Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz -Maci- #135025 üzenetére

    a SENA minősége nem összehasonlítható a kínaiakkal. Mondja mindenki, hogy ilyen-olyan jó a kínai is, egész addig, amíg nem vesz egy SENA-t. Mi autópályán mikor késésben voltunk, akkor még 180-nál is hallottuk egymást, igaz, akkor már a szélzaj nagyon durván jelentkezett, és hangosan kellett beszélni. Zenehallgatásra is nekem tökéletes volt, mikor egyedül mentem Graz-ba, és unalmas volt az út!
    Viszont sok múlik a Te motorod szélterelésén is! Én azt vettem észre anno a Pegaso-val (ami sokkal szélzajosabb volt, mint a KTM), hogy ha betettem az Alpine füldugót, akkor 30-40%-kal alacsonyabb hangerőn tudom hallgatni a zenét, mert az kiszűri a szélzajt! :K

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

  • norbert1998

    veterán

    válasz -Maci- #135025 üzenetére

    Annyi módosítás, hogy a BTS3 egyszerre két sisakkal tud beszélni, a harmadik ekkor standby van csak, valahogy át lehet váltani.

    Van egy hasonló, nem sokkal drágábban, S1-M Pro, szintén a Fodsports-tól. Az már három folytonos beszélő felet tud és egy negyedik standby-t, azt hiszem. De hiába volt ilyen a havernak és a barátnőjének, nekem a BTS3 nem tette lehetővé a hagyományos interkomozást velük. El is engedtük, jó volt a messenger hívás, mobilnetje mindenkinek volt.

  • bacus

    őstag

    válasz -Maci- #135025 üzenetére

    Akkor tudod használni a mesh-t, ha a többiek intercomja is tudja. Van ilyen ember, de még kevés. :) Ami jó, hogy tudják a régi anycom-t is, ezért én csak ilyet vennék, mert pár év múlva tuti cserélni kellene.

    Érdemes még rákeresni a működési különbségre, mert az összekapcsolódáskor a mesh független, míg az összes többinél FONTOS a sorrend. Azt ígérik, hogy 4-en összekapcsolódtok, de ez úgy történik, hogy az 1es a kettessel, a kettes az egyes és hármassal, a hármas a kettessel és négyessel, a négyes meg a hármassal. Ha menet közben a hármas elmegy másfele, a többiek meg tovább mennének, akkor újra kell csatlakoztatni a négyes embert, mert megszakad a kommunikáció ! Gyengébb típusoknál, ott sokszor elég helyet cserélni, már szétesik a kommunikáció, mert a sorrendileg összekapcsolt intercomok közötti távolság megnő..

    A megadott távolságok pedig nyílt terepen lehetnek igazak, gyakorlatilag a régi kínai az az Árpád hídon, ami elég nyílt terep (de dugóban telített autók között), kb 3-400 m-t tudott. Az interphone mint írtam, jó sorrendben összekapcsolva kb. 600m-1 km-t hidalt át (Balatonfelvidék).
    Egy másik esetben, Mátrában ketten motorozva, Interphone Tour és Avant között, már úgy szakadozott, hogy egy kanyar és egy busz volt közöttünk. Viszont mindig automatikusan összekapcsolódott. De azért azt ott nem nevezném nyílt terepnek :)
    Az utassal szerintem bármelyik tökéletes, nekem a kínai pont ugyan olyan jól működött mint a mostani, nem igen teszteltem 100 felett, hogy mikor kezd el érthetetlen lenni, de a mostanival 120-130 között még szoktam telefonálni, a másik fél nem igen hallja, hogy én motoron ülök.. (schubert c3 pro), 100 alatt meg el sem hiszik. :)

    Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

Új hozzászólás Aktív témák