Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz runner 125 #88079 üzenetére

    V4 sornegy motorok helyett inkabb azt mondanam hogy ezresek. Teljesen mindegy az epitesi mod.
    Tobb nyomatek, amit azonnal elkurnak egy nagyonhosszu egyessel, ami kb 150 ig tart. Plusz 1234 ben van benne "fojtas"

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • -Mosquito-

    őstag

    válasz runner 125 #88079 üzenetére

    XT klubbosokkal egyszer gurulj majd,mondjuk csak egy Szentendre-Dorogi tó kanyart. :DDD Most ne Geresics tempója/tudása legyen a mérce.

    Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz runner 125 #88079 üzenetére

    A hétvégén egy 2009 körüli Civic TypeR-t értem utol lámpánál. Magam is meglepődtem h utána mekkorát gyorsult 180-ig. Pedig csak 200 ló körüli, 2000-es szívómotor van benne.

    Egyik nap egy kis seggrakétával játszadoztam kicsit. Vmi tuning Mini Cooper, szép hangja volt. És nem csak a hangja volt szép.
    Konkrétan úgy ment, mint a 600-as CBR-em.
    Hiába forgattam csúcson, épp csak tartani tudtam a lépést. Amíg nem jött kanyar, mert ott én azért nem voltam annyira kamikaze, főleg ismeretlen kanyarokban. Na meg eleve autó, gyorsabban kanyarodik.
    Így is már a komfort zónámon kívül motoroztam, országúton. Nem vagyok hozzászokva a kanyar előtti intenzív fékezésekhez.
    Na szó mi szó, kezd kicsit átalakulni a világnézetem. Eddig azt hittem csak a szupersportkocsiktól kell óvakodnom, de egyre inkább olybá tűnik, hogy a 600-as motorok nincsenek olyan magasan a táplálékláncon. :D

  • Geresics

    addikt

    válasz runner 125 #88079 üzenetére

    Nem értetlenkedek, csak a "1000 ccm és 150-160 ló alatt nem igazán van élet" kijelentés szerintem nem igaz. :N De igazad van: mindenkinek mások az igényei! Az enyémeket tökéletesen leírtad! :K

    "200 lovas autóval könnyen körbeautózható egy ilyen motor"
    Először is a 200 lovas autó motor megfelelője nyilván nem az én túraendúróm, másodszor is csak olyat előzök meg, akit utolértem - márpedig nyilván nem ok nélkül értem utol: gyorsabb a tempóm. Ha köcsögösködni akar, 200 lóval már tud. Ha akar. Pláne, hogy az én motorom vége valahol 160-170 között van...

    ...és mindenki más:
    Akit egy szerpentinen, vagy más kanyargós úton lenyom egy átlag autó, az biza valamit nem jól csinál. Pont. Lehet, hogy erős/tuning autóról van szó, de még akkor is! Mennyi alatt gyorsul százra? Átlag: 11, komolyabb: 7mp? Na most akkor mindenki írja ide, hogy az ő motorja mennyi alatt? 4mp? 5mp? Ha pedig 50-ről kell megindulni, akkor mekkora a motor tömege? 200-250kg? És az autóé? Naugye...
    Akit pedig a kanyarokban fogott meg az autó, az sürgősen fáradjon el a legközelebbi vezetéstechnikai tréningre, mert ott komoly bajok vannak... Nekem egy szaros túraendúróm van, TKC 70-es félterep gumikkal, mégis tudom, hogy hogyan kell kanyarodni! Sávon belül maradva is olyan ívet lehet fogni a motorral, ami akár 20-30km/h-val nagyobb kanyarsebességet eredményezhet! Mondom, félterep gumi, és endúrós futómű mellett, szumma 48 LE-vel! Akkor mivan? Jó-jó, nyilván egy Ferrari megver mindenhol, mert 3,9 alatt gyorsul 100-ra, és olyan futóműve van, hogy kirázza az összes fogtömésed... De aki szupersportkocsival akar versenyezni, az nem az én motorommal áll neki...

    és Mosquito34 jól írta: ne az én tempóm/tudásom vegyétek alapul, mert az a béka segge alatt van! Tényleg! De legalább tisztában vagyok vele, és ennek megfelelően csinálom a dolgokat! :K

    Teasüti - "így se éreztem magam biztonságban"
    Akkor bizony el kell engedni! Ha menni akar had menjen! Annyira sose siess, hogy ne érj oda! :R

    Szólottam, UFF!

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

Új hozzászólás Aktív témák