-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #126069 üzenetére
Patentül néz ki, mondjuk az anyósülés ülőlapja ráncos ami fura... Azért vérmes menetteljesítményt ne várj tőle (nagy légellenállás + széles papucs) se alacsony fogyit (művészet 8 alá vinni vegyesben a 8,5 már reálisabb) de amúgy szép. Pályán nem nagyon van elemében a rövid 5. fokozat miatt (130-nál már 4000-et forog) de városi szaladgálósnak tökéletes.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Tothgera30 #126099 üzenetére
Éppen ma olvastam végig a népítéletet ez ügyben. A 2.0dci -re komolyan csak egy ember panaszkodott és sztem kell a 350nyúlmókus megmozgatni az üresen 1600+ kg-t
Ez teccetős.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tothgera30 #126104 üzenetére
A francia dízelek sem olyan rosszak ám mint amit sokszor hallani Nem akarlak meggyőzni, de kérdezhetsz itt bárkit, meg fog erősíteni hogy ha vki akkor én elég idős és szar dízellel voltam - vagyok kapcsolatban. Még ha nem is francia.
MOD: az 1.5 dCi más sztori
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #126099 üzenetére
SUV vasarlas elott erdemes lehet meg megnezni milyen gumik kellenek ra, mert konnyen meglepetes erheti az embert. Altalaban valami elcseszett dimenzio kell es/vagy nagyteherbirasu abroncs. Persze ha valaki mindenkepp suvot akar ez nem fogja eltantoritani, de erdemes szamolni vele.
(#126106) Flashback
Ha palyazol a tempomaton ke koss komprumisszumot.
A mazda 6-ot mondanam meg ami 6-os valtoval mar csendesebb mint a PFL. Bar szerintem meg ott is jelen van a motorhang. Toyota avensis 1.8? Audi A4 1.8 (akar turbo nelkuli)?A Lada hogy kerul erre a listara?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #126104 üzenetére
"így hamarabb lesz boxer, turbos Subaru Forester" -> ezt támogatom és egyúttal kérném szépen, hogy fogadjanak örökbe...
Btw, dízelt ne vegyetek ilyen célra.
mod:
Flashback: Ezek közül az 1,8-as Civic vagy ha nem sietsz akkor a Lancer 1,6. Tempomat, klíma legyen, az tök alap kell hogy legyen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rwin5
őstag
válasz Tothgera30 #126206 üzenetére
Van aki adna ennyi pénzt egy ilyen állapotért?
-
nesa
veterán
válasz Tothgera30 #126233 üzenetére
Volt PD SDI is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #126233 üzenetére
TDI-t illetően én is így tudom.
nesa: PDSDI már csak a 2.0-ból volt.
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #126844 üzenetére
Kezdodo korrozio meg nem gaz, egy jo szaki ledrotkorongozza, lealapozza egy 3 retegben aztan kis rucsi, ha kell karosszeria tomito paszta, meg persze uregvedelem es meg sokaig jo lesz. Persze racsuszhat egy 60k siman a muveletre, de utana tenyleg jo lesz meg evekig, alkualapnak viszont jo lehet egy kis feluleti korrozio.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tothgera30 #126844 üzenetére
Ezek a fajták majd kivétel nélkül láttak terepet és mostohatartáson voltak. Ne csalódj túl nagyot, vagy legyen erős a pénztárcád.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #130271 üzenetére
ilyet tud az enyem is
gyalogokra sokkal jobban hat, mint a dudalas lenne
azt ugyis magasrol leszarjak, erre egybol tudjak, hogy hol van a jarda[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #130271 üzenetére
[link] ez is kis aljas
hobizoli: nyitott kidörgős 535i elől is ugráltak, amikor túráztattam egyet
-
w333
félisten
válasz Tothgera30 #130487 üzenetére
Azért ezek az autók a 800 ezer és 1 milliótól kicsit messzebb vannak !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #130487 üzenetére
Lehet, hogy gyűjtök még kicsit. De nem, félek, hogy egy kezdő vezető jó eséllyel tudna szívfájdító dolgokat művelni egy ilyen szépséggel.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #130490 üzenetére
Pont ezen malmozok én is magamban. Azért S40/V40-ből van bőven 1m alatt is, ebből kiindulva gondoltam, hogy nem az alját fognám ki. De bennem van az is, hogy kis pénzből ne akarjak prémiummárkát venni, mert vagy fájni fog hátulról, vagy nagyon öreg lesz -a jármű- és fájni fog hátulról.
A Bora még akár szóba is jöhetne. Az tulajdonképpen egy nem egy megnyújtott Golf? G-Astra, SX4 valahogy nem az esetem. Persze, közlekedésre teljesen racionális választás, de kicsit élvezkedni is szeretnék, ha szabad.
Egyébként a motorzajt mennyire lehet minimalizálni egy benzines ~10 év körüli konstrukcióban? Van kellemetlen tapasztalat ilyen téren (pl. A Zafira, 1.8-as motor, rövid váltó, pályán 120-as tempó mellett már kb. ordítani kell az utastérben a 3000-4000 közötti fordulat miatt) és szeretném elkerülni a jövőben. Vagy inkább csak a dízelmotoroknál van esély erre, ahol alacsonyabb fordulaton is megvan a nyomaték?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Tothgera30 #130503 üzenetére
Igen ezt nézem már én is ... szerintem kicsit gyanús ez a 142e km
Ráadásul 2 évvel öregebb és sokkal fapadosabb is
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
őstag
válasz Tothgera30 #132002 üzenetére
Pont a napokban fel is merült bennem a kérdés: ezekből kifolyólag venni sem érdemes őket? Mert látványosan olcsók a franciák, de nekem semmi gondom nincs velük, ha jók Az, hogy nem tartja az árát, nekem nem gond.
"... and I hope you have a great day!"
-
Integrale
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #133842 üzenetére
Nekem kéne!
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #133842 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #133902 üzenetére
Engedd el, itt varosba maszkalasra is dízel vesznek.
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #133906 üzenetére
Ha a magassága elég (nem akad fel), akkor simán jó.
Ez az egyik legnagyobb D szegmensu kombi. -
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #133908 üzenetére
Jetta / oktav elmegy, akkor ez is.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #133984 üzenetére
Még jó, titanium a legmagasabb felszereltség.
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #133984 üzenetére
Pont ezt mondtam meg linkeltem is titaniumot. Ráadásul amit néztél benzines még nem is a faceliftes, hanem az első mk4.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #133989 üzenetére
Jobbak pedig és 3millaert már kapsz olyat. De a ghia volt a full itt is van még, de a titanium alatt.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #136589 üzenetére
ha csak ezek vannak, akkor a fikusz.
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #136589 üzenetére
Ezek közül ha méretre elég, akkor az esikszét .
Mert nem esikszét 😂
Főleg a sedan, az made in japan. -
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #136597 üzenetére
Sx4-nek pár széria hibák kívül semmi de semmi baja nem lehet, ha 15k km-enkent lecserélték az olajat.
Szeriahibak: p0420 check engine, ami hibát nem okoz, elvileg sw update is megoldja. A szokásos suzuki abs kocka hiba ezeket is el fogja érni, ha nem cseréltek rajta időben fekolajat.
Aztán kb. Ennyi, ezekre már nem jellemző a váltó nyelestengely csapagy hibája se.
A japan sedanon pedig még ezek sincsenek, én jobban biznek abban, ott nem noname monroe és társai gatlokat használnak suzuki matricával, hanem minimum kyb-et, és ugyanez igaz az összes többi alkatrészere. -
válasz Tothgera30 #136655 üzenetére
Akárhányszor H Astrába ülök, elfog a gyász. A középkonzol tetején az a kijelzőkialakítás gyötrelmes, plusz nincs tárolórekesz az autóban konkrétan. A Focus sokkal jobb kívül belül, szerintem.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #136657 üzenetére
Az előzményekhez visszakanyarodva...
Annyi történt azóta hogy megnéztünk pár 2008-2009-es SX4 Sedan-t (1.6 GS), de a döntést sem érdemes elhamarkodni, így nem ugrottunk bele egyikbe sem. Holnap megyek egy 2009-es Focus Sedan-t (MKII 1.6 Trend) meglesni, elvileg ez nagyon patent állapotban van. Esetleg más ajánlat, vagy ajánlott autó lenne-e még ebben a kategóriában?
2008-tól.
Lehetőleg 100 ezer km alatt/körül.
Sérülésmentes.
1.5-2.0 szívó benzines.
Hátul el lehessen benne férni 182-185cm-el, elől 188cm-el.
Kettős tömegű lendkerék nélkül.
Klíma.
Esetleg tetősín és vonóhorog."A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #137168 üzenetére
Mai nap folyamán megnéztem pár autót, kereskedésekben, és magánszemélyektől is. Őszintén szólva a megtekintett 5 db autó közül 2 ütötte meg a mércét (csak 3-at találok hirtelen a HAHU-n), a többi látszott hogy anno lehetett gazdájuk, de mióta a neppernél vannak, esetlegesen csak polírozást vagy fényezést kaptak.
H Astra 1.6 2009 - Szimpatikus nepper, nem törött, gyári fényezés, szép állapotban van (minimális karistok a lökhárítón), anno volt gazdája, viszont elég siralmas a műszerfal hangulata, így elnapoltuk. Ugyan itt találtunk egy frissen hozott ezüst Ghia Focus kombit, 130k-val, de sajnos holnap viszik is, pedig gyönyörű állapotú volt.
SX4 1.6 Sedan 2008 - Fater beleszeretett. Gyönyörű állapotú (pontszerű horpadás a jobb ajtón, pici karist mellette), km. valós, nyugdíjas tulajdonos (S-Cross miatt adják el), végig vezetett szervizkönyv és társai. Apró bibi, kormánykerék kapcsolónál, váltógombnál kopás (elvileg típusbetegség).
Focus 1.6 Sedan 2009 - Városi harcos állapot, mindenhol karcos, pedig polírozva is volt, jobb hátsó ajtó fényezve (200 mikron), rozsdás tárcsa, kopott betétek, padkázott felni. Őszintén szólva egy nagy csalódás volt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #137219 üzenetére
200 mikronig gyári a fényezés.
-
válasz Tothgera30 #137219 üzenetére
Esetleg H astrában ez nem tetszene?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #137219 üzenetére
lehet, hogy ha 6-7-8 éves autókat nézegettek, akkor lejjebb kellene adni az igényekből. vagy ha az igények adottak, akkor a kereten emelni és beballagni egy szalonba új autóért. no offense, csak eladói oldalon meg nagyon könnyen fikáznál egy olyan vevőjelöltet, mint amilyen képet eddig mutatsz magadról, hogy ez egy 6-7-8 éves autó, ennyi idősen mit vár.
-
veterán
válasz Tothgera30 #137219 üzenetére
Astra vagy Focus.
Az az SX4 szedán az annyira cikin Kelet-Európa, hogy már fáj... kb. Thalia.
-
haddent
addikt
válasz Tothgera30 #137219 üzenetére
Azert van izlesficam ha Hastra nem.kell de a Suttyuki nyalcsorgas
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #137554 üzenetére
2011-es évjárat, 140e km. Szerintem nem drága összességében a J Astrákhoz képest (és most nem az egyéni fizetési hajlandósághoz mértem).
De! Hátsó kurblis ablak, térdlégzsák nincs, középső kartámasz nincs. Ha már J Astra, akkor ezeket legalább igényelném bele. Persze, ha nagyon szép és megkímélt az állapota és nincs más, akkor valószínűleg nem ezek tántorítanának el.
Meg aztán ez a 116 lovas, Euro 6-os motor nem tudom mennyire életképes egy ekkora J Astrába... Egyébként ez az EcoTec még mindig az olajzabáló EcoTec?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #137554 üzenetére
Ez a gödöllői parton vajon felfele menne, vagy visszafele gurulna ezzel a suly / LE arannyal?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #137558 üzenetére
Egyébként K Astránál hogyan sikerült megoldani, hogy az 1.4 101 ló, az 1.4T pedig 125. Az a turbó csak 24 lovat jelentene pluszba?Látom, hogy van 150 lovas 1.4T is.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Tothgera30 #137558 üzenetére
Nem csak az ismerősöd szerint, Z16XER -t nyúzok H -ban, 200 ezer km van benne, nem ritka, hogy tiltáson jár, de a 4000 sztenderd , és semmi baja, nem kér semmit, csak amit amúgyis kap: 10 ezrenként 4 liter folyékony, fekete aranyat
kornelka jajj azért ne túlozzunk már... nem lesz versenygép, megpakolva, klímával nem lesz élvezetes sem, de egyáltalán nem vállalhatatlan. A múltkor amikor linkelgettetek méréseket, hogy mi hány kiló már "megegyeztünk" (leírtam aztán arra nem jött válasz ), hogy az UFO is 1400 kg, igaz, abból van 140 lovas.
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #137766 üzenetére
Páran már mondtuk neki.
-
válasz Tothgera30 #137771 üzenetére
Nekem mondhatni szerencsém volt. Most a hét elején hoztam haza a H karaván-t.
underdark
F Astra +1[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #138121 üzenetére
Szerintem nem tukmalas volt ez, hanem egyszeruen arrol van szo, hogy megfeleloen dinamikusan mozgatja a 2.0 tdi a bodet aranylag alacsony fogyasztas mellett. A nemetek vettek mint a cukrot, mert relative nagy, kenyelmes, nem eszik sokat es german. A magyar nepperek pedig viszik , mert most mar relative olcso, de meg mindig statusz szimbolum magyarorszagon.
-
Brumi˘
addikt
válasz Tothgera30 #138121 üzenetére
B6-nál már nem volt 1.8T, csak 1.8TSI és annál a 2.0Cr tartósabb szerintem. (2.0PD-t nem erőltetném)
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #138121 üzenetére
olcsóbb kint a gázolaj a benzinnél és sokkal többet mennek, mint errefelé, náluk az évi 50ezer tök átlagos futás, arra meg hülyeség lenne a drágábból többet evő benzinest venni főleg, hogy abban is van CR rendszer, turbó, minden drágán javítható szar.
-
lenko
aktív tag
válasz Tothgera30 #138129 üzenetére
Patika B5.5-et lehet hozni kintről kevés km-el sok extrával, igaz benne van legalább 5-6e Eur-ba, de még mindig jobb választás mint B6-ból a legolcsóbb.
B7 szerintem jobban néz ki, belül is pont elegendő az a kis módosítás, és legalább nincs probléma a választással, mert minden dízel CR.(#138128) tabaga Nem kell dízel, régi benzinre is sok, egy német főnökömnek van hobbiból egy E36 325 cabrio, pontoson nem emlékszem, de vagy 500 vagy 800 eur körül fizet éves adót rá. Inkább a 800 a biztosabb.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #138212 üzenetére
totalcaron a csalószoftveres vs frissített passatos összehasonlítóban is eléggé romon volt a városozós ülése, pedig abban is csak 120ezer körül volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Formula-1
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen autót vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen