-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Ursache #194094 üzenetére
Nem értem a problémádat, minden amit írtál extra felszereltség. Egyszerűen nem kéred és kész. Fecsapsz bármilyen listát és kiválasztot a fapad modellt. Biztos lehet benne, hogy semmi fényszoró asszisztens vagy radar nem lesz benne, mert ezek a mai napig kőkemény extrák. Egy táblafelismerős, kitakarós fényszóróért (kamera kell mindkettőhöz) vagyonokat kell fizetni pluszba az alapmodellen felül.
Tessék választasz egy Toyota Corolla Active-ot és semmi nem lesz benne garantáltan. [link] TSS-t meg kikapcsolod és kész. Vagy Egy GL S-Cross. De egy alap Astra is jó lehet. Bántoan alacsony felszereltséggel pont, hogy könnyű kocsit venni. Az Ausi A4-ben még talán a mai napig kapsz business editionba kurblis ablakot.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
válasz Ursache #194094 üzenetére
Ez tetszik, végülis az autó legyen autó
Valami alapfelszereltség kell Neked, ledes lámpa (ezt már nem hagynám ki), klíma, ülésfűtés, tempomat? Bármelyik reklámból kinézhetsz bármilyen típust, csak az a fontos, hogy a hirdetésben úgy szerepeljen, hogy xxxxxxx forinttól. Na az a modell kell Neked.
A hátsó tolatóradar azért nem elvetendő, mert a mostani autók magas övvonala miatt nem egyszerű hátrafelé kilátni.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Ursache #194094 üzenetére
Ilyet nem fogsz találni, tudom, mert én is hasonlóképp keresek. Olyat viszont találhatsz, mint mit nem rég beraktam ide a topicba képet, hogy az új i20-asban az entry felszereltségbe nincs rádió, hangszórók és klíma. Radaros-kamerás sz*r az persze van, meg a méregdrága guminyomás ellenőrző.
Ha az alap felszereltségeket nézed, akkor pl. kerékből nem a 20"-os alufelni lesz rajta, hanem a 15"-os lemezfelni dísztárcsával.
[ Szerkesztve ]
-
nexus6
aktív tag
válasz Ursache #194094 üzenetére
az árképzés szerintem is most egy elvadult dolog az új és használt autóknál... én is most hogy nézegetek használtakat, ledöbbenek hogy egy 10 éves autó általában 2-3 millió Ft, aminek az új ára volt 10 éve 3,5 millió Ft. persze most más az euró, meg növekednek az árak (gyártók, környezetvédelmi normák, kütyük), viszont most is azon gondolkodok hogy megérné inkább egy új amit legalább 10 évig hajtok 4-5 millióért. csak sajnos a kis és a közép kategória között már jóformán nincs különbség...
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Ursache #204400 üzenetére
Most tételesen megkérdeztem tőle:
2.2 D Revolution 2017 135e km.Szóval nála a következők voltak eddig:
-DPF (csere, kiírás, ki mit szeretne)
-olajpumpa lánc
-kis turbó
-tűzkarika
-szívósor tisztításjelentsenek ezek bármit is...
Egyébként Alsónémediben javíttatta (valamilyen gurukkal) tehát nem Mazda szervizben és eddig 1.000.000,- forint-ba került. Volt olyan javítás, amivel 1,5 hónapot kellett várnia, hogy sorra kerüljön.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ursache #204722 üzenetére
Én inkább 20-24 hónapra gondoltam.
Hogy miért lényeg, azt megválaszolja a józan paraszti ész. Ennyiért nem lesz hibátlan autó, viszont ha sok rajta a műszaki, akkor legalább biztos lehet abban, hogy a lejártáig hivatalosan is használhatja a kocsit. Pár éve ez a 200-300k-s kategóriára volt igaz, de a mostani árak mellett már felugrott fél miska környékére.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest