-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #51197 üzenetére
"sok helyen ezt javasolják" - vagy kb. bármi jó, ami teljesíti az előírásokat (és nem hamis) de ne kezdjük el megint
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #51237 üzenetére
Azért csak óvatosan a kanyarba befékezéssel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Genesistibi #51610 üzenetére
Volt ilyen gyári fényezés?
zoltanz: szombaton véletlenül nem jártál Cseszneken?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #51778 üzenetére
Corbin, Saddlemen gyárt motorspecifikus üléseket, talán valamivel olcsóbban kijössz (nem sokkal). Akár csináltatod, akár készen veszed, rohadt drága
Bezzeg a kínai üléspúp ebayről megvan 5k-ból[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Hát ahogy beharangozták, ahhoz képest nem egy nagy eresztés ennyi pénzért szerintem. Az Öhlins-Brembo párost tudja az 1000RR SP is (amúgy ha jól nézem, ez a legolcsóbb Brembo nyereg motorra) tized annyiért, a gyári HRC kittel (mondjuk még egy RR ára) felvihető 200 Le köré aztán mindjárt sokkal kisebb a difi.
Tudom, ez GP feeling meg stb. de kb. itt ki is fújt. Inkább a Blade-et hoznák fel a konkurencia szintjére, gyakorlatilag 2008-óta ugyanaz a technika.Erőmű látogatás: engem is érdekelne a dolog valószínűleg de én is csak Győr környékén csatlakoznék be, hétvégéig talán tudok mondani fixet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #51832 üzenetére
Ilyen összegeknél már, hogy most melyik Öhlinset rakják bele, szerintem sokat nem oszt vagy szoroz.
Én ugyan nem szidtam az 1000RR-t, ha egyszer valamikor lesz egy ezresem, tuti olyan lesz (na nem azért, mert "ki tudom motorozni" ). Tesztekben mondogatják mindig, hogy kicsit már eljárt felette az idő stb. Mondjuk attól függetlenül pl. McGuinness nagyon szép eredményeket ér el vele ma is. Mondjuk ott már CNC-zett dugattyúk vannak meg egyéb nyalánkságok, valahol azt írták a motorról.
Amúgy paradoxon az egész, mert a gyártók az egyik oldalon hajtják a még több lóerőt, a másik oldalon meg fejlesztik a mindenféle ketyeréket, hogy kordában tartható legyen a ménes az átlag motorosnak is és ne tekeredjen fel vele az első fára. Nyilván a pályahasználat más, de nem csak pályára veszik ezeket meg nem csak olyanok, akik már azóta motoroznak, mióta elkezdtek járni.
Persze aki katalógusból vesz motort meg fontos a pénisz növelő hatás, annak kell a +15-20 lóerő, ez nem kérdés de hát nem kell csodálkozni ilyeneken, múltkor pl. a vén f@sz a Lexus LFA-val nem tudott a parkolóban a két vonal közé és így is csak kb. 3. nekifutásra szóval az ilyen komoly gépekhez rutint még mindig nem lehet vásárolni.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #51987 üzenetére
Ennyi erővel kompletten a motoroknak sincs értelmük. Egyedül városban a sorok között cikázni jobb, minden másban egy alsó/közép kategóriás autó sokkal praktikusabb, ésszerűbb. Vagy úgy is lehet nézni, hogy egy sportmotoron tényleg csak az van, ami szükséges rá, egy nagy cruisert vagy choppert vagy mittudomén mi ezeknek a szakszerű neve, telepakolnak mindenféle csövekkel meg króm bizbaszokkal, tetemes plussz súlyt generálva ezzel. Vagy túramotort telepakolni mindenféle böszme dobozzal, hogy felférjen a sok cucc a kirándulásra, autóba meg csak beszórom a csomagtartóba. Minden nézőpont kérdése... A motorokat már réges-régen kiszorították az autók, mint közlekedési eszközt pedig kb. mindkettő a benzinmotor feltalálásától indult.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #52010 üzenetére
Valóban a kényelem itt a fő szempont. A sportmotor valóban nem kényelmes, valóban nem praktikus de én minden percét élvezem, amikor rajta ülök. Hosszú túrákra valóban csak nagyon kompromisszumosan lenne alkalmas, de nem is arra vettem, meg nem is arra találták ki.
125-ös kismotorokról régebben már kifejtettem a véleményem, bizonyos rétegnek tavasztól őszig (a mi éghajlatunkon) egy nagyon jó alternatíva lenne az autóra mondjuk egy zárható dobozzal. Meg a robogó is. Egyre többet látni amúgy szerintem csak pont amiatt amit írtál is, a normálisabb márkák használt autó árába kerülő robogói miatt nagy teret nyertek a mindenféle keleti csodák csak azoktól meg csodát nem lehet várni, ok nem nyújt sokat egy kis cm3-s robogó de azt legalább megbízhatóan tegye.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #52355 üzenetére
Már a kompresszort is lóerőben mérik?
Plexik: esetleg itt érdemes nézelődni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Tavalyi cikk, de vannak benne technikai részletek McGuinness Firebladejéről. Kb. annyiból építik meg, mint a nemrég bemutatott "szipi-szupi" széria gyártott csoda Hondát, pedig ezen is vannak finomságok rendesen.
Mod: nyomni kell rá egy entert a címsorban.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #52623 üzenetére
Szerintem nem nagyon lesz a márkakereskedőkön kívül sajnos. Olajszűrő nem sokkal drágább az "utángyártottakhoz" képest, papírszűrőből meg többnyire csak gyári van (az a nagyobb tétel), a "Káendenn" meg társai szivacs szűrők, mosogatgassa 2-3e km-enként, akinek nagyon nincs más dolga.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #52626 üzenetére
Hát nekem az RR-hez kb. úgy van, hogy a gyári 15k a boltban, utángyártott mire ideér kitudja honnan (ebayes rendelés), lesz mondjuk 12k. Akkor már legyen a gyári. Ez ugye Ram-air-es motor, a fél marék darázs, légy meg egyéb beazonosíthatatlan élőlény miden szezon végén megvan az airboxban, jó az, ha a gyári szűrő mindenhol passzentosan illeszkedik (mondjuk, hogy miért nem tettek sűrűbb szitaszövetet a belépőnyílásra, az rejtély, bár gondolom valami áramlástani oka lehet).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #52638 üzenetére
Nem a szivacs szűrőt firtattam, hanem, hogy a gyári papír helyett ilyen tuning szivacs szűrőket bele tenni, ahhoz tisztító készletet venni aztán 2-3e km-enként pucolgatni (meg ahhoz bontogatni fél/egy órát, utána meg visszaépíteni), nem tartom egy ésszerű dolognak. Ahol szivacs van gyárilag, az tiszta sor.
Czimby: Tudom, hogy gyártanak de szerezni nekem nem sikerült olyanból.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz tboldi #52846 üzenetére
Annyi ökör van az utakon, hogy az valami hihetetlen. Tényleg az ember már időnként ott tart, hogy kirángatná a kocsiból a delikvenst és ott helyben megtaposná... Semmi nem fontos, csak én, csak az én autóm, csak az én időm, csak nekem vannak problémáim, csak én közlekedek az utakon... ez a mentalitás terjed villám sebességgel Jobbulást!
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #53302 üzenetére
Az ok, de egy négydugós duplatárcsánál, ahol mondjuk dugattyúnként van betét, 20 rugó egy első fékbetét csere? Azért na...
FIREBLADE78: mit csinálsz vele, rákötöd a kettes ekét?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #53317 üzenetére
Simán el tudom képzelni, hogy 20 rugókat elkérnek egy fékbetét cseréért, Merci szervizben az, hogy rámértek egyet az akksira ellenőrzés címszó alatt, valami 10 rugó volt. Egyszerűen fejőstehénnek nézik az embert, ha már tudott venni 1,5-2 milláért valami használt motort (és akkor nem ez az átlag, mert nagyon sokan inkább millió alatt vesznek). Tudom, semmi sem kötelező, aki csóró, ne motorozzon (inkább dögöljön meg, pl. egészségügy) de van azért, ami kiveri a biztosítékot. Egyébként ok, ha tényleg minőségi munkát csinál, jogosan kérheti meg az árát, de sok helyen csak összecsapják, aztán ugyanúgy számolják az 5-6 ezres óradíjat, szerintem ezért van a sok kétkedő ezekre az árakra.
Egyébként Pesten jó, hogy lehet válogatni, melyik a jó szerviz meg melyik a kerülendő de vidéken örüljön az ember, ha úgy egyáltalán valamilyen motorszervizt talál, ahol láttak már életükben pl. nyomatékkulcsot.
FIREBLADE78: CR 500-zal, arról volt szó nem?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #53411 üzenetére
Azért az olaszokon lévő Brembok a legolcsóbb öntvény Brembok, ugyanúgy alu dugattyúkkal mint a Tokicokon (a Nissin úgy tudom acél dugattyúkat használ). Összehasonlítási alapom nincs, de a mai japán négydugattyúsak sem lehetnek sokkal rosszabbak ezeknél. Inkább a "cool faktor". A durva Brembok a CNC, titán dugattyús verseny nyergek de egy pár azokból egy fél motor ára, úgyhogy ilyen Ducati Monstereken olyat soha nem fogunk látni. A Nissin-nek is vannak durva nyergei de azok is rohadt drágák [link] (eredeti ár 15k €).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #53435 üzenetére
Mi a gond a 06 RR fékeivel? Pályahasználatról beszélsz vagy általánosságban? Olaszok az M4-es Brembo-t szokták használni, a japán motorokra is fel lehet tenni, csak azoknál 108 mm a furattávolság, árulnak belőle ilyen változatot is, európai motorokon 100 mm, sajna ezeknek a bontott nyergei nem mennek fel. Azt néztem, hogy az új Gixxereken is már Brembo van, mondjuk, hogy az miféle, azt nem tudom. Egyébként ha új árakat néz az ember, ezek a belépő Brembok meg az oem Tokico nyergek is hasonló árban mennek, szóval akár tehetnének rá azt is, jelentősen nem befolyásolná a motor árát.
Az SC59-es RR nyergeit is szokták felpakolni régebbi motorokra külföldi oldalakon, az is monoblokk és szerintük jó/olcsó alternatíva a mindenféle első generációs radiális nyergek "fejlesztésére" a Suzukikon, Kawákon, Hondákon. A 600RR is megkapta ezt a nyerget 2009-ben.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #53438 üzenetére
Nekem sikerült hozzájutnom jó áron egy 19-es Brembo-hoz az RR-re, fémhálós csöveket némi keresgélés után lehet találni egész elviselhető áron (a gyári, sárvédőnél kettéosztós megoldás nagyon piacos hatást kelt számomra, még a nyeregtől átvezetve a másik nyeregig is jobb, bár nem értem, hogy miért nem az 1-1 cső a főfékhengertől a nyergekig elrendezést használják, holott az tűnne a leglogikusabbnak (spóroltak 50 centi csövet vagy mi?). Ezzel a kiépítéssel szerintem elég "határozott" a fék (hozzáteszem, gyári Brembo rendszerekhez sajnos nem volt szerencsém, nincs összehasonlítási alapom). A fix nyomáspont nagyon hamar megjön, ebben sokkal jobb a gyári Nissin-nél, lassul-lassul de az egykerekezéshez azért elég becsülettel meg kell markolni, azt mondanám, hogy progresszíven épül fel a fékhatás, nem egyből satu (ezt több helyen hallottam a Brembokra) de ha megmarkolja az ember, harap elég rendesen.
Ha esetleg valaki ilyen mixelésre adja a fejét, azért arra figyelni kell, hogy Bremboék 1.0-ás menetemelkedést használnak, a japánok meg 1.25-öst, a gyári kiegyenlítő tartálynak vastagabb a csöve, mint ami az olaszra való, plussz bizonyos fékcsőgyártók a szabványosnál vékonyabb fittinget használnak szóval olyan olajáteresztő csavar kellett, ami kb. nem is létezik Különben nem jó helyre esnek a csavaron furatok és (gondolom én), a folyadék lassabban áramlik vissza, nem szűnik meg azonnal a teljes fékhatás a kar elengedése után. Azért csak sikerült szerezni.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #53442 üzenetére
Úgy tudom, hogy kissebb átmérőjű dugattyúk vannak ezekben a nyergekben mint a Nissin/Tokico-nál (radiálisnál legalább is), ezért szokták kompletten a főfékhengerrel együtt cserélni, ahhoz vannak méretezve. Ha marad az eredeti főfékhenger, lehet, hogy még rosszabb lesz mint volt, de legalább is nagyon más, mint az R1-en. Utána kellene nézni a gyári pumpa méreteinek, meg hogy a Yamahán mekkora van, a kettő nagyon ne üssön el.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #53446 üzenetére
600RR.net és 1000RR.net oldalakat elég sokat bújtam ilyen ügyben, nagyon sok amerikai, angol, ausztrál tag van ott, sokkal komolyabb anyagi lehetőségekkel mint az itthoni emberek, sok elég komoly (át)épített gép van ott és az általános vélemény ez volt: fékbetét, rendszeres fékfolyadék csere, fékcső, főfékhenger, féknyereg. Kb. ebben a sorrendben érdemes hozzányúlni a gyári fékekhez aki szeretne javítani az összképen. Nyerget igazából ott sem nagyon cserélgettek csak aki már nagyon benne volt, az tette fel az olaszt, viszont a gyári főfékhenger cseréjéről valami komolyabb Brembora vagy Magurára mindenki elismerően nyilatkozott, amiatt gondoltam, hogy megpróbálom én is. A legtöbben a 19 RCS-t rakták fel, én is azzal tettem egy próbát (ha nem jön be, eladom alapon) de végül maradt, mert szerintem pozitív irányba történt változás. Persze lehet, hogy aki már mindenféle Ducatikat meg Apriliákat végigpróbált, azt mondaná, hogy fütyi, de én szeretem így ebben a formában.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #53476 üzenetére
Azért monoblokk és monoblokk között is biztosan vannak különbségek, nem véletlenül lehetnek olyan brutálisan drágák a kifejezetten versenymotor nyergek (2-3k $/darab). Hogy az utcai motorok monoblokkjai között nincsenek nagy különbségek, azt elhiszem. Fémszövetes fékcsőre én azt mondom, ha az embernek van egy kis fölös pénze (mert azért nem egy ház ára egy pár) amit szeretne rákölteni a motorra, inkább cserélje ki a gumi fékcsöveket mint vegyen valami elcseszett színű rikító izzókat vagy más design marhaságokat. Hátsót nem sok értelme van de az elsőt talán nem hülyeség.
A gyári főfékhenger 17,5-ös, ez 19-es és valóban, érzetre sokkal hamarabb megvan a fix nyomáspont, a gyári kicsit "nyúlós" volt, az valahogy nem tetszett. Elég erős kezeim vannak (és sajnos emiatt kicsit érzéketlenek, ezért is preferálom a nyomatékkulcsot a kényesebb helyeken) így nem igazán veszem észre, hogy nagyobb kézerő kellene, simán kétujjas nálam így is. Persze másnál lehet ez már nem jönne be, de mondom, nálam pozitív változás volt. A nyergekben Vesrah betétek vannak, sajnos azokról nem sokat tudok nyilatkozni a gyárihoz képest, a motor megvétele után nemsokkal mentek a levesbe mert már eléggé a végüket járták. A tárcsát mindenesetre nem nagyon eszik, mondjuk lehet egy hozzáértő kezében (komoly pályahasználat) már más lenne a helyzet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #53752 üzenetére
Gumiteszt Nekem BT45 volt a kis CBR-en, problémám nem nagyon volt vele. Motorozgatni, túrázni szerintem mindegyik jó (a Metzelernek elég szocreál a mintázata, azért nem tetszik), lábtartóig meg nem ezekkel kell döntögetni a gépet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ez milyen már, 3 éves (bár a VIN kód szerint szerintem 2009-es de ebben nem vagyok biztos), 3k km és bőven félár alatt adja. Csak nekem gyanús?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nemrég vettünk a barátnőmnek egy ilyen Gaerne csizmát 32k-ért, újat, annyit szerintem bőven megért. Nem egy csúcs Sidi, de minőségre elég korrektnek tűnik (Made in Italy) és azzal a csuklós megoldással a bokát is védi bizonyos szinten.
Más: tudom nem apró, de van egy eladó Spidi protektoros textil kabátom, vízálló, szélálló, YKK cipzárok, felső kategóriás cucc. Teljesen új, fóliás, összes biléta rajta, L-es, fekete. Megkértek, hogy adjam el, akit érdekel, írjon privit.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #53950 üzenetére
Ugyan nem mentem rajta, de gondolom nincs azzal a pályával semmi gond. Az lehet inkább ijesztő, amikor olyan emberek indulnak a kezdő csoportban, akiknek nem ott kéne menni, aztán tőled tíz centire száguldanak el kanyarban, lapra döntve. Ok, nincs ezzel gond, erre való a pálya, csak akkor menjen a közepes csoportba, az ott indulók már nem lepődnek meg az ilyesmin.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #54271 üzenetére
Igazából szerintem az a probléma, hogy nem kellenek 200+ LE-s motorok utcára.
Ha a gyárak csak az 1:55-alatti képességű embereknek gyártanának sportmotort, hamar lehúzhatnák a rolót az egész osztályon, viszont az sem buli, ha a csodamotorral a kedves vásárló rövid úton a temetőbe küldi magát, ezért kénytelenek telerakni őket felügyeleti elektronikákkal. Akkora a ménes, hogy kénytelenek ezekkel kordában tartani de akkor meg minek ennyi motorerő? Költői kérdés...
Most te a cikket bírálod amúgy, vagy azokat az embereket, akik megfelelő tudás birtokának hiányában vesznek ezrest? Mondjuk szerintem ennek is vannak fokozatai, van akinek csak szimplán tetszik, elmotorozgat vele de csak lightosan, nem akar ő versenyző lenni. Szerintem ezzel nincs baj, a vadbarmokkal igen, akik szintén messze vannak még az ezres képességeitől viszont mennek mint az ökör, ha kell ha nem, jobb esetben egyedül tekerednek fel a fára, rosszabb esetben mást is magukkal visznek, 600-assal is lehet ilyeneket csinálni de egy ilyen kezében a literes valóságos fegyver.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #54293 üzenetére
Idén direkt figyeltem, nagyon eltűntek az utakról a literes sportmotorok. Alig látni egy-kettőt. Különféle 900-asokból látni azért elég sokat, de újabb ezresek alig. Inkább nakedekből van rengeteg, meg különféle túrákból. Persze ha elmegy az ember egy pályanapra, ott azért "koncentrálódik" a sportmotoros társadalom, de az utcán arányaiban nem nagyon vannak jelen. Legalább is felénk.
Egyszer majd talán én is szeretnék egy 1000-est, amíg még beleférnek ilyen dolgok a keretbe (nincs család) de nagyrészt utcára. SC59-et, mi mást Bár észérvekkel eddig nem nagyon tudtam magam meggyőzni, hogy van értelme a cserének de ez ilyen hobbi Igazából úgy vettem észre, hogy a 600-zal sem nagyon sz@rakodnak, csak egy-két majom Audis meg BMW-s szokott arcoskodni, de azok meg hadd menjenek, nem versenypálya a közút, én nem csinálok abból lelkiismereti kérdést, ha valaki megelőz.Hadd találjam ki, RSV-lesz, ha egyszer lesz
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz PoLizei #54493 üzenetére
Nekem is volt csavarozott de sz@r is volt. Nyeklett-nyaklott a csavarozásnál, végül összehegesztettem. Ha nem feltétel a könnyű szállíthatóság, én is az egy darabból hajtottat javasolnám, dupla gumi (nem műanyag) kerekekkel. Érdemes egyszer venni egy normálisat, aztán örök. Azt hittem én is, hogy spórolok az olcsóbb gagyival de csak a mérget ettem vele, utána vehettem egy normálisat, akkor már érdemes egyből ott kezdeni.
Amúgy nem a hirdetésben említettet kritizáltam, nem ismerem, csak úgy általánosságban írtam.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #54500 üzenetére
Lehet, hogy amit itt linkeltek, az jó (írtam, hogy azt nem ismerem) de amit én vettem, az egy kalap kaki volt. Eleve túl vékony falú csőből volt hajtva, ahogy húztam a csavart, úgy lapult össze, mondom akkor fixre hegesztem, de az anyag vastagsága (vékonysága) miatt ívvel nem lehetett (én legalább is nem tudtam) masszívan meghegeszteni, mert mindjárt átégett, egy ilyen sz@rral meg nem fogok lakatoshoz rohangálni. Nyeltem egy nagyon, aztán vettem egy Valter Motosat használtan (majdnem annyiért, mint ezt a gagyi nonamet...), -ezt meg elhajítottam jó messzire- na ez patent, jó nagy szilikon kerekek, egyedül minden gond nélkül megemelem a motort, félig lenyomom, onnan magától aláugrik.
Szerelőnél Bike Lift volt, na az még egy masszív cucc, használtan szokták árulni őket egész jó árban és azok állíthatóak.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #54550 üzenetére
Nem rugózok én ezen csak leírtam a tapasztalatomat mert esetleg másnak hasznos lehet. Ha több hozzászóláson keresztül lehet arról beszélni, hogy 1000 vagy 1500 Ft a pamut maszk meg hol, akkor szerintem ez is megér ennyit...
Haver is vett először csavarozottat (nem olyat, mint én, talán valami "MotoGP"-s) neki sem vált be, azon is barkácsoltak de jó az sem lett. Csak egy hajlított csődarab igen, de mégis ezt is el lehet cseszni. Amit te vettél az jó, örülj neki, akkor attól az eladótól konkrétan azt a típust meg szabad venni. Kínai csavarhúzóból is van aminek két csavar után szétmegy a feje, van ami meg évekig bírja. Bike Lift-et többször láttam 13k körül, nem mindig, de ki lehet fogni és az tuti jó. De aztán felőlem mindenki azt vesz, amit akarBeszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #54627 üzenetére
Azért csodákat ne várjunk, majd ha jégen csúszna, nem kopna el a ruha. Így a ruhát kell javítani, ha meg nem lett volna rajta...
Type-R: az enyémben lassan két szezon van, és semmi baja. Lehet a tiedét a péntek délutános műszak varrta össze Vietnamban.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #54730 üzenetére
Azért szerintem lehet igényesen is alakítgatni és itt nem a Monster matricára meg a karbon fóliára gondolok. Ahogy a hozzászólásaidból kiveszem, te (szinte) mindent beáldozol/nál a menettulajdonságok javára. Célszerszám, ahogy írtad korábban. Viszont van akinek nem kell legkiválóbb acélból készült vadászkés hanem elég egy svájci bicska, ami ugyan messze komolytalanabb ezen a téren, viszont van rajta még dugóhúzó, konzervnyitó meg csavarhúzó, ha úgy hozza szükség. Miért probléma ha pl. valaki a gyári "minél olcsóbban minél többet" szemlélettel gyártott elemeket lecseréli egy fokkal igényesebbre (nem az ebayen feltúrt kínából érkező kacatokra gondolok) pusztán az esztétikum kedvéért? Ez is egy hobbi, ki így, ki úgy találja meg benne az örömet. Külföldi oldalakat nézegetve nagyon sok szép és igényesen átépített sportmotort találni. Hogy kell-e az Öhlins TTX hátra meg a magnézium felni az kérdés, de hogy magukért beszélnek, az tény. Ha megnézek egy jó nőt az utcán, ott sem az lesz az első gondolatom, hogy vajon hány diplomája van
Ettől függetlenül a félmilliós kipufogórendszernek és hasonlóknak a hétköznapi ember számára én sem látom rációját.Gixxer esés: nem kellett volna leállni a blokknak esés után?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
"Termékeny" hétvége volt sajnos, több motoros baleset is volt, a tihanyinál a srác meg is halt Igazából ami itt megy a Balaton-parton, mióta ez a meleg van, az valami kriminális, komolyan mintha valami pszichiátria páciensei kiszabadultak volna az utakra... Múltkor a fószer akit megelőztek, kiszállt és elkezdte egy husánggal ütni az előzőt meg a kocsiját, ez is itt volt Balatonfürednél.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mondjuk egy motor 200-250 kg, a bicikli meg durván tizede. Nem vagyok nagyon erős fizikából, de minden mozgó testtel kapcsolatos számítás alapja a test tömege tehát nyilván mindegy, hogy biciklivel kell mondjuk 70-ről fékezni, vagy a tízszer nehezebb motorral.
jaktib:a kétrészes Difi bőrruha 100k-ért szerintem jó vétel.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Milyen harmad súlyú kerékpár, 70-80 kiló egy bicikli? Egy 125-ös cross motor van olyan körül, nem egy bicikli. Egy normálisabb bicikli mennyi, 15-20 kg? Nem mindegy, hogy az a tömeg indul meg valamerre, vagy a 200+kg de te is levezetted. De hagyom, én sem vagyok fizikus, csak józan paraszt ész.
Hogy ON is legyen, olaj: milyet tegyek a motorba, 5W-30-at vagy 80W-90-est?Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #55046 üzenetére
Ok, tényleg benéztem. Megyek eszem egy fagyit, úgyis meleg van
Amúgy érdekesség, nézegettem a használt kínálatot, sportmotoroknál amikor már bőven kapható volt a normális ABS (Hondánál pl. a C-ABS 2009-től talán), és elvétve van csak ABS-es modell eladó, pedig valami 200k körüli volt a difi a sima meg az ABS-es modell között (most már csak olyat kapni). Ha tudok venni 3,5-4 millióért valamit, ott már nem tökmindegy az a 200k? Valószínűleg tényleg az volt a fejekben, hogy én aztán jobban fékezek, mint a motor, nem kell nekem ilyen.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
Difi márka: a tavasszal vettünk barátnőmnek egy ilyen márkájú kétrészest, ránézésre szerintem elég minőségi, jók a cipzárok is(YKK), ok, nem egy fullos Alpinestars de nem is kerül annyiba. Németországból jött, rajta voltak az eredeti biléták, nem a Shox saját márkája. Persze majd az idő megmondja, hogy bírja a használatot. Viszont szerintem mindenképpen érdemes megnézni, aki nem über versenyruhát akar viszont a szövetnél meg azért komolyabbat és nem szándékozik/tud egy vagyont rákölteni.
Olaj téma még egy gondolat erejéig: kíváncsiságból próbáltam a 300V-t, mit tapasztaltam? Semmit. Motor berreg, váltó működik, ennyi. Nagyon kicsit talán nehezebben jár a váltó mert hivatalosan nem kapta meg az MA2-t de ennyi. Nekem megérte az árát? Nem. Azért ezt vettem, mert csak ebből kapni 5W-set (ebből sem egyszerű). Aki a 4l-es kannát meg tudja szerezni jó áron, úgy esetleg érdemes, de 5-6 ezreket biztos nem ér literje.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen