-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
Az edzésen 30. helyre kvalifikáltunk, mert eleve nem volt motorerőből sok. Ezzel mentünk stabilan 25-27. helyek környékén, aztán ahogy besötétedett felkúsztunk 22-ig. Gondolom a többi csapatnak is voltak gondjai, ezért lépdeltünk felfelé. Ha jól emlékszem a 22. helyről volt az első problémánk a futóművel amikor kiszakadt a rugó, aztán persu visszament másfél órára körözni és akkor volt a végelgyengülés.
A robogó jó volt amúgy, jó volt rajta ülni meg mozogni, azzal nem volt baj, a power hiányzott nagyon.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #108221 üzenetére
Sokkal jobb mondjuk nem volt, már ott is elmentek sokan egyenesben.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #81556480 #108227 üzenetére
Attól függ hogy mire kell, meg milyen motorhoz.
Sportosabb, dinamikusabb használatra szerintem egy szar, hűvösebb időben szintén, 10 ezret bírt a hátsó, az első 15-16 ezret. De biztos ki lehet hozni belőle többet is.
Viszont az én véleményem az, hogyha sportosan használnád akkor ennél sokkal jobb gumikat lehet kapni, ha meg a futásteljesítmény a lényeg akkor arra is sokkal jobb túragumik vannak már amiknek a tapadása is biztosabb mint a power 2-nek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #81556480 #108232 üzenetére
Nyilván magamból indulok ki, de én úgy érzem hogyha anno kezdőként nem a Power 2 lett volna a motoromon, hanem mondjuk egy Rosso 3 akkor hamarabb tanultam volna meg normálisan motorozni és nem fostam volna halálra magam minden egyes kanyarban.
A Power 2-nek lapos a profilja, sokkal nehezebb irányítani mint az újabb fejlesztéseket. Az újabb, hegyesebb gumikkal sokkal nagyobb öröm a motorozás.Három generációval korábbi Michelin 60 ezerért ami igazából egy szar, vagy akármelyik márka vadiúj fejlesztésű típusa 80-85 ezerért. Ezt a lehető legobjektívebben mondom: spórolsz rajta 20-25 ezret 1-2 szezonra elosztva, ami szerintem egy supermotonál igencsak elenyésző összeg.
A legújabb cumók már 3 komponensűek hátul, pl Bridgestone S22 vagy Pirelli Corsa II. A közepe tartós, a szélei meg úgy ragadnak hogy nem hiszed el. Nyilván a Power 2-vel sem fogsz pofára esni, de nem olcsóbb annyival mint amennyivel gagyibb, és az élményből is sokat elvesz.
Szerintem.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #81556480 #108239 üzenetére
"elvileg ez is hegyes profil"
15 éve esetleg az volt valamennyire, de amúgy nem, nem az. Az újabb túragumiknak is jobb profilja van már.Na ez a kimotorozás egy jó téma egyébként Először definiálni kéne hogy ki mit ért alatta. Én azt értem kimotorozás alatt hogy a technika határán megyünk. Nem hinném hogy az lenne a cél hogy mindig mindenki mindent kimotorozzon, mert az kurva veszélyes lenne.
"csak használt 5-10k forintos gumival csapattam"
Akkor meg vágott slickNyilván nem ismerem az összes típust, de abban látatlanban is biztos vagyok hogy a 60-70 ezres kategóriában is léteznek sokkal jobb gumik mint a Power 2.
Például a Bridgestone S21 még az r17.hu-n is 71 ezer Ft-ba kerül párban a te méretedben, akkor gondolom egyéb gumisoknál még olcsóbban is beszerezhető, képesmotor meg ilyen-olyan apróhirdetéses portálokon például. És az viszont egy elég jó gumi, van vele tapasztalatom is. Ráadásul az is már hátul 3 komponensű, tehát szépen kopik, a közepe tartós, a szélei meg tapadnak mint állat.
Ehhez képest a Power 2 ugyanitt 61 ezer[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #81556480 #108241 üzenetére
Az ilyen random véleményekkel az a probléma, hogy a többség úgyis azt mondja hogy az a legjobb gumi ami neki van, függetlenül attól hogy próbált-e már mást vagy sem
De úgy látom hogy te eldöntötted hogy ilyet fogsz venni, akkor vegyél ilyet. Pofára esni nem fogsz vele, de attól még ezért a pénzért ez egy kifejezetten szar gumi a kategóriájában. Ár/értékben biztos hogy nem jó, és a futásteljesítményével sem kompenzál.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #108659 üzenetére
"gyakorlatilag a városon kívüli km-ek jó részén az életüket kockáztatják"
Szerinted miért ültek le sörözni?(#108658) mm89 én egy egyszerű ember vagyok, ha egykerót meg gumifüstölést látok nyomok egy lájkot.
Más: amíg mi arra hokizunk hogy a hátsó gumin nincsen majrécsík addig Marquez új rekordot döntött 66 fokkal [link]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Agostino #108681 üzenetére
Ez Budapesten az utóbbi években teljesen reális, akár jónak is mondható idő. Nekem csak a különbözeti ami összesen 11 óra volt (3 elmélet + 8 gyakorlat) is eltartott május elejétől augusztusig Főleg a vizsgákra kell sokat várni, ezért az iskolák már a beiratkozás után beregisztrálnak mindenkit vizsgára, mert 1 - 1,5 hónap egy időpont.
Motorból meg turbós Hayabusát vegyél. Vagy Kawa H2R.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #108721 üzenetére
A fém csőtől a fékhatás nem lesz nagyobb. Viszont szerintem is nagyon megéri, mert határozott nyomáspontot ad és sokkal jobban adagolható vele a fék, jobb a visszajelzés.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vendingo #108737 üzenetére
Arra gondolt hogy szerpentinen mi a szaré' taposod a hátsó féket. Pláne olyan mennyiségben hogy még el is forralod.
Egyébként a fékfolyadékot 2 évente kellene cserélni. A DOT 3-nak jóval alacsonyabb a forráspontja mint az 5.1-nek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #108816 üzenetére
Ha a legújabb R1-hez is API SG az előírás - ami 88-ban jelent meg, a motor meg 2015-ben - akkor nincs ez túlaggódva? Bolti forgalomban már szinte kifejezetten keresni kéne ha ilyen "elavult" olajat akarnék venni. 30 éves. Az SN Plust is beleszámítva 6 besorolással van lentebb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #108818 üzenetére
Nem a minőségbeli különbség volt a kérdés, nem vagyok hülye.
Ha a gyártó a csúcs termékére ezt adja meg a user manualban, erre vállal garanciát, a garancián túl pedig ebből származik a jó hírneve, akkor nehéz elképzelni hogy a fejlesztőgárda ne tudná mindazt (meg még többet is) amit leírtál.
Nekem a 765-ös Triumph blokkhoz API SH vagy jobb az előírás. Az SH is már elavult, 93-96 között volt új, a motor meg 2017-ben jelent meg.
Régiónként, de akár országonként is van hogy ugyanazt a motort más és más felszereltséggel árulják, a manualban pedig le tudják ezeket az eltéréseket követni. EU vs USA például. Ha ezeket a különbségeket meg tudják tenni piacok között, és a manualban le tudják követni, akkor pont az olajminőséget hagynák úgy, csak mert valahol a világ háta mögött nehezebb lenne beszerezni egy modernebb olajat?
A Yamahának van a "gyári" olaja, a Yamalube, amit nem tudom melyik gyártóval címkéztetnek maguknak. Viszont a márkaszervizek ezeket töltik bele. Ez belőle a zászlóshajó, ez a legjobb olajuk és ez is csak API SL.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #108825 üzenetére
Itt van mind a kettő data sheetje:
Liqui Molly
Motul
Mások az értékek. De amúgy a minősítésük is más, a Liqui az API SN, az 5100-é pedig API SM
Ha értenék is hozzá biztos meg tudnám mondaniViszont engem az érdekelt a persunak címzett kérdésben, hogy a gyártó a csúcstechnikájára is egy régi SG minősítést ír csak elő, és hogy az miért van?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #108829 üzenetére
"azaz nem lehet certifikalni api sg olajat, es nem felelne meg a legtobb szabalyozasnak es igenynek, ami jelenleg hatalyban van"
"mivel mar ilyen olaj nem certifikalhato"
Itt van egy [link]
Az világos hogy új terméket már nem hagynak jóvá arra a szintre, de ami 20 éve a megjelenésekor megkapta az SG minősítést az miért ne lehetne a mai napig az? Vagy nem értem amit írtál."Egy manualban leirnak sok hulyeseget."
Azért hitetlenkedek, mert például az USA-ban nagyon erős a fogyasztóvédelem, ott a kézikönyvben leírtak és a különféle figyelmeztető matricák szent írásnak számítanak. Ha a Yamaha azt írja elő amit, a BMW meg tiltja, akkor annak biztosan oka van. Nehezemre esik elhinni hogy károsat vagy hülyeséget írnának benne.
Ha találnék importőri vagy képviseleti email címet még lehet el is küldeném ezeket a kérdéseket nekik. Érinteni mondjuk nem érint, de kíváncsi vagyok.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #108888 üzenetére
Fogadd el. Ingyen motornak nem szabad nézni a fogát és olyat kérsz amilyet akarsz Hátha még a benzint is állja
Semmit nem tudok az enduro műfajról és van egy kérdésem: ez a 700-as Yamaha meg a 790-es KTM könnyűnek számítanak ebben a kategóriában? Menetkészen valamivel 200 kiló fölött vannak ahogy látom.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #109108 üzenetére
Bp-n sokat számítanak a lámpák. Ha van zöld hullám és azt tudod tartani végig, azzal nyered a legtöbbet. Van pár olyan kereszteződés ahol az egyik lámpa ha zöldre várt akkor normál autós tempóval pont akkor vált a következő kereszteződésben pirosra amikor odaérek.
Ha meg be van állva minden akkor a nagyon tömött sorok között a keskenyebb és fordulékonyabb motorokkal lehet a legjobban haladni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #109188 üzenetére
Fél év és 6 ezer km a limit, amíg ezeket nem éri el addig újnak számít. A regadót tekintve mindegy, viszont ha új járműről van szó akkor be kell fizetni az ÁFA-t is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
Ha te viszed oda magánemberként akkor nem megy át a műszakin. Ha elviszed egy olyan szervizbe ahol szoktak műszakiztatni, ott már van ismerettségük a vizsgaállomáson, átviszik és némi eltekintési illeték fejében átmennek az ilyen járművek péntek délután. Vagy a műszaki idejére visszaalakítod gyárira.
Ettől függetlenül közúti ellenőrzéskor a rendőr könnyedén szólhat érte, (mondjuk ha normális vagy és nekik sincs rossz napjuk akkor nem nagyon szoktak), ha meg kint van az NKH is, olyankor nagyobb a szigor az átalakításokkal kapcsolatban.Egyébként így a weblapon lévő fotók alapján első blikkre nekem nem tűnik búcsúsnak (azért komolynak sem), de van egy olyan érzésem hogy azokon a képeken jobb mint élőben
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #109580 üzenetére
Idén a Dainese új, drágább ruhái már komplett level 2 protektorokkal vannak szerelve, ami azért újdonság, mert eddig a gerincprotektorok kivételével csak a level 1 térd, könyök és váll protik voltak az elterjedtek. Ha a Dainese meglépte ezt, akkor rövid időn belül a többi márka is kénytelen lesz követni ezt a trendet, és az végül nekünk vásárlóknak lesz jó.
Továbbá a level 1 és a 2 között ha jól tudom nem csak az energiaelnyelő képesség a különbség, hanem a minősítés megszerzésének a módja is. A level 1 tanúsítványt a gyártók saját tesztjei alapján kapják meg, a level 2-t meg a központi hatóság/szervezet tesztjei alapján. Legalábbis ezt már több motoros boltban is hallottam, remélem nem csak valami urban legendPár hónapja szintén a Dainese piacra dobott egy különálló légzsákos mellényt, amit nem csak az arra előkészített bőrkabát alá lehet felvenni, hanem bármilyen kabátra rávehető, vagy akár önmagában különálló mellényként is. A marketinganyag szerint 7-szer jobb védelmet nyújt így mint egy level 2-es gerincvédő (azt nem adták meg hogy melyikhez viszonyítják), és ezredmásodpercenként monitorozza a motoros viselkedését. Továbbá nem csak a gerincet védi, hanem jóval nagyobb felületet a felső testen.
Ez a jövő. Az a 600 euró amit kérnek érte már most valamivel olcsóbb mint az integrált légzsákos kabátjaik (D-Air), és ahogy 5-10 évente fejlődik majd ez is új termékekkel, úgy fog lentebb csordogálni az olcsóbb kategóriába, szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CsodaPOK #109584 üzenetére
Szia, a Bell jó sisakokat gyárt. Egy komment a linkelt darabhoz: az már nincs gyártásban pár éve, így előfordulhat hogy nem fogsz tudni több méretet próbálni belőle, hiszen már kifutott darab. Rendes próba nélkül semmiképp se vegyél sisakot szerintem, de a többi cuccot is érdemes felpróbálni, hogy biztos jó-e a méret és a szabás. Sisaknál nagyon fontos hogy az adott modell passzoljon a fejedre, gyártón belül is előfordulhatnak eltérések a fejformák között amire a sisakot készítették.
A kiválasztott gerincvédő így képről picinek tűnik nekem. Nem ismerem hogy ez a sastec mit tud, de általában egy kabátzsebbe rakható sem 9 ezer szokott lenni, hanem 20, a nagyobb méretű különálló darabok pedig kb 40-től felfelé.
A 200 ezres nadrág azzal tud többet hogy az már nagy valószínűséggel nem is akármilyen bőrből van, nagyobb és jobb protektorok vannak benne, és az ergonómiája is jobban ki van találva és át van gondolva. De mivel te a textil vonalon nézelődsz, ott az anyagminőség és a praktikum valószínűleg jobb lesz a sokkal drágább kabátban. De ez is olyan hogy el kell menni több boltba, megnézni több márkát több árszinten, és eldönteni hogy melyik a számodra legjobb. Ne ragadj le a Shoxnál. Például a linkelt kabát összegéhez még rádobsz egy 20-ast és Alpinestars kabátból olyat kapsz, ami sokkal jobb védelmet nyújt.
Budapesten 1 napot rászánva körbe lehet járni a boltokat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CsodaPOK #109594 üzenetére
A Sharp teszt egy olyan dolog, hogy több mint a semmi, iránymutatásnak jó. Egy 3 csillagos vagy rosszabb sisakot én sem húznék a fejemre, igaz nagyon nem tudom alátámasztani, de rengeteg olyan 4 csillagos sisak van, ami egyébként biztonságosabb a valós életben mint némelyik 5 csillagos. Ennek az oka a mérési rendszerből adódik.
Az USA-ban van egy másik teszt, a Snell, amit ott a nagyobb versenypályákon meg is követelnek, és a nyílt napokon nem engednek fel olyan sisakban ami nem kapta meg a Snell minősítést. A Snell minősítést és a mérési módszerüket 5 évente frissítik, és jóval szigorúbb mint az ECE teszt, és némileg eltér és szigorúbb a Sharp tesztnél. Például egy beépített napszemüveges sisak alapjáraton kiesik a Snell teszten, teljesen jogosan, miközben a Sharpnál ugyanez megkaphatja a 4 vagy 5 csillagot. Továbbá a Snell nem csak a beküldött darabokat teszteli, hanem évközben random kereskedőktől random méretben bevásárol példányokat amiket újból bevizsgáltat. És bár labortesztekről van szó, némileg mégis életszerűbb a Snell mint a Sharp.Például vannak Arai sisakok amik 4 csillagot vagy még annyit sem kapnak a Sharp teszten, miközben nyilvánvalóan a világ egyik legbiztonságosabb márkái közé tartoznak, és nem a szóbeszéd miatt. Az Arainál fokozott hangsúlyt fektetnek a valós körülményekre, hogy a sisakot nem pontszerű és merőleges behatások érik, hanem a legördülés / lecsúszás a legfontosabb, ne akadjon be a sisak sehova. Esésnél nem merőlegesen zuhansz a földre, hanem gördülsz, pörögsz, forogsz, stb.
De például a Bellnél a legújabb fejlesztések a MIPS vagy Flex fantázia névre hallgatnak, amik a sisak belső rétegének elcsúszása által elvileg még jobban tudják elnyelni a fejre ható gördülési energiát. Az ilyesfajta technológiát egyáltalán nem veszik figyelembe a tesztek.
Nagy általánosságban a nagyobb márkák középkategóriás vagy afölötti sisakjaival többnyire nem lehet mellé lőni.
"Ha jobb a bőr, akkor azzal is meg tudok békélni"
Hagyományosan tartósabb a bőr biztonsági szempontból, de a napi munkába járáshoz sokkal praktikusabb a textilcucc, és ahogy a gyengébb bőrruhák szét tudnak szakadni (Cölöp művek tud mesélni) úgy a minőségibb textil cuccok jól bírják. Textil és textil között leginkább az ergonómia és a praktikum szokta a többletköltséget jelenteni, de ha level 1 helyett azt látod hogy level 2-es protik vannak benne, az már eleve egy sokkal magasabb szint, de jóval ritkább is. Hogy a napi használatban mi számít, mik a praktikus szempontok azt nem tudom, mert én racsing bőrkabátban mászkálok a városban is.A Shoxos cuccok nekem személy szerint mindig is a túlárazott és/vagy gagyi kategória benyomását keltették, de ha az a kényelmes és az áll testre akkor vedd azt, nem akarlak lebeszélni róla, ez csak egy egyéni vélemény.
Nem fogom tudni megmondani neked a tutit, hirtelen 2-3 nagyobb márkát tudnék mondani amivel nem tudsz mellé fogni azt ennyi Szerintem menj el több üzletbe, mondd el az elképzeléseidet az eladónak, és majd ők segíteni fognak. Ahol érzed hogy konstans hiányos infókat kapsz, vagy durva közhelyeket puffogtatnak, ott állj tovább. Aztán a végére lesz egy valamilyen képed a dologról. Legalábbis szerintem, aztán lehet rosszul mondom. De ahány ház annyi szokás. Ősszel / télen vagy akár tavasszal ráadásul egész jó akciók szoktak lenni a legtöbb boltban, 15-20-30%., jó vételeket lehet kifogni olyankor. Az Euromotor és Motostar üzletekben friss jogosítvány mellé 1 éven át automatikusan 10% kedvezményt adnak, ami szintén nem elhanyagolható.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #109607 üzenetére
Amikor megvettem az AGV K5-öt akkor én is így gondoltam, és sokat is használtam az első két évben a beépített napszemüveget, aztán tavaly óta pedig már egyszer sem. Az én bajom az vele, hogy nem az egész felületen fed, alul marad egy csík ahol bejön az erős fény, közben meg a pupilláim tágabbak a felső sötét rész miatt. Kb fél óra után megfájdul ettől a fejem.
A különálló napszemüveget én sem szeretem sisak alá. Úgyhogy simán a víztiszta plexivel megyek két éve erős napsütésben is és nincs vele bajom.A Shoei és a Bell árul fotokrom plexit ami fényre magától sötétedik, az egy jó cuccnak tűnik.
(#109608) julius75 bullshitnek azért nem mondanám, mert a Snell tanusítványt sem véletlenül nem kapják meg a napszemüveges sisakok.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz csongi #109618 üzenetére
"a lagyreszek tehetelensegi energiajaval semmit nem tud tenni"
Ezt a problémakört címezi meg a Bell a MIPS és Flex fantázianevű technikákkal. Érdekes lenne tudni hogy mennyit számít."Mivel egy felgomb geometria alakrol beszelunk, a becsapadosai szog iranya mondjuk ugy vegtelen"
Ismét az Arai szemléletet tudom felhozni példaként, ők azt állítják hogy minél kerekebb és egyszerűbb a forma, annál jobb lesz a sisak legördülése egy esésnél. Ha megakad a sisak egy picit mert nem tudott vagy csak nehezebben legördülni az eséskor akkor az okozhat extra erőhatást.
Nyilván mindezek semmit nem érnek ha szemből elüt egy autó esés közben, vagy belecsapódunk a szalagkorlátba pár méteren belül.szerk: nem azt mondom hogy ez a jó, mielőtt valaki félreértené, csupán érdekesség
"a fullextras sisakot is 3-5 evente cserelned kellene"
Ez az öt év egy nagyon általános konszenzus, amit ők is elismernek hogy nem szabály, soktényezős, és nagyon használatfüggő is. Valami hasonló mint autóknál a 7 Celcius alatt már téli gumit ajánlott használni, az is nehezen megfogható, de valami általános egyességre vagy iránymutatásra mégis szükség van. 5 évente fejlődik a technika is, ha nem is olyan látványosat, de egy 15-20 éves sisakhoz képest már jelentős különbségek vannak.
Egyébként az én sisakom már a 4. szezonom végére messze nem olyan komfortos mint volt, most vagyok vele az 5. szezonban és még rosszabb, próbáltam vigyázni rá, rendszeresen tisztítva és ápolva volt, de néhányszor leejtettem véletlenül. A plexijén is rengeteg már az apró karc. Az én használatom mellett időszerűvé vált a cseréje. Elég lenne a belsejét kicserélni meg a plexit, de ha már úgyis viseltes az egész sisak külseje akkor miért ne vegyek újat, másmilyet, szebbet, stb?Amikor ilyen és ehhez hasonló bukások után pár órával hazasétálhat valaki a kórházból mert semmi baja, az azért nem olyan rossz.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #109868 üzenetére
Az ezres sportmotorok már elég régóta kimondottan pályára készülnek, némi túlzással csak azért hogy legyen egy homológ gép a WSBK sorozat miatt, na meg általában egy gyártónak az ezres sportmotor a presztizs. Amikor 130-140ig forog az első fokozat, és 180nál rakod harmadikba, akkor azzal a GP pályákon kívül nem sok mindent tudsz csinálni egyszerű motorosként. Mondjuk az USAban elég sokat adnak el, ott meg eleve az a kultúra hogy a legnagyobb és legerősebb kell mindenből
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Konteó topic
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Milyen notebookot vegyek?
- LEGO klub
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest