-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz
Rolplay #78728 üzenetére
Lehet rossz az új csap is. Első alkalomnál mikor beindítottad akkor kinyitott és azóta elzárni nem tud, lehet megszorult. Én beraktam egy kézi benzincsapot inkább, azóta nincs problémám vele. És még egyszer sem felejtettem el ezen a héten kinyitni és elzárni.
Este majd megtankolom és akkor kalkulálok fogyasztást is.
[ Szerkesztve ]
-
robogo81
aktív tag
válasz
Rolplay #78732 üzenetére
Lehet hogy a benzinben/tankban lehet valami szmötyi ami eltömítheti,nem kell nagy,csak sok apró valami ,a vákuumos csap mennyire tisztítható/szerelhető amúgy?
Nekem meg cserélni kell a Km óra meghajtót(az első kereken),reggel meghalt munkába menet,a bowden megtekerésére megy az óra,a kerék megforgatására nem forog a hajtóka amibe a bowden vége bele megy.
Nem egy ökör ára,de azért na!redmi note 8 . psn:robert_warior
-
válasz
Rolplay #78959 üzenetére
Valami a henger/főtengely könyékén történhetett szerintem. Mondanám, hogy gyűrű törés, de egy ilyen egy gyűrűs alu hengernél egy ilyen után már nem mennél sehova sem. Valahonnan valami levált...bármi lehet.
(#78960) SoulReaver Nem. De ugye gyertyaképet nem is az alapjárati kép után nézünk.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
válasz
Rolplay #78962 üzenetére
"Gyűrű törés lett volna nekem is a tippem, mivel ez a dugattyú 2 gyűrűs"
De akkor ez nem Mhr, hanem Mhr replica. Az előbbi csak egy gyűrűs.
Nem hiszem, hogy gyári főtengely lenne benne, az még egy replica mellet sem húzná sokáig. Nem tudom, hogy az előző tulajnál és nálad meddig ment, de egy ilyen hengerrel egy héten belül tönkre vágnád az eredeti főtengelyt.(#78967) SoulReaver Szerintem sohasem néztem alapjárat után gyertyaképet. Ha jó minden, akkor nagyon rossz akkor sem lehet, de persze mégsem olyan mintha magas fordulat után néznéd meg.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Rolplay #78974 üzenetére
Alsó holtponton lévő dugattyúval gyertya helyén meg lehet lesni a hengerfalat, vagy kipu nyíláson be lehet nézni a dugattyú egyik oldalára adott esetben. De ha az önindító stabilan nem képes ellátni a feladatát, akkor első körben akku bemér, vagy rá lehet tenni autó akkut egy próbára, aztán önindítót sem árt csekkolni, mennyire könnyen forog,ugyanezt kézzel nyomott berúgóval is ki lehet próbálni. Ha az önindító mindig ugyanúgy gyengén viselkedik, a berúgó pedig nem lett nehezebben nyomtató, akkor egyelőre rajta hagynám a hengert
-
Rolplay
csendes tag
válasz
Rolplay #78982 üzenetére
A hengert levettem, semmi baja, gyűrűk, hengerfal ép viszont tiszta korom volt így megtisztítottam. A hajtásban sem találtam különösebb problémát, főtengely hiba meg tudtommal nem okoz teljesítményvesztést. Esetleg elszálhatott a cdi/trafó? A teljesítményesést és a rossz gyertyaképet okozhatná, de a csörgést is ez okozhatja?
Rolplay
Új hozzászólás Aktív témák
- Leitz TruSens Z-1000 légtisztító (Új, bontatlan, 2 év garancia)
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó AKKUS FŰNYÍRÓ, önjáró, 46CM,40V, TÖLTŐVEL, 4DB 4Ah AKKU, 2ÉV GARANCIA,Riwall PRO RALM 4640 SPi
- Gyümölcscentrifuga dobozával, leírással eladó
- 2024 Nami Burn-E 3 Max 40Ah - 72V 8400W - ÚJ! 2 ÉV GARANCIA!
- 15 flakon Montanacolors festék, alapozó, lakk (Díjmentes GLS/DPD szállítással!)
- WIHA 24 bites műszerész csavarhúzó-készlet (bontatlan új)
- Új "Xiaomi Mijia Bluetooth Thermometer 2" digitális hőmérő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen