetére
Am halkan megsúgom Mágus első kérdés mindig ha CR van szó hogy mi a motorkód mert abból se mindegyik ajánlott pl az első genesek PD-re vannak építve aminek szar az olajpumpa tengelye..
Na de ezaz, hogy pont nem a CR rendszerrel van a gond hanem a regi blokkal(illetve a hozza tartozo segedberendezesekkel.)-Szerk-
En nem is tudnek olyan gyartot mondani akinek tenyleg komoly gondja volt a CR befecskendezessel.
Erzekenyebbek? Igen. Viszont ha normalisan van szervizelve es jo minosegu az uzemanyag akkor nincs veluk gond.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #144625 üzenetére
Latom a tervezö csapat tagja voltal
"Nem azt mondtam hogy új korább nem lesz jó, 3-4 évig tuti nem lesz semmi vele. " SZoval akkor ha valaki 4 evre keres, nyugodt szivvel vegyen, mert 100%, hogy semmi nem lesz. Viszont szamitasaid szerint olyan 4,5 eves kora körül kezdödnek a bajok? Szoval 4,5 evre meg eppen vallalhato? 5 re mar nem? 6-ik ev bonto?
"De a motor fizikai paraméterei végett nem fogja azt tudni hogy 300ezret elfusson komolyabb hiba nélkül. "
Ha evi 5 ezret megy vele az ember? Gondolom akkor a tesztjeid es szamitasaid alapjan meghatarozott 4,5 eves koratol 20-25k km futas ellenere is sz@r lesz ugye? 6 evesen 30k val meg akkor is bonto?
"Az első genes TSi-k pont jó példák voltak azok is hullottak szép számmal"
Linkeled a hullott autokat? Nekünk is van a csaladban ilyen es azon kivül, hogy 60-70k km alatt cserelni kellett a lancot mas baja nincs. Ugy hogy javareszt varosban 1-2 km re van hasznalva, inditgatva....azota ezt is orvosoltak. Szoval hullasrol szo nincs. Beteg konstrukcio, mint mondjuk a skoda 1.2 tsi je, olyan van, meg lesz is mindig. Volt ilyen a passatnak is az 1-2 generacioval ezelötti dizele eszi az olajat mint az allat....2.0tdi motor....mikor konstrukcio a 2.0 tdi? hibas konstrukciok vannak, meg mindig lesznek is. Ugyanakkor egy teljes motorcsaladot latatlanba leirni, azert mert uj, huuu akkor tuti sz@r....mert szerintem az....ez szerintem teljesen ertelmetlen.
Na de remelem atment mit akartam a kis ironikus irasommal mondani ne itelkezzünk es keltsünk panikot elöre....plane, hogy egy 1.0 ecoboostot nem evi 60k km re vesznek. Ezek kis varosi autok....lehet elöbb szetrohad a kasztni, mint elerje a 300k kmt....meg az is lehet, hogy 10 ev mulva nem lehet benzint tankolni....
Peace
-
8th
addikt
válasz tresh #144615 üzenetére
Szerinted mit fognak hamarabb megvenni az emberek használtan egy ezres turbóst vagy egy 1.6 szívót?
Az ezres turbóst. Két okból. 1: 12-15év múlva egyszerűen nem lesz már más használtan. 2: Az emberek java részében az rögzült be, hogy a kis ccm motor az kevesebbet fogyaszt.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #145002 üzenetére
Octavia 1 Combi 74kw PD. Nincs benne kettőstömgű sem, és alapból megfelelően mozgatja a bódét..
Ha erős kell, van belőle 96kw, Lugi motorjával (ASZ). Azt meg tudjuk, hogy lehet húzni szépen.
Csak akkor ajánlom, ha nem kell hátsó lábtér. Ha kellene, passat b5.5 AVF PD.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz tresh #145430 üzenetére
Más meg 1.9Misit nem adna a b5.5 passat-ra, de ha vernék, még akkor se. Azt azért csak megérted, hogy nem mindenki akar egy nagyobb méretű, magasabb kategóriás, és drágábban fenntartható Passatot, meg aztán dízellel se akar mindenki járni közülünk.
pocokxx Lehet, és ennyi idős autónál, már inkább az lenne a csoda, ha sérülésmentes lenne. A km-t esetleg érdemes lehet lekérdezni a márkaszervizben az alvázszám alapján.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #145430 üzenetére
azert a b5 passat az öregebb, raadasul egy utazo auto, amikkel az elmult evekben joesellyel 2x megkerültek a Földet. Tipikus külföldi ingazo, ceges, ismeretlen elöelettel külföldröl behozott tekert kategoria.
Ezek a golf/astra kategoriak ennyibe kerülnek, szerintem realis az ara....nekem inkabb a GT felirat a 102 loerövel böki a szemem.....azert amikor viritasz a GT sportline golfodba es körbeautoz egy 1.0 suzuki swift az szerintem eleg tré
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tresh #146473 üzenetére
Persze, de ha az előző tulaj nem vigyázott az indítás és leállítás fél perc betartására, illetve szennyezett gázolajat tankolt, nagyobb a rizikó egy szívó benzinhez képest. Fabia esetén itt az 5 litert fogyasztó motor, és a spira) spirálrugós futómű, 1.2 benzin helyett én emellett tenném le a voksomat
Mauzes: RAV4 hibrid szerintem is
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz tresh #147727 üzenetére
hogyan lehetne már a manuális váltó hülye biztosabb az autómatánál
Az automatát kevésbé hajtják szét, alapból nem a boy racerek kedvence[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
#94529552
törölt tag
válasz tresh #147771 üzenetére
Hát ez nem tipikusan csajos autó amúgy sem.
Qru Jó, hogy ismételsz, persze hogy szabad a gondolat. Akkor se egy népautó az Acc dízel, azért ebben egyetérthetünk. Hol van bőven tapasztalat? Alig fut az utcán belőle, akinek van véletlenül az országban, az meg nem nagyon fórumozik. Van valahol eladási statisztika új autók forgalomba helyezéséről mondjuk 2016-ra?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tresh #151836 üzenetére
Van egy nagyon jó szerelőnk, évek óta remek a kapcsolat, az összes VW-nket ő(k) szerelték/szerelik, kenik-vágják a típushibákat, megoldásokat, legyenek azok akár elektronikusak, akár mechanikusak, de azt egyből kérték, hogy a hathengeres boxert ne hozzájuk vigyem, hacsak nincs égszakadás-vészhelyzet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
őstag
válasz tresh #151838 üzenetére
Hali!
Szerintem olyan autót válassz, amibe szívesen, örömmel ülsz bele, örömmel vezeted, mikor kiszállsz belőle elégedetten nézel vissza rá minden alkalommal. Szerintem ez legyen a lényeg. Ha típus specifikus gáz van, majd itt úgyis segítenek szerelőt találni. De másképp fogod megélni a szervizelést, ha olyan autód van, amit szeretsz.
mod: szóval ne szerelő miatt válassz autót szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen