Új hozzászólás Aktív témák

  • belovary

    senior tag

    Sziasztok!

    Csak hogy nehogy felejtsétek a szervizes kálváriás sztorit. :DD
    Ma kaptam választ, és már nem is panaszkodhatom, mert legalább válaszoltak. Igaz, tömören annyit közöltek, kapjam be, menjek ahová akarok. Nem közlöm az egész levelet, mert felesleges is, meg hosszú. ;)

    Első sorban azt írják, hogy sajnálják, hogy zavarónak találom a foltokat az "extrém" rekeszértékkel készült felvételeken. Ó, milyen megértőek... és kedvesek. :))

    "A speciális szenzor tisztítás keretében végzett tisztítási eljáráson felül - az európai sztenderdnek megfelelő szervizkörülményeink között - sajnos nem tudunk többet tenni a szenzor felületének tisztaságáért".

    Majd hosszasan leírják, hogy ez nem garanciális ügy, és Ők a továbbiakban nem érdekeltek, rendezzem az üzlettel. Ha az üzlet felvállalja a cserét szerencsém van, ha nem, így jártam. :Y

    "Ismételten jelezzük, hogy a tisztítással nem lesz új, pormentes a szenzor felülete, de a termék rendeltetésszerű használatra alkalmassá tehető."

    Jópofa írás, ugyanis soha egyetlen egyszer sem közöltek, jeleztek felém semmit, csak ebből az írásbólsejtem, meg a számlákból, hogy szenzort tisztítottak 2 alkalommal is.

    Továbbá szerintük nem életszerű ilyen magas rekeszértéken fotózni, fotózzak f8 -f16 között, mert e felett szerintük nem normális üzemmód van, és az nem általános beállítás.

    "Javasoljuk az említett életszerű rekeszértékek használatát."

    Na erre nem tudok semmit írni, sem mondani... Ez számomra a közvicc netovábbja, közel fél millás gépnél ennyit tudnak, illetve úgy kell kierőszakolni egy ilyen elfogadhatatlan választ. Naná, hogy az üzlet meg nem fog kicserélni egy ilyen drága gépet, visszatéríteni az árát sem fogja, hiszen a szerviz azt ecseteli, hogy nincs rá garancia, ha kapok egy új gépet, pár napon belül nem lesz ilyen a szenzor.

    Egy élmény.... :W

Új hozzászólás Aktív témák