-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
achilleuss
tag
válasz Cseneles #57374 üzenetére
Gondolom a műszeres kalibrációt működés közben, a házimozi szobában kell beállítani a műszeren, vagy nem így van? Ahhoz akkor ki kell menni egy szakértőnek a címre és ott kell bestímolni a szerkezetet. Használtam vettem a projit, beszéltem a debreceni laptop-rendelővel, vállalták, hogy égőt cserélnek, teljes tisztítás és karbantartás 45E-ért. Ha ezek megvannak,érdemben akkor lehet bekalibrálni a cuccot. Addig meg nézem, amilyen képet ad, és keresgélem elméleti és gyakorlati szinten, hogy vajon melyik lenne nekem a legmegfelelőbb vászon "elérhető" áron.
-
Khaosz55
addikt
válasz Cseneles #58069 üzenetére
Nem tudom, nekem tetszik a Sony interpoláció. Volt Epson 9400-am és Benq-m is. Nekem nagyon zavaró volt az remegő kép főleg 120"-os képméreten. Ez az én véleményem, de mutattam haverjaimnak nekik melyik tetszik, ha ki van kapcsolva vagy ha be van kapcsolva a simítás, mindenkinek smoth low beállítás tetszett. Haverom pont azt mondja, hogy megőrül a TV-jén az interpolációtól, hiába kadenciahelyes a lejátszás. Lehet azért is fontos nekem a sima képmozgás mert pl a PC monitoron FPS game közben a 60Hz-től is idegbajt kapok 100Hz van jelenleg ami sokkal jobb, de sokkal magasabb (144hz vagy 240Hz) értéket is szívesen el tudnál viselni csak a monitor nem tudja.
-
Khaosz55
addikt
válasz Cseneles #58071 üzenetére
Ok, de kijelenti nem lehet, hogy nem jó mert nem a valós képi tatalom. Akinek mutattam mindenkinek ez tetszett, az hogy valós vagy nem valós képi tatalom van mögötte az kb senkit nem érdekelt. Megnézel egy pl marvel filmet hol látsz a valóságban olyan színeket? Sehol. Az egész egy CGI aztán keressük a valós képi tartalmat.
Ez kb olyan mint a szilikon mell, az is mű még is megnézi mindenki, hiába a temészeteset szereti. -
szepi0808
senior tag
válasz Cseneles #58069 üzenetére
Köszönöm, nem kell nekem vinni sehová semmit. Évekig használtam itthon ugyanazon körülmények között és lehet még teszt képeket is találok itthon, mert volt mikor csináltam. EKKOR MÉG SIMA FELHASZNÁLÓ VOLTAM!
DLP-k után első X3:Ismét 1 év és jött volna az X35 iszonyat konvergencia hibával, azt vissza küldtem és felmentem pestre 2-őt is kibontottak, de mind egyforma szar volt. Képet sem csináltam róla.
Ezután jött RS46 ez optikai hibás volt és konvergencia is még ráadásul:
Jött a másik, ez még rosszabb volt:
Ezután mondták, hogy nagyon jó lett a Sony 30-as után az 50-es próbáljam már ki ezt. Na ez volt a megváltás. Nem kicsit, nagyon jó lett
Gondolkoztam a TW9200-őn mikor megjelent, hogy érdemes-e lecserélni. Ekkor már kaptam egy teszt darabot, de nagyon kikapott szegény. Így maradtam ezen a vonalon.
Ha kell tehetek be összehasonlító képeket a HW50 vs TW9200-ről.
A lényeg, hogy nem ma jöttem le a falvédőről. Elhiszem, hogy ott állnak a szekrényben a JVC-k, Sonyból meg néha-néha felbukkan egy, mert még mindig megálja a helyét, de ez van. Bocsánat, hogy élek
[ Szerkesztve ]
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
Cseneles
őstag
válasz Cseneles #58142 üzenetére
Ez az evekig hasznaltad ez nagyban különbözik attol mikor 100% ban kitakaritott fenyuttal bekalibraltan elohuzol uj egovel a szekrenybol egy gepet es melleteszel egy masikat ugyan ugy bekalibraltan es megegyezo fenyerovel vetitve. Igy nincs mellebeszed. Konvergenciara meg hat nrm tudom.... Vagy 30jvc-t tamasztottam mar fel es egytol egyig konvergencia mentes volt, vagy talan egynek kellett a menuben utanna allitani. Ellenben en meg 1db 9300 vagy 9400as epsont nem lattam alap allapotba jonak... Nem hiaba raktak bele a menuben is az allitasi lehetoseget a piros es kek panelnal. Szepen beallitod aztan vetitesz vele konvergencia mentesen egy 100% feheret es jeeee. Roszaszines zoldes foltokban a kep. Szepen hazavagja a homogenitast. Reset es vaooo jo csak konvergencias.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
szepi0808
senior tag
válasz Cseneles #58142 üzenetére
Nem szeretnék vitatkozni, de szó nélkül sem tudom hagyni.
-JVC konvergenciát a felhasználó menüben is lehet állítani, nem kell a szerviz menübe menni, ott a tesztábrákat lehet előhívni.
-A baj, hogy nem lehet zónásan állítani, csak egyben eltolást és a kromatikus aberráció miatt a sarkoknál, vagy épp nem egynél találkoztam, hogy az egyik oldal jó, a másik nem, így hiába tolod egyben. (sony-ban 120 zóna van)
-Mint tudjuk ez egy digitális konvergencia állítás, ami az élesség rovására megy, ha lehet nem kellene használni, vagy csak kis mértékben.
-Mozgásban, interpoláció nélkül is jobb a Sony, nagy képnél, ahol közelről nézed, meg a low mód nagyon kellemes tud lenni.
Most nekem hiába magyarázod, hogy a javított JVC-k neked tetszenek, nekem nem és inkább a Sony HW sorozatot kedvelem jobban. Bocsi.Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
Q
senior tag
válasz Cseneles #58190 üzenetére
Bocsánat, igaz, ezt a modernebb LEDekkel lehet csak elérni és nagyon kellett a takarítás is!
#58189péjé
Sajnos a hűtési zaja közelít az F32-es hangjához. De ezzel én együtt tudok élni. -KP- kollégának van egy hushboxa, azt kölcsön kértem, tesztelni fogom. De Paliéknak is van egy jól megtervezett doboza hozzá.#58191Ijk
Itt a lényeg az F22-nél: ár/érték. Én még drágán vettem, éppen ezért meg sem próbálom eladni. Annál sokkal jobb gép, hogy 200ezerért elkótyavetyéljem. És az igazat megvallva, olyan éles képet és képi dinamikát produkál, hogy nem hiányzik mellette a 4K sem. Meg lassan indul a kertmozi szezon.Eladó: Seymour Center Stage UF AT 110" és Stewart GrayHawk RS3 110" fix keretes vásznak.
-
Vhiktor
veterán
válasz Cseneles #58367 üzenetére
A mai középkategóriás tvk simán 700-1000 nit közelében vannak attol függően hogy oled vagy lcd.
A samsung miniledek meg 2000 körül.A belépő kategória meg 400-500 nit, bármelyik márkából.
LG C6 ami 2016-os model, kalibráltan majdnem 650 nit.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
szonti
aktív tag
válasz Cseneles #58768 üzenetére
Nemrég vettem eco modban használom, a ventilátor zaja alapesetben nem vészes, néha felpörög akkor azért hallom, sose volt még projektorom, néha fel kell pörögnie a ventilátornak? Tudom a zajt igy nem lehet összehasonlitani, de a Tiédben is felpörög a venti bizonyos idöközönként?
Vagy ugy általában mennyire hangos ez a proji a többihez viszonyitva?[ Szerkesztve ]
-
m3ss
veterán
válasz Cseneles #59979 üzenetére
miert, te mennyit mertel ra? nalad nem volt ilyen vetito?
ez sajat meresem, vasznon. natural mod, high lampa, clear black off, iris manual, kb minimum zoomon. black clipping jo. mertem tobbszor is, mindig 25-29e kozott volt vhol.
greyscalet meg nem kalibraltam, igy nezett ki alapbol natural modban, csak a gammat allitottam vissza 2.2-re, az le volt csuszva elegge.
ha tavolabb lenne a vaszontol, vagy behuznam az irist ennel sokkal jobb lenne a nativ amugy de hat tesztekben is ennyi mindenhol. Viktor is ezt irta ra.
nezd meg ezt, en pont ezt latom vasznamon is, mint itt ezek az adl meresek amugy..
masik
meg1ugyanezzel a muszerrel 4800:1 korul mertem ket kulonbozo 9400-at, 4500:1 korul ls12000-et.
#59978péjéigen lehet a legbolcsebb dolog akkora vasznat valasztani, amit meg ki tud vetiteni vmi komoly full hd gep. ha nem kell a 3d...
amugy kivancsi lennek ennek mennyi a nativja, a runconak. tenyleg 3300? Cseneles nem merte vajon?https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Q
senior tag
válasz Cseneles #59991 üzenetére
Az az LS5 nálad nagyon jó képet tudott. A JVC képe önmagában nem volt rossz azért az árért, de meg sem közelítette a Runco-t. Mindegy mit mutatnak a számok, nem számokat nézünk, hanem változó paramétekkel megáldott mozgóképet.
Eladó: Seymour Center Stage UF AT 110" és Stewart GrayHawk RS3 110" fix keretes vásznak.
-
m3ss
veterán
válasz Cseneles #59991 üzenetére
xrite i1 display pro
dlp gepeken van gyakorlati haszna a dinamikus irisznek? epsonon nezegettem, sztem csak arra jo, hogy ra lehessen irni a dobozra, hogy 32454252342:1 a nativ. mar par tized adl% mellett semmit sem csinal natural/digital cinema modban. csak elrontja a gamma gorbet
par pixel megvilagitasnal latok csak vmit. jvc-n meg nem is nagyon probaltam, itt azt olvastam, hogy az ansin ront vmennyit.amugy gondoltam, hogy nem kellene ido elott nyilatkoznom. jatek amirol tegnap irtam hdr-ben ment...es fogalmam sincs hogy nez ki a hdr eotf gorbem. arrol se sok, hogy mit kellene csinalnom vele de ha csak fele annyira van elcsuszva, mint az sdr gamma, akkor kar is beszelni rola. a masik film amirol beszeltem meg a district9 volt. ott tuntek leginkabb dinamikahianyosnak amugy a vilagos jelenetek. azon se csodalkoznek, ha direkt kompresszaltak volna a dinamikatartomanyt, hogy meginkabb rajatszanak erre a kezikameras hatasra...
vagy nem tudom, de azota megneztem 2 filmet, meg 1-2 star trek sorozatot. es besz*ras ez a vetito dugig vannak a filmek/sorozatok 0-5% jelenetekkel...teljesen ki van zarva, hogy eladjam.
es 2.4 gammaval meg fincsibb lesz..amugy nagyon nezheto a kepkaraktere pixel shifttel. anelkul nem is probaltam. lehet nem is fogom, az epsontol megijedtem, amikor kikapcsoltam fullhd anyagnal a pixel shiftet
nem is ertem, miert akarnam kikapcsolni. hogy a szep eles optikan at analizalhassam a technologia korlatait? nekem sokkal termeszetesebb a kep epsonon ugy. ha mar itt tartunk, epsonnal ez is hangosabb. ilyen "coil whine" szeru hangot hallani mikozben rezegtet.es egesz 3d-s a jvc, marmint 2d-ben. nyilvan kozel sem annyira, mint az f22, de egesz jo a tererzet neha...ahogy olvastam, es persze ha igaz, ez a "3d pop" vetitoknel nem is a jo kontraszt, hanem a nagy fenyero es a jo elesseg miatt van. azert lattam en olyannak az f22-ot...nem ertettem, hogy miert nem errol beszel mindenki f22 kapcsan, hogy brutal 3d popja van. kivancsi lennek hany fl-et csinalt nekem a bright f22 1.4-es vasznon lehet volt siman volt 35 fl+.
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Khaosz55
addikt
válasz Cseneles #60335 üzenetére
Nekem [ez] van 126"-ban. Már nem olcsó, igaz akkor sem volt az amikor vettem 2 éve. párommal kiutaztunk 1 napra Regensburgba megnézni a vászont, csillogás, betekintési szög, fehér-fekete stb. Egy napot meg ott voltunk megnéztük a várost. Össze tudtam hasonlítani a többi gyártó ALR vásznaival, ez tetszett a legjobban. Ennek is van egy kis csillogása, de közel sem akkora mint amiket láttam. Ha filmezek, akkor az ülési pozícióból a bal felső sarokban látok fényvesztés a 16:9 estén. 21:9-nél nem tapasztalom, akkor nem olyan magas a kép.
Fehér vászonból meg kizárólag csak 1.0-ás matt fehéret vennék. Volt 1.2-es fehér rolós vásznam, az jobban csillogott mint a mostani ALR. Vannak mintáim is fehérből, és én a matt fehér 1.0-ás esetén nem látok csillogás és akkor a leghomogénebbek a színek. Aminek van már erősítése annál egyből látom a csillogást. Csillogás engem jobban zavar mint a betekintési szög.
Ki tudja, ha meglesz a nappali upgrade lehet kipróbálok egy fehér vászont, de a párom ahogy ismerem nem örülne neki. Már sajnálom, hogy anno elajándékoztam a fehér rolósat. -
BIGi75
senior tag
válasz Cseneles #60343 üzenetére
Puff, nagyobb gaines vásznon jobb lehet a kontraszt?..., akkor lyukra szaladtam a 0,8-as szürkémmel . Pedig mindig jobbnak éreztem rajta képet, mint a fehér vásznamon (mondjuk nem is 1 kategória a 2), de valahogy olyan nagyobb mélységűnek, kontrasztosabbnak tűnt a képe a szürkének (nem ALR). Lehet placebo.
Na ha kedvem lesz mérek én is újra, a műszer nem hazudikSzerk:
Méret, zoom számít? nem egyméret a 2 vásznam, mérjem úgy, hogy ugyanaz legyen, a nagyobbra a kisebb méretét vetítsem?[ Szerkesztve ]
-
BIGi75
senior tag
válasz Cseneles #60352 üzenetére
Köszi a részletes adatokat.
Úgy tűnik nekem elsőre, (de még átgondolom), hogy az írisz állása beleszól a kontrasztba. Ezek alapján jobb választás lehet egy erősebb vászon zártabb írisszel, mint fordítva ugyanannyi cél fL-nél. Más projektornál is hasonló a tapasztalatod? -
Khaosz55
addikt
válasz Cseneles #60339 üzenetére
Melyik vászont használod? Amit idáig áttam mintákat 1 felett már észlelhető volt a csillogás. Ha jól tudom a hot spot más, én csillogásra utaltam ami legjobban a fehérnél jeletkezik és nem homogén a fehér hanem csillanások vannak benne. Ez látható teljes képernyős piros kék sárga felületen is.
1.2 gain lehetséges, hogy nem csillog mivel 20% a nyereség. Szóval érdekelne meliyk az a vászon, lehet kérük tőlük mintát ha lehetséges. Ha megvan a vetítőbe a megfelelő fényerő akkor mért nem jó a 1.0gain érték ? -
Khaosz55
addikt
válasz Cseneles #60362 üzenetére
Akkor már csak 1.0 mintát tudnék kérni ha adnak. Mindegy ez jelenleg nem a prio 1. Elsőnek meg kéne néznem nálam egy fehér vs ALR-t mit mutat. Fehérből azért elég sok jó gyártó van.
Azt azért hozzá teszem, hogy lehet az én hibám, de nekem a jó fekete szint az egyik legfontosabb paraméter aztán a csillogás és betekintési szög. Kb ez a sorrendem. Ha a fekete szürke, akkor nekem a komplett képre is rányomja a béllyegét, hiába világosabb a fehér vagy nagyobb az elért fényerő.[ Szerkesztve ]
-
Vhiktor
veterán
válasz Cseneles #60387 üzenetére
Nem vitatom
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
m3ss
veterán
válasz Cseneles #60411 üzenetére
de en alr-t irtam nem szurket, nemde? azert irtam 9400-at, annak lehet eleg lesz a fenyereje..
de ajanljatok akkor mast neki, ezert sem szoktam irogatni kerdezoknek...nem eleg a mintavetel ami a vetitoket, vasznakat, szobakat illeti amit lattam, hogy ajanlgassak.
ezt csak azert mertem, mert pont multkor lattam egy hasonlo setupot. 120 colos 700 ezres 0.8-as alr szurke vasznat 12000b-vel. 15.x fl-et tudott rajta maxon es igaz csak par percet neztem rajta filmet, ott is alien1 demomat csak, ahol a max adl 5% korul van, de inkabb joval alatta oldalfalak max 1 meterre vilagos sargak, feher fuggony full kozel a vaszonhoz, vilagos ulogarnitura full kozel. feher mennyezet, bar sztem az volt vagy 1+ meterre. de ilyen korulmenyek kozott szemre nagyon jo volt a kontraszt...de adl kontrasztot nem mertunk rajta..#60407Vhiktor
nekem nincs alr vaszon tervben, bar ha uj izzoval lesz 23 fl-em meg elgondolkozok rajta. valszeg nem lesz
viszont ha szamottevo kulonbseg lesz nalam, akkor befuggonyozom a mennyezetet es egyuttal lefestem vilagosra.[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #60413 üzenetére
De van egy fontos tényező a videóban, az ambient light.
Itt meg ugye arról van szó hogy házimozihoz használni, amikor én speciel nem kapcsolom fel a csillárt. Persze fehér szobában a fal és tárgyak visszaverését is lehet környezeti fényként kezelni, és mindent képes kizárni ami nem szemből érkezik. Tehát sokat segít az ANS kontraszton világos falú nappaliban, egy sötét falú dedikált szobában nem értettem milyen előnye van a fehér vászonnal szemben, de ha szepinek jobban tetszik azzal nem tudok vitázni./人◕ ‿‿ ◕人\
-
szepi0808
senior tag
válasz Cseneles #60415 üzenetére
Ja értem, próbálsz lejáratni, hogy átverem az embereket az ALR vászonnal...
Hát sok szerencsét! Bár az a baj, hogy elég sok tapasztalat van már mögöttem és szerencsére sok elégedett vásárló + sok képet is csináltam már, így kissé nehéz dolgod lesz. De ne add fel, nyugodtad próbálkozz!
Még saját tesztet is csináltam, magamnak, hogy a fehérhez képest két gyártó ALR felülete mennyivel különbözik egymástól. Aztán direkt be is raktam magamhoz is egyet, hogy a valóságban is tudjam mutatni. Ne értsd félre, nem neked magyarázkodom, csak éppen a megtéveszteni akaró emberek lássák a gyakorlatban is, hogy amit én ALR-nek árulok az az is.
[link]
[link]
[link]
Aztán lehet még böngészni a topikban, lesz egy pár gyakorlati fotó és felhasználói vélemény is.Értem én, hogy a kintről behozott, általad megjavított full hd-s gépeket szeretnéd tolni és eladni. De aki látja a valóságban a natív 4K-s Sonykat és tetszik neki, azt hiába akarod a full hd-s gépekre rábeszélni, nem mindenki veszi be a rizsát, inkább hisz a szemének.
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
-
spiky03
veterán
válasz Cseneles #60424 üzenetére
Nah akkor engem is átvertek a kínaiak
XY screen ALR vásznat vettem ugye, de akkor az nem is az csak egy szürke vászon mert pl oldalról is teljesen látható a kép.Ellenben amikor a DCben voltunk nyílt napon ott volt ALR minta és azt is megnéztem oldalról, ott kb alig lehetett már látni a képet olyan sötét volt.
Nah sebaj én élvezem ezt a szürke képet is.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
szepi0808
senior tag
válasz Cseneles #60424 üzenetére
Értjük a célzásokat.
[link]
Ugye itt direkt nem akarod látni a szemből és az oldalról csinált képeket, sőt mivel az anyag nincs feszítve, ezért teljesen homogén képet sem látsz rajta a irányítottsága miatt? Legalább sikerülne valahogy meghazudtolni a többiek előtt, de így csak magadból csinálsz bohócot.
Az én általam forgalmazott Sony-k 3 évig a Soyny Prime Supporthoz kerülnek a garancia idő miatt, szerencsére az elmúlt évek alatt, ha 2 venti csere volt, ami gyári hibás volt és hangos volt. Ha azután valakinek gondja van, akkor először engem keres, de a tisztításon és a lámpa cserén kívül nem szoktak jelentkezni, így ebből levonható az a köbvetkeztetés, hogy nagyon megbízhatóak. Batyót szoktam ajánlani, mert ő nagy tapasztalattal rendelkezik, nem 1-2 éve próbálkozik szervízeléssel.
[link] ALR speckók
Francia gyártó:
Material presented by: CGT ALKOR DRAKA
75 rue Pasteur
60140 LIANCOURT
FRANCESony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
szepi0808
senior tag
válasz Cseneles #60439 üzenetére
Ez csak egy szimpla kötekedés semmi más. De zárjuk is rövidre.
Nekünk ALR és jól működik.
0.8 gain a legjobb anyag, amit teszteltem (volt nálam + gaines is egy pár, csillogott és hotspottolt, mint az állat, sem én nem tudnám elnézni, sem másnak nem ajánlani)
Gyakorlatban is nagyon jól működik, mint a mellékelt installációk és elégedett felhasználók is tanúsítják.
ALR felülettel is lehet rendelni az árlistából, de van sima 0.8-as szürke is, amit senkinek nem ajánlok, mert az csak fényerőcsökkentésre jó másra nem.
Ha neked nem ALR, akkor magadban nevezd, aminek akarod!
Ha neked nem tetszik, akkor ne vegyél ilyet!
Ha unatkozol, akkor keress más elfoglaltságot, minthogy engem vegzálsz!Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
szepi0808
senior tag
válasz Cseneles #60449 üzenetére
Persze, hogy értelmetlen vitázni, mivel tudom, hogy mit beszélek és írok, így nem tudsz hülyére venni.
A High Contrast Gray az 0,8 szürke felület fényvisszaverés csökkentésére való csak.
Az ALR Gray 0.8 az pedig ALR tehát környezeti fény kizárására.
Ez mindenkinek így van!
Szakmáról még én sem beszélek, pedig már 11 éve csinálom. Te, aki 1-2 éve szerelgetsz projektorokat, szerintem még neked is erős túlzás a szakma kifejezés. Így simán te is mellőzheted.Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
szepi0808
senior tag
válasz Cseneles #60455 üzenetére
Van egy közmondás, amit nem idézek be. De most én ezt így, ahogy van, rád hagyom!
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szemüveges topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen notebookot vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Synology NAS
- DIGI internet
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs