-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz deicide #109411 üzenetére
Ekkora tempóra nincs, de az alapján, hogy a 160 körüli tempóra (1 ember, csomagok nélkül) hajszálnyival 10 alatt maradt az ettől sokkal inkább alulmotorizált, 110 lovas, 1,6-os G Astra, az alapján kicsit soknak tűnik. Persze az egész dinamika kérdése, ha sok a lassítás-gyorsítás, akkor ennél a tempónál az már durván betesz a fogyasztásnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #109403 üzenetére
Az nagyon jó fogyasztás!
mod:
proci985: A Lega fogyija nem lesz baráti cserébe egy nagyon kifinomult és fejlett awd rendszert kapsz amit ott fent északon még akár ki is használhatsz és olyan terepkombi lesz a kezedben amivel meghetsz tökön-paszulyon át bármilyen körülmények között.
2,5i-ből ez a régebbi 2457ccm-es vagy az újabb 2498ccm-es?S80 nagyon jó verda, a T4 ha nem küldöd nem is eszi le a gatyád. Kimélőben kevesebbet fog enni a Lega-nál az fix. Ha nincs gyerek akkor S60 is elég lenne szvsz. D5 is jó motor és tényleg megbízható gombokért fentartható és öröklélet +1 nap verda kell akkor szívó 2,4-est nézzél belőle. Autómatát felejtsd el belőle!!!
Merci&Bmw: hátsókerees így kiesik neked.
Audi: FSI elég kényes a benyó minőségre amiből ott nálatok nincs gáz, ezért nem kell azoktól sem félni.
IS250: Nagyon megbízható és tartós autó, ha nem idegenkedsz a japán metodika/beltértől akkor nagyon jó választás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
raczger
őstag
válasz deicide #109840 üzenetére
Miből vetted?
Egyébként még nálam is néha előjön, pedig 10 éves használt autót vettem, messze nem az a kategória. Akkor mondom, hogy átlag napi 12 órát dolgozok (és nem költöm el minden este a kocsmában azt a pénzt), ja, hogy neki büdös a munka, akkor ok...
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
gzbotii
veterán
válasz deicide #109840 üzenetére
Nekem csak az kurja a csőröm, amikor 18-22 éves arcok 5-ös szériás BMW-vel feszítenek, de úgy, hogy törnek ketté. Ha tényleg ő kaparta volna össze rá a pénzt...de ne apuka pénzén adják az arcot, olyanoknak akik örülnek, hogy koleszben egyik napról futja a másikra.
Nekem egy nyamvatt 1.4 B Corsam van, 12 éves koromtól melózok (most vagyok 23) minden nyáron és nálam is azt hiszik, anyuka tolta a seggem alá a kocsit - meg ha kocsival megyek egyetemre, akkor már mekkora burzsoá vagyok - és ezt havertől hallottam (egyetem mellett heti 3,5 napot dolgozom 12 órában, btw)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #110136 üzenetére
Én egyszer így úsztam meg egy traffit. Amint megláttam a sündőrt satufék és berántottam a kormányt az éppen előzött kamion mögé így hiába mért be 1 km-el előbb mire odaértünk, hogy a rendszámom is lászódjon nem volt "lövési" pozícióban annyira rajta voltam a kamionon. Életveszély mert ha a kamion is lassít akkor felkenődöm rá tutira. Fiatal voltam és kellett a pénz...
mod:
bitpork: Túl hosszú az áttételed 6.-ban. Nekem 150-nél 2900-at forog a Paszuly. Amúgy nem bűn DPF kiegétesnél visszarakni 5.-be és úgy tartani a 3000 rpm-et...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #110140 üzenetére
Akkor leeht csak elvette vagy az a gyengébb 140 lovas volt a miénk megfutja lazán a 220-at is (igaz óra szerint). Állítólag... én sosem próbáltam (elvégre nem vok huligán).
bitpork: A DSG is felvált tiltásnál magától manuális módban de addig nem szól bele hogy 3k vagy 4k rpm-el mész. Sőt még Sport módban sem vált fel magától 3k rpm-nél.
#nincsbennetarcsi
-
-
Dorien
veterán
válasz deicide #111368 üzenetére
Az ám az igazi spórolás, ha a behajtott tükör miatt összetöri a kocsit... Barom.
Vannak bizonyos emberek akik a volán mögött is csak kb. magukat nézegetik a tükörben.A 60k-s csekket megúsztad?
Én tegnap este néztem be egy stoptáblát. A rendőr leintett, de szerencsére rendes volt és a 15k-s helyszíni bírság helyett szóbeli leb@szással elengedett.[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
válasz deicide #112039 üzenetére
"Audik simán behúzódnak még kisebb helyekre is, míg sok olyan van, aki miatt bele kell állni a fékbe, mert akkor is alig akar lehúzódni, amikor senki sincs a külsőben. Pedig tükör mindegyik autóban van. Nyilván nem szabályos gyorsan menni, de ha látom a tükörből, hogy valami nagyon közeledik, próbálom elengedni. Na, ez nem mindenkinek megy, de jellemzően a presztizstermékben ülőknek igen."
Ezen már én is gondolkoztam, valószínűleg az is közrejátszik a dologban, hogy a nyomatékos turbódízelekkel nem okoz gondot kicsit lelépni a gázról és lelassulni, majd utána egy szolid gázfröccsel újra felvenni a 140-es utazót, ha viszont a jóember (mint akár én a Mazdával) egy éppencsak 100LE fölötti, nem túl dinamikus, de legalább nagy és nehéz szívóval beszorul két kamion közé, és nagyobb a forgalom a belső sávban, akkor gyakorlatilag csak úgy tud megint kijönni, ha besorolásnál feltartja egy időre a gyorsabb sort, mert azért 90-100-ról ha visszaváltok sem ugrik fel olyan hirtelen 130-140-re. Szóval ilyenkor azért én is megnézem, hova menekülök be, különösen ha látom, hogy mögöttem többen is jönnek gyorsan, a külső sávban pedig kamion(ok) lesz(nek) nemsokára. Arra a pár percre ki fogja bírni a 140-et, bár tapintatból ilyenkor azért egy kicsit oda szoktam lépni neki, a 160-at még azért a Mazda is bírja.
Az agyamra akkor mennek, amikor előttem is tömött sor a belső sávban, mögöttem is sor, a külső is tele van, de a delikvens a prémiumautójával csakazértis ott villog, hogy takarodjak ki. Ki szoktam persze menni, hadd menjen, tolja inkább az előttem levőt, ne engem, a két gyerekkel, meg a két kutyával semmi kedvem a leállósávban várni a helyszínelés végét, meg amíg megjön a tréler, meg a csereautó, még ha úgyis a tolakodós köcsög biztosítója fizetné az egész mókát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz deicide #112169 üzenetére
Svájci orvos nem dohányzó garázsában tartott autó, a fordulatszám-tartomány felső harmada még zsír új. Ja, képzelem, mekkora érdeklődő tömeg tolongana...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz deicide #112172 üzenetére
Nem csoda egy olyan járgányban ülve... Egyébként valószínűleg túlzó óvatoskodás de végülis ártani nem árthat én úgy voltam vele. 1000 km meg nem sok, azt hamar lenyomja az ember. Most hétvégén is csak a Mátrában ugrottam fel és rögtön belepörgött 250 km...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
runner 125
nagyúr
válasz deicide #113280 üzenetére
Frankó és itt legalább van egy jó hajtás alatta.
Bár amennyit elkérnek majd érte, inkább marad a 2 kerék, 10-ed annyiért nyújtja a 3 sec 0-100-at.
!Overdose!
Csak beletekertem, de ez pusztító.
Szerencsétlen nagyon ostoba és mindezt közszemlére teszi, van baj.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- cappa72: Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
- Spórolós topik
- Gumi és felni topik
- Tőzsde és gazdaság
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Automata kávégépek
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen