Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    válasz apszi #123516 üzenetére

    Ha nem romlott volna el az előző és utána nem lett volna asztalcsere, akkor én is a mai napig a régebbi monitort használnám. Igaz, végül megint 27"-os lett, mert ahogy írtam is, a többivel (23.8" - 24.5") mindig volt valami, és már belefáradtam a próbálgatásba. Ugyan ez volt TV-vel is 4-5 éve, akkor cseréltük le a régi 15 éves kis CRT Tv-t. Nem láttam már F1-nél, ki kicsoda :DD. Akkor is körülbelül a 8. volt a jó. Eleve ebből 3 használt volt, hiába újként vettük, vagy pixelhibás, sérült kijelzőjű (olyan, mintha meg lett volna nyomba egyik sarkánál és erősen bevilágított), vagy csak csupán nem felelt meg, mert pl. LG-nél sokszor kiírta, hogy nincs jel, nincs internetkapcsolat, 20-30 másodperc volt, mire bejött a guard menü és hasonlók. Eszembe is jutott mostanában, hogy megjártam a monitorokkal, el ne romoljon a TV, mert nincs kedvem ismét végig menni ezen. Én úgy vagyok vele, ami jó és még használható, azt megtartom, telefont is, ha nem romlik el, 5 évig szoktam használni. :D Azt is azért cseréltem le tavaly 1 éven belül, mert elromlott. Alzának leadtam és 1 hónap múlva úgy kaptam vissza, hogy szét volt nyílva jobb oldalt. Inkább visszakértem a pénzt, szerencsére visszaadták (nem lettek volna még kötelesek, csak a harmadik után, ismét hibás). Ez olyan TMX-es szerviz emléket idéz fel. Szétverve kaptam vissza a telefont (többször is), vagy volt, hogy családi képekkel és videókkal kaptam vissza a telefont, ahogy a szervizes (gondolom Ő), étterembe van egy csajjal és gyerekkel, persze a telefon továbbra is hibás volt. Legalább törölte volna, mielőtt visszaküldik. :D Ezért is van még most is LG telefonom, mert az LG-nek van szakszervize és nem ilyen gány cégek végzik el a javítást. Mert már nem csak a termékek minősége romlik sok esetben, de normális szervizt is nehéz találni. Erősítőm is több mint 30 éves, kíváncsi lennék, ha vennék most újat, meddig bírná. :D

    #123510 noorbertt

    Jó kérdés. Ez hamar kiderülne, ha megkérdezném, pontosan mit lát rajta, minden lépésünkre emlékszem, hogy hova mentünk először, stb. De ezzel már nyilván nem foglalkozok. :D

    Alzának még mindig nem sikerült elintézni a pénzt. Írtak, hogy visszakapom kompenzációként a 30.000 Ft-ot, még jó, hogy 30.240 Ft-al jönnek, amit levontak. Emiatt nem írtam, mert nem is az a 240 Ft, hanem ez megint olyan fura, egy kis cég nem csinál ilyet szerintem, hogy hasra ütésre utal vissza. Jogilag ez sem állja meg a helyét, hogy nem pont annyit kapok, amennyi fizettem. Aztán küldtek egy e-mailt, hogy hova küldjék vissza, de ha kártyával fizettem, elég csak annyit válaszolnom, hogy kérem a megrendelés visszautalását bankkártyájára. Mert ebben az esetben, csak oda kaphatom vissza, amivel fizettem. Válaszoltam, hogy kérem a megrendelés visszautalását bankkártyára. Utána kapok megint egy e-mailt, hogy sajnos jelen esetben mégis szükség lesz a banki adatokra. Ezek után, megkapták megint a kettő egyes értékelés a levélre. Persze itt már a cz oldalra visz, na mindegy, magyarul megírtam. Meg valamelyik e-mail is cseh nyelven jött, vagy egy része cseh. Tudom cseh cég az Alza, de Magyarországon vagyunk, és itt vásároltam. Még elvergődnek vele egy ideig.

Új hozzászólás Aktív témák