-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #171049 üzenetére
Mintha rémlene olyan, hogy amit említesz, azt félautomatának szokták becázni. Én úgy tudom, hogy a duplakuplungosak is robotizáltak. Bár tény, hogy a "hagyományos" robotizált (pl. Suzuki AGS, Honda i-Shift, Opelnél Easytronic) tényleg más kategória, kérdés akkor, hogy a kérdező hogyan értette, mennyire játszik pl. a DSG/TCT. Pl. a relatív új hibrid Volvókba (7900A) is ilyen robotizált szörnyűség került, van is bólogatás minden váltásnál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #171062 üzenetére
Jó, most új, kérdés, hogy 2 éves korában is ilyen csendes marad-e. Nekem az a tapasztalatom, hogy mindegyik új autó csendes, amíg új, de ahogy kopnak a gumik, csapágyak, bejáratódik a motor, megjön mindennek a hangja, utána lehet megítélni a hangszigetelést. Pl, egy Audi A4 10 évesen is csendes, de egy octavia már nem.
Majd ha lesz benne 40-50 000km, akkro visszatérünk a kérdésre. Szerintem az i20 is csendes volt, amikro kihozták a szalonból.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz kisza25 #171196 üzenetére
nyáron néztem neppernél egy kocsit, azt mondja jéghideg a klímája... mondom szuper, ki tudjuk próbélni? persze, beállítom... vártunk kb. 15 percet, jóindulattal is hidegnek nevezném csak azt a levegőt, kérdezem ez a jéghideg -e a szótárjukban? annyit válaszolt csak, hogy a jéghideg szubjektív, neki ez már jéghideg...
[ Szerkesztve ]
-
-
sagesz93
addikt
válasz kisza25 #171261 üzenetére
Értékvesztést figyelembe véve (a tendenciákat) suzuki a fő esélyes, a dacia is emiatt jött csak be, mert azok is igen jól tartják az árukat.. én egyből a Tipot mondtam(nekem is az jön be a legjöbban), de az olasz autók értéktartásban sajnos elég gyengék.
Végig követtem amikor te nézted kb ezeket a kocsikat, sokat segített de sajnos nem én döntök az autó felől, max csak egy kicsit befolyásolni tudom a végeredményt.[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz kisza25 #171454 üzenetére
Koszi, nezegettem oket. A Honda szerintem undorito. A Ford 3 hengeres meg ugye Ford (szemelyes tapasztalatom van veluk es utalom mint a "nyomdai formatumot nem turo szo").
Hyundai-okat nem ismerem, biztosan bemegyek egy szalonba.
Amiket eddig amugy felirtam a listamra, hogy mindenkepp megnezem es probalok minel jobb arat kiharcolni, ha van ra esely:
- Peugeot 3008 1.6/180LE
- Renauld Megane Grandtour GT 1.4/160LE
- Opel Astra K 1.6/200LE
- KIA Proceed GT 1.6/204LE (bar ez draga nekem)
- Seat Leon ST 1.5/150LE
- VW Golf VII Variant 1.5/150LE
- Skoda Oktavia Kombi 1.5/150LE
(Az utobbi haromnal nagyon sok felara van a led vilagitasnak, siman 8 fole kuszik mindegyik).
- Mazda 3 2.0/165LE (Bar ugye ez most kifutott szeria)Jelenleg egy 3 eves SuperB-t hajtok, mint ceges verda, de poziciot valtok, ott mar nem lesz ceges jargany. Kedvelem a skodakat, bar egy Signumbol ultem at ebbe es nem estem hasra a minosegtol, pedig eleg jol felszerelt peldanyrol van szo.
-
őstag
válasz kisza25 #171503 üzenetére
bírom ezeket az összeesküvés elméleteket, baromságokat
gondolom a fodrásznál vagy a kocsmában mondta valaki
piacgazdaságban kitalálni hogy midnen gyártó összeesküdött hogy 3x annyiért adják az autót mint amennyiért tehetnék elég nagy kreténség, nem gondolod?cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz kisza25 #171519 üzenetére
na, azért örülök, hogy sikerült kicsit korrigálni az eredeti mondanivalót, közös sikerünk
itt az eredeti, hasonlítsd össze a legutóbbivalEgy kicsi autó előállítási költsége közel azonos egy, vagy két mérettel nagyobb társánál. Az anyag ár lehet picit kevesebb, de ugyanannyi tervezés, reklámköltség, lemezenként 1db 40-80 M présgép stb stb.... kell. Én inkább a 10-30M árat tartom a lehúzásnak, mert azokat alig többe kerül gyártani.
cryptot minden termékemért elfogadom
-
meili
tag
válasz kisza25 #171538 üzenetére
Nem, mint írtam, nincs bajom a teljesítménnyel, csak kíváncsi voltam.
3800 km van most benne, és a héten kezdtem először kihúzatni, korábban max 3000-ig forgattam, de másik fórumban ajánlották, hogy most már kezdjem el hajtani. Igazából jól húz, nincs vele bajom, csak kíváncsi voltam, hogy van-e feljebb. -
i-sti
senior tag
válasz kisza25 #171556 üzenetére
Saved locally & Bookmarked & Printed
Ezekért olvasok PH-t!
Mi jelent nagyobb terhelést? Konstans 130-as tempó?
Mágus azt mondta, hogy kellene egy rendes emelkedő, 5 ember a kocsiban, 3 cementes zsák a csomagtartóban és 2-estől az összes fokozatot IS kiforgatni tiltásig IS.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
bajnokpityu
félisten
válasz kisza25 #171556 üzenetére
de ez nem bejáratás alatt történik. ennyire azért még nem kokszolnak a benyások.
MZs időszakban még meg tudták magyarázni ezt a lusta-bejáratást, de azokat 30ezrenként fúrtuk, picit más anyagminőséget használunk manapság.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
gzbotii
veterán
válasz kisza25 #171569 üzenetére
Egyik német autós újság szedett szét két azonos motort, egyikben 50.000 városi a másik 300.000 főként pályán összeszedett kilométer volt. A kettő kopottsága/állapota nagyon hasonló volt.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
betyarr
veterán
válasz kisza25 #171575 üzenetére
ahogy olvastam a cikked utáni hsz-eket,a töréstesztje nem túl fényes (3 csillag az alapnál).ez egy kicsit vissza tart a dologtól...ugye nem mindegy,hogy valaki kiszáll egy totálkár után (mint én) mondhatni minimális sérülésekkel (pedig nem gyenge ütközés volt),vagy ki tudja mi történik.
de ennek még utána nézek.mindenkinek: addig is ha valakinek még vannak ötletei akár az előbb említett opellel kapcsolatban,akár más típussal/márkával kapcsolatban,akkor ne tartsa magába!
köszönöm szépen előre is az összes tanácsot/segítséget![ Szerkesztve ]
-
sgery
őstag
válasz kisza25 #171613 üzenetére
szerintem itt máshogy volt. Ez már ki van állítva egy ideje ahogy mondták, csak senki sem vitte el ezért demósították. Aztán amikor meg elvinné valaki akkor meg nem érdekli őket.
Nekem nincs gond azzal, hogy csak havonta adnak le rendelést stb... de akkor miért nem mondják?
Miért kell folyton titkolózni, mindent úgy kihúzni belőlük? Olyan értetlenül néznek, mikor tudja a vevő hogy ez igazából egy psa termék, amit portugáliában vagy hol állítanak elő együtt a citroen/peugeot variánssal (gondolom itt a rendelési keresztmetszet, mert vélhetően 1-2 hetente állítanak a gyártósoron, bár szinte annyira egyezi ka három kocsi hogy még talán nincs is rá szükség), mint ha a vevőtől tudnák meg ezt. Nincs azzal gond, hogy psa autó, azzal van gond hogy titkolják.FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
sgery
őstag
válasz kisza25 #171628 üzenetére
Érdekes, nem tudom mitől lehet ennyire motiváció hiányuk.
Eddig még csak használtautót vettem, jópárat, ott ilyen gond nem volt, legtöbb kereskedőt alig lehet lerázni.
Pár év és a legtöbb normális, motivált és értelmes ember külföldre megy, ittmaradunk ezekkel és lassan már mi is ilyenné válunk annyira beleununk. Vagy mi is megyünk külföldre...FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #171656 üzenetére
Én pont egy "komolyabb" autóból ültem át, Honda Civic, már a '98-as árlistán másfélszer drágább kocsi volt mint a Suzuki 2017-ben (ma kb egy 8 millás kategóriának felelne meg). Nagyobb is volt de valahogy az erejét leszámítva mégse hiányzik semmi pedig szerettem és majd 8 évig nálam volt.
Régen tiszta autób*zi voltam de valahogy már annyira nem érdekelnek csak vigyen el A-ból B-be megbízhatóan.Most már inkább kétkerekűre költök azt jobban élvezem.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
válasz kisza25 #171662 üzenetére
Amúgy tényleg nem bántásból, a tipo belseje is gyengébb szerintem, mint az i20, csak arra akarok kilyukadni, hogy baleno-t nem éreztem előre lépésnek i20 után A tipo főleg a méretével, árával külsejével fogott meg és hogy új
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
i-sti
senior tag
válasz kisza25 #171556 üzenetére
Még aznap kipucoltam a turbót a rizsrakétán.
Kapott 35L OMV 100+ (valami ilyen divatos neve van, pontosan nem emlékszem rá), haza fele (13km) pedig megküldtem 2-esben 4500-on (emelkedőn 6000 főlé forgatva).
Haza érve (utolsó 2 km vissza hűtős tempóban tettem meg) a még megtehető távolság 630 volt.
Másnap reggel beérve munkába 855 volt.
Valóban pozitív hatással volt.
Érzem, hogy jobban "ugrik", ez lehet a pucolás illetve a 100-as benya hatása is.
Ami feltűnt, hogy többet jelenik meg az ECO, felírat. Többször vált át a vezérlés, ez is lehet a pucolás eredménye vagy a benzin, vagy a kettő együttesen.Köszönöm a tippet.
UI: Lehet szét kopott a motor a konstans 4500 rpm-en való használattól (Mobil1 0W-20)
Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #171684 üzenetére
Ezen a héten csak pályáztam a Jazz-zel, Mosonmagyaróvár-Győr oda-vissza 5x, végig 130-cal és 4000-es fordulattal. Most már nem annyira slow as fuck.
-
Laraxior
titán
válasz kisza25 #171984 üzenetére
Dugig van az ótó teteje üveggel.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen