Új hozzászólás Aktív témák

  • Shad0w

    senior tag

    válasz Geresics #108709 üzenetére

    Igen, akartam még írni valami hasonló választ, csak addigra már lent voltam Euroringen és nem volt kedvem ékezetekkel bepötyögni telón.

    Szóval, ja. Van sok jó dolog is amit jól megtanítanak, pl. fékezni nagyon jól megtanítottak. Összehasonlításképpen a Hungaroringes motoros akadémián úgy nézett ki a fékezéses gyakorlat, hogy az oktató bemutatta a manővert stoppi-val és elmondta, hogy nem ezt kell csinálni, csak ő most túltolta. Aztán megcsináltam elsőre én is stoppival* és nekem is elmondta, hogy ezt most túltoltam, aztán a végére csak vissza tudtam venni annyira, hogy ne stoppizzak :). Egyébként 4-et vagy 5-öt tudtam csak fékezni. Ezzel ellentétben Safetyn két órán keresztül csak fékeztünk 5-ös csoportok voltak és pörgött rendesen, tanácsok is jók voltak.

    *Előbb voltam Safetyn és utána pár évvel a Hungaroringesen

    A másik kis faszság amit Safety-n mondanak, hogy ne legyél fékkészenlétben, azaz szedd le az ujjaidat a fékkarról. Ez faszság, én tudom, ti tudjátok, ők nem tudják. Túl kell rajta lépni.

    A hátsó fékkel kapcsolatban pedig nem mondanak semmi rosszat, sztm jól elmondják és mutatják is. Egyszer sem hallottam tőlük, hogy végig taposott fékkel kell bevenni a kanyarokat. Itt inkább arról van szó, hogy nem tanulta meg a nebuló a tananyagot. Előfordul mindenkivel, idővel majd bepótolják :)

    És a zárógondolat: el kell menni sok helyre, ki kell próbálni amit mutatnak aztán kiszűrni a faszságokat és megtartani a hasznos technikákat!

Új hozzászólás Aktív témák