-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
válasz Vhiktor #65069 üzenetére
Sajnos teljesen szoba függő ha vászonról mérsz. Akkor működne ha minden gépet ugyanabban a moziszobában tesztelnek, de ha más oldal tesztelte a gépet már nem tudod összevetni. Viszont mondjuk fizikai korlát vászonról mérve 200:1 ANSI kontraszt 20fL mellett (nem tudom mennyi csak tippre), az is kérdés milyen lencsén mért ANSI kontraszt kell hogy ezt ténylegesen ki tudd maxolni. Lehet hogy 200:1-et tudó gép hoz 120:1-et, míg csak az képes 200:1-re ami lencsénél min. 400:1-et produkál.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Khaosz55
addikt
válasz Vhiktor #65074 üzenetére
Igen, nekem az első ami megragad a szemem, hogy milyen a fekete szint. Nem mindegy milyen fekete szint mellett tudja az adott kontrasztot. Persze nem kizárólag a fekete szintet nézem, de nekem ez az első legfontosabb szempont a sok közül. A jó fekete szinttől és részletektől érzem, hogy a képnek van dinamikája és ehhez mérni sem kell.
-
m3ss
veterán
válasz Vhiktor #65074 üzenetére
az a baj en sajat vetitom adl meresei nincsenek mind lementve, de most megneztem a "szomszedodnal" amiket mertem amikor talalkoztunk, es erdekes modon a dlp fekete szintje 5% adl-nel mar jobb volt... mondjuk brutal fenyeron volt a jvc.
infocus 8602 5% adl 797:1
0.129 nit fekete, 102 nit feher
x7900 5% adl 1026:1
0.180 nit fekete, 184 nit feher
szoba eleg sotet, vilagos mennyezettel, mennyezettol vaszon vagy 1m+ tavolsagra.majd ha meregetek ki fogom merni itthon fenyero fuggvenyeben is, kivancsi vagyok a fekete szintekre, mert nalam 15 fl-en, meg 26 fl-en is ugyanannyi volt az adl kontraszt. lehet tenyleg sotetebb a fekete 15fl-en, azert is szeretem jobban nezni az sdr-t low lampaval, mint a hdrt
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
BIGi75
senior tag
válasz Vhiktor #65069 üzenetére
Igen, az alagutas mérések már valóban csak az elméleti számokra jók.
Viszont, ha egy ANSI-nál a fehér négyzetről közvetlenül jut fény a szenzorra (ALR-nél gondolom kevésbé, de de egy normál 160 fokos látószögű vászonról szerintem lehetséges), mikor feketét mérünk akkor az is csak egy sacc/kb-nak tekinthető, jelentősen lerontva a kapott értékeket (még azt is megkockáztatom, hogy vászonról mérésnél nagyobb vászonnál jobb ANSI-t kaphatunk ideális környezetben, mert a méret miatt távolabb vannak a négyzetek egymástól). Ezért gondoltam, hogy egy színes ANSI táblával ellenőrizhető lenne a szenzorra jutó esetleges "szennyezés" a szomszédos négyzetekről.
Optika felé történő mérésnél ez elkerülhető, de szoba ugyan úgy benne van a mérésben ha a vászon előtt van a műszer, csak a vászon gain értéke nincs, az meg tudtommal nincs hatással a kontrasztra.
Ne érts félre, nem vitatkozni szeretnék, hiszen laikus vagyok (lehet tök hülyeség amiket írok), csak próbálom megérteni, miért mérnek többen is az optika felé. -
gyraph
tag
válasz Vhiktor #65098 üzenetére
A projector amint bedugom a PS5-öt, azonnal HDR10 képmódba vált, tehát nem elérhető sem cinema, sem sport, sem bright room, isf bright, isf dark etc., csak HDR10. Emelett elérhető a Filmmaker mód, ami isteni lenne, ezért vettem ezt a projectort, de a range így is HDR marad. Ha a PS5 HDMI Edid-et leveszem, akkor jönnek elő az SDR képmódok, de akkor értelemszerűen HDR nincs.
Az android dongle is csak akkor vált le HDR10-ről, ha a dongle beállításaiban átváltok YCbCr422 12-bit ről YCbCr420 8bit-re. Ez így élhetetlen.
Mi lehet a gond? Köszi a segítséget!''tavaszi fáradtság, nyári punnyadás, őszi levertség, téli álom...''
-
gyraph
tag
válasz Vhiktor #65098 üzenetére
Mos találtam egy ilyet.:
How do I play SDR content for Bright, Game, or Cinema picture mode, etc. on my projector with BenQ QS02 Android TV dongle? | BenQ US
Tehát a Benq ezt komolyan gondolja?''tavaszi fáradtság, nyári punnyadás, őszi levertség, téli álom...''
-
gyraph
tag
válasz Vhiktor #65108 üzenetére
Valóban nem médialejátszó a PS5, de van rá lehetőség...Epson projectorommal évekig streameltem Plex-ről PS5-ön... minden gond nélkül.
A mellékapott android dongle viszont médialejátszó is... de az is csak HDR-ben megy:
How do I play SDR content for Bright, Game, or Cinema picture mode, etc. on my projector with BenQ QS02 Android TV dongle? | BenQ US.''tavaszi fáradtság, nyári punnyadás, őszi levertség, téli álom...''
-
gyraph
tag
válasz Vhiktor #65120 üzenetére
Köszönöm! Ez azért nem túl biztató...LG TV-n -de szerintem bármelyiken-,ha elindítod mondjuk a Youtube alkalmazást, csak akkor kapcsol át HDR-be, ha HDR videót indítatasz el. Adaptív, ahogy Te is mondtad.
Áthoztam a hálóból a Google Chromecast-tet. Ezen is minden HDR..ha kell, ha nem .''tavaszi fáradtság, nyári punnyadás, őszi levertség, téli álom...''
-
gyraph
tag
válasz Vhiktor #65125 üzenetére
LGC2 a videó indításakor lép HDR-be és egy apró inserten kiírja, hogy milyen jellegű a HDR.
Mindenesetre szerintem ez elég gyenge, hogy mindent HDR-nek kezel, ami 8bit felett van .Ezen a projectoron(W2710i) van ALLM, de VRR nincs persze, sőt azt hiszem az Acer GD711 az egyetlen projector, ami támogatja a VRR-t.[ Szerkesztve ]
''tavaszi fáradtság, nyári punnyadás, őszi levertség, téli álom...''
-
gyraph
tag
válasz Vhiktor #65127 üzenetére
A dongle magától nyomat mindent 10biten, ha kell-ha nem. A menujében át lehet állítani 8bitre, de akkor nincs HDR. Erről beszélek….vagy minden HDR, vagy minden SDR, ahogy ez sajnos kiderül a linkről, amit beillesztettem korábban.: How do I play SDR content for Bright, Game, or Cinema picture mode, etc. on my projector with BenQ QS02 Android TV dongle? | BenQ US Nem életszerű, élhetelen.
Ma még tesztelgetem, resetelem stb. Ha nem sikerül, akkor lehet, hogy élni fogok a lehetőséggel. Köszönöm!
(nincs splitter)[ Szerkesztve ]
''tavaszi fáradtság, nyári punnyadás, őszi levertség, téli álom...''
-
mandju
senior tag
válasz Vhiktor #65158 üzenetére
Köszi Viktor!
azt gondolom ez egy hivatalosnak tekinthető eredménysor. Megfelelő szaktudás mellett és megfelelő műszerettséggel. Az xw5000-nek ilyennek is kell lennie. Ezek a gépek on/off-ban jobbak, mint az xw7000.
* JVC DLA-Z1 * xyscreen soundmax 4k ultra thin frame 135" 2.35:1 AT * Trinnov Altitude 16 * FusionAmp * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC MadVR * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme *
-
Vhiktor
veterán
válasz Vhiktor #65160 üzenetére
*Szóval a mások által korábban linkelt ADL mérésekkel sem haonlítható össze vagyis következtetést nem igazán lehet levonni belőle.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
mandju
senior tag
válasz Vhiktor #65160 üzenetére
Értem amit mondassz, ennek ellenére talán eddig ez a leghivatalisabb on/off mérés, ami elhangzott a szánkból, vagy tőlünk.
* JVC DLA-Z1 * xyscreen soundmax 4k ultra thin frame 135" 2.35:1 AT * Trinnov Altitude 16 * FusionAmp * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC MadVR * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme *
-
BIGi75
senior tag
válasz Vhiktor #65158 üzenetére
Tök jó, hogy megosztottad, jó lenne ilyet mérést látni többet is. Az én on/off-om most ott van, mint az xw5000nek 2%nál abban a szobában. Meglepően sokat csökkent a kontraszt már 1%nál is, pedig a leírás alapján nem egy átlagos nappaliról van szó. Mennyezet milyen volt?
-
-
Cseneles
őstag
válasz Vhiktor #65158 üzenetére
Végre egy pozitív mért eredmény Sony lézer projektorral kapcsolatban az ország egyik legjobb és hitelesebb kalibrátorától!
Az ANSI kontraszt mérés nagyban befolyásolja a szoba, mérési környezet illetve még a műszer pozíció és távolság is a vászontól. Viszont alacsony ADL esetén egyre kevésbé szól bele a szoba főleg 1%, 2% esetén. így az ott kapott összeg full fekete terem esetén is nagyon keveset változna főként úgy, h dedikált moziszobában mért értékek ezek is.
20000:1 ON/OFF kontrasztú gépek is beesnek 1% adl esetén 5-6-8000:1 értékre az alacsony ANSI kontraszt végett. Viszont egy magas ansi kontrasztú gép (700-1000:1) sokkal kevesebbet veszít 1% ADL esetén. Még az on/off kontraszt érték felét sem!
Köszönjük a közzétételt!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Joshi
titán
válasz Vhiktor #65158 üzenetére
Laikusként lenne egy kérdésem. Ha a szoba falai fehérek és mondjuk a projektor feketénél nem kapcsolja ki teljesen a háttérvilágítását, akkor is lehet érdemi feketét mérni? Gondolom a helyiségbe semmilyen külső fény nem juthat be.
ui.: mivel nekem nincs a szobában redőny, ezért ha megvárom a teljes sötétet, akkor egy függönnyel már jó lesz? Az a baj, hogy a függönyöm sötét bordó nem fekete. Mindenképpen lecserélem.
[ Szerkesztve ]
-
szepi0808
senior tag
válasz Vhiktor #65158 üzenetére
Nem értem, hogy miért kér valaki ideális vetítési körülmények között 2.2 gammát, mikor a 2.4 sokkal mélyebb, élethűbb képet mutat. Sőt 2.5 is nyugodtan beleférne, sőt szoktam is használni. A 2.6 gyári kb 2,4-2,5 között mérhető vissza.
Nem mutattat meg az ügyfélnek a kettő között látható különbséget?Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
MrZenan
junior tag
válasz Vhiktor #65184 üzenetére
Nálam 2.2-es gammával csak akkor nincs black crush, ha a brightness +3-on van. Viszont ott már az alapból szürke fekete még szürkébb.. Az AVS hd videói alapján állítottam be mindent. A legnagyobb baj az, hogy az AVS tesztábrája szerint csak akkor jó a kontraszt ha 0-án van.
Van valami tippet esetleg? -
Vhiktor
veterán
válasz Vhiktor #65247 üzenetére
m3ss-nek megigértem már vagy fél éve, de úgy voltam vele akkor már megosztom itt is.
Dinamikus írisz kikapcsolva.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Joshi
titán
válasz Vhiktor #65247 üzenetére
A Sony SXDR lézerprojektorai a feketéjük miatt "kiemelkedőek", legalább is ezt olvastam róluk, erre minden más projektor sokkal jobb eredményt nyújt. Most akkor hogy van ez? Vagy mitől jó a Sony? Jó tudom hogy Cseneles szerint az összes sz@r. Most kimondottan a kontraszt értékekre gondolva. Egyébként nekem az XW5000-nek nagyon tetszik a képe még nem optimális körülmények között is.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Vhiktor #65256 üzenetére
ahogy nezem topikban nem nagyon irtal rola (kereso se dobja ki), es emlekeim szerint kb hasonlo tavrol vetitesz ugyanakkora meretben, mint en.
milyen a fekete a valosagban a w2000hez képest? fényerő, egyéb tapasztalatok?
[link] sátántangó greyscalejere hogy reagál? tudom, Tarr filmje elég nehéz, de nálam kb azon jött ki valós filmeknél az ADL mérési szintek a gyakorlatban. a Mubi összefoglalása viszont kb mutatja, hogy jelenetszinten a projektor miért küszködött. Inception (főleg az utolsó fehér jelenetei) vagy bármi olyan film, ahol a képernyő pár jeleneten kvázi le van feketével maszkolva változtatni a képarányt is jó.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Vhiktor #65258 üzenetére
tudom, amiatt kerdeztem. egy idoben tudom, hogy kb hasonlo modelleket nezegettunk feljebblepes miatt eleg sokaig. talan az egyik Sony volt, ami ugyanugy nem fert el nalad sem 10 centi hijan (a potencialis panel problemait is leszamitva). viszont mersz, tehat ilyen szempontbol a szavadra jobban adok, mint egy random AV "review"erre.
szóval ePeen engem sem érdekel, a tapasztalatod annál inkább
ja, a W2000 feketeje kb IPS szinten van, bar legalabb homogen. nem véletlenül a Sátántangót linkeltem, az egész film kb a szürke összes árnyalata. először kellett váltani normal lampra nálam filmnél a W2000rel, ami normal normál esetben csak arra jó, hogy kisüsse a szemem.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Cseneles
őstag
válasz Vhiktor #65254 üzenetére
Azert a fekete szinthez annyit hozzatennek, hogy egy magas ANSI kontrasztu gep 1% adl jelenetektol felfele(2-3-5-10-20%)szemre es merve is melyebb fekete szintre kepes egy bevilagitott jelenet eseten. Hiaba nagyobb lcd,xsrd,dla eseten az on/off kontraszt. Az csak az abszolut fekete szintet jelenti es 1% ADL-ig es alatta lathato.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Vhiktor #65262 üzenetére
Adl melle megadott fekete szint szerintem nem releváns. Mivel az a fenyero fugvenye. Az on/off kontraszt fenyero fugvenyeben allando 99% geptipusnal. Az ANSI kontrasztra is csak ugy van hatassal ha a szobaval egyutt van merve. Igy hogy 1% Adl mellett 0,006fl a fenysuruseg vagy 0,6fl az az ertekre es a gep tudasara nezve nincs rahatassal, ellenben a szobadban lathato kepre igen!
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Vhiktor #65267 üzenetére
A kontraszt ertek allando a gepeknel. Az hogy te 100nit vagy 50nit feher szint mellett vetitesz az mellett ugyanebben az aranyban emelkedik a fekete szint vagy csokken. Ha kevesebb a fenyesseg laposabb a kep es melyebb a fekete szint, ha magasabb akkor utosebb de gyengebb az abszolut fekete. Egyenes az aranyossag. Az SDR-t 100niten masterelik, ezen is kellene merni meggyozodesem szerint.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Vhiktor
veterán
válasz Vhiktor #65270 üzenetére
Mozi release teljesen külön van masterelve
már ahol ezt betartják.....
Sokszor csak csinálnak belőle egy különálló exportot, aztán jól van az úgy..... Workflow függö is.[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Cseneles
őstag
válasz Vhiktor #65270 üzenetére
Attol fugg mit akarsz osszehasonlitani? On/off kontraszt eseten a fenysuruseg tokmindegy. Full besotetitett szobaban meg feher falak mellett is kis rahatasa van a szobanak az on/off kontrasztra. Ha ANSI kontrasztot szeretnel osszehasonlitani ott mar nagyban fugg a fenysuruseg es a szoba fényvisszaverő/elnyelo kepessegetol a kapott osszeg.
Én 116niten mertem, 0,0067 feketeszint mellett. Zozi 100nit-en az ANSI/ADL kontrasztot.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Vhiktor
veterán
válasz Vhiktor #65270 üzenetére
Az igaz, hogy az otthoni SDR release az 100 nit, 2.4 gamma, rec709 célérékek mellet készül. De itt az elsődleges felhasználás az a tv.
Vetítés esetén az SMPTE ajánlás 14 fl.
SMPTE 431-1:2006 specifies luminance and chromaticity tolerances for theaters and review rooms. The reference value for the center of the screen is 48 cd/M^2 or 14 fL. For theaters, the tolerance is +/- 10.2 cd/M^2 or +- 3 fL.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Joshi
titán
válasz Vhiktor #65274 üzenetére
A szövettel bevont falak biztosan jobbak, már eleve attól jobb, hogy a festett fal valamennyire biztosan tükröződik. Habár a festett falat is meg lehet csinálni rücskös felületre és a lehető legmattabb festékkel lekenni.
"Az eredeti posztomra vissztérve én csak megmutattam m3ss kérésére, hogy mit mértem itthon, nem célom összehasonlításra használni, csak kiváncsi volt. Én meg úgy voltam vele, ha már szántam rá időt, akkor ne csak Ő lássa, hanem más is akit esetlegesen érdekel."
Nagyon jól tetted, nyugodtan jöhet más projektoros mérés is. Ezért van a topik. Legalább tanulom a projektoros fogalmakat.[ Szerkesztve ]
-
Celithrandi
addikt
válasz Vhiktor #65276 üzenetére
festék és festék között nagyon nagy a különbség. pl otthon Duluxból a matt latex elég fényes, mert egy keleteuropára gyártott valami, ellenben a Bauhausban az angol duluxot árulják ami lényegesen mattabb, de pl ennél a bauhaus saját márkás swingcolor festéke még mattabb, viszont dajnos a swingcolort nem minden színben tudod homogénen felkenni. Én sötétkéket csak csikosan tudtam belőle kenni, de pl az antracit teljesen homogénen kenhető és tényleg matt. Nálam a vetített fal és a plafon pl swing antracittal van kikenve, a többi pedig dulux "barna"
[ Szerkesztve ]
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
Celithrandi
addikt
válasz Vhiktor #65279 üzenetére
Az a gond, hogy nem a keverés hanem a bázis számít. Én azt ajánlom, hogy pár márkából kevertess kis 1decis teszteket és mérd le a fényvisszaverést ha akarsz vele foglalkozni. A bárhol kapható duluxot ki is hagyhatod. Ha van feléd bauhaus a swingcolor matt latexet kipróbálhatod, de mint írtam sajnos nem minden szín fed jól, tehát akárhány körben kened sosem lesz homogén. Ezt igazából nem értem hogy hozták össze, mert van színük ahol nincs ilyen gond és van ahol van, pedig ezek mind kevert színek amiket próbáltam.
Mod: Ral kód falfestéknél nem szokott játszani max zománcnál. Van ralkód átváltó márkára, de olyan amilyen. Én Farrow & Ball színt konverteltem Duluxra legutóbb, de csak kb 90% volt az egyezés, viszont annyit nem vagyok hajlandó festékre költeni amennyibe a Farrow & Ball kerül, pedig asszonyék forgalmazzák Képzelheted mennyi ha még nagykeráron se kell.
[ Szerkesztve ]
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
m3ss
veterán
válasz Vhiktor #65274 üzenetére
pontosan. sztem ezek nagyon hasznosak. de thomasarc adl vasznas merese, zozi meg cseneles meresei is. na meg az en ket nappali szobas jvc meresembol is ki lehet indulni. mar csak a te velvetes mereseid hianyoznak es rogton sokkal okosabbak vagyunk/leszunk, mint korabban
amugy olyan mintakat neztek, amik csak 100% feheret es 100% feketet tartalmaznak? mert ha jol sejtem akkor itt nem szamit az, hogy a gamma hova van kalibralva.
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Celithrandi
addikt
válasz Vhiktor #65282 üzenetére
ha dedikált szoba akkor nem éri meg festeni így van. Nekem nappali is egyben, így valahol meg kell húzni a határt.
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4090, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, Lian Li LANCOOL III, LG 34GN850-B, Optoma UHZ66
-
Vhiktor
veterán
válasz Vhiktor #65307 üzenetére
Lencsénél írnak rá 280 körül. Na kíváncsi leszek hozzá e ezt szövetes fallal vásznon mérve. Feketére festett falak mellett jelenleg 90:1.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
m3ss
veterán
válasz Vhiktor #65308 üzenetére
w2000-re viszont jo ansit irnak. ott kiderul azert, hogy nagyjabol mit tud majd a szoba.
ansid valszeg nem lesz vilagvero jvc-vel se. x7900 forumban 150 korul mertek tobben lencsevel szemben hasznalt gepeken, gondolom x500 sem lesz sokkal jobb ilyen teren.
mondjuk ha tudnal merni 7000-8000/160-at en mar akkor is ugrandoznek oromomben a te helyedben.#65302 Cseneles akkor elirtad, tablazatos postodnal ma azt irtad, hogy ezek vaszonrol visszamert ertekek.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest