Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz FRENK1988 #58549 üzenetére

    Ez azért van/lehet, mert kb 89-90 fokon nyit a termosztát. A középállás meg 80-82 tájékán lehet.
    Nekem az első dolgom volt, hogy a 89-en nyitó termoxart kiszedjem és egy jól irányzott hajítással beb....szam a kukába, mikor anno kihoztam kereskedésből az autót és rögtön cseréltem 82-84 közöttire és azóta is van benne, illetve lett cserélve, bár eddig sem volt semmi baja. Csak az új fagyálló csere miatt lett az is cserélve....mindegy.
    Nyáron én még ventit sem hallom bekapcsolni,
    Beton stabilan áll középen, obd szerint 82-83 között nyit, ekkor visszahűl 80-ra, és így tovább. Amikor a fagyállót lecseréltük enyhe hidegben, akkor kb 12 fok volt, azt hittem megszülök, mire eltudtam érni azt a hőfokot, hogy ventilátor bekapcsoljon, pörgettem a motort vagy 3000-en Egyszerűen a 2.0dci-nek nem jó a 90 mfok közelében nyító szarjuk. Mondom ezt úgy, hogy az autóban a múlthéten 500 ezerre váltott a km számláló, illetve már 504 ezer van benne.

    ------------

    Más: Majd három (tuning) év után voltam méretni Szekszárdon. 222,7 LE és 469,4nm lett az eredmény, ami azt jelenti, hogy semmit nem vesztett az erejéből, sőtl. Jah és csak (frankó) motorolaj lett lett beletöltve, a motoron semmi nem volt eddig cserélve. Lánc, kuplung, kéttömegű semmi, bár ezek már ott vannak a polcon...Meg is dicsérték az autót! XD, illetve a motort, főleg, hogy ennyi kilométerrel is a háta mögött úgy jár, mint valami óramű. A tuningkor az ATC-nél 2015-ben 197 ezer volt benne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák