-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
feketekakas #71308 üzenetére
Epson C0 FH02
Van hozzá gyárilag andorid tv a csomagban, így a streaming és youtube is megoldott. Nagy fényerő, kicsi, könnyen mozgatható, persze a képétől nem fog hasra esni senki, de erre a célra tökéletes.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Vhiktor #71290 üzenetére
De vegulis tok mindegy mi az oka, ilyennek nem szabadna lezeznie. Ha csak a maximális fénysűrűség változna azt megertem, a tobbit viszont nem.
Részemről igaz hogy ez csak teória, de szerintem jvc esetében azért lett belőle nagyobb balhé, mert egyértelműen látszik a képen, hogy nem jó ha 100% ablak mellett van kalibralva, nem kicsit latszik, hanem nagyon, a rossz szinhomerseklet miatt.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
mandju #71237 üzenetére
Igen, ezt írják, hogy ez az oka.
De azóta tlalakoztam több nz700-al és már az a véleményem hogy ez marketing szöveg a probléma elfedésére. Szerintem ez csak bug a jvc esetében. A szinhomerseklet változast meg tudom erősíteni, de a plusz fenyerot nem, a legutóbbi nz700-nál ezt többször meg is mertem. Szóval szerintem bug. Fw-t nem néztem, hogy mas volt-e.
10% ablak ajánlata teljesen rendben van hiszen az a szabvany, nem véletlenül.Jvc nz700-nál pl a gammaba egyáltalán nem szól bele az hogy 10 vagy 100% ablak (abban az esetben, ha minden dinamikus dolog ki van kapcsolva) a szinhomersekletbe viszont bele szol, ezért nem kalibralhato teljes ablakkal.
Egyszóval először en is a ligtj recyclinhrs gondoltam, de most mar nem osztom ezt a teoriat legalábbis a ivc nz700 esetében.
Visszaterve a tvkre, ott sem szabadna a gammat es a szinhomerskeletet befolyásolnia ha nem bugos a szoftver, ott a fénysuruseget befolyásolja. Ezt most már több tv esetében javítottak.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
mandju #71232 üzenetére
Mértem nz700-on, 10% ablakban semmivel sem több a fényerő mint 100% ablak esetében. Nem hogy20%al több.
De hozzá teszem hogy kikpacsolt dinamikus hulyesegek mellett mertem. Ha van bekapcsol dinamikus gamma vagy hívja minden gyártó úgy ahogy akarja akkor azon nem kell csodálkozni, hogy mas lesz.
Egyébként nz700 esetben 10% es 100% balak között emlékeim szerint talan deltae 3 a különbség színhőmérsékletben.
100% ablak mellett kalibrlava a filmek egyértelműen rosszul neznek ki. 10% mellett viszont tökéletesek. Perzse lehet 1-2 jelenet amikor lebukhat a dolog, de ebbol keves van.
Ez nem mentegetés.
Ettől függetlenül trógerség a gyártók részéről.Kíváncsi lennék hogy barco eseteben bekapcsolt dynablackel ez hogy alakul.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
mandju #71227 üzenetére
10%, 20%, 50%, 100% ablakon mért tesztábra más-más eredményt ad...
Ez egy valamit jelent, mégpedig hogy xar a kijelzo
es ez igy is van. De ez nagyon ritka hogy 10%onként változik. Olyan van, hogy 100% ablakban mas, de filmek esetében ez nem nagy hatrany mert ott nincsenek teljes kepernyot lefedo egyszinek.
Nem veletlenl hogy szabvany szerint kalibralashoz mindig 10% méretű ablakot használunk. Még 10% egyszínű ablak is nem túl sűrű a filmekben.
Egyébként régebbi projektoroknal nem volt ilyen, jvcnél most van amit a.ligjt recyclingre fognak, amivel egy bökkenő van, hogy en nem lattam meg meresen sem feny újra felhasználást. Koppra pontosan ugyanannyi a fénysűrűség 10% es 100% ablakban is. Egyszóval ez trogersag amit próbálnak valamivel megmagyarázni.
-
Vhiktor
nagyúr
A mostani mainstream projektorok, lásd Sony, ivc, Epson p3al szenvednek.
De hiába tud egy projektor bt2020-at ha nincs igy masterelt anyag. Itt az lenne a jó ha ki lennének adva a filmek sdr dinamika tartományban 2020 szinterrel. HDR-t meg el kellene felejteni.
Önmagában a színtér megint nem sokat jelent. Ezért van az hogy fogunk 2 tvt amik 100%ban lefedik a p3 szinteret es valójában mégis hatalmas kulonsbeg van köztük ha az egyiknél a szinek fenyereje mondjuk 4szerese a másiknak, teljesen máshogy fognak rajta kinenzni a szinek. Ez a színtérfogat lefedettség.
Kár volt elmenni a hdr irányba, sdrben kellett volna maradni széles szinterrel es nem kihagyni ezt a lépést. Aztán ha ez ment volna 100%ban, jöhetett volna a HDR
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Cseneles #71209 üzenetére
Látom rajta, főleg ha ismerem az eredeti anyagot.
Ettől még tetszhet jobban a szemnek, ezt nem vitatom.Egyszeru, jó megjelenitot kell gyártani es akkor az ilyenekre nincs szükség, hogy elfedjék a vacak képet, megprobalva atverni a szemet.
Erdekes módon ebbe az irányba nem látom a fejlődést, viszont a trukkozesre megy a pénz.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
mandju #71221 üzenetére
Ha szigoruan nezzük a szinhelyességet akkor nincs.
Projektorok esetében a tone mapping egyszerűen szükséges rosz, gyakran tvk esetében is, ugyanis a hdr szabvanytol marha messze vagyunk, ezért trukkozni kell, különben szénné lenne égve a kép es clippelve lennének a színek. -
Vhiktor
nagyúr
válasz
mandju #71199 üzenetére
De ettől már manipulált a kep es a szineknek semmi közük az eredetiekhez, jól látszanak a képeken is. Akinek ez tetszett az eddig is hasznalhatta a "képjavító" funkciókat.
Ha pixel/shader szinten bele van nyúlva az eredeti képbe abbol egyenesen következik hogy a kép már nem az eredeti lesz, hiszen belenyul, változtat.
Persze lehet ezzel növelni a kép dinamikajat, főleg sötét jelenetekben csak eppen a hodrol is latszik hogy full természetellenes, művi az egész.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Khaosz55 #71196 üzenetére
Ez p9ntosan igy van, mert a coloristok direkt igy csinálják, hogy Marika néni otthon az ips paneles tvjén napsütésben is lathasson lehetőleg mindent. Többekkel beszéltem erről, igy csinálják sajnos. Ezért oleden is óvadék az egész.
A hasznalt grading monitorok majdnem 100%a az orzsagban régi ips vacak, okadek 700:1 esetleg 1000:1 kontraszt arannyal, de nem csak az orszagban hanem kulfoldon is nagyon sok helyen. Es amikor vesznek korszerű monitort rendes fekete szinttel, akkor jon valami okos es kiadja az ukázt hogy azon is nzzen ugyanúgy ki mint a 20 éves vackon, erre meg mig tud tenni szerencsetlen colorist? Itt a válasz. Sőt olyannal is találkoztam már nem egy helyen hogy oledet ugy félre allitottak filmesek hogy 200:1 volt a kontraszt aranya es igy dolgoznak.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Rolibratyo #71087 üzenetére
A rendes nagy mozisokat kell megnezni. De majd turok egyet. Imax pl könnyen megtallahato.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Rolibratyo #71077 üzenetére
Ezek inkább tvre es otthonra vonatkoznak, mozi mas.
-
Vhiktor
nagyúr
szerintem ez valamennyire egyéni ízlés kérdése, valakinek az epson valakinek a jvc fog jobban bejönni., magamnak tuti a jvct venném a jobb feketeszint és kontraszt miatt. JVC élesebb.
Ahogy eddig is az epson szerintem azoknak kiváló választás akik nagy képet akarnak vetíteni, nekik kb nincs is más opció. -
-
Vhiktor
nagyúr
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
cinemazealot #70971 üzenetére
szerintem eléggé.
Ha igen valószinűleg gazdasági totálkár. -
Vhiktor
nagyúr
Hát na
-
Vhiktor
nagyúr
Amíg nincs mellé téve közvetlenül egy rendes megjelenito ami tudja addig nem biztos hogy feltunik, de amint mellé van téve egyből lehet látni, pl erdős jeleneten lazán
Attol hogy szépen megjeleniti attól még nem lesz helyes.Az avatar víz útjának rettentően gyenge a hdr kiadása. Meg hogy ezek a filmek atlépik a p3at az nem azt jelenti hogy mindig, lehet 3 óra alatt összesen van benne 1 perc jelenet ahol igen.
-
Vhiktor
nagyúr
Nem mindenki használ madvrt. másrészt az sem tud csodát tenni, ha fejen áll akkor sem tud 709 színtérben megjeleníteni p3 színtérbe eső színeket, le tone mappeli 709-re, innentől kezdve nem valós színek azok és ekkor lehet az amit makkmarce mond.
Az megint más kérdés, hogy sok esetben nincs nehéz dolga a madvrnak, mert rengeteg HDR anyag nem lépi át kb soha a 709 színteret
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Turbo73 #70822 üzenetére
Szerintem arra gondolt, hogy P3 esetében jóval több színárnyalat és szaturáció jeleníthető meg. Tehát olyan színek is amik kívűl esnek a 709 színtéren.
Na mos tegy P3 színtérre masterelt anyag nyílván nem fog jól kinézni 709-es megjelenítőn, iléletve 709 anyagnál P3 színtérre állítani a megjelenítőt meg túlszaturált lesz minden.Szóval extrém esetben tényleg lehet olyasmi különbség ami benq oldalán látható. A BT2020 színtér sem olyan széles mint amit látni tudunk, ergo a színek egy része végülis nem úgy fog megjelenni ahogy a valóságban.
De ha egy film 709 színtérre van masterelve, akkor az úgy fog kinézni ahogy ki kell néznie.
Szóval értem mire akart célozni makkmarce, csak nem olyan egyszerű megfogalmazni.
A másik lényeg, hogy olyan színtérrel kell nézni a filmeket, amikben azok készültek. Az SDR tartalmak kivétel nélkül 709 színteresek, tehát ezeknél nem lesz semmi különbség, egy csak 709-et lefedni képes és egy BT2020-at lefedni képes megjelenítő között, persze, ha a BT2020-as jól van beállítva. Ha nincs jól beállítva akkor a BT2020-as sokkal "színesebb" lesz és az lesz a természetellenes, rosz.
-
Vhiktor
nagyúr
A nagy kontrasztnak nagy súlya van
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
mandju #70754 üzenetére
Kíváncsi lennék, hogy akkor is ennyi-e az on off kontraszt, ha van 1 db fehér pixel a fekete képen. Vagy itt is megy a trukkozes, mint ips és va paneles tvknel, hogy lekapcoslja teljesen a hattervilagitast teljes képernyőt kitolto fekete képnél vagy legalábbis vissza szabályozza, aztán ha van 1db fehér pixel a képen akkor lebukik a dolog, ips-nél egyből 1.000:1 lesz a valos kontraszt arány.
Szóval nagyon szívesen mérnek egyszer egy ilyen gépet, én dlpnel soha nem mertem még ehhez hasonló kontrasztot sem, dinamikus dolgok nélkül vagy úgy hogy 1db ehér pixel volt a fekete képen.
-
Vhiktor
nagyúr
Nagy kár, hogy ezekről a gépekről nem találni sehol adl méréseket, legalábbis én még nem találtam, főleg olyat ami vásznon történt volna.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Cseneles #70734 üzenetére
Attol függ mit értenek image kontraszt alatt?
Ha natív on off akkor az bizony gyenge, mert egyetlen adl szinten sem lehet ettől több.
Én a nagy mozis barco gépeket ismerem jobban, tehat nem az otthonra szantakat. Ott amit barco ir adatlapra kontraszt arányt az a natív on off kontraszt, pl 1500:1 a dp2k8s esetében, én is hajszál pontosan ennyit szoktam merni ezeknél. Szóval 100% valos adatot tüntetnek fel.
És természetesen semmilyen adl szint mellett nem jobb az on offtol a kontrasztja, hiszen fizikailag ez lehetetlen. És ez látszik is az általuk vetített képen, amig magas az adl szint addig csodálatos kepuk van, verik a jvct, aztán ahogy csokken az adl szint egyre nagyobb lesz a száj húzás.
Szerkesztés: közben látom, hogy bővült a hsz. Igen az ansi kifullad hamar lcd gépeknél. Bár most talán az nz700 jobb lett, jovoheten remélem marad rá időm és akkor megmerem különböző adl szinteken.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
powerup2 #70728 üzenetére
Tudtommal a Barco Bragi, Njord, freya natív on off kontraszt aranya is 2300:1 korul van. Freyaban nem vagyok biztos (ott a natív 6300:1 szerintem dinamikus, nem nativ, amint van 1 fehér pixel a képen szerintem lecsokken 2300-ra, de erre nem esküszöm meg) Viszont abban igen hogy a freya ansi kontrasztja valamivel 1000:1 felett van, ami brutálisan jó.
De azért valljuk be az első 2 kontraszt aranya azért nem nevezheto bámulatosnak, így a legjobb esetben is bármilyen adl szint mellett a kontraszt arányuk 2300:1 lehet max, ami szintén nem acélos.
Természetesen azzal nem vitatkozom, hogy brutálisan éles kepuk van, csodálatosak, azzal sem hogy magaa adl mellett alaznak kb mindent.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
powerup2 #70728 üzenetére
Senki nem mondta hogy szar a barco. De az tény hogy egy dp2k8st ma már könnyű alázni.
A nagy fényerő önmagában semmi ha vacak az egyidejű kontraszt arany. Nyilván az általad említett gépeknél nem vacak a kontraszt arany.
De nagyon egyszerű, van egy, ips vagy va paneles tv hatalmas fenyerovel és egy oled sokkal kisebb fenyerovel. Az oled úgy lealazza őket kepi dinamikában hogy öröm nézni, hiába kisebb a fenyereje, ha az egyidejű kontraszt aránya osszehaosnlithatatlanul nagyobb, ezáltal a kép dinamikája is jobb.
Azzal kár barkinek is vitatkozni, hogy az egyideju kontraszt arany a kep legfontosabb tulajdonsága, ez tény.
Az általam emlitett lézeres barcot viszont elfogadnam itthonra, a dp2k8s nem kellene.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Cseneles #70727 üzenetére
Nem teljesen értem a mondandót.
Ha különböző adl szintek mellett is +30, +40% a kontraszt akkor nyilván az a gép a jobb. De ehhez még pluszban kell tudni a fekete szintet is, mert ha sötétben van nézve a kép, márpedig a projektor sötétben van nézve, akkor az is számít. Pl fogok egy tv-t aminek fixen 5000:1 a kontraszt aránya minden adl szint mellett (mondjuk egy sima VA paneles tv) akár 300 nitre akár 100 nitre van kalibralva. Sotet jelenet 100 nit mellett jobban fog kinezni ugyanakkora kontraszt arannyal, mert a fekete sötétebb lesz 3szor, nem fog annyi világítani. Ha világos kornyezetben van nézve akkor a 300 nit jobb lesz minden téren.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Vhiktor #70716 üzenetére
Csak hogy mindneki értse. Barco dp2k8s natív kontrasztja 1500:1, ez a max amire kepes, ha fejre áll akkornsemmtud többet. Ezért a maximumot adl kontraszt aranya is ennyi, de valójában kevesebb. Szóval egy sötét jelenetben egy gép aminek alacsony adl mellett 5000:1 a kontraszt aránya, xarra alázza kép dinamikara. Míg az első fátyolos kontraszttalan szurke, a második élettel teli dinamikus, sokkal több részlet látszik.
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
makkmarce #70709 üzenetére
Fekete szintben valoban elmaradnak nagyon, illetve sötét jelenetekben is.
Mondok két gépet amit a magyar mozikban használnak. Barco dp2k8s és Barco SP2K 11 2K Lézer. Az első az nulla, siman hozza egy w2000 a szintjét, kivéve a p3 szinteret. A 2k lezernek brutal jó kepe van, az alázza a jvct magasabb adl mellett könnyen. De amint sötétebb jelenet jön ott megfordul az alazas.
Konkrétan itt a dp2k8st mindneki sírva körbe röhögné, hogy mire kepes. 1500:1 a kontraszt aranya
Nem azért drágák ezek mert olyan hiper szuper. Akepuk, hanem mert nagy képet tudnak vetíteni. -
Vhiktor
nagyúr
válasz
Khaosz55 #70706 üzenetére
Alacsony adl mellett én még nem láttam egyetlen dlpt sem (ami gyari volt és nem volt tuningolt) ami ne vérzett volna el, de nem mindenki érzékeny erre. Megint találkoztam olyannal aki oled és ips paneles tv feketeje között semmi különbséget nem lat, sötét jelenetknél sem, sőt az ips kepe szerinte sokkal jobb, szóval nem mindenki érzékeny rá. Aki meg érzékeny rá az nem tudja elviselni a világító "feketét" és dinamikatlan sötét jeleneteket.
-
Vhiktor
nagyúr
Sötét jeleneteknel kell lennie kulonsbegnek, mondjuk prey éjszakai erdős jelenet, de siman lehet hogy madvr tone mappingje elcsalja. Sdr tartalommal is érdemes lett volna osszehsonlitani, ahol nem nyúl bele a képbe a tone mapping.
Magas ADL szintű jeleneteknel nem igazán lesz különbség, vagy akár ott az f32 fog nyerni.Szóval nem tudom milyenek voltak az anyagok amikel ossze lett hasonlítva, de egy avatar, vagy ready player one nem feltétlenül jó erre.
Ahol jobban kijon a kulonsbeg azok az alacsony adl jelenetek, ahol nincs semmi világos fény, csak a sötét szürke és fekete arnyalatai.En pl itthon siman látom a különbséget jvc, sony, Epson, benq között ilyen jelenteknel pontosan ebben a sorrendben, szóval a beng teljesit a legrosszabbul.
-
Vhiktor
nagyúr
Szóval abszolút nem érdekel engem projectorcentralrol meg egyéb oldalalokrol belinkelt teves információ. Az információkat profi helyekről, képzésekről, szakemberektől kell szedni.
Én tudom mi szabvany, mik a követelmények, hiszen többek között ez a szakmám. -
Vhiktor
nagyúr
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
Vhiktor #70677 üzenetére
* nem jó a 0.3127 0.329 D65-nek, ilyenkor kell alternatív fehérpontot használni, csak ezt is sokan félre értik, mert fogalmuk nincs a különböző CIE színterek különböző D65 koordinátáiról és ezért csinálnak olyan hüyleségeket, hogy mondjuk JUDD modified white pointot akranak használni CIE1932-ben, ami nyílván nem lesz jó, mert ott telejsen más a kooridnáta rendszer is, ezért át kell számolni, csak a neten erre nem lelhető fel jó módszer, viszont aki jártas benne tudja hogy kell (nem elég átszámolni, attól több kell).
-
Vhiktor
nagyúr
válasz
szepi0808 #70675 üzenetére
Téves információ a deltaE 3, az a minimum ami alá be kell menni, de itt még nagyon látható, hogy nem stimmelnek a színek. DeltaE 1 allatt van a referencia szint. Ezt jelöli zölddel a Calman és a Colourpsace is , nem véletlenül.
Kis milliószor linkeltem már hivatalos forrást és tanulmányt is.deltaE 1 alatt nem látható a legtöbb ember szemének. De ez színenként egyébkéntt változik, van olyan szín ahol a szakavatott szem a deltaE 0.5-t is imán észre veszi, míg másik szín árnyalatnál a deltaE 2 már jó. Ezért nem kalibrálnak soha deltaE-re, hanem a koordináták a lényegek.
Egyébként a deltaE2000 már idejét múlt, pont ilyen problémák miatt. Erre van a deltaITP, az jobban kifejezi az eltérést, csak általaában ahazsnálatával hatalmasaka az eltérések, ami deltaE2000ben kifejezve 0.5, deltaITP-ben simán lehet 5 is, csak sajnos még nem eleterjedt még a használata.
Mint ahogy idejét múlt a CIE 1932 observer is, többek között ezért vannak olyan esetek amikor nem jó a 0.3127 0.329 xy koordináta D65-nek. Minden observerben más a D65 koordinátája.Konkrét példa, filmstíúdióban kalibráltam fsi referencia qd oled monitort, delta 0.5 körül lett otthagyva (ennyi volt a maximum eltérés), 2 hét múlva hívott a colorist, hogy a piros és még pár szín árnyalata nem okés a szemének, mérjük meg újra. Nem volt bejáratva a montior 1 órásan lett kalibrálva, mert nekik rendkívűl fontos volt a munkára, 2 hét alatt deltaE 1.5-ra mászott el a színhelyesség, ezt egyből észre is vették, nem kicsit hanem nagyon
De mégegyszer, claman hivatalos oldaláról:
Szóval a deltaE 3 nagyon téves információ, szégyen, hogy több helyen még hivatkoznak rá, valóüszinűleg ezzel akarják jobb színben feltüntetni a gyári kalibrációt. Régen még jónak számított ha 3 alá be lehetett menni consumer eszközön, onnan maradt meg a köztudatban.Profi helyeken deltaE 1 felett a falnak futnak pl a coloristok.
-
Vhiktor
nagyúr
On off kontrasztra gondoltam, hogy kicsit hihetetlen szamomra. Hiába japcsol ki mindent lehet a motorhazteto alatt kikapcsolhatatalnul van valami dinamikus opció. Azért lennék arra kíváncsi hogyha van 1 db fehér pixel a.kepen akkor is hozzá e az 1400:1-et. Lehet hozza, nem tudom.
Ha hozza akkor 500K jó ár egy bt2020 lefedettseggel rendelekzo projektorért. -
Vhiktor
nagyúr
Pár éve még le lehetett. A lényeg hogy ez egy videó. Le kell játszani és fenykepezot 1 másodperces expozícióra állítani alacsony ISO mellett. Ha egyformak a teglalapok a képen akkor jo, ha sakktablas akkor nem jó. De fontos hogy ne égjen ki a kep mert akkor fals jó eredményt mutat.
-
-
Vhiktor
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest