-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz mamboo #201382 üzenetére
Ezt miért offba írtad? És még lenne néhány kérdés; milyen felhasználás lenne, mennyi lenne az országút-autópálya-város használat aránya? Fenntartási költség mennyire fontos? Mekkora a keret? Évjárat tekintetében van valami elvárás? Volvónál pl. a V8 4.4-es motort én élném, ha csak egy erős és gyors jármű kellene.
-
BigBlackDog
veterán
válasz mamboo #201385 üzenetére
Némi zavart érzek az erőben.
Ha egy átlagos 8-10 éves autót nézünk (Golf/Megane/Astra/Focus), akkor is szerintem kell számolni hosszabb távon legalább havonta 30-50e Hufos átlagos ráköltéssel, ha nincs semmi extra (biztosítás, olajcsere, kötelező kopó-fogyó csere, gumi, stb.). Ha erős autó kell, akkor az kapásból növeli ezt a költséget, márkafelár pedig szintén érezhető lesz egy 10 év körüli Audi-Volvo esetén szerintem.
RS Octaviát nem feltétlen érzem rossz iránynak, ha sikerül egy nem lerúgott példányt találni. Egyedül a kemény futómű és itthoni utak párosa miatt félnék.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz mamboo #201390 üzenetére
Nem igazán jók a 200 lóerősök (EA888 Gen1), sajnos szeretik az olajat.
Nekem 220+ lovas van (EA888 Gen3), városban 9 és 15 között eszik a dugó függvényében. Átlagos dugóval kb. 11-et, ez manuális; a DSG-s kb. plusz 1 liter városban. A start-stopot kikapcsolom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mamboo #201595 üzenetére
2.0 FSI: kokszosodik és kényes a benzinminőségre (kénmentes benzint kell neki), sokat eszik és nem megy
1.8T: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában, tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre
1.4 TSI 2010: kokszosodik és vezérműlánc problémás (megnyúlik)
1.2 TSI 2010: kokszosodás és vezérműlánc problémás ez is.#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz mamboo #201932 üzenetére
A linkelt Audit én csak a JSZP-n és a totalcar kártörténeti oldalán nézném meg, mert az első forgalomba helyezése magyar volt, tehát teljesen lekövethető a magyar lekérdezőkkel. A többi se fog pluszt mutatni, max valami hülyeséget.
cappa72: Távol álljon tőlem, hogy ilyeneket védelmezzek, de előfordulhat, hogy még nincs használatban az az útszakasz…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
-
MC Pite
veterán
válasz mamboo #201977 üzenetére
Kell az, majd megízleled magad
Quatro többet eszik, bajosabb chippelni, remegést megtalálni/kardánt balanszíroztatni, difivel foglalkozni, meg a kardánfelfogatást igazi élvezet levadászni (ne nagyker programok alapján keressetek cuccot hozzá).
Aki azt hiszi ettől milyen szipiszupin lehet szágoldozni vele esetleg, hát... Ahol normális emberek elveszik mert tolja le az orrát, patent aszfalton rárúgva tényleg sokazor kihúzza. De ott már nem nagyon marad tarcsi, pici úthiba és ez a lendület+súly megindul. A fék meg ha olyan, mint a dízeleken, akkor nem túl acélos, hogy finoman fogalmazzak.
hobizoli: Néccsázért árult dízel 156ban? Semmi, minden olcsó, gumi, futómű, dízelmotor...mind fillérekért javítható, elnézést. Időnként elfelejtem miért hanyagolom pár hónapig a topikot...
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
grizlisandor
addikt
válasz mamboo #202095 üzenetére
Azt nézem az a motor FSI így ami biztos: kokszosodik és kényes a benzinminőségre (kénmentes benzint kell neki), sokat eszik és nem megy.
Szerintem nem akarod te azt.
-
BigBlackDog
veterán
-
-
MC Pite
veterán
válasz mamboo #202126 üzenetére
B7 az akkora mint a kompaktok; belül. Sőt, a kompakt kombim ennyiből utastérben hozza azt a helykínálatot, széltében tágasabb is, csomagtartóban meg lekörözi; és ezt még tudja pár korabeli modell.
Mekkora autó kell? Milyen kategória/fenntartási költség sáv? Mire (milyen rávokra)?
Van valami szempont ami fontos/előnyös?
Oktáv/Megane túl prosztó, vagy ezek is játszanak? Mondjuk egyik barátomnál az A3 Sportback kannibalizálta épp.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gombinyó
őstag
válasz mamboo #205417 üzenetére
A márka mindegy, de tényleg. Férjetek el benne, legyen szerkezetileg és műszakilag stabil, semmi más nem számít már ezen az ár szinten.
Faceliftes megane 1ből pl ki lehet fogni jót az 1.4 vagy 1.6 motorral. Ha kisebb is jó, akkor citroen c3, 1.6 benzinnel, de sztem ne korlátozd a keresést tipusra. -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung S5610 Primo - prima primissima
- Jogász topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest