-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
Én biztosan a Clio 1.5DCi -t és a 206 1.4HDi között választanék, nagyon igénytelen kis autók jól mennek és keveset fogyasztanak
Ebben az árban már kapsz megkímélt valós km -el fiatal Clio -t és 206 -t de talán még az Ibiza vagy a Fabia ami még jó választás lehet ha találsz normális km -el, de én az ilyen áron kapható széthajtott Polo, Corsa, Fiesta, Yaris messzire kerülném
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
8th
addikt
Fiestát felejtsd el . Az autó nem lenne rossz de az a motor... Siemens elektronika, siemens befecskendező rendszer, kettős tömegű lendkereke van változó geometriás turbója viszont nincs. Úgy megy mint egy 1.9 szívódízel, rendesen megszenved az autó súlya alatt az a gyenge motor. Amúgy nem rossz kis kocsi mert komfortos keveset fogyaszt jó a kormánya futóműve de ha egyszer bele kell nyúlni a motorba garantáltan az inged gatyád rámegy.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
footy
addikt
+1 szavazat az 1.4PD Ibizara(a Polo szerintem tularazott, a fabia pedig nagyon olcso belul). Talan ezzel van a legkevesebb szopofaktor es ez kerreg a legjobban
Mondjuk en nem latom ertelmet ezeknek az autoknak, mert a varosba nem diesel valo, hosszabb utra pedig kenyelmetlenek.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Ülj be egy Punto2be, Honda Jazzbe, vagy Mazda2-be. Mind sokkal jobb belul. Ergonómiai és minőségi szempontból is.
Nem melegszik, ami nem csak azért gáz mert kopik a motor vagy méginkább a turbo,hanem mert télen ülhetsz a hidegben. Napi 2x20-25km még oké, de hosszabb távon garantált a hátfájás. Nekem a seggem 100km után mindig elzsibadt benne.
Városban nem jön ki annyira a diesel fogasztási előnye, meg az egészségre sincsenek jó hatással a részecskék.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
pl ilyen 320d ből gondolod a 6 litert? ezek mennyire jó masinák amúgy?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
w333
félisten
Azért mert ilyen 1 és 1.5 millió között nagyon nehéz egy normál szép állapotú kis 320D -t találni, a komolyabb alkatrészek pedig a (kartergázszűrő a másik pedig a pillangószelep) ha ezek nincsenek normálisan karbantartva akkor 1. beáll a turbó vagy 2. dugattyú / hengerfej
Persze ha valaki tudja az autó előéletét, vagy tényleg korrekt km és állapotban van, akkor nagyon is jó vétel lehet, de így látattanba elég nagy a rizikófaktor
(#74788) zsolt19900
Különben milyen autóban gondolkodsz és mennyiért ?
Én kb. nagyon max. 1 - 1.5M és az a baj hogy ennyiért már nagyon sok választási lehetőség van (a bőség zavara), én is nagyon sokszor elcsábulok aztán felébredek hogy nem megvenni a nehéz, hanem fenntartani
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Persze hogy megbízhatóak csak ki kell fogni a jót, én már 6 éve használok egy ilyen kis bordó tüzes 520i -t, kopogó alkatrészeken kívül soha semmi komolyabb hibája nem volt, novemberben lesz 22 éves az autó és még mindig úgy megy mint a golyó, peug 406 után besokalltam a sok szerviz miatt és emiatt vettem meg, inkább a benzinre költök mint az alkatrészekre (jó kis dinamikus vezetési stílussal simán megeszi a 12 -t a városban)
(#74791) zsolt19900
mivel ha ledöglik akkor nem bizti, hogy tudom egyből javítani
Szerinted én hogy éreztem magam amikor a 406 kb. 2 hétig állt a szervizben és kénytelen voltam a fater 84" -s 505 -t használni (komolyan mondom megvoltam sértődve) van erre egy nagyon jó mondás : " A régiből az újba nagyon jó érzés beülni, de az újból a régibe már nagyon nem"
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
footy
addikt
összeillesztési és felhasznált anyagok minőségét tekintve a fóbia jobb.
Nekem a Fabia rémlik sokkal rosszabbnak, de lehet hogy csak azért mert a fábiát nagyon nem szerettem.
Az Ibiza viszont kívül belül szebb mint a Fabia.Városban kevésbé jön ki?! 320d-vel eljárok 6literből városban, egy hasonló 140ló körüli benzinessel minimum 9.
Közben átnyálaztam egy pár tesztet és az Oeamtc és az ADAC szerint is kijön az előny városban is.
Lehet velem van a bajEgészségre valóban nem a legjobb de ennyi erőből senki ne járjon dezsővel.
Járjon, de inkább városon kívül. -
neduddki
nagyúr
-
zsolt19900
őstag
mx5ből ami a pénztárcámnak menne, abban nincsen szervó és én már csak ilyen elkényelmesedett farok vagyok, hogy nekem az kő ja igen, meg az mx5 nek nem kemény a teteje és télen is szeretném használni, oszt akkor sanszosabb, hogy befagy a sejhajom, mint a kemény tetős autóban.
A swfit2 pedig úgy jön ide, mint megbízható és már jól ismert márka/motor (gondolom, hogy valamennyire más mint az ignisben pl. váltókiosztás stb.) és ez így tettszik.... tettszik a külseje (1-2 változtatás, szép felni, másik fényszóró test, esetleg kicsit festés variálás) tettszik a belső tere is, arra amire kell elegendő a komfortja is stb. stb.Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
w333
félisten
Így van én is valami hasonlóra gondoltam ... ha valahol elrejtik az autót és elmegy a közeléből a helyzetmeghatározás ugyan úgy fog utána működni, és ha szerencséd van akkor még az autót is megtalálod
Persze ez nem 100% biztonság, de ennyi esélyt szerintem is megérdemel
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
hobizoli
nagyúr
állitólag csinálnak magyarisztanban is jót hozzá, de nagyon nincs rá tapasztalatunk, mert az sem olcsó éppen (150~200k)
külföldről az angol Quaiffe csinál hozza EU-n jót -a magyar is ennek a masolata...-, az meg 700-750GBP, ami kozel 300k most pártunk es qrmányunknak hálaa többi csak gányolás a gyáriból, ami meg egy ruppót nem ér, de ezek ennyibe kerülnek bármibe is kell, ha nincs gyári megoldás
persze volt akinek csináltak 100k alatt is, de az fél éven belül darabokban volt
az meg nem éppen faja, ha éppen egy előzés közben rottyan szét tiprás közbentöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ja, hát össze lehet rakni ~1M-ból ezzel, ha a kiindulási autó nem túl drága hozzá
magyarul 700k-ból meg kell állnia vasnak tutiban
kell egy gyarinal rendesebb turbo, +injektorok, +AC, +intercooler, de ez megall kb 200k-bol hozza, leszervizelni meg kell kell mindent, barmit is veszel
nem kivitelezhetetlen amúgy2 eve tavasszal egy kék PGT.-t nullara szetszedtek meg osszeraktak haverek, mindenbol uj kerult bele, uj szijak, feszitok, olajak, szurok, szilentek stb... az vmi 250-300k volt a kocsi aran felul, az 210lo volt akkor, es 13.8-t ment 402m-n
azert az nem szar mar utcanmultkor beszelgettunk, es tulkeppen a 260+ loeros verziot is ossze lehet rakni olyan 5-600k-bol, ott az ECU dragitja meg a dolgot, mert a turbok meg az injektorok arban nem nagyon ternek el
van aki szerint a gyarit is lehet annyira irni, hogy tudja azzal is, en arra nem ismerek embert a kozelemben, ezert elfurikazgatni alkalmankent 200km-ket, meg kipengetni neki 50k-t nem szeretnek
irhato ECU-t oda allitod ahova akarod valos idoben akar sajat magad is
persze eleinte be lehet szopni parszor, hogy vmit tulallitottal es kiverte a hengerfejtomitest, de ez ilyenelsore nem mukodik semmi flottul, olyan nincs, max ha vminek az 100%-s masolatat csinalod
több drón kell ;P
-
w333
félisten
Próbáltam ... nekem nem jön be a GS450h valahogy túl súlyosnak érzem azt az autót és kicsit csúnya is, az IS250 -el van 3 hónap tapasztalatom ... szerintem nagyon dinamikus, kényelmes, sportos, nagyon jó az aut. váltója és az a 208LE a városi 9-10L fogyasztással szerintem teljesen rendben van
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Acheron
őstag
Egy szintig OK ez, egy szint fölött meg már úri huncutság Én most 7 - 8 l gázolajról tervezek feljebb menni, tehát már a 10l is kb havi +15k az én futásteljesítményemmel. Még egyszer ennyin azért már el kellene gondolkodni, az már kb egy éves karbantartás költségeit jelentheti.
Egyébként kombiban nem gondolkodtunk, bár arra ott lenne még a Volvo V60 -asa, (a V70 nem tetszik a páromnak)(#75832) runner 125: Persze, hogy megvan. Leginkább a turbókon változtattak az idők során, a motor az majd ugyanaz. A "munkásságod" meg követem az indexen, tudom én, miben mesterkedsz Jól teszed
Igazad van, a 2,4 benzines is elég lehet a Volvo -ból, de pl Lexus -ban az én méretemre való autó nincs kisebb motorral.(#75833) hobizoli: Igen, de pont ezért van jótékony hatása a fogyasztásra - csak akkor négy kerék, amikor szükséges
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
88-91 ig gyártották (ez volt benne az alap), ami meg benne van az 92-96 ig gyártották, szóval nem hiszem, hogy típus azonos lenne, vagy ettől ez még típus azonos, hogy más az évszám?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Melack
veterán
Ez a szervó sosem romlott el - nem is volt benne. Így a 80 felé meg azért nem hátrány,ha nem kenyérszervót kellene használni. Remélem ebben is tud segíteni a linkelt user.
(#76226) Tiger.huhhhh: semmi gond, értem én a poént.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
nagyúr
30-40 másodpercnyi gurulásban alapjáratnál kevesebb üzemanyag fogy, kevésbé melegszik és kopik a fék
40 másodperc után kicsivel növeli az üzemanyagot, max eléri az alapjárati fogyasztását, ilyenkor az előny csak hogy kevésbé melegszik és kopik a fék
hátrány: több kuplung és sebességváltó használat
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
neduddki
nagyúr
hi!
hulle vagy:- ))) de attol fuggelnulezey hejjes hozzallas, nekm azt tanitottka az oregek domborol max abban a sebessegen gyuvunk le amiben felmentunk
nemis ertemudv
neduddki
mod; hobizoli: japok inkabb inkabb 1-1.1krpm
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
EQMontoya
veterán
Hát, kis fogyasztású, megbízható kombi 500-ért... Ez olyan, mint a birs pálinkám. Ha lenne, már nem lenne.
Szerintem érdemes lenne átgondolni, hogy ennyiért nem, 700 körül már vannak értelmes kombik, azért már kaphat Golf Variantot, Civic Aerodecket, Mazda 626 kombit, tehát olyan autókat, amikkel nem is lesz ordenáré szívás, el is fér bennük, stb.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nincs gond a pár évvel idősebb TDI Passattal sem, de ennyiért szerintem abból is csak bontószökevény van. Iletve nehezen fogsz 500e alatti futásút találni.
A Civic meg ízlések és pofonok. Szemből szerintem szebb, mint bármelyik itt említett VW, a segge tényleg csúnya. Viszont hogy azzal tényleg nem nagyon lenne para, és nagy eséllyel nincs is benne a föld kerülete tizenháromszor, az valószínű.Anulu79: nem véletlenül kerül az pont annyiba, mint amennyibe. A piac áraz, kegyetlenül.
Egy 10 éves E46 BMW vagy Lexus IS200 bizony közelebb van a 2 gurigához, mint az 1hez.
Ez 10 éves Honda S2000 vagy BMW Z3-Z4 pedig 3 millánál kezdődik.
Csak hogy érezd: ami viszonylag fiatalon olcsó, az nem véletlenül van úgy. Nagyon nem.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
HI!
nem de mig a tootyahoz es hondahoz van epeszu arban meg gyari alkatresz addi gmazzaghoz kifejezetten draga, de megdogleninem gyakkori szokassa az biszots
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Országúton hogy alakul a fogyija?
Tsebacsi: Az gondoltam, hogy nem egy rakéta de a fogyi adatok elég meggyőzőek így spiritmoncsi alapján. Kérdés országúton mit mutat egy ilyen a valóságban mert 90%-ban olyan környezetben futna a kocsi.
mod:
Ponyva: Csak akkor ha zárt térben van (garázs). Amúgy csak többet ártasz vele mint használnál. De ha eltekintünk, hogy berohad alá a víz, ráfagya ponyva és a festékkel együtt lerántod mikor leveszed...
A karosszéria poros, a ponyvát meg lebegteti a légmozgás, hiába feszíted ki rá minimális "lebegése" akkor is lesz. Na most a rajta lévő por/homok/korom olyan szépen lecsiszolja a festést mint egy homokszóró. Utána meg már csak hetek kérdése és megjelenik a rozsda is a védtelen lemezeken.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nem annyira ocsmány az a dízel kerregés, már a 2004-es 270-es sorötös dízel e merci se volt belül soha kerregő. Kívülről persze az, de az ember bent ül az autójában.
Mikor előtte teszteltünk egy 2.2-es dízel avensist, nem akartuk elhinni, hogy halkabb volt, mint az 1.8-as benzines Ford Mondeo-nk (mk3).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tresh
addikt
Az lehet hogy olcsóbb de a vizsga nem olyan mint itt.. attól függetlenül én se néznék kint semmit csak hogy ennyi a keret ebből kel egy viszonylag jó állapotú ha az 2-es golf akkor az ha punto akkor az és így tovább. Hulla mindegy mit vesz a lényeg az hogy vigye A-ból B-be és ne essen szét
(#102202) Tsebacsi: megy az ...csak inkább leejtőn jön ki az igazai ereje
zastava-val még csajozni is tud a sulinál
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest