-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz AthlonXP #35422 üzenetére
szerintem a hátsó tengely környékén a tanknál egy fém biszbasz, egyik oldalt bemegy egy cső, másikon ki!
a renaultnál nem rejtegetik ezt túlzottan, ha az nem számít annak, hogy aknából tudod csak cseréni!
FRENK1988: hujujujj, annyiból még egy gyengébb képességű megane 1 jön ki, bár választék már van ennyiért belőlük, de keresni kell a sok szarból a használhatót! lagunából az 1-es már ennyiért akár jó is kapható, konkrétan az enyémet is viheted ennyiért simán! sőt még fullra is tankolom neked a jobb napokon!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Volt szaga az autóban, mondjuk lámpánál megállva??
jaja, előfordul, mert gázolajos cuccot is tud spriccelni, illetve akár kis füstöt is, amit a szellőzésen beránthat a kabinba! lehet nem látványos, nekem az opelnél megégett és odakokszolt, utána nem szivárgott, csak mikor gondoltam eltávolítom a kokszot...... vigyázni kell, mert aki hanyagolja, akár a hengerfelbe is bele tud égetni, nálam az opelben beleégett az injektor a hengerfejbe és max kiverni lehetett volna belőle, pedig a kis karika 200huf volt, az injektor meg 80 ezer a fejújítása......
-
diablo1984
veterán
válasz FRENK1988 #35511 üzenetére
tarka barkának tűnik, német autó, így a km bárhol lehet 1 és végtelen között.
arra már rájöttem, ha valahol azt írják szervízkönyv az annyit jelent hogy van, de már 10 éve csak porfogó, de van! a vezetett szervízkönyv már egy fokkal több.....
múlt héten p, egy vezetett szervízkönyves 154ekm-es autót néztem meg, az akkuján rajta, hogy fél éve volt az olaj cserélve 152ekm-nél! a nívó az konkrétan fekete volt(mármint az olaj rajta), mint egy szutyok dízelben, pedig 2000km alatt egy mobil1-es olajt nem feketít be egy benzines..... persze vezetett szervízkönyv, magyar autó......és kereskedés......
inkább mondjuk ez: [link]
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
végre lett termosztátfedél a lagunához, és így már nem ereszt! valamilyen szinten fűtésem is van, az ajtóhatárolót is meg tudtam csinálni, mert csak szét kellett szedni és egy csavart rakni bele, így többször már nem vág fejbe!
ha valakinek kell egy termosztátház 2.0 8V-hez sikítson, nekem van egy!
-
diablo1984
veterán
ja, de az szinte újszerűnek mondható, kevés kilóméteres! amiket most hírdetnek 1milláig az vagy 300+-os vagy valszeg pörgetett 200alatti.... persze, gondolom lehet hallani előtte, ha keresed a hangot, de ne úgy induljak már el 10 évig, hogy vajon ez a hajtókar csapágy hangja, vagy csak a vízpumpa, stb, kissé parás lennék! ha meg a csapágynak hangja lesz, mennyi idő kell neki, hogy széthulljon? lehet még 2 fordulat, de akár 2 hét is, ha hangja van, akkor már megrágódott, dízelnél a nyomaték meg szétüti seperc alatt!
-
diablo1984
veterán
Na ilyen mikor a hajtókar csapágynak annyi... itt már egy deka olajnyomás sincs. Ki ez aki ezt nem veszi észre időben?
ok/okozatszerény véleményem szerint) nem attól megy el az olajnyomás, mert a hajtókarcsapágy megpusztul, hanem azért, mert holtjátéka van, mondhatni keresztbe tolná a dugót, és a holtpont után belever a hengerfejbe! az így nem jó a motornak, nem tervezetten kopnak a gyűrűk, az olaj/gázolajos rész tud keveredni, adott esetben elszökik a nyomás! de javítson ki valaki ha tévedek!
amúgy tényleg más lényegesebb hibákat tényleg én sem olvastam róluk, a híres 1,9 tdi-t is lehúzzák a népítéletben és én sem vagyok jó véleménnyel róla, vagyis nekem is az volt vele a bajom, hogy egy szart vettem, amivel a jupitert megjárták, visszalökték 240-re és balfitty meg újíthattam motort! amúgy ment is, de egy passat sosem fog 5 alatt kijönni, persze lejtön meggurítva 200m-en lehet, de nekem 5,2 alatt sosem volt az átlagom a híres tdi-vel, télen meg városban melegítve 6-7 litert is bevert! és nem azért mert állat vagyok, hanem ez ennyit eszik! 5 alatt max tempomattal pályán egy nyerges szélárnyékában.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
az biztos hogy hallik mikor már kopott, de akkor lehet már késő! ha a csapágy már 1 mm-t enged, az még lehet nem hallható, egy kicsit rendelenesen mozog a dugó, szépen koptathatja a hengert, szétverheti a hengerfejet, anélkül, hogy a kis varrógép motor hangon kívül bármit is ki lehet szúrni! amikor már kalamol, akkor már a motor kuka, vagy egy húzós felújítás, vagy csere...... aki meg így jár vele, az biztos szeret gyalogolni.....
-
diablo1984
veterán
hát itt sem a csapágyhang hallik, hanem a dugó hogy beleér a hengerfejbe, attól csattog! régen egy 1,6 szívó dízel volt ilyen hangú hidegen! de tény, hogy egyértelmű a hang, de ilyen állapotban egy csapágysor csere már nem megoldás.....
a javítottnak szép hangja van, jó acélos, tiszta!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #35666 üzenetére
nézem a fészen a felújítás képeit, és a szelepbe vert bele a dugattyú, szép!
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz .:Kristian:. #35804 üzenetére
vannak tipikus elektromos hibák, főleg a 2000-es évjárattól felfelé, laguna 2 egy tipikusan túlbonyolított cucc, abba ha beleesik az e-nyavaja, akkor abban tud furcsa dolgokat művelni(plc clio2, laguna 1 utolsó kiadásainál is eléfordul, kollégáimnál is ismeretlen, mérhetetlen nem akar indulni dolog, utána 2-3 hétig semmi, hibakód semmi)! az elektromos ablakemelők is tipikusan a bovdenes kialakítás miatt tud összecsuklani, ez megane, laguna fronton is előfordul, olajcsere a 2000-es utániaknál a gyári érték vicc, 10ezrenként nem árt és akkor a dízel sem dobja le a láncot időnap előtt......
amúgy nekem egy 98-as laguna 1-esem van, még a 8 szelepes 2 literes benzines, ebben a sok számítógép nincs benne, semmi baja sincs, teszi a dolgát, megy, nem bújkál benne semmi! pedig 324ezer km-nél jár benne az óra.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
simán, megy ez még többet is! a sógoroméknak a laguna 2-esük, amit még hajtanak, 2,2 dci, az is már 300ezren túl van, még megy, van egy trafic-juk is 1,9 dci, az már 530ezren túl van, igaz kb 5 éve egy bontott motort tettek bele, mert ők is szívtak valami beazonosíthatatlan hibával, ami végül úgy oldódott meg, hogy blokkot cseréltek benne! elégedettek azóta is vele!
-
diablo1984
veterán
vágom a tiedet, de a sima webasto-k, amik vagy benzint vagy dízelt égetnek, azok a motorra nem szoktak rákötve lenni, a kabin levegőjét szokták fűteni csak!
a webastonak kell 12 vagy 24 volt, meg üzemanyag! óránként pár deciből elvan, hőmérséklete szabályozható.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
szerintem sehogy, de majd megírja.
szerintem a kabin levegőjét fűtheti, nem a vízrendszert és nem is a szellőzőkön keresztül!
havernak van egy gyári webasto-s audi a6-osa, délután pont találkozunk, majd megkérdezem, hogy neki hol fűt, mert mikor mutatta, hogy ilyen is van benne nyár volt, benekapcsoldkérlek állapotban voltam.....
-
diablo1984
veterán
a turbós mindig bonyorultabb a szívónál, maga a turbó és kötelékei miatt is! a szívó benzinesnél egyszerűbb nincs a földön, csak ott fordulaton jönnek a lovak, a turbó ezt a szintet viszi lejjebb, de bonyolítja a dolgot, azzal, hogy plussz egy hibaforrás, ami egyszer tönkre fog menni, melegíteni kell a motort is miatta, kényesebb mindenre!
mycso: kinnt fenntartani sok egy kocsit, nem megvenni, viszont rossz oldalon van a kormány, hogy hazzahozza az ember, ezért cumis.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
én vezettem már kinnt, bolondbiztos a dolog, a körforgalom tudna megvezetni, de pont az is irányba terel, így gond egy szál se!
a jobbkormányos cuccal az a gond itthon, ha valamit előznél és kinézel mögüle, mire látsz valamit, több mint fél autó már a másik sávban van, így ha valami jön is, csak egy előzés előkészítésével okozhatsz egy frontál puszit! itthon veszélyes üzem, bár engedik forgalomba helyezni, de én tiltanám(ettől kevésbé veszélyeset is tiltottak már a történelem folyamán).......
-
diablo1984
veterán
nem azt mondtam, hogy gond az előzés, de alakulhat ki olyan helyzet, hogy bizony a körülmények úgy hozhatják, hogy egy előzésből tragédia lesz!
kellő odafigyeléssel is megeshet, de jobbkormányos autót mindenkinek esetben itthon hullana a nép nem gyengén, így mivel sokan óckodnak tőlük itthon az esetek többségében alkatrészként végzik a brit autók! -
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #35963 üzenetére
bontók?
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #35965 üzenetére
unix, bardi, lang auto, vagy ha univerzális sportkipuff, akkor bármelyik tunning üzlet(devil tunning, stb-stb)
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
akár mindkettő lehet, mert a gyertyán keresztül tudja a hibát a gyújtótrafó is produkálni! könnyen ki tudod deríteni, veszel bele egy sor gyertyát! ha utána is csinálja, akkor trafó(de tudtommal a trafó kihagyni szokott, van hogy 3 hengerezik a gép meg ilyesmi)
mikori a gyertya benne?
-
diablo1984
veterán
akár, ha nem tud elég benyát átpréselni magán! de nem csináltál olaj és szűrőcseréket megvételkor? mert ki tudja mennyi van bennük, filléres tétel az össz áruk és legalább tudod, hogy újak.....
én a lagunámról már a kezdeteknél tudtam, hogy átmeneti lesz nálam, de így is mindent lecseréltem rajta, össz olaj, szűrők, új szíjjal, minden! talpasokat műszaki miatt kellett, ne az sem nagy tétel volt.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
valaki írta, hogy ott van(és meg kell emelni hozzá, hogy könnyen cserélhető legyen), én személyesen nem tudom, nekem lagunám van és annak a hasa alatt van a hátsó tengely közepénél!
amúgy a benzinszűrőt viszonylag ritkán kell cserélni, az enyémben is évek óta nem volt, igaz pollenszűrő és gyertya sem..... hát mindre ráfért a csere, most szép, egyenletes és erős a járása!
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Savanya #36119 üzenetére
így van, a kép meg a szöveg nincs egymással összhangban, eleve ezzel a kinézettel 2008as autó már nem létezett, az 5ös váltó sem 6os! és az 1,6 16v sem 1,5 dci.
és igen, ezzel a féle kasztnival 99le volt a plafon, nem 106 ha már dízel.szeretem az ilyen eladókat, mikor odamégy gyanútlanul, kiderül, hogy semmi köze semminek semmihez.... de eladó!
legalább a szín okés!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #36124 üzenetére
annyi erővel elektromos is lehet(motortér nincs fotózva), sebesség nem zavar, hogy 5ös váltó van benne, nem 6os mint a hirdetésben? az 1,6 16V az 5 sebességes és a ph1 az nem ph2, ugyanis 2008ban már nem volt divat a ph1-es dizájn, hacsak körbe nem törték és váltót is cseréltek benne(106lovas az 6os váltóval is jár....)
-
diablo1984
veterán
szerintem ezekkel az egyszerű benzinesekkel nagyon nem lehet melléfogni, régi technika, de cserébe nem halik csomóra, kasztni lehet a gyengéje, meg az, hogy nem fiatal autókról van szó, ebben az árszegmensben a nem éppen a legjobban karbantartott példányok vannak, úgyhogy illik jobban megnézni mit vesz az ember, mert a már évek óta nem költenek rá dolgokból simán összejöhet egy akkora tétel, ami azért jelentős összegbe kerülhet, ha az ember igényes és azt szeretné, hogy ne kopogjon, ne pattogjon, stb.....
Ck.: akár toronycsapágy is lehet, de gömbcsukló, bármi! lengőkar talán húzhat, de csak nem kattog, talpas is max a döcögőben kopogna, kormányzás közben nem, esetleg rugótörés?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen