-
Fototrend
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz belovary #22549 üzenetére
fu hát szép kis sztori
"Azonnal tisztítják, mivel ott nemhogy garanciális, hanem ez bárkinek ingyenes aki olyan géppel rendelkezik."
egyébként ezt én sem értem... a már nem belépő szintű gépekhez igenis adhatna a Canon egy ilyen szolgáltatást, legalább 1-2 évre...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
belovary
senior tag
Most írtam egy levelet a szerviznek, egy kicsit felháborodós jellegűt, de szerintem tök igaz. Igen, itt pont ez a baj, hogy nem tudom bizonyítani, de ez a vicc itt, hogy még másfél hónapot sem volt nálam, és nekem kell bizonygatni? Bizonyítsák Ők! Az egészben az a tragédia, hogy ez a szerviz téma, abszolút nem működik. Megértem, hogy bevizsgálják, és ez nem garanciális, ha nem ennyi idős gépről van szó. De ez így nagyon nem korrekt. Szerintem.
Az üzlettel nincs gond, Ők rendesek, segítenek, több minden vettem náluk már. Ők azt mondták, szerintük tuti adnak újat, stb... meg is lepődtek ők is. Közel 400e Ft-os gép... Fizesd ki, aztán le vagy tojva! Ennyi.
Fogyasztóvédelemhez fordulni meg elég necces, már csak azért is, mert ugye le vannak védve, hogy ez nem garanciális probléma, és az nincs meghatározva, hogy 1 nap után, vagy 8 hónap után.Ráadásul most nézem a gép árát, jó 30 ezerrel olcsóbb mint 3 hónapja. Faja...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz qnadam #22534 üzenetére
Köszi megsasolom!
A helyzet az én jpeg-ben mentem a képeket és azt szeretném az androidos tabletemre átküldeni.
Jól értelmezem, hogy nem gond neki, ha jpeg-ben vannak mentve a gépre a képeim ?
"This app goes even further than just copying jpeg files from the camera. If you shoot raw, CR2-Thumbnailer can extract the jpeg image that is embedded inside the raw file. That way you don’t have to switch to raw+jpeg when you want to upload a photo with your mobile. Fantastic!"
3njoy the Lif3
-
Ragnar95
nagyúr
Természetesen nem, fordítva él a program előnye, hiszen a jpg-et alapból tökéletesen kezeli a tablet, hogyha simán raw-ban fotózol, akkor a program abból is ki tud nyerni jpg-et és nem kell raw+jpg-ben fotóznod csak emiatt.
Privátot privátba, fórumtémát fórumba. Aki ezt nem képes betartani, ne csodálkozzon, ha nem kap privátra választ.
-
LamaCube
addikt
válasz Ragnar95 #22550 üzenetére
Sajnos azzal nem fog elérni semmit, ha a koszosságra nem vonatkozik a garancia, márpedig, ha jól értettem, akkor az nem garanciális hiba, akkor a fogyasztóvédelem se fog tudni semmit csinálni.
Én elhiszem, hogy nem ő koszolta be, de sajnos ezt bizonyítani lehetetlen, mivel amint kiviszed a boltból onnantól kezdve nem tudod bizonyítani, hogy így vetted. Én a bolt helyében méltányosságból ingyen kitisztíttatnám, hogy az ügyfél is elégedett legyen valamennyire. Egyébként mennyibe kerül egy ilyen tisztítás?HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
belovary
senior tag
Nem a tisztítás összegével van a baj, hanem azzal, amiket olvasni, és hallani a tisztításról, miszerint nem lesz 100%-os, ha hanyagul végzik károkat okozhat, stb...
Egy hivatásos fotós, grafikus srác írta nekem, hogy van pár gépe, valamelyik már 8 éves, és egyetlen egyszer tisztította csak a szenzort. Pedig cserélgeti az obikat össze-vissza. Azt írta, hogy kizárt, hogy nekem sikerült így beszennyeznem. Szóval ha visszakapom, és esetleg itt-ott feltűnik egy folt, akkor mi a fene van? Canon én így szeretlek? Azt...Amúgy itt ahol élek 70€, a levélben pedig 2500Ft-ot írtak, plusz mivel nem garanciális probléma még 2500Ft a szállítási költség.
Ezért írtam, hogy annyira nem is az összeg zavar, csak hogy most vettem, és már ilyen gond van, fizetnem kell érte, stb... VICC!!!! -
picur220
veterán
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy EF-D mattüveg mivel jobb, mint a gyári, ami egy 50D-ben van?
Másik: mi a különbség a törőékes és a mérőékes között? A törőékeset tudom milyen, de az utóbbi az nekem úgy tűnik, mintha csak valaki egyszer elrontotta volna ezt a szót, és ugyanarra gondolnánk.
-
belovary
senior tag
válasz matyi012345 #22567 üzenetére
Igen, persze nem én, hanem hozzáértő, aki már csinálta párszor. Igaz, vegyszerrel nem nyúlkált bele, csak pumpával, de semmi. Ugyanott voltak a foltok. Ő is azt mondta, vigyem vissza, mert még az is lehet, nem a szenzoron van a szennyeződés... Írtam ugye délelőtt levelet, semmi válasz eddig.
-
.DLL
veterán
válasz matyi012345 #22570 üzenetére
Az egy egység, össze van ragasztva, a legtöbb szenzornál
Amúgy ha jól vettem ki, már a C. kft-nél van a gép. :/[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
belovary
senior tag
Így van, már napok óta ott van, mivel ők az otthoni Canon szerviz, és elviekben csak ott van garancia.
Ezért írtam, hogy nagyon szuper ahogy ez működik. Egy vicc! -
LamaCube
addikt
válasz belovary #22572 üzenetére
Amikor átveszed mindenképpen próbáld ki ott a boltban és kérd meg, hogy hagy nézhessed meg egy monitoron és, ha úgy is rajta vannak a foltok, akkor ki kell verni rendesen a balhét.
HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
drahotab
tag
Sziasztok!
A 650D-nek mennyire vagytok elégedettek az érintős LCD-jével? Van tipikus hibája a gépnek?
Köszi! -
belovary
senior tag
Igen! Igazatok van, csak az a baj, hogy én külföldön élek, és nincs lehetőségem kipróbálni. Max ha visszaérkezik hozzám a gép. Itt kint meg a világgarancia úgy működik, hogy sehogy. Nem itt vetted? Vidd oda ahol vetted... ennyi... Itt kint meg 70€ -tól indul, hogy szóba állnak veled tisztítás miatt. Ha esetleg még kigondolnak valami, lehet kifizeted a géped árát... Egy vicc az egész. Volt már pár garanciás cucc amit visszavittem, de sajnos azt kell hogy írjam, hogy a Canon nem igazán simogatja a vásárlóit. Nagyon nagy fekete pont!
[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
válasz belovary #22577 üzenetére
EU-ban vásárolt cuccra, EU-ban mindenhol van normális Canon gari. Itt a probléma azzal van, hogy ezt sehol nem garizzák le, hiszen le van írva, hogy nem garanciális probléma, hogy koszos. Már ha egyáltalán koszos ugye, ezt be kellene vizsgáltatni. Én a helyedben biztos kint vinném be hivatalos Canon szervízbe, hogy mondjanak rá valamit. Ha nem garis hiba, akkor úgyis fizetsz mindenhol, ha meg garis hiba, akkor meg úgyis ingyen van. Csak magadat szivatod, hogy magyaroknak küldözgeted, akik ugye szerencsétlenek.
Az már megint más kérdés, hogy Canon miért olyan béna, hogy itthon az xy pistike kft-vel kötött szerződést hivatalos javításra. De mondjuk sok más nagy cég uezt csinálja sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
Egyébként Canon jó fej, mert régen a váz garija volt csak régióhoz kötve, de minden L-es obi igazi worldwide garival jött, na most már legalább az sem.
-
fattyu
veterán
mér camera kft szerinted olcsóbb?
15ezer ha nem csak sürített levegővel megfujkálják.namost ha ehhez még a postát hozzáadod közeledsz alaposan a 70 euróhoz.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
hippo0315
senior tag
Szervusztok!
4 éves az 500D-m (3300 expo ) 2 hete törlődött a dátum és idő beállítása - előtte 2 hónapig nem volt benne akkumulátor. Ha hosszabb ideig nem használom a készüléket az akkumulátorokat ki szoktam venni - lehet ez hülyeség részemről?
Lehetséges , hogy a beépített akkumulátort cseréltetnem kell vagy csak azért csinálta mert nem volt benne feltöltött aksi?
A cserélő cég a Beta kft. lenne, esetleg valakinek tapasztalata van a cégről?
Előre is köszi az infót.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz hippo0315 #22589 üzenetére
Én is kiveszem az akksit, mert hozzá vagyok szokva, hogy az akkumulátorok, elemek néha ki szoktak folyni magukból, és tönkreteszik az eszközt, amiben benne voltak.
Nekem (450D-m van) még nem volt ilyen idő törléses problémám, pedig van, hogy nálam is hónapokig nincs benne akksi. Az, hogy nem jár olyan pontosan, mint egy Rolex, az más kérdés -
belovary
senior tag
Az igazság az, hogy itt kint vittem el elsőre. Gondoltam drágább lesz, de itt aztán majd olyan lesz a szolgáltatás, hogy tyűha... Aztán jött a csodálkozás! Bementem az üzletbe, elsőre csak érdeklődni, hogy mi a pálya, plusz lehet érdekelne (persze ahogy megláttam az árakat, nem érdekelt semmi ) állvány, és miegymás. Eleve már rosszul voltam attól, hogy bementem csak körbenézni, hogy felmérjem a terepet, és egyből odajött az eladó. Ezzel nincs is gond, így kell. De amikor mondtam neki, köszönöm, csak körbenézek, folyamatosan jött utánam, hogy ezt miért nézem, azt miért nézem, nyugodtan vegyem le, na ez ment pár percig, mondok akkor csapjunk a lecsóba, és odamentem a pulthoz, hogy infót kérjek, mert nem fogta fel az eladó, hogy hagyjon békén. Elmondtam a gondom, de szinte végig sem hallgattak, 70€-tól indul a tisztítás, 3 nap, és ha van valami még, vagy a megszokott időnél több amit foglalkozni kell vele nem tudom mennyi 10€ ugrál felfelé az ár. Mondom, ezt értem, és csak hajtogattam a mondókámat, ők meg a 70€tól indul.
Na aztán a végén, mondom így nem lesz jó, értsék meg, hogy ez új gép, és vizsgálják be, lehet nem is szennyeződés, csak a 70€... Erre az egyik megkérdezi, hol vettem. Mondom Mo.-on. ÓÓóóó, hát akkor vigyem vissza oda ahol vettem, aztán próbálkozzam ott. Mondom, de világgarancia, már közbe is vágott, hogy ez nem garanciális gond. Úgy öregem, hogy a gép nem volt a kezükbe, csak én feltételeztem hogy a szenzoron szennyeződés van, de nem biztos, mert nem értek hozzá. Bocsánat, kicsit hosszú lett. A lényeg, hogy ennyit arról, hogy itt kint elvigyem szervizbe. Kifelé még megálltam, mondom megnézem az állványokat, hogy árban mi a pálya, de nehéz volt visszafognom a röhögést. Majdnem dupla áron minden. Király!A lényeg, hogy a szerviznek nem így kéne működnie sehol, főleg nem ha még garanciális a készülék. Hiába mondtam, hogy szinte 1 hónapos, bla... bla... hogy lehet hogy ilyen gond van vele, de nem találtam "megértő" fülekre sehol. Van egy fotós barátom otthon, sajnos nagyon ritkán találkozunk, mert mindig is több száz km-re laktunk egymástól, na ő ugye a konkurencia híve, és csak hallgatom a na ugye megmondtam, miért nem hallgattál rám, stb... szöveget...
-
-
belovary
senior tag
Elsőre azt akartam, vannak szettek, stb... De mindenki azt írta, hogy nehogy hozzányúljak, kizárólag szakember, plusz azonnal vigyem vissza, hiszen csak 1 hónapos a gép, hogy lehet ilyen? Szóval ezért küldtem vissza a boltba, ők a szervizbe, ahonnan még mindig nem jött válasz a levelemre. Nagy ívben.... rám.
-
Fotonhámozó
senior tag
válasz belovary #22592 üzenetére
Ne haragudj, de ez olyan, mintha vettél volna egy drága bőrkabátot. De vásárlás után csak 1 hónappal vetted volna észre, hogy a hátán teljesen szét van szakadva. Az eladó helyében mit mondanál a reklamáló vevőnek? Hinnél neki?
A te esetedben legfeljebb akkor tudnád bebizonyítani, hogy nem a te hibád, ha kiderül(ne), hogy nem poros a szenzor, hanem gombás. Ettől függetlenül a hazai képviselet ingyen kitisztíthatná. Nem tudom, próbáltad-e körtepumpával (szigorúan fényképezőgéphez ajánlottal) lefújni a port.
A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.
-
csacsi77
senior tag
Megrögzött STM-rajongóként nagyon örülök, hogy jönnek az STM-mel felszerelt új cuccok. Most már lehetne egy nagyon baba 50 mm f/1,8 IS STM-et is kiadni....
Öreg fater megoldja!!!!
-
.DLL
veterán
válasz belovary #22592 üzenetére
Ügyet se vess az ilyen utólagos "ugyemegmondtam"-okra, jól választottál hidd el. Mint gép. Piszok a Nikonba is belekerülhet, az meg hogy a helyi bótban ilyen
faszok"segítőkészek" a csávók, arról nem a gép tehet. Tudom ez így egyben mégis sok a Canon brand rovására hiszen ezzel a logóval találkozol végig, és a hozzá kaocsolódó élmény élmény az, hogy : nem működik. De ahogy írták többen: több éves gépükkel sem szokott különösebb por probléma lenni, így ez sajna egyedi pech.
Remélem hamar visszakapod a géped, és folytathatod a tanulás útját.(#22597) csacsi77: Vicces, hogy az elvárások nyomására, már az UWA üvegekbe is kell képstabit tenni
[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
FLx
addikt
Még egy dolog garival kapcsolatban. Van ez az EWS garancia papír, ezen csak nekem tűnt fel, hogy ezer nyelven van, de egyedül és kizárólag a magyar résznél van olyan szakasz benne, hogy ki kell tölteni minden marhaságot az eladóról, gépről stb. hogy érvényes legyen a gari? Ha jól értelmezem, sehol a világon nem kell semmit kitölteni, automatikusan garis a gép és kész, csak nálunk van ez a baromság, hogy kitölteni a papírt vásárláskor, pecsét meg stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Sony A6000 + 16-50 mm kit - Szinte teljesen új állapot
- Félár! Új! Sigma 105mm f/2.8 EX DG OS HSM Macro (Nikon)
- Zenit ET + Helios M44M-4
- VAKUK - Rendszervakuk & Stúdióvakuk - Kamera DSLR, MILC, Fotós vakuk Speedlite-ok és vezérlők
- FOTÓS LED Lámpák - Kamera Fények, COB Studió Világítás, RGB Videó Lámpák, Körfények (Ringlight)