Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Teasüti #88046 üzenetére

    V4-es, sor 4-es motoroknál jellemzően a több LE, arányaiban több nyomatékkal is jár. Ezért nem emeltem ki most konkrétan a nyomatékot.
    Mint írtam ahol nekem több erőre volna szükségem, az a 120-ról kilövés. Hiába rakom vissza 4.-be és lódul meg, az már nem az a fajta qrvárakapaszkodjunkbelémertjönfelazeleje gyorsulás.
    Illetve persze alsó tartományban is örülnék nagyobb tolásnak, pláne 2 személlyel.

    geresics

    Miért értetlenkedsz ezen? Mások a felhasználó szokásaink, igényeink, eleve más kategóriát hajtunk. Mentem nem egy ilyen motorral, számomra iszonyú kevés. Városba, agglomeriációba, A-B motorozásra bevásárolni okés, de a 140-150-es utazó elképzelhetetlen velük, illetve a futóművük is korlátozza a komoly kanyartempót.
    Téged elvisz tökön paszulyon az a 48 ló, mert neked arra kell, h 110-zel kicsorogj a világból és erdei utakon gurulj, én meg szeretek tempósan közlekedni, kanyarogni és kellően gyorsulni.

    "Néhol persze találkoztunk "autóversenyzőkkel", ott kicsit jobban ki kellett használni a motor lehetőségeit, de így is esélytelenek voltak, nem is értem néhány autós mire gondol, amikor elkezdi tolni neki..."

    Ezt meg mindketten tudjuk h egy 48 lovas 1 hengeres motornál közel sincs így.. A 200 lovas autóval könnyen körbeautózható egy ilyen motor, nem beszélve a végsebességről.
    A hétvégén egy 2009 körüli Civic TypeR-t értem utol lámpánál. Magam is meglepődtem h utána mekkorát gyorsult 180-ig. Pedig csak 200 ló körüli, 2000-es szívómotor van benne.

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák