-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Doki16
addikt
válasz KubanitoS #193055 üzenetére
Sokkal jobb lenne a CH-R a városba. Az a hibrid motor oda született. Nagyon olcsón fenntartható és eszméletlen tartós mind a motor mind a váltó. A 99 lóerő csak a benzinmotor, ahhoz jön még hozzá a villanymotor teljesítménye és a kettő együtt 122. Nem gyenge, főleg nem városban. A fogyasztás lényegesen kevesebb mint bármilyen másik hagyományos benzinesnek. Azért gondolom nem mindegy, hogy 4 literből jár el valaki vagy 8-ból a városban.
Én egyértelműen a HSD-t ajánlanám.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #193055 üzenetére
A Honda is jó, de a hibrid előremutatóbb. A Honda 1.5 motorja azt hiszem a civic motorja turbó nélkül, nincs vele gond. Szerintem egyikkel sem jártok rosszul, évi 5-10e km-en a benzin különbözet sem egetverően sok egy új autó árához képest (only benzin vs. hibrid). Én azt venném a helyében ami igazán tetszik neki.
-
Paxker315
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
-
RJ45
junior tag
válasz KubanitoS #203660 üzenetére
Teljesen igaza van hobizolinak Jazz témában szerintem. Ismerős most vitt egy Jazz-t kerékcsapágy cserére, mert a Jazz nem romlik ugye el. Röhej, mindegy.
Most mehet persze viheti vissza, mert valami baj van az ABS jeladóval. Semmi extra, csak hozzányúltak egy autóhoz Magyarországon. Egységnyi szerelő rabszolga nemtörődömsége. Persze megy és viszi és bosszankodik.
Csak akkor meg minek adott érte másfelet? Úgy se ő szív egy péppé rohadt csavarral, akkor miért nem egy harmadáras lomot visz oda, ha már viszi és így is, meg úgy is viszi? Mit nyer a Hondán? Én sem értem komolyan.
Egy 16 éves autón bármikor lehet találni valamit. Idegesítsem olyanokkal, hogy fingja sincs mikor cseréltek neki utoljára váltóolajat? A 16 éves autón nézegeti a futott km-t, de minek nézegeti, ha közben 48 havonta is cserélni kéne, mert olyan az olaj kémiája? Nem szólok rá semmit, nézegesse. Attól biztos jobb lesz, ha nézegeti hány km-t ment.
A magyar tulajok döntő többsége csak tankolja az autót és nullát tart karban. Jazz tulajok is ugyanúgy.
Hány Suzuki ABS kocka döglik meg, mert a fékfolyadékot képtelen cseréltetni? Japán, de ha magyar akkor max annyi, hogy az átlagosnál többször mossa le, amikor még nem rozsdás. Magyarországi csak pusztul.
A behozott kínálat fele meg törötten jön üzleti okoknál fogva. Csillog mert körbe van ködölve, de persze körben mindenhol lapát gitt alatta másfélért, ergo teljesen biztos, hogy rohadni fog 2-3 éven belül és nem csak az alja, mert a gitt az gitt, más a hőtágulás stb. minek ragozni?
Szóval Jazz-ből sincs több jó, mint bármi másból.
És ha nem japán az alternatíva akkor mi van? Egy filléres öreg autóban ülve pont leszarni mi mikor volt utoljára lecserélve és felhangosítani a magnót, ha kopogni kezd valami, aztán ha megáll, akkor bontó. Ez is gondtalanság valahol.
A kilyukadt küszöböt vizsgára begányolják és hajtják, amíg ki nem könyököl valami, aztán csók. Értem ezeket az embereket.
Aki 16 évesen megvesz valamit milliókért és polírozgatja, mintha új lenne nem értem. Ha egy 2 üléses sportautó, ami után megfordulnak értem. De egy Jazz-t törölgetni minden nap? Minek? Ahol számít, hogy csillog e az autód ott úgy is kiröhögnek a hátad mögött, ha beállítasz egy 16 éves Jazz-el.
Tényleg érthetetlen számomra is ez az egész Jazz hájp. Hobizolinak igaza van. Akár egy Punto is lehet patika. Semmivel sincs kevesebb esély rá 16 évesek között turkálva. -
hobizoli
nagyúr
válasz KubanitoS #203660 üzenetére
multkor egy FB csoportban ment a milyen autot vegyunk anyanak varosra, 500k-ig
beirom Ignis, atlatni belole a forgalmat, varosba tok jo, nem a foldre kell leulni
erre egy muki: aaaa 500k-et nincs Ignis, normalis Ignis 1.3 milliotol kezdodik
nemtom de 4.5 evesen 1 misi alatt vettuk
de 17 evesen megnezem ki kohog ki erte 1.3misittöbb drón kell ;P
-
FLx
addikt
válasz KubanitoS #203913 üzenetére
Grat! Azert az nem semmi. Mondjuk emlitettek, hogy barmi elofordulhat es neha elore is sorolhatnak a gyartasban. Neked mikori gyartasra volt eredetileg kiirva? Franko egyebkent az uj Yaris is, nekem nagyon tetszik a formaja, nem olyan csajos mar mint regen. Ha csak varosban hasznalnam a kocsit, tuti azt vettem volna.
-
szabonagyur
félisten
válasz KubanitoS #204841 üzenetére
Attól függ milyen autóról beszélünk.
Honda CVT-ben 40e volt előírás, olajos DSG-nél is 60e-t olvastam.
Honda esetében plusz csak gyárit szabad belerakni.eCVT-t nem ismerem, de 150e körül esélyesen volt már 1 csere.
Ahogy utána olvastam eCVT is 60e km-nél.[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
footy
addikt
-
user12
őstag
válasz KubanitoS #205209 üzenetére
Szia
Igazából vegyes. Városon belül is lenne használva (nem 10 perc/2 km távra, ha elővesszük, akkor jellemzően fél napot úton vagyunk, ügyeket intézni, bevásárlás, stb), de hosszabb utakra is. Igazából mindegy, hogy 5.5 vagy 6 litert eszik 100 km-en, fontosabb az, hogy megbízató legyen.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Jadro
veterán
válasz KubanitoS #205562 üzenetére
Közben telefonáltam párat és tényleg május végéig lehet rendelni. Annyi info még, hogy hiába is rendelnék automata váltóst, valószínúleg már nem fogják tudni teljesíteni és átszerződés (vagy visszalépés?) lehetne. Szóval ez a vonal sajnos úgy néz ki, ment a levesbe. AllGrip van még ugyan, de az már metálfénnyel 8M. Újratervezés.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
őstag
válasz KubanitoS #205966 üzenetére
szerintem nem olvastad végig a történetet, amivel nincs gond egyébként, felgyorsult a világunk, nincs mindenre idő
viszont ha már vetted a fáradtságot, hogy kommentelj, akkor én is veszem, hogy válaszoljak: férfiként nincs olyan racionális indok, ami meg tudná magyarázni a feleségem érzelmeit az autóvásárláshoz. ezért én sem próbálom megmagyarázni, inkább elfogadom a feltételeket, és próbálom abból kihozni a legjobbat.
lehet, hogy TE nem így vásárolsz használt autót, még én sem így tenném, de nem a tiéd lesz az autó és még csak nem is az enyém, hanem a feleségemé. tegyél meg annyit kérlek, hogy tiszteletben tartod és nem kritizálod, kösz“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Bdanyy
addikt
válasz KubanitoS #205974 üzenetére
Nekem sem jöttek be, főleg a kamiq/karoq volt nagy csalódás. De mondta is az eladó, hogy a puha műanyagok sokkal kevesebb embert érdekelnek ebben a kategóriában, a modernebbnek vélt megoldásokat vélik minőséginek (pl 2 szín trocnál, virtual cockpit, elektromos kézifék, pöcök automataváltó meg ilyesmik. Az utóbbiak pl vitaránál nem is rendelhetőek).
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Tothgera30
Ármester
válasz KubanitoS #206320 üzenetére
Nem tudom milyen járgányt sikerült venni tőle, de nincs mindenki ilyen pozitív véleménnyel róla. Én feleslegesen utaztam 600km-t a hype miatt.
Csaby25: Ilyen áron kapni felszereltebb hasonló járgányt is. Vagy épp olcsóbban ilyesmit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
hobizoli
nagyúr
válasz KubanitoS #206500 üzenetére
ruppotlankodo gyartok ahelyett hogy modern gyartastechnologiasval gyartott chip-t vennenek, ragaszkodnak a regiekhez, amibol egyre kisebb volt a gyartokapacitas is egyebkent is, aztan a Covid miatt visszamondott mennyisegek miatt meg az is sokkal kevesebb lett
erre mondta egy vezeto inteles 1+ eve, hogyha nem 15-20 eves gyartastechnologaiaju csippekkel akarnak ezt megoldani, hanem az annal csak par evvel ujabbakal, akkor egyetlen silicium wafer-bol 50x annyi chip is kijonne, mint jelenleg
20 eve 180-130nm-s processzork voltak, ma 7nm-s gyart az AMD
egy 32-22nm-s technika sem tul regi, de a Pentium 4 / AMD K7 korszakuanal lenyegesen ujabb
ehhez ujra kene validaltatni az osszes chipet persze, de ere azert volt eleg ido mar
sokkal tobb auto el tudnak adni igy, mint most, szoval megerne igazabol, mert a gyarnak akkoris van egy alap fenntartasi koltsege, ha nulla autot csinal, sot igazabol akkor a legdragabb
beszallitoval ragjak vegig, a plusz koltseget a vevo meg ugyis kifizeti, ha nem 1.5 ev, hanem 2 honap mulva auto kap mar
erdekes, a Tesla nem szopik ilyennel (sem), mert ok maguk tervezik a chip-t is, es nem regi technologiaval
a Plaid-ben a UI hardvere egy mai modern konzol MIPS-t tudja
ott a maga a gyartosor kapacitasa a tenyezo csak
nekik miert eri meg egy kicsit tobbet invesztalni ebbe (is), hogy ne 2+ eves varolistak legyenek?több drón kell ;P
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen