-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Topiccsendőr #88250 üzenetére
azóta akarok choinorit venni, de - szerintem - beteg áron mennek, így nem éri meg. Csak úgy beraknám a garázsba. Elfér
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #88249 üzenetére
Mivel állítottad le mikor megálltál? Szokjál le a piros vészleállítóról, mindig slusszkulccsal lődd le.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88249 üzenetére
Vilagitas rajta volt legalabb a tiz percig?
Explosión de dos tiempos
-
emre
veterán
válasz freelanced #88249 üzenetére
Asszem a katalizátoros gépeket nem szokás betolni, mert a kéménybe kerülő üzemanyag belobbanása kinyírhatja az elektromos ketyeréket, vagy valami ilyesmi hogy szakszerű legyek.
Meg nem tudom mi igaz belőle, de egy falumbeli a 80-as évekbeli mitsubishi td hidraulikus reteszelésű váltóját nyomta szét sikeresen mikor megpróbálták behúzni.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88253 üzenetére
Gyújtáson állandóan rajta van - nincs kapcsolója.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
Sot, van olyan konstrukcio, aminek atugrik a vezerlese ilyenkor.
Az en gyari katalizatoros kipufogom ugy durrog motorfeken, miutan megkuldom, hogy az nem letezik, hogy szetvagja ennel a tipusnal, mert dobbenet milyen hangja van.
Dr ahany tipus, annyi problema lehet.Explosión de dos tiempos
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #88253 üzenetére
Rajta mert sajnos nem lehet lekapcsolni, bár a sulis motoron valahogy le lehetett kapcsolni de itt nem tálaltam ilyet.
Még sosem állítottam le visszaállítóval, mindig kulccsal állítom le.
Nem számítottam hirtelen erre de legközelebb figyelni fogok.
Ja értem. Ebben nincs katalizátor nem?
Mindenesetre remélem nem lesz baja a betolás miatt majd legközelebb igyekszem elkerülni az ilyesmit. Mentem vele egy jó 60km-ert remélhetőleg már jó lesz az önindító.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
AllTheBest
őstag
A gond csak akkor van, ha nem indul be egyből a gépjármű, mert ha sokáig van tologatva, akkor az elégetlen üzemanyag a katalizátorban ég el, ami nem feltétlenül tesz neki jót.
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Topiccsendőr
addikt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88262 üzenetére
Szabályozatlan katalizátor PAIR-systemmel (szekunderlevegős sz*rságok) kombinálva 2004-től. Viszont lett fojtószelep-helyzet érzékelő, és változó előgyújtás.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #88264 üzenetére
Ne aggódj egy dekát se szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88264 üzenetére
Nem veszed eszre, de kit erdekel, nincs motorokra semmilyen kornyezetvedelmi meres.
Elmeletileg ha eszreveszed, az azt jelenti, hogy osszeesik a robbanastol, akkor kisebb lesz a keresztmetszete, es fojtani tud. Nagyon ritka, hogy ilyen tortenek, meg a szociautoknal is, amit sokszor tologatnak... SzerintemExplosión de dos tiempos
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #88267 üzenetére
mert nem hagyod szóhoz jutni
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88267 üzenetére
Mert az én motorom hibátlan, így hibajelenségekkel nem szoktam találkozni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
Jópofák, hogy megduplázták a km-t. Az automata váltóról már nem is beszélve.
Ebből levonták a roncs értékét (kb. 200k Ft-ot), majd hozzáadták a ruha/felszerelés bediktált árának a felét a számlák hiányában, így jött ki az 1.178.000 Ft. A legtöbb cuccról megtaláltam a számlát, holnap elpostázom a kárrendezőmnek a fizetési meghagyással együtt, és megírom neki, hogy kérjen egy új értékelést is feleannyi km-rel.
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #88271 üzenetére
Ezt én is most vettem észre, csak már lejárt a szerk. idő. Erre is rá fogok kérdezni.
Igazából az első 1517 km-éről nem tudok semmit, én a Red Barontól vettem hitelre és üzembentartó voltam a lejártáig (2017. április), amikor is visszavették, hogy ne kelljen ténylegesen a nevemre íratni. Végül ki lett vonva a forgalomból.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz AllTheBest #88261 üzenetére
Igen, kb. ezt írtam én is.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88256 üzenetére
55 Wh +helyzetjelző ha megeszi az akkut 10 perc állásban (nyár közepén pláne), akkor ki kell dobni a pcsába. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Teasers
tag
Sziasztok. Pár hete kértem itt segítséget,kaptam is.
Viszont van még pár dolog amiben döntésképtelen vagyok.
Bukósisak a téma, anno említettem, hogy most minél olcsóbban ki akarok jönni, de az adott keretből a lehető legjobbat kihozni.
Mi a véleményetek a Sharp tesztről?
Azért kérdezem, mert találtam ezt a sisakot, ami a teszten 4 csillagot ért el. Érdemes lehet kezdésnek?Milyen hátrányai vannak? Lehet bízni ebben a tesztben?
Valamint ez a Mugen kabát megfelelne kezdésnek? Akciós, elég jó árban van.
Köszönöm.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #88274 üzenetére
A GS nagyon kényes a teljesen feltöltött akksira - túl picike az önindítója a motorhoz képest, ha nincs minden a topon, akkor nem indul el. 55W + 3x5W + 2x3W + 2x1,7W + amit az ECU fogyaszt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #88278 üzenetére
De igen: rutinpályán utáltam, kint a forgalomban viszont nagyon tetszett.
"A kormányzás szinte magától elfordul, de nem elég nagy mértékben. Lépésben rutinozáskor, lassú forgolódáskor szűk a kormányszög, az ütközők nem engedik eléggé elfordítani a Gladius szarvát. Rutinosabbak tán észre se veszik, de aki még bizonytalan, az például megforduláskor gyakrabban teszi majd le a lábát.
Alapállapot környékén picit a gázreakciós is darabos - igaz, ez már tényleg jelentéktelen, alig észrevehető probléma. Hirtelen ugrik, ránt egyet a Gladius, amikor finoman rátekerjük vagy hirtelen elzárjuk a gázt."
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dellfanboy
őstag
válasz Teasers #88275 üzenetére
a sharp teszt törésteszt, és abban elég profi, viszont vedd figyelembe hogy a fejed formája lehet más mint a többi embernek, ergo ha felpróbálod az mds bukót és nem kényelmes szerintem nézz más bukó után mert hosszú távon meg fogsz örülni mert nyom/zajos ergo kevesebbet fogsz a motorozásra gondolni nagyobb a balesetveszély blabla..
én 5 csillagos caberget cseréltem 4 csillagos sharkra ami sokkal halkabb komfortosabb hiába a töréstesztje 1-el rosszabb és drágább is volt az én személyes preferenciámnak megérte.textil kabátért egy forintot nem adnék nemhogy 29990-et én maradnék a bőrnél.perforált és ha tavasznál/ősznél fázok felveszem rá az esődzsekit (jó kis100% műanyag/poliészter ).
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Moleman
addikt
válasz freelanced #88260 üzenetére
Hogy le tudd kapcsolni a lámpát, ajánlok egy ilyet. Akár a gyári vezetékek bántalmazása nélkül is beköthető, ha veszel egy plusz H4-es csatlakozót, és a kettő között bontod a tompított ágat vele.
(Nem értem, hogy a Suzuki miért spórolta le a világításkapcsolót.) -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88282 üzenetére
Szerintem - és ez tényleg csak az én szerény véleményem - ha nem bír ki a jármű villamos rendszere töltés nélkül egy kis időt, akkor az probléma.
Na ne röhögtess, hogy 10 perc állás után bekapcsolt fogyasztókkal nem indítható a jármű és ez üzemszerűen így megfelelő...
Akkor ne is használjak másodlagos fogyasztókat a járművön, mert üzemképtelenné válik a gép? Vicc.
Mi lesz vele télen?
Alapból nem lesz indítható egy hideg éjszaka után.
(Én pl. decemberben raktam le a gépet, mert tartok a jegesedéstől. De februárban már vissza is tudtam ülni rá, ahogy elmúltak a talajmenti fagyok.)[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Moleman #88286 üzenetére
Nem értem, hogy a Suzuki miért spórolta le a világításkapcsolót.
Nem csak a Suzuki, egy ideje már egyik márkánál sincs. Mivel motoron kötelező a világítás nappal is, így nem felejti el a kedves user felkapcsolni, de azt is el tudom képzelni, hogy törvényi háttere is van annak, hogy nincs kapcsoló.
-
tboldi
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88289 üzenetére
De ha egyszer beinditottad, es kill switch el lekapcsoltad, a jobb motorok ugyanugy fenthagyjak a lampat.
Nem ertem a hisztit ezzel kapcsolatban
Emlekeim szerint 11 Ah akkuja van. Az osszes fogyaszto hasra kb 6-7 A t sziv. Ez az akku 0.55A al 20 ora alatt merul 10,5V ra. Durvan szamolva. Ezekkel a szamokkal all az, hogy ne legyel hulye. Vagy vegyel bele egy ketszerolyan nehez es ketszerakkora akkut. Vagy litiumot szazezrekert. Teljesen feles rugozni ezen. A medvenek sem ugrasz neki puszta kezzel, csakmert biztos megcsinalta a termeszet hulyebiztosra. Vannak dolgok, amikre figyelni kell. Ne fureszeljuk mar a fingot.Explosión de dos tiempos
-
freelanced
addikt
Köszönöm a tippeket majd lehet hogy beszerzek egy ilyet. Bar tenyleg majd jobban figyelek csak nem szoktam meg még.
A kérdésem még az hogy lekaptam a lógó kormányvégsúlyokat,belul szet volt menve a gumi. Viszont maga a végsúly hibátlan. Tudom csak a gumit pótolni szerintetek? Nem akarok ra valami gagyi vegsulyt.
Lerendeltem végül egy Abus Granit Extreme 59-es láncot eleg bizalomgerjesztő persze egyedul nem lesz eleg de nem tunik rossznak.
Bogyó
Bevallom az én hulyeségembol mert noha a vészleállítót nem használom de ahogy lekanyarodtam gyorsan csak lehajtottam oldalra es ugye az alapbol kilovi sebességben.
Amúgy a kormány néha tenyleg eleg bizonytalan. Ennyire érzékeny erre ez a gép?
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #88292 üzenetére
Szerintem Suzuki-nál tudsz rendelni, egy telefont megér. Ne is cseréld le gagyira őket, a GS-nek "kell" a nehéz gyári végsúly!
szerk: azt viszont továbbra sem értem, hogy ha a gyújtáskapcsolóval állítottad le, hogyan kerül rá ismét a gyújtás (így a világítás is)?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Bogyó bá' #88293 üzenetére
"lekanyarodtam gyorsan csak lehajtottam oldalra es ugye az alapbol kilovi sebességben."
Tippre csak lerúgta az oldal támaszt ami annak révén, hogy sebességben volt leállította a motort. Ergo gyújtáson maradt.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Moleman
addikt
válasz tboldi #88288 üzenetére
Á, így már értem, hülyebiztosságra mentek. De tényleg jobb lenne, ha csak járó motornál kapcsolódna.
A DRL jó ötlet, én rajta is vagyok, de rossz volt a PWM modulátor, amit rendeltem (a távolságihoz). Így csúszik a projekt.
(#88252) Bogyó bá'
Miért ellenjavallott a vészleállító? A vezetéstechnikai tréningen pont azt sulykolták, hogy azzal állítsuk le, mert erre van kitalálva, szikramentes kapcsoló.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Moleman #88295 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy a gyújtáskapcsolóval
kellillik lekapcsolni, de olyan régen mondta valami "nagytudású" (akinek valamiért el is hittem), hogy már nem emlékszem a lényegre, csak arra, hogy ne a vészkapcsolót használjam ha nincs vész...Szerk.: lehet, hogy a gyári kiskönyvben van leírva?
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #88297 üzenetére
Mondjuk Teasutinek annyiban igaza van, hogy gyors fejszamolas alapjan - ami egyaltalan nem allja meg a helyet, de valami tampotot ad, ha felszorozzuk a tizszeresere az aramot, ami az esetunkben tobb is volt, kijon kevesebb, mint 2 ora.
Tehat valszeg kevesebb, mint masfel ora alatt lemegy vilagitassal 10,5 re, ahol mar semmi nem mukodik. Egy vadonatuj, koprra toltott akku, amit nem koszorultek elotte szivatoval melegben, es visszatoltottek egy hosszu motorozas alkalmaval...Explosión de dos tiempos
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #88250 üzenetére
Köszikee
Tudásom kiegészítésére...
A vezérlés nem csak bordás szíjnál autóban tud átugrani?
Úgy tudtam a láncost lehet tologatni,ill motorban nem ismerek szíjas vezérlésűt.
Megint más:ha valakinek gyenge az akksija cserélje már ki,és vegyük le a gyújtást, amúgy ezt oktatják tréningen?Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest