-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz runner 125 #12950 üzenetére
Ez tiszta sor, nem is nagyon akarok ilyesmibe belemenni, nem ér annyit az egész, hogy még a B-s jogsim is elvegyék...
-
jasszer
őstag
Sziasztok,
125-os robik kozul miket lehet malhazni jobban, a Piaggio X8-hoz hasonlo "nagyrobogokat", ahol csak ules alatti tarto van, vagy tobb cucc fer el egy kisebb robiban (mondjuk egy Kymco Agility) az ules alatt ugy hogy veszek hozza egy nagyobb dobozt?
A cel a munkabajaras, a komplett motoros szerkonak be kellene ferni ha beertem, azaz egy zart bukonak, egy kabatnak, par kesztyunek es egy esooverallnak is.
Koszi a tippeket elore is.
MOD: sebessegben / gyorsulasban van a ket kategoria kozott szamottevo kulonbseg, azaz erezhetoen jobban mennek a kis szocskek? Vagy osszehasonlitva a 100-as robikat a 125-osokkel mi a diffi?
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
DigitXT
nagyúr
válasz jasszer #12952 üzenetére
Nagy csomagtartóval rendelkező robogóra is rátehetsz dobozt: az a tuti. Persze mondjuk ilyen Burgman méreteknél már nagyon nem számít, mert ott elég brutál a csomagtartó, de kisebb gépeknél szvsz nem mindegy, hova kerül a sisak. (Nekem pl. befér a sisak, de akkor nem fér be a kabát, vagy ha bent van a kabát, és a gerincvédő, akkor egyértelműen nem fér be a sisak, szóval az megy a dobozba a kesztyűvel együtt.) Btw. ha csak a sisak miatt kell, akkor nem is kell brutális méretű doboz, nekem is az egyik legkisebb GIVI van.
-
danntora
tag
Hali!
Robogóvásárlás előtt állok, 20 km napi megtételéhez lenne rá szükségem és 3 típus között őrlődök melyik a legmegbízhatóbb és/vagy legtakarékosabb. Esetlegesen bevállalnék egy nagyobb köbcentis négyüteműt ezekből a fajtákból, úgy tudom külsőre nehéz megkülönböztetni őket a kisebb társaiktól.
Ez lenne a három robogó:Aprilia Scarabeo
Malaguti Ciak
Kymco Dink -
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12952 üzenetére
Piaggio Hexagon-oknak nagy a csomagterük, s van belőlük 4t is - bár én 2t-t vennék.
Érdemes szétnézni közöttük, úgy rémlik te motorozol is, szal' van jogsid, így szvsz rendszámosat vegyél.
De pl. alternatíva lehet egy Majesty is - Pl., vagy kis Burgman. Pl. Kicsit többért.
_Érdemes 125/150-est nézni, mivel érezhetően erősebbek, mint a 100-as robogók.
Ráadásul a 100-asok javarészt levegőhűtésűek.danntora
Scarabeo-val biztosan nem lesz panasz, futárok is használják, nem véletlenül.
125/50-ről épp pár hsz.-sal feljebb volt szó, újra nem írom le.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
korpicschess
veterán
Na tökjó. Becsukták a boltot, ahonnan a motor való.
Mennyit érhet egy lehúzott oldalú 2001-es szürke Malaguti F15 12500 kilóméterrel?Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Motaba78
addikt
sziasztok
érdeklődni szeretnék, hogy mi a véleményetek a gilera runner 50es robogóról, mind megbízhatóság, alkatrész ellátottság ilyesmi tekintetében, lenne egy alkalmi vétel de nem ismerem ezt a márkát.
minden info jöhet.
előre is köszi. -
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #12956 üzenetére
Válságos helyzetben nem tudni. Olyan 100k körül el lehet adni ha van rá vevő, de ha dobsz pár képet, szépen be lehet árazni hogy pontosan milyen állapotban van a gép.
ui.: Erről mi a vélemény? Jó ideje hirdeti, tegnap még engedett is az árból, ha gyárinak tűnik elhoznám.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
korpicschess
veterán
válasz Tothgera30 #12958 üzenetére
Okés, keresgéltem, de sajnos nem találok most képet, úgyhogy majd csinálok.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
jasszer
őstag
válasz DigitXT #12953 üzenetére
Ugy lattam a fent emlitett Piaggionak es linkelt tobbi nagynak sincs konzolja amire fol lehetne dobni egy dobozt is, bar eleg utos kombo lenne ratenni egy 60 literest barmelyikre.
runner 125: Van jogsim, viszont most Angliaban vagyok, becsereltem a magyar jogsimat (A korlatos) angolra, viszont bar naluk is 3 ugyanolyan kategoria van, vmi miatt az A1-be raktak be. Raadasul mostanaban hasznalnom is kell a jogsit, ergo nem tehetem meg hogy visszakuldom hogy gondoljak at megegyszer a dolgot. (ami 1-2 hetet legalabb igenybe venne)
A masik fele hogy itt mukodik az otthoni B125-os dolog, azaz rengeteg elado 125-os 4T robi van, a folotte levok viszont joval dragabbak es a biztositas/adozas is az elobbieknek kedvez, szoval elso korben tuti hogy ilyet fogok venni.
A dilemma mar csak az hogy itt a Kymcok elegge alulertekeltek a tobbi nagy gyartoval szemben, ergo ha mondjuk egy Burgman £1500, egy Hexagon £1200, egy Majesty £1000, egy Agility meg csak £700 (elmeletben persze, hasonlo allapotot feltetelezve), szoval ugy erzem hogy az ar/ertek alapjan az utobbinak kellene bizalmat szavaznom, meg ha levegos is. Aztan ha osszejott nemi penz es megvan a jogsi akkor beleugrani vmi 250-400-asba.
A 100-asok kiejtve, ez eldolt.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #12959 üzenetére
Oké, ráérsz. Ha tényleg szép állapotban van és való ~12k km van benne akkoer 130-150k is kérhető érte. Az már más kérdés hogy ennyiért elviszik-e, mert pl. a kertesedő adna érte 80-at és 2-3 hónap múlva (pár hirdetés feladása után) 100k-ért eladja. De én úgy vagyok vele hogy a vevőre mindig várni kell, én is 2 évig hirdettem a motorom, míg elvitték.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Motaba78
addikt
válasz runner 125 #12961 üzenetére
szia
ezen a típuson pontosan mit kellene megnéznem? gilera runner 50ccm (aeroxon volt azon tudom mit kell)
mentem vele, nem csörög, nem zörög, nagyon kényelmes, jó fékekkel, jól reagál gázadásra is, oldalra nem húz elengedett kormánnyal, teló jó, nem kemény, igaz gázos, nem olajos, minden műkszik rajta automata szivatós, nincs leélve, minden elem a helyén nem log, nem áll el,2006/10 havi ha jól emlékszem. 65km/h-ig elég fürge utána komotossan gyorsul.
(ma láttam élőben is egyben van a motor, svájcból érkezett, svájci papír megvan, digit műszerfal szerint 17xxx km van benne)ezek kb mennyi km-t mennek el, generálozás nélkül ?
előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
őstag
sziasztok! Suzuki sepia robogóm van . A kipufogót ha ki akarom cserélni, akkor a csonk és a kipufogó csatlakozásánál szoktak valami tömitést betenni? vagy mit kellene oda tenni? köszi előre is
-
runner 125
nagyúr
válasz Motaba78 #12963 üzenetére
Az a probléma ezekkel, h pontos "recept" egyik 50-esre sincs, mivel abszolút egyénfüggő, h meddig megy el pl.egy gyári hengerrel. Rossz olajjal ki lehet nyírni 10.000km alatt is, megfelelően karbantartva 30-35.000-et is elmennek.
Típushiba az első teleszkóp, ami nem gázos, hanem zsíros - ezek úgy ahogy vannak szarok, az összesé szar, elengedi a zsírt, majd szép lassan beáll, és meg sem mozdul, aminek következményében a kormánycsapágy odalesz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Bull Boss
őstag
válasz runner 125 #12966 üzenetére
azvan hogy használtan vettem hozzá egy kipufogót (suzuki sepia ZZé) ez ilyen sportkipufogó féle, de nem adtak hozzá semmi-t. Ilyen univerzális nincsen?
-
korpicschess
veterán
válasz Tothgera30 #12962 üzenetére
A kilóméter az valós, viszont az állapotát mint mondtam lehúztam a jobb oldalán, törés és ilyesmi nincs, viszont így a fényezés ára lejön belőle.
El kell vinnem szerelőhöz (csak ugye írtam pár hsz-el lejjebb, hogy becsuktak akiktől 1,5 éve vásárolva lett), mert amit most produkált, hogy leállt mikor magas fordulaton ment az eléggé aggaszt..Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #12968 üzenetére
Ha egy kis karc akkor még belefér, szóval ebből a "lehúztam a jobb oldalát" lehet olyan hogy össze-vissza van karcolva, vagy van rajta 1-2 hajszálkarctó bármi lehet. Ezért is érdekelnének a képek, illetve úgy összességében az állapota is fontos. Ha egy normális szervizbe elviszed ahol rendbe rakják akkor legalább tudod hogy nem sz@rt adsz el, remélem nem nagy gond, de szerintem gyújtás hiba lehet, így tippre.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
korpicschess
veterán
válasz Tothgera30 #12969 üzenetére
Csúszott betonon.. :S Majd a képek beszélnek. Ülést is megvarratom, az is még gyári és nem kopott, csak egy ponton kezd szétjönni, de egyébként rendben lenne a robogó. Belefeccölök egy kis pénzt, aztán eldől a sorsa. Igazából valami supermotora vagy enduróra szívesen leváltanám.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #12955 üzenetére
Az a Maja nagyon olcsó (ahhoz képest, hogy az enyém ~200+ volt).
Pedig ránézésre ugyanolyanok, sőt, ennek még a plexije is megvan. -
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12960 üzenetére
Értem, ezt nem tudtam.
Egyébként a Kymco-kkal sincs alapvetően probléma, tényleg egész frankó színvonalat hoznak. Egüék cikkeztek is annó egy papiról, aki vagy 40.000km körül rakott már bele az 50-esébe...és ment neki.
Bár én azt mondom, h ha kevesebb pénzből akarod megúszni, akkor vegyél egy ilyen Kymco-t, mellé biztosan nem nyúlsz velük. Viszont, ha szánsz rá többet, akkor én a fent említett típusok közül szemeznék.
DigitXT
Olasz import, alapos átnézés után bevállalható kategória. Óraállás gyanús, bár az itthon tény, h a motorok futásteljesítménye 45.000km-nél megáll.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #12974 üzenetére
itthon tény, h a motorok futásteljesítménye 45.000km-nél megáll
Az az a pont, ahol lehúzzák a spirált, és hadd szóljon? Vagy
valamiért pont addig kényelmes visszatekerni. Hát. Furcsa világ. -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #12975 üzenetére
Vicc nélkül, ha megnézed a használt motorokat, a 15 évesben is max 50.000 van, és némelyik túra 9 évesben is. E fölött nagyon nagyon ritkán látni. Pusztán eddig érdemes visszatekerni, értelemszerűen egy 75.000-et futott motornál, ha visszatekerik 45.000-re, kutya nem mondja meg, h abban 30-cal több van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
eladtam a roxit.megmaradt néhány tök új cuccom,bolti ár 75%áért odaadom.
1. 70es motoforce vas mina henger 8-10loerősnek irják.
2. polini speed control szett vario.
3. 2-3liternyi 2T repsol scooter motorolaj.
4. roxi első malossi fékbetét (brutál horgonyforce) más tipusokba is jó
5. roxi első villa,frissen átnézve, hibátlan műszaki tartalommal, japán kormánycsapágyszett valamelyik benellivel egyezik
6. főtengelycsapágyszett, vizpumpafelújitó készlet( Persutól kaptam ajándékba,sörré fog válni)
7. matricaszetteladó topping dac
-
jasszer
őstag
válasz DigitXT #12973 üzenetére
Ez nagyon franko lenne igy, rajottem hogy nem "top box console", hanem "luggage rack" angolul a vas es igy a Majestyhez valoban talaltam.
Ezzel a komboval mar lajtosabb hetvegi bevasarlast is el lehetne intezni.
runner 125: Valoszinuleg az lesz hogy hamarosan kiderul mennyi penz jon ossze, aztan ami eppen jo vetelnek tunik a piacon azt beujitom. Jelenleg mondjuk egy Hexagon\Majesty\X8\X9-nek orulnek leginkabb...
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
őstag
Üdvözlet!
A 125ös, 180as runnerek mindig is ilyen árban voltak? Kicsit sokallom 180-200k körül...
Mit lehet venni max 150ért? Minimum 100 köbcentis kellene, de Leonardo méretű közepes testű robogó. (külföldi papírjai meglegyenek) -
runner 125
nagyúr
válasz dave93 #12979 üzenetére
Mit vársz, a minőségnek ára van.
..én vagy 4 éve 360-ért vettem, rá két évére 280-ért ment el. Ez egy ilyen sport".
mod.
150-ért pl. Skipper, vagy SR 150
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #12980 üzenetére
Hát de erről nem volt szó Szerintem a Leonardo se volt egy rossz motor, mégis 130 körül van az ára... Köszi, az SR 150 tetszik nagyon, megnézek majd a napokban egyet.
-
őstag
válasz runner 125 #12982 üzenetére
És mennyit mennek ezek? 120-130km/h megvan végsebességnél mit egy Leonardo-nál? Meg gyorsulásra?
-
Bagan
aktív tag
Tegnap szép idő volt, kerültem vele párat .
2004-es, 12k kilóméter, új gumik, akksi + összes papírja =165k
Megérte?:][ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz korpicschess #12970 üzenetére
Az még simán elmehet, nem gond...
#12985 Bagan: 165-ért műszakival? Mert akkor igen, más esetben meg még 50-70k-t rá fogsz dobni...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Tothgera30 #12989 üzenetére
Műszaki nélkül se volt rossz vétel, én 130ért adtam el mindenféle papír nélkül az enyémet, pedig az nem ez a szexi verzió volt, hanem a sima újabb kaszni + azért apró karcok voltak.
Ja és az 2002es volt 25k kilóméterrel.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz dave93 #12990 üzenetére
Ti tudjátok, bár eléggé be lehet azzal szopni, meg még kell rá költeni hogy "nyugodtan használható legyen", mert így fosás az egész 50-esként, sőt nálunk a zsaruk a 180 2T Runnert is megfogták, ha jól tudom biztosítási csalással perelték is. Én most egy 50-es F12-est fogok megnézni, valós 2004-es 11600km-el, originál állapotban. Ha ideadja 130k körül és a képek a valóságnak megfelelnek, akkor elhozom, ha nem, hát nem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Tothgera30 #12991 üzenetére
Nem tudom, idefele leszarják. Rám sem néznek csak bukó legyen. Egyszer levillogtak, utánam jött, kékfény, sziréna, para az volt, de rendesek voltak annyi kérdés volt hány köbcentis? Mondom 50es. Lekérdezte a jogsimat meg az alvázszámot aztán csókolom.
Persze merész azért, nem mondom, de nekem egy 50es nem elég sajna. -
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #12991 üzenetére
mihez tartás végett én a fényeznivaló aeroxomat,egyébként tök fullos raketta volt adtam 120ért,és 130at is igértek érte.úgy, hogy még a km ora sincs rajta.
30e km-el.szóval kissé lehetetlennek érzem, vizes minát(oké,h az aerox a legdrágább 50es) hibátlant kapni 140 alatt.pláne,nem annyi km-elévjáratban.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #12980 üzenetére
hja,4 éve vettem a CBRt 1,1ért(akkor ajándékár volt, általában 1,25körül mentek),most sztem 800 a max,de az is nagyon max érte.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
srácok nem értem ezt a rendszám nélküli robogózást.hülye fölös rizikó,és nagyon utaznak rá.jogosan...
meg ha rendszámos sokkal nagyobb az esélyed,h épkézláb példányt kifogsz.eladó topping dac
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #12996 üzenetére
Magyaráztam én is, de esélytelen.
Ahogy mondtam, egy darabig működik az önigazolás..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
attrax
aktív tag
-
Grafiqs
őstag
válasz jasszer #12952 üzenetére
Én egy Daelim Otello-t nyúzok. 125ccm 4T a kicsike. Városba, ingázós gépnek szerintem jó választás. A fogyasztásával még vannak gondok, de csak a karbit kell jól belőni. Ami nem könnyű tekintve, hogy 24-es japán Mikuni karbi van rajta. Az ülés alatti tároló elég nagy és mély, sok cuccot elnyel. Kereke 13"-os ami elég nagy, ezért jól elviszi az úthibákat. Dupla lámpás amik egyszerre világítanak, így nagyon jó a fénye.
Esetleg tudom még ajánlani a Kymco Dink-et. Két kollégám is olyat nyúz, és meg vannak vele elégedve. Ennek kicsit laposabb csomagtartója, ezért kell neki doboz mindenképp.
G
szerk.: Helyesírás.
[ Szerkesztve ]
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest