-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ratobi
senior tag
Sziasztok,
A cbs fékkel van valakinek tapasztalata? Ez sebesség függő? Vagy álló helyzetben is kellene mindkét keréknek fékeződnie? (PCX) -
-
vendingo
veterán
válasz Teasüti #88537 üzenetére
Semennyire, egyedül a kesztyűm adta fel pár óra után a harcot, végül munkáskesztyűket vettem az egyik kúton, azokba jöttem haza.
Nekem 1 részes esőruhám van, macera felvenni, de az véd a legjobban, cserébe szét izzadod magad benne mert semmit nem szellőzik.Csizmára lehet kapni undorító huzatot, ami elég gyorsan lerongyolódik, de egy 15 órás esőben vezetéskor minden pénzt megér. Már kesztyű huzatot is vettem, így teljes a védelem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
freelanced
addikt
Üdv! Lenne par kérdésem.
Az alapjarat 3000 korul porog melegen. A csavarral mar nem tudok rajta állítani. Mi lehet a gond?
A masik pedig a váltó. Neha 1 illetve 2 sebessegnel ahogy le vagy fel váltok nem veszi, ugy kerreg mint az autoban a kuplung szokott. Az lehet gond hogy tul finoman próbálom?
Mik az otleteitek? Koszi elore is!
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88555 üzenetére
Amikor a motort elhoztad, mennyi volt az alapjarat?
A kerreges a tul magas alapjarat miatt van, mert joval nagyobb ero kell hozza magasabb fordulaton, hogy berugd sebessegbe.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #88555 üzenetére
Te, neked véletlenül nem a szívatód a sz*r? Vagy van elállítódva?
szerk: meg kellene látogatnod egy karburátoros szakit...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #88556 üzenetére
Akkor még normalis volt meg picit alacsony? Kicsit tekertem rajta egy ideig jo volt aztan most ez.
De a kerreges akkor van ha mondjuk lassitok 50rol kanyar elott valtanek kettesbe es akkor ott nem veszi rendesen meg kerreg. Ez is az alapjárat?
Akkor valószínűleg a karbival van gond? Lehet hogy valami vákum probléma?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88558 üzenetére
Hogy lett 3000 az alapjaratod? Hozzanyulas nelkul?
Elobb gondolnek szivatobovdenre, ahogy bogyo irta, a valtas pedig user error. Taposd neki.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vendingo
veterán
4 fokba még nem használtam, nem is fogom. Nekem eddig semmi rossz tapasztalatom nem volt vele.
Más: Ma jelentősen csökkentettem a fogyasztásom. Visszaszereltem a DB killert
Amúgy ~370-400km körül tud a vasam 1 tankolással. Végre sikerült normális körülmények közt kimotorozni belőle a benzint. 7 liternél kezd jelezni, hogy lassan tankolni kell, de akkor még 100+ km-t tudok menni
Előző mocimban rossz volt az üzemanyag visszajelző, 2 decinél kezdett el villogni, volt pár érdekes szitu, amíg nem csináltattam meg.Durva lenne egy 43 literes marathon tank+ hátsó idomok alá a 17 literes. 400-500€ darabja+ szerelés, fényezés, matricázás.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88568 üzenetére
Akkor most dilemma van.
Jobban működjön, vagy jobban szóljon ez itt a kérdés.[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
válasz vendingo #88573 üzenetére
A jobbik 95 ös sima 95ös benya csak jobban be van adalékolva, tisztító súrlódáscsökkentő stb... A fullos shell benzinben 1% alattvan az etanol tartalom ami jó, magasabb oktánszám és mégjobban adalékolva van, egy karbis banditon nem is veszel észre semmit se de egy 500lovas sl észreveszi
-
BoB
veterán
válasz vendingo #88577 üzenetére
Magasabb oktánszám önmagában semmit nem csinál, ez csak a kompresszió tűrést jelöli. Csak akkor van értelme, ha a nagy kompresszió miatt a 95-ös önmagától meggyullad, ami nem jó mert gyorsan tönkrevágja motort.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
vendingo
veterán
Köszönöm a sok infót. Én maradok az alap 95-nél.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Győrhöz közel van olyan versenypálya, ami olcsó és elég a cordura? Kakucsring király, csak nincs közel, Szlovák és Pannónia ring az előbbiek miatt kiesik.
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #88560 üzenetére
Nem lett állítva egy kicsit mert alacsony volt.
Aztan egy darabig jo volt utána meg felkuszott es most fixen ott van ha meleg a gép.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88583 üzenetére
Ezek szerint nem volt alacsony. Allitsd vissza.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88574 üzenetére
Neked mi a véleményed erről? Állítólag tisztítja az égésteret, szeleptányérokat, injektort, stb. Persze nem egy tankolással, hanem apránként.
(Calgonnal a mosógép is tovább él! ...csak az árából új mosógépet lehet venni pár év alatt.) Meg súrlódás csökkentő, de kimutatások nincsenek. Nekem parasztvakításnak hangzik.
Előbb gondolnék arra, hogy a drágább az normális minőség, az olcsó meg vmi szennyezett hugylé. Mindenesetre anyagilag jobban járnék, ha negyed évente veszek egy flakon injektor tisztítót...Az oktánszámra külön ki se térnék, a kézikönyv azt írja 90-es legyen minimum. Innentől ez mindegy is.
[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
válasz Topiccsendőr #88584 üzenetére
Nem tudom mert tövig ki van már tekerve az alapjárat állító csavar és amellett is 3000-en pörög.
[ Szerkesztve ]
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88577 üzenetére
Javítsatok ki ha tévedek, de a nagyobb oktánszám a magasabb kompresszióviszonyból eredő követelmény. Ha nem kopog a motor, akkor elegendően magas és semmilyen haszonnal nem jár a további emelése az oktánszámnak.
Egyáltalán milyen utcai járműbe kell gyárilag 100-as benzin?
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Ma mentem egy jót, és elmondhatatlanul jobb volt DBkillerrel közlekedni.
Hohe Wandon voltam, rengeteg motoros volt, a supermotos suhancok szépen körbemotoroztak az apró gépeikkel.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
RAiN91
őstag
válasz FIREBLADE78 #88585 üzenetére
Ott szerintem lábtartóig max egyszer le tudom dönteni
-
Lajkó
őstag
válasz Teasüti #88412 üzenetére
Mondjuk nem mindegy, hogy mennyi a paripa, mert pl. én jelenleg egy 100+ lóerős CBF600-on tanulok, és konkrétan Félek tőle!
Azt mondták az okosok, hogy a sor4 600-as olyan mintha V2 650-esen ülnél! Aha jah! Volt szerencsém kipróbálni kettőt is az V2-esből. (igaz mindkettő SV650 volt...)
Szerintem inkább az előző vadállat, az utóbbi meg kezesbárány! Persze lehet ha nem lenne ekkora difi a lóerőben akkor... , de ezt már szvsz sosem tudom meg... -
Teasüti
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88584 üzenetére
Persu, a flakonos karbitisztítók mennyire működnek, van velük tapasztalatod?
Elővettem tegnap a robogót némi állás után és egyszerűen nincs alapjárat. Elindulni is csak gázzal tud, amint visszaveszem és visszaér alapjáratra leáll.
Légszűrőt még tavaly cseréltem új gyárira, az tuti okés. Alapjárati fúvókára gyanakszom, de ha egy mód van rá nem borítanám szét a karbit.mod. Mentem vele 35km-t, azt gond nélkül megtette, 130-at leforogta a 95kg-m alatt most is, bár érzésre nem húz úgy, mint annó. De a lényeg h fordulaton ezen kívül más rendellenséget nem tapasztaltam.
Kösz.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88586 üzenetére
Nekem az a velemenyem, hogy 100 ast kell hasznalnom, mert 300 eur egy henger, es 100 eur egy dugattyu.
Az hogy mit tisztit, nem erdekel, szerintem elhanyagolhato a kulonbseg. A yamahaba az etanol tartalma, illetve az etanol hianya miatt tankolom. Pl tavaly augusztusi benzinnel mentem iden juliusban az RS el...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #88588 üzenetére
Kopogasszenzoros, motormenedzsmentel rendelkezo motor elmeletileg megerzi. Ktm RC8 R pl kiirja a muszerfalra, hogy eppen milyen benzint tankoltal, a saabnal alkalmazott ionaram meresevel, amit elmeletileg a gyujtogyertya elektrodjairol mer. A saabnal meg nem nagyon mukldott ez, csak elmeleti sikon, a szobeszedek alapjan.
Polski fiat, es tarsai. 98 as benzin kell bele...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #88596 üzenetére
Nem mukodnek. Utaljatok inkabb a szamlamra a penzt, amin ilyen szarokat vedztek, es en tavgyogyitassal energiat kuldok.
Karbit leeresztetted, mielott leraktad sok idore? Etanolos benzin volt benne?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz freelanced #88587 üzenetére
Vidd szerelohoz, mert valamit nagyon eltekertel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Monitor hiba topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Honda topik
- Dell asztali gépek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen