Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz novinyul #72006 üzenetére

    Ez a nemlétező tartozás behajtatása (-ának kísérlete), úgy látszik, visszatérő motívum náluk, nekem azt sugallja, hogy azon az osztályon, ahol ezt intézik, nem megfelelő munkafegyelem. Ezzel az a baj, hogy emberek idegrendszerével játszanak, és nem mindenki vevő erre. Nálam a megfelelő partnerre találtak. Egy közel 80e Ft-os „tartozás” volt a játék, de úgy, hogy végrehajtó küldte a levelet, ami már bírósági ügyszámra hivatkozott. Előtte semmi érdeklődés, értesítés, bármi hasonló. Nos, a biztos igazam tudatában (nem volt az ügyben semmiféle tartozás) én előbb megfogalmaztam egy feljelentést, egy panaszlevelet a végrehajtónak és a kamarájának, egy beadványt a békéltető testületnek, egy továbbit a bíróságnak, mindezeket mellékelve egy rövid, de a tényekre szorítkozó levelet a szolgáltatónak. Nem találnátok ki, mi történt - és milyen hamar! Úgy látszik, ha van megfelelő fegyelmi motiváció, tudnak gyors és pontos munkát végezni. Egyedül a feljelentést nem küldtem el, de félretettem sablonnak... Semmiféle elnézést kérő, vagy annak megfelelő gesztus (levél, sms) nem érkezett tőlük, pedig lett volna mire. Ez volt az a pont, ahol le kellett volna lépnem, de ők nem bízzák ezt a véletlenre, ha elsőre nem megy, mindig jön egy következő lépés. Most is van, talán majd egyszer megírom, sok függ a szolgáltató interakciójától. Azért bízom a fent írtaknál jobb megoldásban.

    TL;DR: Mostohán kezeli az ügyfelet a szolgáltató, ám az még kitart.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák