-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
hülyegyerek
addikt
-
vzsryl
nagyúr
Én abszolút nem dízel vs benzines vitát akartam ezzel kirobbantani, egyszerűen csak nekem mindegy, hogy havonta 500 vagy 2k km-t megyek, még az sem érdekel, hogy néha kijön egy 7L-es átlag, néha meg 10L-es, mert épp hidegben, városban hajtottam a verdát. Régebben még figyeltem, mert kíváncsi voltam a statisztikára, de már az sem érdekel ebben a kontextusban.
A dízelt csak azért hoztam fel, hogy helyeseljek bitpork állítására, viszont megmutattam azt is, hogy nem mindenki görcsöl a fogyasztáson, mert én sem görcsölök rajta.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
8th
addikt
Van egy burkoló haverom aki csak azért nem vett meg egy Seat Incát mert az dízel és mi van ha tönkremegy a kettőstömegű vagy a turbó. Mondtuk neki többen is, hogy ez szívódízel nincs benne turbó, ráadásul ez már nem kamrás dízel nem hajlamos a hengerfejesedni sem. Harmatgyenge szívódízel a lendkereke is örök élet meg egy nap. Jó kocsi ez vedd meg. De mi van ha tönkremegy az adagoló rajta. Akkor megcsináltatod pártízezerért. Nem találsz jobbat vedd meg. Jó. Emberünk hazament és addig addig győzködte magát míg végül hirtelen felindulásból vett egy 1.2 60lovas szívóbenzin Renault Kangoo-t. Mert az megbízható, meg benzines. Most, hogy bejöttek a hidegek fogyaszt neki 8-8.5 litert városban. És sokat mozog vele a fővárosban napi 20-30-40km beleugrik és panaszkodik, hogy nem tudja 8liter alá vinni.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen