-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz drachos #59533 üzenetére
Igen, az 1-eset jobb vezetni. De nem nagyobb a 2-es belülről. 1.2-ért háát nem tudom annyiért mennek-e a szép F2-k... kb. 1 - 2.5m között vannak F2-k, 1.2 az még szvsz nagyon az alja...
Én a 2-eset venném, ha van pénz rá, ha csak 1.2 van, akkor annyiért egy szép F1, és megcsináltatod amit kell. -
DeFranco
nagyúr
válasz drachos #59533 üzenetére
Nekem mk1 facelift van, szeretem. mk2-ről még csak olyanokat hallottam, hogy miben kevesebb (nem megy úgy, nem olyan minőségérzet, hangosabb, etc.) de ez nem jelenti azt, hogy az mk1 jobb, csak annyit, hogy én ezt olvastam-hallottam. Van itt nálam okosabb focusból, azt majd leosztja, hogy merre hány méter.
Az mk1 egy megbízható, jó konstrukció, nem szokott vele baj lenni, ha nem taposták szét. A hátsó futómű állítócsavarjai hajlamosak berohadni, mert állítani nem kell szinte soha, és az állásban berohad (ha javítani kell 100k-s tétel), ha ezt megúszod, és nem lóg a bele, akkor a világból kiszaladsz. Költeni erre is kell, attól függetlenül, hogy van-e hibája, de én ez alatt a fél év alatt még nem találkoztam semmi komollyal. Gyújtótrafóra oda kell figyelni, ajtó alja tud rohadni, vízpumpa esetleg, más tipikus bajáról én nem tudok.
Én a kombitól nem félnék, max a hátsó futómű miatt (ott lehet hogy sittet szállítottak vele, amit azért a futómű nem hálál meg, ellenőrizni kell) én is azt akartam, de nem volt a piacon olyan, amit meg is vettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
tresh
addikt
válasz drachos #59545 üzenetére
Ez alatt értem, hogy alkatrészárak ne legyenek az egekbe, ne legyen hírhedten meghízhatatlan (sorry olasz és francia autók),
Ezt nagyon szívesen megcáfolom neked francia autó tulaj ként (van otthon német,japán is használatba)...de ha egyszerű megbízható autó kell akkor jó a fóka én egyedül a komfortjával nem vagyok megelégedve amúgy nagyon jó gép
-
-
DZs
senior tag
válasz drachos #59539 üzenetére
Nekem mk1-volt, 2000-es évjárat, 2l-es mocival. Családban használnak egy mk2-t - én nem ülnék át mk1-ből mk2-be: szűkebb és kényelmetlenebb. DeFranco már jelezte, a futómű kényes és ajtók alja rohadásra hajlamos.
A te esetedben szerintem az mk1 és mk2 közötti választást az adott példány kora fogja eldönteni: úgy tudom, mk1-ből 8 éves a legfiatalabb. -
kalmanchris
tag
-
Calogero
addikt
válasz drachos #60037 üzenetére
Az 1.4 -es motort felejtsd el a H Astrába.
Vannak gyerek betegségeik.. mint pl CIM modul érintkezése,kormányban kábelköteg csatlakozásainak hajlamosak a kilazulásra. Hogy ezek miben nyilvánulnak meg?
- Nem indul az autó, csak többszöri ki/be szállásra
- Ha ég a tompított akkor nem szól a duda
- Illetve ahogy a nyomod a dudád úgy hangosodik a rádióProbléma még az automata levegőt keringető lapátait mozgató motor olyan erős, hogy a műanyag záró pöcköket eltörik így nem a lapátok nem zárulnak be.
Ha még is H Astrát veszel, akkor minimum 1,6 (115Le) vagy diesel esetén 1,7
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen