-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lejszi
senior tag
válasz AMD Power #1452 üzenetére
Én az enyémet "csináltattam" kipufogosnál. Cakli pakli 20e Ft-ot kért el. Természetesen rozsdamentes acélból készült. A hangját is ő állitotta be. 3000 -es fordulatig szolid sportos hangja van, jó mély, aztán 3000 fölött elkezd halkulni és 4000nél már mondhatni gyári hangja van, pont azert hogy amikor a pályán megyek vele akkor ne visítson. képeket tudok neked készíteni ha gondolod.
-
Mawyx
senior tag
válasz AMD Power #1482 üzenetére
Futómű beállítás nemrég 4500ft volt nekem, párom feljajjdult, hogy hogy megdrágult, pedig én eddig is ennyire emlékeztem.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #1489 üzenetére
DIESEL +PLUS+-
Felhasználás:
a flakon tartalmát a tankolás előtt töltse az üzemanyagtartályba.Gondolom ha csak fél tankot (20l kb) tolok bele akkor a fele bőven belemehet nem!?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zsid
senior tag
válasz AMD Power #1516 üzenetére
Jah. Hidegben a gázolajból kiválik a paraffin, és eltömiti a szűrőket, ezért szoktak bele petróleumot tenni. De jó bele a 95ös is . (Lehet kapni gázolajhoz dermedésgátló folyadékot ami kicsit drága. Egy időben az előző fönököm is azt vette,aztán elmagyaráztuk neki, hogyha 95 öst tankolunk a gázolaj mellé akkor egy tankolásnál, csak a benyó-gázolaj árkülönbözet ami 10 liternél akkoriban 200HUF lehetett, az inditásgátló 1 tankoláshoz meg vagy 3000HUF..) Mi 5%-kot tettünk bele és nem igazán volt észrevehető különbség, csak inditásnál. Gázolaj és gázolaj között viszont hihetetlen milyen különbségek vannak.
<tRucKdriFteR>
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #1569 üzenetére
Azt nem tudom, mindenesetre én külföldről szereztem be hozzá pár alaktrészt negyed áron. Ja tudod a magyar mentalitás , sokan, sokszor, sokat akarnak keresni.
Egy porlasztócsúcsot 95.000.- akartak adni, ami kicsit borsos, németből szereztem be. Kb 30 ezerbe fájt, az itthoni harmada, csak néztek a szervízbe mikor bevittem a dobozon az árcimkével.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #1573 üzenetére
Szia!
Nekem is volt, majd barátnőmé lett 2002. évjáratú 16 szelepes kis méregzsák, full felszeretséggel. Soha nem volt vele baj, csak kötelező szervíz, 75000 Km van benne. Megmondták a Renault szervízben, csak kötelezőn látják, vagy ha megtörik, külömben szinte semmi nem romlik el benne.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
ABnormal
őstag
válasz AMD Power #1577 üzenetére
te még nem láttál engem a twingomban... ~190cm100+kg és hosszú haj szerelő haver még nagyobb darab és kopasz...amikor ő vezeti én is megfordulok utána
enyém már 8 éves...nem akarom lecserélni...csak azt tudom mondani,hogy csak azután nyilatkozz,hogy kipróbáltál egy ilyen kis gépet...enyém 8voltos és 1-esben 50,2-esben 90-nél szabályoz a 195/45 pedig kell rá,mert a kanyarokat úgy szeretiszerk: próbáltam a cliot,sokkal kevesebb benne a hely mint a twingoban,csak a csomagtere nagyobb! de elöl a twingo sokkal nagyobb!
[ Szerkesztve ]
-
ABnormal
őstag
válasz AMD Power #1579 üzenetére
Már hogy ne lenne diesel csak bírd kifizetni....
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #1613 üzenetére
Nos sajna minden közösnyomócsöves típusnál előfordúl. Nézzük mivel is állunk szemben?! Az üzemanyag a tankból bekerül a szivattyúba ahol 0-ról 200 bar nyomásra emelkedik majd innen a befecskendező fej végén 1200-1700 bár-ral porlasztja be a gombostűfejni üzemagyagot. Iszonyú erőknek van kitéve minden alkatrész, főleg a befecskendező fej, és ezt sokáig nem bírja. Ez nem a jó öreg szívó 300 D Merga amiről lerhad a karosszéria de a motor még mindíg megy.
Sajna több típusnál is halottam vastag számlákat, ergo ez nem márkafüggő.
Füge
-
ABE
őstag
válasz AMD Power #1642 üzenetére
Barátnőm dízel Golfján ugyanilyen tünetek voltak, ott az önindító környékén volt valami gebasz. Kellemetlen és kiszámíthatatlan dolog, az idő előrehaladtával pedig egyre gyakrabban fog előfordulni valószínűleg. Szerintem nálad is ott kéne először keresni a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
válasz AMD Power #1654 üzenetére
Lehet akár akksi is, ha a generátor szarakodik, de én inkább (elsőként) az önindítót nézetném meg. Nekem a lagunám csinált már hasonlót az évek folyamán kétszer is.
Minden előjel nélkül leállítás után indításkor semmit nem csinált a gép, nem tekert, csak elfordult a kulcs, meg se nyikkant az önindító, nem tekert, szóval semmi.
Szénkefét kellett cserélni az önindítóban.
Pár évre rá megint előjött, ismét szénkefe csere lett belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- Politika
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen