-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Tothgera30 #143934 üzenetére
Ugye nincs gyereked? Te sem gondolhatod komolyan, hogy ez így jó. Egy esetleges ütközésnél repülnének a csomagok, ami nem túl biztonságos a gyerekre nézve. Arról nem is beszélve, hogy sok esetben célszerűbb, ha az anya hátul ül a gyerek mellett.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Richard!
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #143910 üzenetére
Ha magyarországi és érvényes magyar okmányokkal van, akkor természetes, hogy rendszámmatricát nem találok a szélvédőn (tudom, lehet egyedi rendszámos)?
-
válasz Tothgera30 #144285 üzenetére
2003 év végén mutatták be, majd 2004-ben kezdték el gyártani és árusítani. Egésszen 2012-ig amíg le nem áltak a gyártó sorok.
Nincsen 2013-as . Maximum akkor vették meg a szalonban mint az utolsó mohikánt.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #144298 üzenetére
Szerintem ez mindegyik nagyon draga. Eleg alap felszerelsegüek, raadasul az 1,6 os moci nem egy erögep a J astra meg dögnehez, szoval se nem erös se nem fogyaszt jol. Ennyit egyikert sem adnek szemely szerint
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #144300 üzenetére
Ez lehet, en csak a velemenyem mondtam. Tök mind1, amugy mikori, a H astra kb 13-14 eves modell, raadasul egy total semleges 1,6 os motorral, amivel se nem erös, se nem különösen jo fogyasztasu.....raadasul alap felszereltseggel kb. Ezert en nem adnek 2,3M forinot 2017 ben.
A J astra meg kategoria legnehezebbje, egy nem tul jol hangolt motorral. Igy még erötlenebb, még többet fogyaszt es a kortarsai között kb a sor hatuljan kullog technologiban.....ugyan csak nem adnek erte 2,8M.
Egy 1,7 cdti H astram van, amit alapvetöen szeretek, igy irom ezeket . Ez viszont legalabb egy jo fogyasztasu, megbizhato dizel motor, ami kategoriajaban abszolut jonak szamit.
-
válasz Tothgera30 #144300 üzenetére
Mondjuk ezt az 1.4T-t nem ismerem, hogy mennyire jó/nem jó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Tothgera30 #144298 üzenetére
Elég fapados, ettől jobbak is vannak.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #144303 üzenetére
Nem is akartam mast mutatni, en a kettö autorol irtam le a velemenyem, amit linkeltel
Egy 1,6 os, alap felszereltsegü H astra esetebn nem erzem a jelentöseget, hogy 50k km van benne es 2012 es, vagy 150k km van benne es 2008 as. Plane nem fizetnek ezert a ket parameterert +1M-t.
Viszont, mint irtam ez az en velemenyem. Ha te igen, akkor meg kell venni, mert megbizhato, egyszerü, olcso szervizelesü auto, nagy buktato nincs benne.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tothgera30 #144298 üzenetére
Hali!
Én kombi 1.6 h astráról váltottam, kombi 1.6 tdci mk3 focusra. Az astra is nagyon jól felszerelt volt, a focus titanium + extrák. Higgy nekem, ilyen áron ne akarj h astrát. Ég és föld a kettő között a különbség kb mindenben a focus javára. Semmi olyat nem tudok mondani, amiben az astra jobb volt. Ja, de mégis, a gyári alufelnije jobban bejött. Kb ennyi. Futómű, váltó olyan szinten más, olyan szinten jobb, mintha nem is egy kategóriába tartoznának. Teljesen egyetértek (#144302) Declare-el. Alapvetően én is benzines focust kerestem, de olyan irreálisan magas az áruk, hogy vettem egy magyar, fordnál vezetett szervizkönyvest jóval olcsóbban. Aztán remélem nem szopom be!
-
válasz Tothgera30 #144317 üzenetére
H Astraban ezek meg is vannak. Mondjuk az ülésfűtés az ritkaság.
De a kiszemelt a tudásához nézve akkor is drága, még ha Ennyi kilométert is ment.
Az elmúlt hónapokban az Opel topicban 2M környéken 1.8/140 lovas, Cosmos felszereltségű astrákat lettek linkelve. Hasonló kis futás teljesítménnyel. Ezt múltkor én linkeltem be.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #144317 üzenetére
Vakon semit nem lehet sajna ajanlani. 15+ evre meg plane nem Az 50k km es 1,6 H astraval ugyan ugy beszivhatod, mint egy 150k verzioval.
Külföldröl, valami hasonlo nem jatszik? 1,8 H astra, xenon, caravan
-
tresh
addikt
válasz Tothgera30 #144642 üzenetére
Nekem ennyiért inkább ez Ha jól nézem szumma 50 db van a piacon (HA szerint) belőle aminek egy jó rész szalonból új autóként van hirdetve.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz Tothgera30 #144739 üzenetére
Ha már szóba került az Astra, akkor számomra ez a hirdetés nagyon érdekes (2011/5-ös évjárat és 308400km van benne), több, mint évi 50k km-re valaki miért vesz benzines autót? Ennyi megtett km-nél gondolom még a várhatóan magasabb szervizköltséggel is olcsóbban jönne ki egy km megtétele diesel autó esetén.
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #144739 üzenetére
Elég fapad, lehet ez is az oka.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #144914 üzenetére
"Forgalomból ideiglenesen kivont, magyar okmányokkal" (bár gondolom gyorsan segítenek ezen) + műszaki 2017/4-ig van. Ha esetleg ezt nem vetted volna észre, akkor lehet, hogy számít.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #144914 üzenetére
MunezXBK, szólítanak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #145798 üzenetére
A póló ruhadarab, nem autó, a golf egy sport, a passat meg egy szélrendszer. A Phideon már autó.
-
Mauzes
őstag
válasz Tothgera30 #145942 üzenetére
Azért szerintem kicsit túlzás Lada Nivát meg UAZ-t ajánlani olyan embernek, aki eddig Q7-et meg X5-öt nézegetett.
Amúgy szerintem túlságosan is "lehurrogta" mindenki szegény kérdező jelöltjeit. Vegyes használatra keres haverja autót, és sokat szeretne kirándulni. Csak nekem nem következik ebből, hogy mindenképp egy izlandi túrákra is megfelelő gépállat kell neki? Mégis milyen kirándulás az, amit egy X5 vagy Q7 ne tudna?
Ettől persze tök jó ötlet más / jobb alternatívákat ajánlani neki, de azért én nem mondanám, hogy ezek a városi terepjárók konkrétn szarok, mert csak padkázásra jók.
No flame.
-
#03969024
törölt tag
válasz Tothgera30 #145942 üzenetére
Nem tudom, hogy miért ajánlgatjátok a Defendert! Írtam már róla, egy katasztrófa!!!
-
Coyot
őstag
válasz Tothgera30 #145964 üzenetére
Van az ismerősi körben is kettő. Oda van rá figyelve meglepően jók a tapasztalatok vele ezek a tdv6 se jelölésűek.
De olvastam már én is olyat hogy csak szabadulni akar tőle a tulaj mert ha egyszer elkezd elromani akkor vége - az a baj hogy az ilyen objektív beszámolókra nem szívesen támaszkodnék, lehet csak nem számított rá hogy a luxusautónak van némi fenntartási költsége is.De ebből mindig az lesz a konklúzió hogy annyit szopik a kedves tulaj amennyire a szerelője nem ért vagy nem akar érteni az autóhoz. Minél drágább, ritkább, speckó alkatrészekkel teli egy autó annál nagyobb lesz a szopófaktor. Plusz ugye a csalódott tulaj akinek fingja sincs mit vett, csak anyázik hogy szar
Má' nem
-
#03969024
törölt tag
válasz Tothgera30 #145964 üzenetére
18 évig javítottam Defit. Van némi rálátásom... Mi munkára használtuk. Ja, meg aki megvette, szégyell panaszkodni. Mellesleg az istenített Unimogról is tudnék mesélni...
Runner
Ahol a Defender már elakad, a Nivával még mosolyogva körbeautózom. Az a szovjet csoda az egyik legjobb terepjáró, amit valaha építettek. Csakhogy sz@rból van mindkettő összerakva.Coyot
A Defender nem luxusautó, csupán drága.[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
válasz Tothgera30 #145969 üzenetére
Egy baratom most vett erre a célra egy új hiluxot. Szerinte kiváló, a felesége szerint viszont tul magasra kell emelni a gyereket hogy berakd 😅
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Mauzes
őstag
válasz Tothgera30 #145969 üzenetére
Sose értettem, mire jó a pickup, nekem nem tűnik praktikusnak. Mondanál pár érvet? Komolyan kérdezem.
-
Archer
őstag
válasz Tothgera30 #145978 üzenetére
Családi autónak teljesen alkalmatlan, a hátul ülőknek semmi hely, hosszabb távon hátul üldögélni a laprugókon katasztrófa, a jó kis magyar utakon (nem leterhelt platóval) pattog mint a kecskesz@r a deszkán. Az, hogy "terepjáró" túlzás, nincs rendes összkerék inkább csak kiegészító elsőkerék hajtás. A duplakabinosoknál a plató kicsi, abból is "kitakar" a kerékív, ha valami nagyobb dolgot szeretnél szállítani, ugyanúgy utánfutót kell húzkodni. Erdészeknek, vadászoknak, hasonló célokra ok de az utakon levő ilyen autók ~80%-át inkább kivagyiságból veszik, mert naaagy meg a króm bizbaszok jól mutatnak rajta. 40-50k rá egy gumi.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #146048 üzenetére
Nem rossz autó az, én is nagyon nézegettem egy kombit, de végül más lett. Kényelmes, csendes, már az 1.5dci is tűrhetően megy vele, de problémás lehet, előny a tiszta előélet.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
diegho
nagyúr
válasz Tothgera30 #146598 üzenetére
Vigyél egy rétegmérőt és mérd körbe. A többit úgyis látni fogod, hogy mi a helyzet. Ha igaz amit írnak, akkor ez nagyon jó vétel lehet.
-
Integrale
veterán
válasz Tothgera30 #147065 üzenetére
Amikor a G piacra kerult, meg gondolat sem volt az NCAP.
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #147065 üzenetére
Németországban az EU irányelvekhez igazodó ütközésbiztonsági szabályok 2500kg össztömegig érvényesek. Ha a felett van egy SUV annál nem kötelező töréstesztet végezni. A gyártó kérheti és akkor elvégzik az autóján de nem kötelező. Így fordulhat elő, hogy olyan életveszélyes kínai szarok is simán forgalmazhatóak Németországban mint például a Jiangling Landwind. A Mercedes G osztály is 2,5t felett van ezért nem kell töréstesztet végeztetni vele. A merci meg nyilván nem fogja erőlteti, hogy a lassan negyven éves konstrukcióját nekicsapják a falnak mert szörnyen leszerepelne az autó.
(#147075) gaborbol: pöpec.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #151426 üzenetére
Kornelka nézegette régebben, talán az igénytelen beltéret hozta fel negatívumként. Amúgy kiforrott konstrukció.
-
Nordschleife
csendes tag
válasz Tothgera30 #155933 üzenetére
Én a 6-osokat jártam körbe. Ott az első generáció, különösen a facelift előtt nagyon tud rohadni. A 2. és a 3. generációsokat már galvanizálták. Azok nem rohadnak jobban, mint egy hasonló korú bármilyen másik átlag autó. Ha ebből következtetünk, akkor ez a 3-as sem az a nagyon rohadós fajta már, de mint írtam én a 6-osokra fókuszáltam vásárlás előtt.
-
Richard!
addikt
válasz Tothgera30 #155933 üzenetére
Valamelyik német fórum olvastam, hogy ezekre az újabbakra már 12 év átrozsdásodás elleni garanciát vállalt a Mazda.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #156063 üzenetére
Szívósor koksz a legnagyobb baja, bajnokpityu korábban írt róla
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156126 üzenetére
Tett rá rendesen, ennyiért túl van arazva.
-
alázógyík
őstag
válasz Tothgera30 #156126 üzenetére
Szerintem jó.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156128 üzenetére
Itthon nem fogsz találni, mivel akkoriban szinte mindenki dízelt vett.
Tudom, haza kell hozni...
[link] -
rbalint88
addikt
válasz Tothgera30 #156136 üzenetére
100-120ezer km alatt még egy dízelnek se szabadna szétdőlnie ilyen használattól (persze ha nem így került bele a benne levő ki tudja mennyi méter), egy turbós benzines meg végképp bírni fogja. cserébe van nyomaték, ha kellene. bár az is igaz, hogy a változó szelepvezérléssel valamivel lejjebb tudják hozni a picit több nyomatékot, de azért alapvetően egy ekkora kasztniban jobban kell majd gyilkolni azonos menéshez, mint egy akár csak 1.0 turbót
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #156126 üzenetére
1.0 Ecoboosttal sokkal jobb.
Az egyik baratom tobb mint fel eve vett ugyanennyiert a fenti konfiguracioban es semmi baja nincsen, sot a szivohoz kepest 1 literrel kevesebbet eszik es meg megy is.
Ne dolj be a totalcaros maszlagnak. Nem igaz, hogy a hasznalt turbos csodbe viszi a csaladot.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #156140 üzenetére
dinamizmust meg egy kombitól nem fogok elvárni.
Miert nem? -
footy
addikt
válasz Tothgera30 #156140 üzenetére
A 3 hengeresseket nem hallod, max ha kihuzatod 5e kore. Nem a tempozasrol van szo, a hetkoznapi hasznalhatosaga sokkak jobb. Ha van lehetoseged probald ki mindenkepp az ecoboostot.
(#156143) bitpork
Ha elromlik a tubo majd felhivom a Tihanyit[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tothgera30 #156138 üzenetére
sokkal jobbak ezek a Ecoboost-k, mint az agyonsztarolt nyolcvagen horroraru lomjai
nem abbol kene sztereotipikat gyartani, hogy bezzeg a 1.2-1.4TSI-vel miket lehet copni... az annak gyartonak a privat kis bajaa Ecoboost egy kajak jól atgondolt konstrukcioju szerkezet, nincs elfillerbaszoskodva se, mint a jurgenvagennek meg a bajoreknak sikerult elgagyizni a vezérlést (is)
több drón kell ;P
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156150 üzenetére
Az astra nehezebb de szerintem belül nagyobb főleg a hátsó lábtér.
-
footy
addikt
válasz Tothgera30 #156150 üzenetére
Az 1.6 J astra halott ahhoz kepest a foka 1.6tal raketa.
Az 1.4t nem rossz, de a foka jobb auto.
A 3 hengeren nem tudim mit kell megszokni, ez nem barkas -
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #156126 üzenetére
Végül sikerült reggel 9-re odaérni, és megnézni a korábban linkelt darabot. Letakarítottuk róla a havat, meg lett tapogatva, átnyálazva, "kiscsalád" beült, elfért mindenki, lábtér próba megvolt, magam mögé bebújok, sőt, nem kell koppanásig hátra tolnom az első ülést (még két kattintás van). Végül autó nélkül jöttünk el, apró negatív szösszenetek miatt, amelyek összessége nálam nem volt túl nyerő kombináció. De öröm az ürömben hogy volt a telepen J Astra és H Astra is, amivel össz tudtuk hasonlítani, így egyszerűbben kezd körvonalazódni a képlet.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
válasz Tothgera30 #156163 üzenetére
És milyen volt összevetve a három autó?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Tothgera30 #156165 üzenetére
Köszi
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
válasz Tothgera30 #156163 üzenetére
milyen hiba volt, ami miatt nem vetted meg végül?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #156168 üzenetére
Ennyit a becsületes nepperrol.
-
ati888
senior tag
válasz Tothgera30 #156168 üzenetére
Mennyire volt törve? Nem mondta az eladó?
Ati
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #156686 üzenetére
Jól látta Hibrid garancia is sokáig hosszabbítható.
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Netfone
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Robotporszívók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Parfüm topik
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen