-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #58344 üzenetére
Sajnos, illetve muszáj kicseréltetnem az első rendszámtáblát, mert a múltkor telibetrafált szegény kis csuri, szóval rendesen össze-vissza áll már és szinte nagyon lerondítja az elejét. Ha az egyszer elgörbül, akkor csak rosszabb lesz minden kijavítási próbálkozástól. Tiszta hullám, göröngy az egész már...
Ha jól olvastam 13 ezer körül van a csere... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nos, erről beszéltem/írtam már többször is.
A különbség az, hogy tartós nagy sebességnél német pályán 200, vagy felettinél, nálam ez már 3000 után tapasztalható volt. A másik három, amit eddig próbáltam és használok és ezek után soha többé elf (Liqui Moly, Motul, Xado) ezeket kisujjból kirázzák.
Simán állítom hogy az én motorom olyan állapotban lehet még mindig, hogy a legutolsó darabok, amiket itthon nyúznak, főleg városban, elsírnák magukat mellette.
Igaz, hogy vadállat és 250-ig meg sem áll azt is passzírozva az ülésbe, de az alap lageszok is tudják azért alapból a 200-210 km/h sebességet, ha egyszer elérik. Na most erre az elf egyszerűen alkalmatlan.
Azt nem tudom, hogy városban mennyire van megterhelve az olaj, de nyilván ott sem tesz a motornak jót, ha idő előtt elveszti azt a kenési funkcióját, amit az elején még tudott.
A motul-ban nem fogsz csalódni, azt beletöltöd és többé rá sem gondolsz az elf-re. Hogy egyesek nem veszik észre a különbséget, nem hallják, nem akarnak többet költeni, meg néha jönnek a placebóval (lfszt van palcebó), azt nem tudom, de engem nem is érdekel már.
De, mint írtam is, simán megnéznék egy olyan tesztet, ahol a fent említett olajok futnak 4-5 ezret az elf-fel, majd szépen letesztelnék, hogy akkor milyen adatokat mutatna, ahol szerintem az rönó olaja...
Kullogva vánszorogna el(f).
Nagyon drágák ezek az olajok az elf-hez képest, 8 liter motul, prémium szűrővel 25 ezer körül lesz, ugyanez xado-ban már a 35-höz közelít, de nem hiába kérnek el ennyit ezekért az olajokért ezt megtapasztaltam és ugye én nem hétvégi autós vagyok, aki néhány megtett ezer km után mondja ezeket.
Én nem használom soha többet, mert nagyon érezni a 2.0 dci-ben, ha annak hányingere van/lesz.
Mást nem tudok hozzátenni, ki kell próbálni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Tegnap délután, meg számomra égés is, az agyonajnározott DUNLOP-pal gyönyörű defektet kaptam, szerencsére csak jobb hátul. Pár ezer km után!! Pályán, kb 140 körül. Ebből annyi volt érzékelhető elsőre, hogy az autó nem akart menni. Rögtön félreálltam, hogy most mi a franc lehet, de komolyan nem gondoltam, hogy ez defekt lehet. Nagyon frankó volt szerelni a leállósávban és utána mankóval haza cammogni.
A gumit már megpanaszoltam, nekem ilyen nem kell. Most megyek és veszek goodyear efficientgrip performance-t, azt nekem még nagyon bejött. 215/60 R16-ot a BHP-nél, mert nekem azonnal kell és csak nekik van itt raktáron... [link]A dunlop-okért meg jön a futár, aztán vizsgálódjanak. Semmi szög, vagy ilyesmi, csak egyszerűen ereszt., mintha elfáradt volna. Nyilván sikerült valami selejtet kifognom! De mindegy is, ha én valamiben csalódók, az számomra többet semmiben nem lesz mérvadó!
szerk:
Rossz linket raktam be, ez a 210km/h (99H) gumi, de én a 99W-t veszem (270), ha jól láttam, kb 4-5 ezerrel drágább. A BHP-nek persze nincs ideje csak május valamikor felrakni, nonszensz, ezért kellett beszélnem egy ismerőssel, hogy viszem hozzá. A gumit bepakolni, mankóval még menni... áhhh tkm tele van...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #58379 üzenetére
Egyetértek meg nem is. Abban igen, ahogy én is írtam, ha csalódók valamiben, akkor nálam az megy a levesbe, de...
Attól, hogy a Dunlop defektet kapott a véleményem még nem változik, hogy a Hankook nem jó, illetve helyesen fogalmazva... nem az a gumi, ami nekem megfelelne és értem ezt főleg kanyarokra, amikor olyan érzésem van, hogy az autó, mintha maga alá akarna fordulni.
Akkor tudtam, hogy ennek a guminak itt a vége, holott a Good Year. Dunlop és a Bridgestone is kanyarban olyan, mintha dróton húznák, nem tudtam kihozni a sodrából egyiket sem, és azt le sem írom, hogy Mánfa után a "tetőig" mennyivel mentem be kanyarokba, amit úgy ismerek, mint a tenyeremet, mert szerintem el sem hinnétek.
Kellene valaki, aki mellettem ülve le tudná videózni... De annak is kapaszkodnia kell(ene) közben...
Az adrenalin fröccs innen kezdődik[...imádom /L] A párom itt szokott szívbajt kapni már, ha mellettem ül és csak ő. A kislányaimmal, ha beülnek csak szépen szoktam "gurulgatni"(L:/dl/upc/2018-04/23/106321_joyqogfm7876h1bh_good_year_efficientgrip_performance_laguna_3.jpg)(/L)
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nem tudtok valami megoldást, hogyan tudnám rögzíteni frankón a csomagtérben a pótkereket?
5 GY-t vettem, én többet nem használok soha mankógumit. Ez meg simán elfér a csomagtartóban, úgy is általában szinte üres, a gyári helyére meg nem fér ez már el. De még nem jöttem rá, mivel lehetne betonbiztosan valahogy rögzíteni...------------------
(#58410) ungawa
Az ugye megvan nálad és Robibánál is, hogy makettet néztek. A háttérben lévő 20X20 centis csempékhez tudtok viszonyítani, de oda is írtam az arányt. 1/18.
Szóval egy maketten lehet akármi, még piknik asztal is! -
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #58453 üzenetére
Izé, hát nem írtam ide?
Akkor úgy látszik máshova írtam, talán a lag3 fórumba, mindegy.
Szóval benne van, csodálatos, ahogy a motor jár tőle, pedig azt hittem a motulnál nincs jobb, de mégis.
Erőben itt már nem érzek semmit, de a motor még simább járású, konkrétan bent én nem is hallom néha, pedig nekem tényleg jó hallásom van. De kint is más, olyan mintha full beborítottam volna a motorteret hangszigetelőkkel. Valamit tud az az olaj az hétszentség, eddig 3500 km van benne. Meglátjuk, ha kibír 10-12 ezret és marad ilyen, csak ilyet veszek bele ezután mindig.-----
Jah közben megnéztem, egy másik fórumon áradoztam róla.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58455 üzenetére
Nem tudok mit írni, csak az, hogy a Xado egyszerűen. egy fantasztikus olaj.Ha bírja a gyűrődést a köv. cseréig, csak ezt veszem ezután. Jelen estben erről van szó, amiből kettő kell, plusz a szűrő és sajnos rögtön 33 ezer a számla, de én azt mondom, hogy simán megéri, na. Már az élmény, ahogy egy dízelnek "befogja a pofáját" szinte benzines szintre valami brutálisan sima járással, már megér egy misét...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mivel olyan átalakítások vannak a házban, hogy sem a garázsba (talisman is éppen befér), sem az udvarra nem fér el a Laguna, és a közelben nem találtam kiadó garázst sem, emiatt rendeltem egy ilyet. 5mm elég kemény tetejű impregnált habszivacs, elméletileg megvédi a jégtől is, de én inkább a közelünkben 3 helyen folyó építkezések miatt vettem, mert valami brutális, ahogy száll mindenre a por.
Igen, elsőre, amolyan tesztként, hogy mégis milyen, sikerült fordítva felrakni nem is figyeltem, tehát a hátulja annak a motortéren kellene lennie, de nekem egyelőre frankónak tűnik és ami a lényeg nem valami tucat tescos szar, hanem minőségi érzetre is, meg kifizetve is.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz FRENK1988 #58549 üzenetére
Ez azért van/lehet, mert kb 89-90 fokon nyit a termosztát. A középállás meg 80-82 tájékán lehet.
Nekem az első dolgom volt, hogy a 89-en nyitó termoxart kiszedjem és egy jól irányzott hajítással beb....szam a kukába, mikor anno kihoztam kereskedésből az autót és rögtön cseréltem 82-84 közöttire és azóta is van benne, illetve lett cserélve, bár eddig sem volt semmi baja. Csak az új fagyálló csere miatt lett az is cserélve....mindegy.
Nyáron én még ventit sem hallom bekapcsolni,
Beton stabilan áll középen, obd szerint 82-83 között nyit, ekkor visszahűl 80-ra, és így tovább. Amikor a fagyállót lecseréltük enyhe hidegben, akkor kb 12 fok volt, azt hittem megszülök, mire eltudtam érni azt a hőfokot, hogy ventilátor bekapcsoljon, pörgettem a motort vagy 3000-en Egyszerűen a 2.0dci-nek nem jó a 90 mfok közelében nyító szarjuk. Mondom ezt úgy, hogy az autóban a múlthéten 500 ezerre váltott a km számláló, illetve már 504 ezer van benne.------------
Más: Majd három (tuning) év után voltam méretni Szekszárdon. 222,7 LE és 469,4nm lett az eredmény, ami azt jelenti, hogy semmit nem vesztett az erejéből, sőtl. Jah és csak (frankó) motorolaj lett lett beletöltve, a motoron semmi nem volt eddig cserélve. Lánc, kuplung, kéttömegű semmi, bár ezek már ott vannak a polcon...Meg is dicsérték az autót! XD, illetve a motort, főleg, hogy ennyi kilométerrel is a háta mögött úgy jár, mint valami óramű. A tuningkor az ATC-nél 2015-ben 197 ezer volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58571 üzenetére
Már megint támadásnak veszed amit írok.
Inkább azt kellett volna, írnod, hogy mindig! Ne csessz már fel tényleg Robimester, azért mert nem raktam oda nevetős szmájlit még nem haragból írtam, vagy ilyesmi, csak felszólító módban, hogy én nem írtam olyat, de tessék!
Soha nem vettem támadásnak tőled semmit...amúgymeg...Szeretlek!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #58574 üzenetére
Jah, én is téged , és most, hogy mindenki szeret mindenkit, árulja el valaki legyen szíves, hogy a laguna3 ph1 lámpáját simán lehet cserélni ph2-re? Bár nem létfontosságú csak kaptam egy párra ajánlatot, mindössze 35 ezerért és full originált...Ahogy az árakat láttam, 35e-ért még darabját sem lehet megvenni.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #58587 üzenetére
Nekem, mint olvashattad nincs gondom egyik autómmal sem. Laguna 3 szinte tökéletes állapotban van, sőt nem így nézett ki, mikor kihoztam a szalonból, mitóta a kerámia is rákerült...
A feleségem meg használja talisman-t, aki egyébként a világ egyik legrendesebb anyukája és felesége, de sajnos olyan "kiszabott" hülye a vezetéshez : / meg minden ami autóval kapcsolatos az egyszerű kapcsolóig beleértve, hogy arra szó nincs, ezt már leírtam, nem is ragozom tovább.
Ha lejár a garancia a talisman-ról, rögtön eladom és az Isten mentse meg, aki azt megveszi! Bár azt is írtam, hogy az 1.6-os 160 lovas dízel, ami benne van, full hülyéknek készülhetett, mert ha van benne olaj, meg víz, kimegy a világból. Lényegében a kötelező szervizen kívül semmire nem költöttünk (költöttem) arra az autóra.
Tehát nekem lényegében nagyon jó tapasztalatai vannak a Renault-val.
------------------Viszont most néztem ezt a hirdetést...Kitünő állapot meg minden
képről úgyis néz ki, de a kép az semmit nem jelent, a valóság mindig más, csak éppen negatív irányban.
Szóval a leírásban:
250 ezer van benne, de 215-nél kéttömegűt cseréltetett! Miért is? Nálam a duplája van benne, és bár megvettem, de lebeszéltek róla, hogy minek, ha nincs baja, ezért felkerült a polcra.
Itt most vagy a vezetési stílus, ami miatt cserélni kellett, vagy a km rendesen vissza van tekerve, esetleg mind a kettő. Ahol kihangsúlyozzák, hogy nincs tekergetve, az már gyanús...Azt írja főleg autópályán futott! Aha, biztos nem kamu, ha valahol, hát ott még annyira sincs igénybe véve a kuplung és a kéttömegű, hogy cserélni kelljen! Ha ezeket cserélni kellett, akkor ezt főleg városban használták és egy hülye vezette, vagy összekontározták az egészet egy autóvá.
A paraszt beveszi, húha kitűnő állapot, nem olyan rég ráköltöttek vagy fél milliót kell neki. Aztán utána meg rájön, hogy kontár által összetákolt szart vett és a világba ordítja, hogy a laguna 3 egy fos. És az mindig jobban terjed, mint a jó.A legtöbb laguna tulajdonos széjjelb...a adja el az autóját. Kontár munka hegyeket lehet felfedezni sok modellen, mert azt fent is kellene tudni tartani, de az meg nem igazán megy már egyeseknek, ezért a "filléres" megoldásokat keresik. Én néha csak ámulok, micsoda hibákat írnak le gyakran a Laguna3 fórumban, amivel én soha a büdös életben nem találkoztam. A legtöbb pénzt üzemanyagra és olajra költöttem.
1 évente futómű felújítás és gumicsere játszik nálam, lényegében ennyi. Bár lehet, hogy a klímáját most meg kell nézetnem, mintha egy kicsit gyéren adta volna a legutóbb, vagy a tkm tudja, de lehet csak bebeszéltem magamnak, mert kint áll a napon az autó és volt bent vagy 70 fok, kellett neki 25 km, mire úgy éreztem, hogy most kezdhetem visszavenni a hőfokot, mert egyre elviselhetetlenül nyomja a hideget. A fene tudja, hogy tényleg ennyire át volt forrósodva rendszer. Bár Bóly és Pécs között az autópályán ez a 25 km nálam nincs negyedóra sem. Bár erről a kontár munkákról, Robibámester biztos regényeket tudna írni.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58641 üzenetére
Pontosan, ahogy írod, de ezen én nem tudok röhögni! És...
Hidd el, hogy kibaszottul unom már, hogy 3 éve majd 100 ezret megyek/év!
De ebben az évben ezt befejez(t)em, mert egyrészt konkrétan nem látom a családom, vagy alig, illetve a kislányaimat szinte nem látom felnőni, Ilyenkor könny szökik a szemembe... :/Másrészt csak is azért csináltam, mert összegyűlt annyi, hogy év végétől konkrétan tojjak bele az egészbe, ami úgy hívnak munka, vagyis a Laguna3 is megpihenhet, persze nem adom el, mert nagyon szívemhez nőtt és mint írtam tökéletes állapotban van, de karácsonykor az új elektromos autó ott fog állni (még nem döntöttem el, hogy milyet, de erőset akarok mindenképp) a már helyileg felszabadult garázsomban a többi autóval együtt. Mert otthon addig a feleségem intéz szinte minden építkezés, átalakítással kapcsolatos teendőket, nekem erre már energiám sem lenne, mire hazaérek egy-egy útról néha...
Talisman is megy a csába...év végén. Helyette az asszony is egy elektromost kap.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58641 üzenetére
Na és mielőtt elindulok még annyit, hogy a magyar autóvásárló (tisztelet a kivételnek) egy hülye idióta kmbuzi, ha fel is tenném Lagunát meghirdetve az év végén több, kb 570 ezerrel, el sem olvasná, hanem egyből tovább lépne és megtalálná és megvenné azt a "TUTI" kevés km szerinti kontár trágyát, amiről már írtam pár napja. De, mint írtam nincs ilyen szándékom, a Laguna tényleg család tag lett és addig az is marad és marad is tökéletes állapotú, amíg én élek. Épp tegnap cseréltem olajat megint, meg légszűrő, üzemanyaszürőt is. Nekem ez már csukott szemmel is menne...: D
Szép napot mindenkinek!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #58653 üzenetére
pm
---------------
(#58671) mycso
Hát pedig ujjonganod kellene örömödben, hogy olyan lett, mint egy benzines, ha a nyomatékok nem pontosan vannak itt meghúzva, konkrétan olyan, mintha nem is lett volna cserélve, vagyis nagyon fontos.
Akárkinek cserélve lett, főleg, ha azt írod, hogy semmi zselé nem volt benne és ami sajnos 2-3 év max, annál mind-mind elképesztő különbségekről írtak. Az autónak alapjáraton csere után benzinesként kell járnia, bent ülve ebből kb annyit érezni, mintha nem is járna a motor. HA te ezt érzed, vagyis nem érzed, akkor ott valami nem lett kóser a nyomatékokkal. 115 pontosan a kasznira, a többi mind a 62 se több, se kevesebb, vagy esetleg a zselés bakkal van valami. Egyszerűen nullára kellene redukálnia bármilyen rázkódást, a legapróbb vibrációig.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szerintetek, itt mennyi idő, mire a bakok, vagy a futómű (alkatrészei) azt mondják nekik most elég és cserélj ki? Nyilván eljön az az idő is egyszer valamikor, de...
Szerintem a japánok, azt sem tudják, mi az a futómű. Egy átlagos külváros betonozása, amerre jársz mindenhol ilyen minőségű az út. Képről ítélve még a csatornafedél is úgy van letéve, hogy belesimul az útba.
Bár ilyen minőségű utak, se az osztrákoknál, se a németeknél nincsenek. Anglia az, ami felveszi a versenyt velük...Hogy én mennyire gyűlölöm ezt az el....ott országot, mármint a magyart! Cöhhh -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #58711 üzenetére
Jah, köszi azóta kiderítettem már, úgy van, ahogy írod.
--------------
Más:
Valaki árulja már el, hogy ezt a redvacsövet milyen néven kell keresni? Cikkszám etc...
Mert már átböngésztem a fél internetet, de egyszerűen nem lelek rá.
Az ok amiért keresem, hogy az üzemanyagszűrőre, amire rámegy az a csatlakozó, na az eltört, ettől még fogja, meg rajta van, de minél előbb szeretném kicserélni, mondjuk a kép alapján, talán onnan a fenti légtelenítőtől le az aljáig, tehát a üzemanyagszűrőig, ha egyáltalán így lehet. Vagy csak csatlakozó csere kellene a cső végére, vagy hogy van ez? Hábazze már végig nyálaztam mindent (illetve ezek szerint nem), de nem lelek rá...Tehát a kép alapján gondoltam, hogy ez innen fentről indul, mert itt van a légtelenítőnél egy "kapcsolat" csatlakozás egészen le a szűrőig, az alsó kép meg maga a csatlakozót mutatja, ami nálam eltört, az egy videóból kivágott kép. Viszont azt nem tudom, hogy csak csatlakozót lehet-e cserélni, de annak is mi pontosan a neve? Akármi üzemanyaggal kapcsolatos szavakra egy webshop sem dob még csak hasonlót sem...
[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ferzoli #58738 üzenetére
Hívd, illetve próbáld meg őt A kép alapján van neki ajtója..
Egyébként, fú mit tudnék írni, de ezt be kellett volna jelenteni a rendőrségen, vagy megtetted?
Azért itt a másik köcsög autója is rendesen sérült, talán valahol egy kamera is látott valamit, nem pont az esetet, de egy sérült autót...etc..----------------
(#58737) rob210
Köszi, Robimester!
Ez a frankó program ilyet tudott csak kidobni, tehát a csati miatt az egész hóbelevancot meg kellene vennem potom 34 ezerért...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ferzoli #58744 üzenetére
Kamera nincs a környéken...
Nem az a lényeg, hogy ott a környéken van-e, hanem ilyenkor megnéznek többet kamerát is, és Kertvárosban is van elég sok kamera már. Veszteni nem vesztesz vele semmit, főleg, ha meg is találják azt a szemétládát.
Amikor nekem meghúzták, a sok káromkodás után már mentem a telefonért, annyira elborított a düh, hogy nem is láttam a szélvédőn a papírt, de hozzá teszem, én bekameráztam mindent és jól is látható, nyilván látta is és ezért várt ott a cetli. Különben lelépett volna a redvába az is...Az is furcsa, hogy ilyenkor senki nem lát, hall semmit. Ha van garázsa, most valahol "sunyítva" ott áll az autója, de az is lehet, hogy nincs.De hát ez a te döntésed, én feljelentenék az biztos és kérdezősködnék ott a helyszín körül..
Bár igaz, nekem ekkora károm nem volt. Vagyis volt, baráti alapon a németek helyrehozták, mert előtte náluk csináltattam a teljes kerámiát, így ezt "megúsztam" 50k valamennyiből, bár szinte majdnem az egészet ki tudtam polírozni, de mégis idegesített, hogy ott van, de csak az látta, ha közel hajolt és rámutattam, hogy ott van. A biztosító meg utalt 80 ezer valamennyit. Tehát az, hogy itt meg lett jegyezve, hogy többet kaptam a biztosítótól, mint kellett volna, kicsit erős, de ha még így is lett volna, ki f..szt érdekel, pont egy biztosítónak fogok majd pénzt ott hagyni, meg egy idiótának, aki nem tud vezetni. Nem beszélve róla, ha lefényeztetem máris köhöghettek volna jóval többet, mint a számla nélküli kiutalásukkal...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58755 üzenetére
Köszi az infót, vettem mindent Robibá!
---------------
(#58751) ferzoli
Ha több hete ennek már, akkor valóban tárgytalan már bárminemű rendőri feljelentés, de akár hiszed akár nem, ezekre mostanában nagyon ugranak, szóval nem tudom honnét vetted, hogy leszarják. Kár érte, hogy evvel lerendezted magadban, hogy úgyse csinálnak semmit.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #58765 üzenetére
Na k jó, kifogytak belőle. Van még valahol ahol árulnak egy ilyen gyorscsatit? Unix-nál (tök kedvesen keresgélt) de csak 8 mm van, Láng akkora bunkó volt, illetve ahogy beszélt az volt lenéző.
Alvázszám szám kell...
Mondom
kt0k
Ez neki így nem elég
Mondom, mindenhol elég beírni ezt alapból kidobja az autó pontos típusát a legapróbb porcikájáig.
Neki nem elég, be kell menni, ugyanannyi lesz mint rönónál, előleg meg minden. De tök bunkón..
Válaszom, már emeltebb hanggal.
2018-ban nem fogok bemenni sehova, amit neten is meg lehet rendelni, főleg, ha gyári és olcsóbban pl külföldről legfőképpen ilyen elbaszott lenéző, hozzáállással ahogy Ön előadta magát nincs keresni valóm a Lángnál.- Ha utálja a munkáját miért nem mond fel?
Csönd. Lebaxtam a telefont...Bárdit fel sem lehet hívni.
Partner (kedvesek) de nincs.
Mást nem hívtam.
Ja, de ezt a KO-CSI Kft-t is felhívtam, kedvesen mondták ők is, hogy kb 3 hét...na fa...a2018-ban van még olyan autósbolt, aki nem segget nyal a rengeteg konkurenciára való tekintettel?
Igen. LÁNG... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
A mobiltelefonom tárcsázójába, pontosan 37 helyre telefonáltam másfél óra alatt, ebben volt noname autósbolttól kezdve Bárdi-ig (náluk is csak 8mm-es volt), sehol nem kaptam. Vagy ahol volt, ott kifogyott, éppen ma XD, vitték el az utolsót, ezt a szöveget két helyről is megkaptam.
Innen rendeltem 10db-ot (remélem egy életre elég) female straight 9.49, vagyis női (mama) egyenest
Hihetetlen ez az ország, hogy egy ilyen kütyüt nem lehet beszerezni manapság!
Talán még egy pár bontót megérne telefonálni, hátha ott letudnának nekem kapni egy frankót. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #58798 üzenetére
Mitől van, hogy az új fékbetétek sípolnak?
A hátsók, amit a múltkor mutattál, hogy elkoptak? Mert akkor ott valami nem stimmel és most is hamar elfognak kopni, ezért is szól, mert jobban hozzáért, mint kellene. Vagy...
Az egyik, vagy a másik (tárcsa, fékbetét) silány minőség. Esetleg bekerült valami kosz, vagy épp az új fékbetétről súrlódik le a réteg és az szól, ilyen volt nálam a már gané kategóriába lépett textar, de azt lehet látni egyből, ha lekapod a kerekeket.
ATE, BOSCH, ZIMMERMANN na ezeknek én még a hangját nem hallottam soha.Én lekapnám a kereket és megnézném, ha meg nem látszik semmi és frankó a minőség is, akkor futóműves fékmester, aki ért is hozzá és ahhoz vinném.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hát nem tudtam szerezni sehol ilyen gyorscsatit. Kénytelen leszek kivárni, míg ideér, illetve holnap kapok még visszajelzést bontóból. Természetesen csak akkor érdekel, ha küld róla képet, hogy frankó állapotú. Hátha...
Viszont megint xado...
A harmadik luxury drive csere (22 ezer km után) után egyre és egyre jobb lesz, pedig eddig is nagyon frankó volt...(ezek szerint csak azt hittem, hogy jobb már nem lehet a motorom)
Valami biztos, hogy történt, vagy beépült, vagy mittomén, mert ugye alapból tartalmazza a stage1 revitalizálót.
De amikor azt írtam, hogy a motul valami eszméletlen, akkor erre már nem tudok mit írni, csak azt, hogy hogy a csába képes egy dízel így járni? Süvít ha nyomom neki, halk, nagyon finom a járása élvezet benne ülni.És nem hinném, hogy túl az 500 ezren a motor CSAK ÚGY egyre jobb lesz...
A hallásom meg mindig is túl jó volt, mert minden kis neszre, szarra figyelek, amit más nem is hall, szóval én nem gondoltam, hogy a xado ezt tudja...izé illetve azt sem tudtam, hogy mit tud pontosan.Nem vagyok xado ügynök, nem kapok ezért pénzt, letojom ki mit gondol , de az biztos, hogy ez az olaj, illetve xadoék nagyon tudnak valamit!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #47205632 #58736 üzenetére
Legjobban azt díjazza, mind a dízel mind a benzines...
Legközelebb írd oda, hogy magánvélemény , mert ezt egyik sem díjazza, de hogy az enyémmel nem járok így az biztos hétszentség! A meg kell hajtani, az pontosan az, hogy megvan hajtva, nem egy bizonyos fordulaton gyilkolom. AZ én autómban sem lenne 500 ezer felett és brutális kondiban, ha ezt csináltam volna....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisgyerek85 #58844 üzenetére
Itthon a meghajtás nálam, hogy elrúgom rendesen minden fokozatban, illetve max 4-ig tudom ezt megtenni, mert olyankor már 150 körül rakom az ötöt 4300 körül. Utána meg a 150 körül szépen elautózgatok hatban legalább 100 km-t. Németeknél meg amit bír, hatban 4300-4400 240 feletti sebességet jelent már...
1500 alatt én is gyakran visszakapcsolok, amit ugyan nem kellene, csak épp annyi kicseszett idióta van az utakon, hogy nála a városi közlekedés az max 40, vagy alacsonyabb és a belső sávban totyog, holott ha tartaná az 50-55 közötti sebességet, fele ennyi dugó nem lenne és nekünk sem kellene visszakapcsolgatni emiatt, pl vigyázva lendkerékre, de semminek nem tesz jót úgy egyébként az alacsony fordulat.
Robibá meg hiába írja, hogy 5-be 50-nel megy, mert az benzines, anyám 1.2es bravója is röhögve tudja ezt már 40-nél is és meg sem kottyan neki.
Na mindegy is, a fent leírtak meg az én véleményem, én így használom és használtam mindig is és ezen nem is fogok változtatni, tehát nem azt jelenti, hogy másnak is így kell. Ha másnak úgy vállt be, akkor úgy vezet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen egeret válasszak?
- Jövedelem
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen