-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz
Teasüti #98868 üzenetére
Ja, 32 volt, ráadásul számlával.
ath: a korabeli motoroknál, főleg a hondáknál elég fos a benzinpumpa, 70k km környékén kezdenek meghalni. A vákuumos tenere pumpa viszont nagyon jól bírja, valaki több százezret ment ilyennel gond nélkül. 11k volt kínából.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Teasüti #98868 üzenetére
Azért az nagyon nem mindegy ám hogy milyen típusú motoron csinálják az adott szervízt.
Van ahol 1 munkaóra alatt a hengerfejet le tudod szedni, van ahol épp bejutottál a tank alá mert volt 11 idom előtte.
Egy v blokknál pont duplaannyit kell dolgoznod (vagy többet) pl egy szelephézagnál, mint egy sor 2/4-nél. 2x gyertyák, 2x szelepfedél, egyébb útbanlévő dolgok eltávolítása stb stb.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
z123456789
addikt
válasz
Teasüti #98868 üzenetére
Jó, az vicc az a 30e egy ilyen műveletre. 10 000 Ft kb az olaj + szűrő + csavar // alátét, meg kb fél óra munka.
És ez az én kedvezményes anyagáram, mint magánember, számlával. Nem egy szakszervíz, ahol hordóval vehetik az anyagot. De tegyük fel ennyi az anyagár, és keressen az anyagon 25%-ot, akkor mondjuk egy 20 000 Ft-os végösszegnél is marad 7 500 Ft munkadíjra, rezsire. Persze megértem, ha az a 7 500 Ft kevés a melós bérére, műhely bérleti díjára, és egyéb rezsi költségekre. Nehéz tisztességesen vállalkozni és megélni belőle Magyarországon ma, én úgy gondolom.
Ettől függetlenül soknak tartom ezeket, így hát magam csinálom inkább otthon, amit tudok.Autóval már elboldogulok ilyen rendszeres melókkal, motort még nem csináltam, de megérkeztek a cuccok hozzá. Lesz egy kis szabadidőm, olaj, szűrők, hűtőfolyadék csere. A fékfolyadékot szakival csináltatom, ahogy a gumizást, teleszkópolajcserét is.
Van amit nem vállalok be.
-
etnies
senior tag
válasz
Teasüti #98868 üzenetére
Minden második évben motorral megyek haza. Átmegyünk az Alpokon, kanyargunk, 5-6 napig eltart.
Otthon beadom a motort nagy szervizre:
olaj, szűrők, fékolaj, hűtőfolyadék, 4 irridiumos gyertya, egy-két pont megkenése 70e. Cseréltettem még a gyári fékbetéteket is elől- és hátul EBC szinterre, összesen nem volt 100e. Számlával.Itt a legolcsóbb olajcserés ajánlatom 170 Font volt
Otthon 250 Fontért mindent megcsináltak.
Így idén nem kell már semmi, csak az olajcsere, nem sokára megcsinálom, csak ki kell találnom, hogy milyen viszkozitást vegyek. Ezekbe a Vstromokba 15w50-et és 20w50-et mondanak azok, akik már 20 éve nyomatják.Jövőre villaolajat is cseréltetek, akkor lesz négy éves. Nem lesz több, mint 250 Font megint.
Utána vagy visszagurulok vele (ami
kibaszottunalmas) vagy visszahozatom 300 Fontért.
Valószínűleg még így is olcsóbb.Otthoniaknak mondom, az itteni rezsióradíj 50-70 font körül van a rendes szervizekben.
(#98878) Teasüti Én is gyári párti vagyok
Igazából nem tudom megindokolni, miért.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó