Aktív témák
-
CounterBoci
senior tag
Játékteszthez annyit hogy egyszer életemben elindítottam egy UT2003 benchmarkot és villant egyet a monitor és kidobta hogy átlag 720 fps.
Tudom hogy progamhiba, de jól hangzik :)) -
FreeM
aktív tag
Kíváncsi vagyok melyik meghajtó fogja javítani azokat a hibákat amik miatt néha át tudsz menni a falakon (vagy beleragadhatsz), és úszni tudsz a levegőben! :DDD
Mulatságos, amikor a plafonig felúszol a csontszáraz szobában majd végiglubuckolod a terepet. :DDD
Ha pedig végigolvasod a ''külföldi oldalakat'' akkor azt fogod tapasztalni, hogy többnyire egy rakás trágyának tartják a játékot (még fanatikus Tomb Raider rajongók is nyilatkoztak így). -
fLeSs
nagyúr
1ébként timedemókban az ilyen limitek nem szoktak érvényesülni, illetve az NFSU-ban 50 fps-es limit van. Próbáld ki a játékot abszolút lebutítva 640x480-ban, akkor is max 50 fps-sel fog futni a game, vagyis néha vszínűleg vmilyen bug miatt felfut az fps, és ennek hatására az egész játék felgyorsul :D
-
divot
veterán
Pardon, figyelmetlen voltam.
Szóval beállítottam mindent a cikk szerint.
A gépem: KX600PRO, 2153MHz XP Tbred (205fsb), 768MB410DDR, Audigy.
A vga kártya: PixelView FX5900LE@440/860.
A driver: Forceware 56.56.
Az eredmények:
1024*768 No AA/AF
paris3 TRAOD_P3 2004 10::24 ''NVIDIA GeForce FX 5900'' 1024 768 85 24 8 0 1 1 1 1 1 1 1 56,651382
1024*768 4*AA/8*AF
TRAOD_P3 2004 10::39 ''NVIDIA GeForce FX 5900'' 1024 768 85 24 8 4 1 1 1 1 1 1 1 40,740917
Az eredményeket valószínűleg az is befolyásolja, hogy amióta a forceware driver vant fönt, néhány játékban (pld. NFSU is) az fps nem megy bizonyos határ fölé, mint ha meg lenne adva egy küszöb. A TR AoD esetében ez 62fps. :F -
divot
veterán
Akkor ezt tekintsük a gyógyszerek mellékhatásának. :D
Összefoglalom, hogy mire jutottam:
Angel of Darkness Benckmark Results
Level Module Time Device Width Height Refresh Rate Depth Stencil MultiSample Hardware VP Pure Device VSync PS1.1 PS1.4 PS2.0 PostProcessing Average FPS
paris3 TRAOD_P3 2004 19::06 ''NVIDIA GeForce FX 5900'' 1024 768 85 24 8 0 1 1 1 1 1 1 1 49,5201
Na most az a gond, hogy a settingsben ugye rengeteg beállítási lehetőség van, és nem tudom, hogy te teszteléskor mit hogyan használtál. -
fLeSs
nagyúr
Bocsi, ha belegázoltam a lelkedbe, ez sztem nem kioktatás, az kicsit másképp hangzana.
Azért írtam azt, amit írtam, mert a játékot csak fikázni tudod, ebből pedig számomra az jött le, amit reagáltam (kampányolsz ellene).
1ébként egész héten beteg voltam, ezért nem voltam fórumon. -
divot
veterán
Egyáltalán nem a játék ellen indítottam kampányt. Ha végigolvasod a topicot, számodra is kiderülhet, hogy a szándékom épp az volt:derüljön ki, mit is tud az FX egy dx9-es alkalmazásban.
Néhány napja ugye épp erről vitatkoztunk egy másik topicban. Erre beszereztem a játékot, tesztelgettem vele, aztán semmi reakció, erre most megjelensz, és kioktatsz.
Klassz. -
fLeSs
nagyúr
Miért kizárólag nálam?
Nézd, akárhogy is fáj, fullos DX9-et egyelőre egyedül ezzel a játékkal lehet tesztelni, és ezt nem csak én mondom, hanem nézz körül a külföldi hwoldalakon. Hiába indítottál kampányt a játék ellen (neked ilyen meg olyan bugos), akkor is bekerül a tesztekbe.
Mellesleg nálam tényleg nincsenek ilyen bugok, cseréljél drivert apuskám... :U :P -
divot
veterán
Az hagyján, hogy ennek a Tomb Raidernek a grafikai megvalósítása milyen, de Párizsban elém ugrott egy fegyveres fickó, és a Prága színből átvett stíluusban szigorúan rámkiáltott csehül! :DDD
Gondolták programozóék, hogy a játékba elég egyetlen Kezeket fel! :P
Naponta előveszem ezt a vackot húsz percre, de csak azért, hogy gyűjtsem a bugokat. És akkor ott vannak még a kísértetkukák, amelyek csak akkor jelennek meg, ha közel mész hozzájuk, meg az átlátszó házfalak, és így tovább... Elképesztő. :(
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Se Fless, se semmi... :(
-
divot
veterán
Egyébként én még ennyire összegányolt játékot, mint ez a Tomb Raider AoD az életben nem láttam. Ha nem a saját szememmel látnám, el se hinném, hogy ilyesmit ki mernek adni. Szégyen. :(
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Pedig ilyet is lehetne ebbe a retek konzolba:
g_maxfps 15: (ATI cards only) simulate the game running on GeForce FX hardware :DD -
divot
veterán
Dehogy, csak nem tom továbbra se élesíteni Far Cry-ban a PS2,0-át. :(
-
divot
veterán
Na huss innen, ez egy véresen komoly szakmai totyik.
-
F-ECT$
titán
divot! Mi lesz veled, ha alvin is átáll az ATI-shock táborába?
-
Viktor77
titán
OFF
A 2-őt sikerült újra végignyomnom. Nem tudsz valami megoldást arra hogy az 1-et is sikerüljön? Hanggal, esetleg gamepad irányitással.
Ezek voltak még még az igazi TPS-ek. A sok fiatal láthatná hogy mi pl. a Splinter Cell őse. Eszméletlen hangulatú gamék voltak ezek. Főleg az 1! Sorry az offolásért.
ON -
FreeM
aktív tag
A Halo is megy PS2.0-val.
Hiába hívod fel a figyelmet - előtted már sokan mások is megtették ezt -, az ATI fanboy-ok akkor is temetni fogják, mert nekik ez a lételemük. :DDD Őket sosem az érdekli, hogy mi van valójában.
Mindenesetre tiszteletre méltó, hogy mennyi energiát fordítasz erre (az ámbár szélmalomharcnak tűnő) dologra. :P Gondolom azért élvezed is egy kicsit. -
divot
veterán
Mégeccer az eredeti célról: azt szerettem volna kideríteni, hogy a per pillanat egyetlen PS2.0-ás alkalmazásban mit nyújt az e téren köztudottan gyengén muzsikáló FX.
Nem azt akartam kideríteni, hogy melyik a legjobb kártya, mert az egyértelmű. Csupán arra szerettem volna fölhívni a figyelmet, hogy erős túlzás temetni egy kártyát, amin a TR 50fps-el elballag. -
anaqer
veterán
''Az ATI-féle ''szép új shader-világ'' nem fog eljönni amíg az nV-nek sokkal több pénze van, tehát több ''nagy game-t'' tud megvenni magának.''
Hah - csakhogy amint (pl. NV40 után...? ) az nV úgy látja, hogy már neki is fekszik a shader téma ( urambocsá, jobban, mint az ATi-nak), rögtön AZÉRT veszi meg a fejlesztőket, hogy igenis minél szebb újabb shaderebb világabbat (:D) produkáljanak. Akkor viszont nem lesz mindegy, hogy mi a helyzet az előző generációs kártyák shader tudásával - legalábbis én úgy hiszem, hogy akik mostanában vettek viszonylag korszerű (?) kártyát, azok nem fognak rögtön beruházni egy NV40-re vagy R420-ra...
4 év múlva meg az NV40 / R420 széria lesz úgy halott ahogy kell, ötven év múlva meg mi fekszünk ki - ez az érvelés nem vezet sokra.
SomATi:
francnak akar most mindenki PS2.0-át tesztelni, nem játékra vettétek a kártyát...?! :F -
anaqer
veterán
''mert nem csak shaderből áll a világ... ''
Ehh... párszor már kitárgyaltuk, hogy _még_ nem csak shaderből áll a világ. Ha jól értem, ennek a topicnak az lenne a célja, hogy bebizonyítsa, az FX akkor sem döglik majd meg látványosan, ha végre eljön a ( Szép Új ) Shader Világ. Én személy szerint sok értelmét nem látom, főleg nem TR:AoD-szel, de akinek ez jó, csinálja. :) -
SomAti
csendes tag
sztem egyszerűbb, ha demoval csináljuk, ami közös.
demot így kell létrehozni:
''C:Program FilesEidos InteractiveTRAODinTRAOD_p3.exe'' -padrecord=binparis1.pad -level=datamapsparis1 -debugkeys
a paris1-et úgy kell variálni, hogy az a pálya, amin a demot készítjük, és egy pályán csak egy demo készülhet -> paris1.pad a demo file.
1ébként nem hinném, hogy sok különbség lesz, mert láttuk fLeSs cikkében is, hogy igazán csak FSAA és AF használatakor volt minimális különbség.
csinálj egy demot úgy, hogy 2-3 helyen megállsz a pályán pár másodpercre egy helyben, hogy lehessen képet készíteni.
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
Én csak azt nem értem, hogy mért kell ezzel a 2 cd-nyi buggyűjteménnyel tesztelni... Kit érdekel, hogy az ATI vagy az nV kártyája a jobb? Nem számít semmit, csak az, hogy melyikre fejlesztik elsősorban az adott játékot, és ilyen szempontból az nV még mindig jobb. Pl.: Doom3 (ugye OpenGL miatt), UT2k4, Far Cry, stb. mind jobban megy FX-en mint Radeonon... És ugye HL2-t is most írják át FX-re...
Hiába sokkal jobb az ATI PS2.0ban, nem megy vele sokra, mert nem csak shaderből áll a világ... Kb. annyit ér, mint az, hogy nV jobb 3dMarkban...
Ha esetleg valakinek nem világos, szerintem is jobb egy 9800Pro/XT mint egy FX5950U, de ?sajnos? nem ez számít... -
SomAti
csendes tag
Én bennevagyok :)
csak ahhoz kéne egy olyan demo, amiben megállunk bizonyos helyeken, és le tudjuk menteni a screenshotot, így minden kép ugyanolyan helyzetben készülne el. -
A gondolat jó meg értem is csak van vele egy baj legalábbis szerintem, itt a PH!-n a teszt épp a TRAOD-al kapcs. szólt az AA és AF beli hiányosságról (AA- az nV-nél a cikk szerint alig ér fel az Ati 2*-esével az Ati-nál meg néhol homályosságról írt Fless) És így ebbe a formába ahogy elgondoltad az FPS-eket össze lehet mérni, de azt h ''milyen áron'' az rejtve marad. Bár nem tudom h az aktuális Forveware megoldotta-e az AA problémát éppen ebben a játékban.
[Szerkesztve] -
SomAti
csendes tag
Lara Croft Tomb Raider Angel of Darkness Benckmark Results
##########################################################
Level, Module, Time, Device, Width, Height, Refresh Rate, Depth, Stencil, MultiSample, Hardware VP, Pure Device, VSync, PS1.1, PS1.4, PS2.0, PostProcessing, Average FPS
paris3, TRAOD_P3, 2004 11::17, ''RADEON 9700 PRO '', 1024, 768, 75, 24, 8, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 72.589172
paris3, TRAOD_P3, 2004 11::21, ''RADEON 9700 PRO '', 1024, 768, 75, 24, 8, 4, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 52.014824
paris3, TRAOD_P3, 2004 11::25, ''RADEON 9700 PRO '', 1024, 768, 75, 24, 8, 2, 1, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 58.878868
A kártya 325/300-on ment (nem ez a vége), az Athlon 64 1600 MHz-en,
1. noAA, noAF
2. 4xAA, 8xAF
3. 2xAA, 8xAF de csak azért, mert mint tudjuk, az NV FSAA-ja olyan, amilyen (~2x ATI FSAA)
[Szerkesztve] -
-
divot
veterán
-
divot
veterán
Az a baj ezekkal a tuningeredményekkel, hogy egy-egy tesztre föl lehet húzni a kártyá rendesen, de hosszú távon már nem bizonyulnak stabilnak.
Egyetlen 3dmárkot én is le tudok futtatni 475/950-en, aztán nyekk.
Aztán 450/930-on gond néklül el tudok tesztelgetni órákig, de ha bekapcsolom a szűrést és simítást, és valóságos alkalmazásokban használom a kártyát, mindjárt csak 445/880-900 körül megy. -
divot
veterán
Ne legyen félelmed. Épp azért indítottaem ezt a Tomb Raiderre alapozott topicot, hogy végre kézzel fogható, saját! eredményekkel oszlathassuk el az FX-ek körüli homályt.
Tegnap este mértem néhányat, ez például 1024*768 5900LE@440/880
8*AF 4*FSAA
paris3 TRAOD_P3 2004 22::57 ''NVIDIA GeForce FX 5900'' 1024 768 85 24 8 0 1 1 0 1 1 1 1 39,754314
És ugye a Tomb Raider AOD elfogadottan dx9-es alkalmazás.
[Szerkesztve] -
ebron
tag
Azért az a103 fps eloszlatta a félelemeimet!
-
ebron
tag
http://www.clubic.com/ar/2631-9.html
Nézz el Ide és megtudod! -
divot
veterán
Fless nem járt erre? Be kár. :(
-
F-ECT$
titán
válasz
Dreamcaster #53 üzenetére
Basszus, nálam P4 1.4@1.54, 2x128, GeF3-mal tudott 971-et.
-
-=V3rthil=-
őstag
Én mondanék, de ez a csodálatos játék meg se mozdul, csak kiköp egy blanket, és győzzem életre lehelni a gépet:)) Felraknék én másik Cat.-ot, de késő van, és amennyire hallottam, nem ér meg ennyit ez a játék... Talán holnap rászánom magam a tesztelés miatt.
-
divot
veterán
ATi-s eredmény senkitől?
-
Dreamcaster
senior tag
Hali!
Én vettem egy Inno3D 5600XT-t, bár ne tettem volna.
3D Mark03 Kb. 1150 körül.
De legalább DX9-es szép az Underground. (No meg nem valami gyors)
[Szerkesztve] -
Thauglor
aktív tag
Mivel tesztelhetek otthon bármilyen game-ot? (mármint h mi írja ki az fps-eket?)
Ha megmondjátok, adok eredményeket én is... -
Raymond
titán
válasz
Dreamcaster #47 üzenetére
Auuuuuu....:(
-
Asusfan
őstag
válasz
Dreamcaster #47 üzenetére
Húúú.:(Sajnállak:(
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Viktor77
titán
válasz
Dreamcaster #47 üzenetére
Sajnálunk. Nem olvastad elötte a PH!-t?
-
Dreamcaster
senior tag
Én voltam oly balfék és vettem egy Inno3D G-FX 5600 XT-t (64bit). Bár ne tettem volna...
-
rudi
nagyúr
OFF
Képfeldolgozási és Neuroszámítógépek Tanszék Veszprémi Egyetem [L]http://www.knt.vein.hu/[/L] olyan tanárokkal akik CIE színtáblázat főlektorai IEEE szak-munkatársak stb. Ők csinálták a Nemzeti Filmarchívum felfrissítését (100évig stabil filmre és nem CD-re :) ) és még sok érdekeset.
ON -
divot
veterán
Játék közben, mindjárt a legelején a sikátorban, amíg bírtam idegekkel az irányítást:
2004-02-26 21:17:37 - TRAOD_P3
Frames: 15649 - Time: 281688ms - Avg: 55.554 - Min: 45 - Max: 61
Érdekes, hogy 60-61 fölé nem megy, ugyanúgy, mint a NFSU-ban. Forceware? :F -
e-biza
őstag
szerintem zárjuk be ezt a topicot mert már a 2000ik. :) köszi
-
divot
veterán
Tudom, innen indult az egész diskurzus vagy három napja. :P
De az lenne jó, ha valakinek 2200MHz körüli amd-je lenne és egy 9600xt-je, vagy 9700-a, mert a 9800PRO aláz mindent gond nélkül. És nem is az volt az alapfelvetés, hogy mi a csúcskártya, hanem, hogy mit tud a középmezőny, és mennyire fekszik meg az 5900''XT'' a dx9-től valós környezetben. -
rudi
nagyúr
Jó lesz ez a topic cím?
Közben felvázolok egy lehetséges kiutat:
1. lőjük be az FPS-t FIX 30FPS-re
2. gyártsuk úgy a gamet hogy ami a 30FPS képen már nem képezhető le folyamatosan azt mossuk el (hasonlóan a filmes sorozatképekhez) HDR és egyéb új dolgok (javarészt VS) segítségével.
3. Használjunk procedural texturing-et - úgy képezzük a textúrákat mint ahogyan egy 3D szerkesztő (3DS vagy MAYA) csinálja, alapszínekből és mintavételezésből, így RAM sávszélességet spórolunk és a számolás során lekezelhető a textúra Aliasing (amikor a textúra mintája zavarodik be).
4. a kész képet az okosság és a valós fényhatások mértékében mossuk el, ezzel enyhül az Edge Aliasing. -
divot
veterán
Igazad van, a játékkészítőket kellene csesztetni, csak hát hogyan... :F
A másik: azért fontosak ezek a tesztek, mert mindenki abból főz, amije van, hiába jönnek az új szériák, gondolom nem sokunk fog rohanni a boltba lecserélni az 5900-asát.
Kíváncsi pedig arra vagyok, hogy mennyivel lassab ebben az elfogadottan dx9-es játékban a nVidia. -
rudi
nagyúr
Nem lesz ez így jó! Kicsit átfogalmazom a topic címét.
Érdekelne, hogy mire vagy konkrétan kíváncsi? Arra hogy miért és hogy mennyire lassúak az NV3x chipek köré épített NVidia kártyák?
Ebben a témában nincs olyan hogy fekete vagy fehér, itt mindenki szürke, ezért vagy azért.
Szürke az NV mert a kártyái lassúak REFERENCIA HLSL pogramozás alatt és nem foglalkozik eleget az FSAA-val.
Szürke az MS mert MEREVEN kezeli a DirectX-eket (pontosabban direct3D-t - D3D), nincs mód az új hardverspecifikus dolgok azonnali alkalmazására
Szürke az ATI mert halom 32bites dolgot csináltat a 24bites shadereivel és olyan az AFje amilyen (gyors, de szöfgüggő).
Szürkék a programozók akik távol sem elkészült HL2-t, ramaty DeusEx2-t és egyebeket hoznak ki.
Szerintem most ezt a témát jó lenne hanyagolni, nemsokára jön az új ATI és NV sorozat ami az ígéretek szerint sok korábbi hibát kiköszöböl (jó design és fejlesztett FSAA az NVnél, FULL 32bites architektúra az ATInál). Amikor ezek a vasak kijönnek akkor mi is ott leszünk a D3D RightMark-al, Shadermark-al, Aniso Tester-el és társaival (béta DoomIII, alfa Stalker, béta HL2 stb.) és megígérem olyan elemzést kaptok hogy minden kérdésetek feleslegessé válik :P
Még valami kicsit másabb; Napokban láttam a Beyond Good and Evil-t az UBI Soft-tól. Régi jó DX8as R8500-emen láttam és GYÖNYÖRŰ, pedig CSAK DX8. Ezt az egész DX9 témát a PR gerjesztette NV és ATI oldalról meg az MSnek is jó nagy része volt benne, mert hát minden reklám reklám, még a negatív is (nézd csak meg mennyi szó esik a sokkal rugalmasabb OpenGLről mostanában).
Nekem az a személyes véleményem hogy inkább a gametervezőket kellene alapos agymosáson és iskolázáson áthajtani hogy szép és színvonalas játékokat gyártsanak és ne a fícsörökre verjé a nyálat! Persze ezzel megint mindenki úgy van mit a ''kozsózenével'': ha ezt a szart is veszi a nép akkor minek fáradni... -
Asusfan
őstag
válasz
burgatshow #14 üzenetére
Rámhozod a frászt.Te jó ég,remélem javultak.
Egyébként is nemsokára sztem cserélek:t -
burgatshow
veterán
Nem tudom, h az Inno mennyit javított magán, de az én tapasztalataim azok, h ha lehet kerüld az Inno-t mert nekem volt egy Inno Gef 2 GTS-em ami kerek 1 év után totál meghalt! Kezdődőtt azzal, h nem mennek a 3d-s alkalmazások, aztán már képet sem adott! :((( Most Ati Radeon 9600-m van 128bit 4 cső!
-
t-shirt
veterán
anyira nem mehet sz@rul az FX-en hamár kaptam egy ful verziót belőle a kártyámhoz :D fel még nem raktam és ha nem muszáj nem is teszem
-
Peat;)
veterán
-
divot
veterán
Hi Fless! :DDD
Telepítettem a Tomb Raidert AOD-t, szóval kész vagyok a tesztelgetésre. Már csak abban kellene útmutatás, hogy melyik résszel teszteljek, és milyen beállításokkal. Addig itt az első eredmény:
Lara Croft Tomb Raider Angel of Darkness Benckmark Results
Level Module Time Device Width Height Refresh Rate Depth Stencil MultiSample Hardware VP Pure Device VSync PS1.1 PS1.4 PS2.0 PostProcessing Average FPS
paris3 TRAOD_P3 2004 19::06 ''NVIDIA GeForce FX 5900'' 1024 768 85 24 8 0 1 1 1 1 1 1 1 49,5201
Totál zűrzavar ez az excel tábla... A lényeg: 49,5201 1024*768, a játék settingsben PS2,0 és úgy általában minden fülecske bejelölve, illetve mindenhol anisotropic beállítva - aki látta a kontrollpanelt, tudja miről beszélek.
A gép pedig: 2153MHzXPTbred, 768MB410DDR, PV5900LE@440/880
Aktív témák
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Clevo 1060 6GB Mxm 3.1 laptop videó kártya ingyen házhoz szálitással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Z Fold 6 Silver Shadow Hajlítható csúcstechnológia, AI extrákkal 2028. 01.24 Gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest