-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63157 üzenetére
Ma megint egy autópályás gyorsításkor (ahogy észrevettem, kb 120-nál, ha rátaposok) kaptam CAPS( check anti-pollution system) hibát, ami aztán pár indítás és eltűnik, de mint hiba bent marad a car scanner-ben. OBD (car scanner és torque is ) továbbra is P0409 hibakódot ír ki rá, de az autó nem veszít a teljesítményéből semmit. Onnan is töröltem...
Kezd olyan érzésem lenni, hogy itt valami kontakt hiba lesz, ami hidegben jön elő, vagy nem elég meleg még a motor egy ilyen gyorsításra??? már ez is eszembe jutott....persze ettől még meg kell csinálni azt a tisztítást. Érdekes egyébként, hogy 2-3-4-ben brutális kigyorsításkor semmi, csak pályán és hatban...Csak legyen jobb idő, szét kapom majd az egr-t.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #63171 üzenetére
Köszi a részletes infót, gyári diag-om már nincs és bár elég sok minden kínai is a számomra, de tegnap este találkoztam teljesen véletlenül egy főleg renault-kat szerelővel, asszony által egy buli buli folytán, elmondtam neki a dolgokat, mivel szinte a szomszédban van a műhelye (ez Mohácson volt) ezért leléptünk addig félórára, amíg rátette a diag-ot ő is, a diag szerint is, de a múltkor is ez volt, hogy az egr a ludas és ezzel semmi újat nem mondott.
Azzal viszont már igen (miközben a műhely előtt áll az udvaron 4 lagesz 3, megane, clio meg ilyen olyan renault is még) , és rögtön azt mondta,hogy az egr-t cserélni kell, itt semmilyen tisztítás nem fog segíteni, mert a laguna 3-nál nem szoktak elkoszolódni.
Viszont ebből a videóból meg az derül ki, hogy azért tud ez mocskos is lenni, bár Ti, mint hozzáértők biztosan tudjátok, hogy volt-e értelme a srácnak ezt kiszerelni.
A videó onnét indul, de azt tény, hogy ennél jóval ganébb és mocskosabb egr-ek vannak fent youtube-on.Egyetlen gondom, hogy nincs most garázsom erre, sem olyan hely, udvar, ahol neki tudnék ugrani, na meg az idő is, mert a hideget utálom.
Szóval, ha szétszedem, azzal nem vesztek semmit, de ha feleslegesen szedem szét, akkor tuti anyázni fogom az autót, vagy beletojok és megrendelem az újat. Mert a videó ugyan 1 órás, de vágott és nekem erre akár egy egész napom is rámehet, vagy ott kell hagynom, mert van mellette család is meg minden más.
Emiatt lenne jó most egy zárható garázs, mert apránként csinálnám, de így nem megy, viszont sokáig halogatni sem akarom. A szenelő szerint a motor k..va szépen jár, meg úgy minden frankónak tűnik rajta, ahogy nagyjából átvizsgálta de az egr-re rögtön azt mondta, hogy csere..
Tehát nem műhelyben állt az autó és felhívott, hogy itt most cserélni kell, mert ezt látják, meg nem is állok vele kapcsolatban, meg egyáltalán, hogy nála szereltetve lesz, hanem diag után mondta szinte rávágva ezt.
Pontosan azt, ha minél sűrűbben jelentkezik, akkor csere...
Nektek mi a véleményetek?[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #63176 üzenetére
Én nem tudom, hogy mekkora ász az ember. Mint írtam, teljesen véletlen találkozás volt. De láttam az udvarát, sőt ennyi lagesz hármat meg renault sem láttam egyszerre még, mint ami az udvarán állt kint.
Csak azt írtam le, amit egyből rávágott. Ami nyilván nem jó hír, mert a tisztítás olcsóbb, sőt ingyenes ha én csinálom, de ha nem segít, akkor meg felesleges időelcseszés.
Ezért is kérdeztem, hogy mi vélemény.
--------Nézegettem itt az EGR-eket. VDO van 60 ezerért, de van Magneti Marelli 38 ezerért, meg van 100 ezer környékén is.
[link]
[link]Mi a különbség? Van egyáltalán, vagy muszáj drágábbat venni?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63180 üzenetére
Most tényleg nem a pénz miatt, mert ha meg kell venni, akkor megveszem, de...
Az EGR az év, vagy km függő?
Mert az utóbbiból (km) szinte alig kerül majd bele valami, ha viszont az előbbi (év) is számít, akkor ok, hogy VDO, de azért itt van 22ezer difi a magneti és vdo között. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63183 üzenetére
Ok én is értelek, de a Laguna meg francia és a motorján kívül ami ugye japán, kb 70%-ka gagyi, másképp nem lehet jellemezni...
Nem is tudom, hogy van-e benne olyan rész, ami még nem zörgött, kattogott (ajtóhatároló), műszerfal, nyekergő középkonzol, könyöklő, etc...kombiban a takaró roló, a zselés bak miatt, ami a legsilányabb tervezésük egyike és alapkő lenne, hogy az ott kussban tartson mindent, hát szinte előbb utóbb minden hallatja a hangját, azért itt nem egy belépőszintű összetákolt szemétről beszélünk. Újonnan a 10 millát rugdosta. De a vdo-t megrendelem... mert megérdemli.Anyám 2001 bravojába-ba, amit 2011-ig hajtott, majd utána lecserélve az új kasznisra soha a büdös életben nem zörgött semmi, de ha igen, azt azonnal lehetett lokalizálni és egy sima csavar meghúzása elég is volt hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63192 üzenetére
Arra azért kíváncsi leszek, hogy "600 ezernél", egy EGR hogy fog kinézni...
Majd csinálok róla képet.
Mivel 3 hétig (karácsonyig) most ugyan meló ügyben szinte minden napom le lesz foglalva, egyelőre addig ezt a részét eltolom, meg egyszer úgy is kiugrok a Németbe is még, talán ott az egyik kedvenc kis eldugott boltomban olcsóbban is be tudom szerezni. Meg aztán a Volvo-t is szeretném "letudni" egybe egy ezer km-t ami Lagesznak meg sem kottyant soha. Lényegében csak tankolni álltam ki vele.
A legtöbb, amit egyfolytában ment az Pécs és Kiel volt, ami kb 1500km felváltva vezettük, de az autó itt is csak tankoláskor, kávé, szendvics, wc, etc.. pihent kb max félórát.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #63205 üzenetére
Eddig a (magyar) omw üzemanyagát szapultam, de 180 fokos fordulat állt be. És a moi-tól akar szétesni, amit eddig a shell-el karöltve imádott. A shell amolyan semleges most, de a mol-tól nagyon szarnak érzem és szinte 10km-ren belül, ha az megy bele.
Viszont, egyszerűen gáz, hogy ennyire INSTABIL a minőség a kutakon, meg az is, hogy ezek a dCi motorok ennyire válogatósak. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Szia!
Köszi az infót, azért egy benzines még akkor is másképp jár, ha nem tetszik neki valami, mint ezek a hülye háklis dízelek. Mondjuk az már elég gáz, ha valóban az üzemanyag olyan rossz minőség, hogy le is fullad tőle.
Volvo-ba összevissza tankolok, de ez komoly és nagyon nem is érdekel ez a része. Tehát ami éppen útba esik, ez a leggyakrabban inkább Shell és sima. Próbálok fülelni, de úgy le van szigetleve az utastér, hogy semmit nem hallani.
--------(#63217) rsf
Mos először hallottam erről a márkáról, meglátszik mennyi EGR-t cseréltem, tisztítottam, hogy nem futottam bele még. Hát semennyit.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63229 üzenetére
Áhh inkább nem írok semmit.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mivel az autógyártók sorban dobálják a dízel motorokat a kukába, legutóbb már Honda is a Toyota után, akik aztán letettek az asztalra jó pár kiváló dízelt, csak két variáció lehetséges.
A Renault olyan dízelt fejlesztett, ami megváltja a világot és tisztább, mint egy új pelenka működés közben, ami eléggé elképzelhetetlen. A második, hogy milliós nagyságrendben rohad a Renault raktárakban a fel nem használt és parkolópályára tett dízelek tömkelege ezért még azzal is jóval előrébb járnak, ha sok tíz-százezer eladást produkálnak új autóként, mintha az egészet bedózerólnák.Németeknél már szinte dízel utálat van, nyilván agymosás szinten is elérték ezt és ez vírusként terjed és egyre gyorsabban. Valakik ki akarják nyírni a dízelt (Wall Street, dízelbotrány etc...) és az nem a káros anyag miatt van, mert az egy baromság...
Bár lehet, hogy rosszul gondolom, de furcsa lenne számomra, egyúttal kellemes meglepetés és fricska a többieknek, ha a Renault kitalált volna valami olyat, amitől rohanna mindenki dízelt venni.Egyébként a xado luxury drive és a VIF (köszönet még egyszer Mágusnak az ajánlásért) együttesen megtették a hatást, szerintem, amikor 10 éve kihoztam a kereskedésből ennek nem volt ilyen selymes járása, illetve csak xado olajjal sem, tehát...ehhez mind a kettő kellett. Tegnap nagyon frankó volt vezetni így a lageszt.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nyilván, aki hosszabb távra megy sokat, akkor hibrid, ha nem tud hosszabb időre megállni.
Én nem tudtam volna.
Vagy úgy tervez, hogy megáll pár órára, enni, inni, sétálni egy picit, amíg feltöltődik az autója. Amilyen ütemben fejlődik ez a (direkt elnyomott villanyautós) technika, mert ennek már rég meg kellett volna valósulnia, szerintem jövő, vagy 2 év múlva ilyenkor már fele ennyi nem lesz a töltési idő.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63270 üzenetére
Az biztos, hogy jó cucc. De a vitaflush-sal járkálni kell előtte, legalább 100km-ert, max 1000-ret, csak azért véstem ide, mert ez nem az a cucc, amit olajcsere előtt 10-15 percig járatni kell alapon a motort, aztán olajcsere. Ezt én sem tudtam, ezért is írtam le, hogy meglepődtem, hogy nekem ezzel autóznom kell, illetve akkor a legjobb, ha ez pályán történik nagyobb fordulatokon. Xado pdf
A beöntés a motorba egyszerű, mert mintha dobozos kólát nyitnék és öntenék ki, de én pont szabadban csináltam és jött egy nagyobb szél. Ugye ez szinte mint a méz, vagy még durvább, tömörebb állagú ragadós zöldesszürke trutymó vagyis szinte ugyanúgy ragad, mint a méz, hát nekem ráfújt egy kicsit a motortakaróra a hirtelen jött szél, rendesen ráragadt, alig bírtam letisztítani.
Szóval frankó cucc ez is, olajcserekor érdemes megnézni a régi szűrőt.
Csak azért írtam le, hogy aki még nem használt ilyet, valamennyire képben legyen...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #63275 üzenetére
Ezt nem tudom, asszony LEAF-jét szinte csak városban használja, kb 2 naponta töltjük, illetve tölti az Árkád előtti töltőn, gyors töltéssel, ilyenkor addig bent vagyunk az áruházban, vagy inkább csak ő...
Általában, 200-250km tud vele menni, brutális fűtéssel, mert utálja hideget és az rendesen szopja most az aksit, Ha az aksi túlmelegedett, mert láttam ilyet, akkor bizony meglehet cseszni a gyors töltést, mert kb kevesebb! mint a felével tölt. Ilyenkor egy feltöltés lehet akár 3.5-4 óra is, a sima 1:20 helyett. 21 ezer km után 96%-osra csökkent az aksi kapacitás, ami szerintem elég jó. 100 ezer körül tippelek 80% körülire.
Egy biztos, a Leaf városba az egyik legfaxább megoldás. Hangja nincs, illetve van a rossz utak miatt a futóműnek, de a rossz utak ellen senki nem tud tenni, aki meg tudna, az nem akar...mindegy. Kegyetlen megtud indulni, mint általában a villanyautók, szóval itt is érezni ám rendesen, hogy hátulról aztán rendesen p...csán rúgták.Könyve szerint 7 valamennyi 0-100-ra, az elég komoly, de a párom az nem tolja neki...Gyerekeket hordozni, bevásárolni, munkába járni, városban flangálni. Villanyautó. Hosszabb távra, véleményem szerint alkalmatlan. Max 200 km-ig, de ott be kell tervezni, ha az aksi túlmelegszik, vagy közelében van, akkor meglehet cseszni a gyorstöltést, 3-4 órával lehet számolni és ez nem olyan, hogy leállítom és akkor majd félórán belül lehűl. Egész nap képes túlmelegedés határán lenni egy gyors töltés után, mert ugye az jelentős hővel jár, kb mint a telefonnál egy szuper töltés, csak ezt itt cseszik visszahűlni..
Nagyjából ennyit tudok írni róla, szerintem az autó belseje egy hányinger, főleg azzal az "odaragasztott" tablettel a közepén, de nem én vezetem és a párom szerint nagyon szép. Méretéhez képest meg melepően nagy belül és a csomagtere is. Nálam sokat számít, hogy miben kell ülnöm akár egész nap. Anno a Lagesz 3 is főleg a belsőjével vett meg kilóra, nem is a külsővel. A mai napig az egyik és sok másik mellett a legszebben megtervezett utastér a laguna 3-nak van. Ha garancia lejár úgyis be lesz cserélve egy újra, mert villanyautóban használtat venni az nagyon drága mulatság lehet, ha ott valamit cserélni kell. De az biztos, hogy az olyan mocskos munkák, mint olajcsere és társai, meg ha szivárog valahol akkor azt érezni, az itt soha nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63281 üzenetére
Értem, de a spuri-vif összehasonlítás, hogy jön, ha nem is próbálod ki?
Én használtam, itt is írtam többször a 2.0dci-nek inkább rosszabb és hangosabb volt a motorja tőle
Hamar le is álltam vele, ha jól emlékszem 4000km után..Nos, véleményem szerint, a spuri még a kanyarba sincs/sem hasonlítanám össze a Vif-el
Szerintem meg elég kiadós és talán megint motorja válogatja, de 2.0dCi-nek "bejött".
Az biztos, hogyha szag alapján kellene dönteni, akkor a VIF máris győzött, mert valami kicseszett büdös és ha betöltésnél a kezedre megy, szagolgatod jó sokáig, hiába mosod meg.A Laguna meg nem tudom mikor fordul át 600 ezerbe, mert ilyen tempóval, illetve nem használat mellett, jövő karácsonykor is még alatta lesz.
Tegnap mentem vele 694! km-ert, egy egész napos móka volt, meg sok káromkodás ennyi hülye miatt, akik az utakon vannak, az nonszensz, háromszor is hárítanom kellett,, nehogy ütközés legyen belőle, ebből kettő olyan előzés volt, a hülyék részéről hogy konkrétan szembe jött velem, mert úgy érezte, hogy befér, vagy nem tudom pedig én 90-100 között mentem, a másodiknál már le is izzadtam egy hangyafasznyit szóval direkt csak emiatt ültem tegnap a lagunába, hogy menjen bele a km, mármint munkaügyben oda-vissza, de mire visszaértem, hát elegem is volt most egy jó időre a dízelből megint.Szeretek manuálisan is váltani, de az automata akkor is sokkal jobb, főleg mikor úgy csinálja, hogy csak a kijelzőből tudom épp hányasba rakta magát és hát a kényelem, bár a lagesz kényelmes, de a volvo "fotelei"után hát már nem annyira. De a motor nagyon sima járású és ebben sokat segített a VIF. Szerintem adj neki esélyt Robibá!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #63305 üzenetére
Megírhatom...bár vannak kételyeim, hogy sokan nem hinnék el, amilyen trágyákat behoznak külföldről visszaállított órákkal, aztán beleborítják az autó fele árát, vagy többet a javítási költségekbe. Amiket én szoktam olvasni faszbukon, hogy milyen hibákról írnak, hát csak nézek ki a fejemből.
Egyszerűen a kinti Laguna III autók, meg persze a többi típusra is ugyanez jellemző, ha az ott jó állapotú, kevés km-t futott, hát úgy elkérik az árát, hogy az itteni becsületnepper hiénáknak ez azonnali tovább lépést jelent, a kinti autókereskedő nem adja oda a frankó állapotú autót, hanem elkéri érte, ami jár, még akkor is, ha abban fél millió km van, de szinte minden új benne, mert folyamatosan vitték szervizre.Kintről, csak leharcolt , összetákol, és 10-ből 9-nek visszaállított órájú autókat tudnak itthon eladni. Illetve el is adják, sajnos a magyar átlagvásárló egy hülye és csak azt nézi, hogy a km mennyi, ha az sok, lapoz tovább és megtalálja majd azt az autót, amivel megismeri, majd kívülről fújja egy idő után az alkatrészek cikkódait, és talán még autószerelővé is válik
A Lagunákat pályára tervezték, főleg a dízelt és kint, ahol orrba-szájba tömve van pályákkal az országok, ahol a legtöbb Német napi akár 500-zat is autózik a munkahelyére, mert pályán ezt hamar letudja, ott egyszerűen szembe megy az egésszel, hogy Lagunákat és más típusokat behoznak 80-150 ezer kilométerekkel.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #63308 üzenetére
És akkor most az nem derül ki a videóból, ha ennyire vigyázott rá, akkor miért is adja el? Ha valmire ennyire vigyázok, akkor azt nem adom el és punktum!
Ez a kettő nagyon üti egymást, ha meg azért, mert újra cserélte, amivel ugyanezt teszi, akkor a "beteg srác" aki terápiára jár, közúti forgalomba sem való. Agyilag idióta. Én ezt inkább tartom egy jó reklámnak és mind egy kitalált baromság, az autót meg nyilván rendesen kipucolták mindenhol a videóra, ahol kicsit is koszos, vagy poros volt épp mosás után...
Képen és videón semmi nem olyan, mint a való életben.
Ez én motorterem ugyanilyen és mindig ilyen volt, nagy kaland, havonta egyszer rá kell szánni 1 órát és áttörölni és kiporszívóznia port. A zokniban vezetés meg már egy fasság, abban nem is lehet vezetni, rövidebb időn belül is minden baja lesz a vezetőnek. Már ha igaz lenne...
Kíváncsi vagyok egy hazugságvizsgálón mennyiszer maradna a nyugalomba az érzékelő ennél a becsületmintaképénél, és nem dobálna durva értékeket az egekig, vagyis ezt az egészet kicseszettül nem tudom elhinni.
Főleg tőle nem. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Xantomas #63313 üzenetére
Ha kikéred, ha nem a véleményemet tartom, bármennyire is nem tetszik, az anyagi helyzetem meg egy "picivel" jobb, mint egy telefonra való üvegfólia csere.
Ha a karbantartás túltolása meg azt jelenti számodra, hogy időben, vagy előtte megkapja legjobbat, akkor legyen az, talán emiatt (is) ment az autó 600 ezret minden gond nélkül, részemről ez normális, de azok nem, akik zokniban vezetnek autót.
De ha valakit is megsértettem ezzel a véleményemmel, akkor elnézést, de attól még tartom, forgalomban nem vezetünk zokniban meg mezítláb!
Az egész egyáltalán nem tartozik ide, ezért kiszálltam ebből a témából, pü-ben folytathatjuk. Bár nem sok értelmét látom...O_o
----------(#63311) orosziem81
Majd megírom itthon apránként, ahogy az időm engedi, aztán majd bemásolom oda.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63352 üzenetére
Szerintem meg most kellene beletolni a revitalizálót. A három (kis) lépcsőst, mert valószínűleg az 1 (nagy) tubusosnak nem lenne ideje beépülni, ha ennyire kajálja az olajat.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63357 üzenetére
-----------
(#63360) mdav88
Nem vezetik ki, csak új csomagolást kapott, meg meg is emelték benne egy picit a revitalizálócucc tömegét.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63362 üzenetére
A te esetedben nyilván a legjobb lenne letudni egyből. Én 250-300km-en belül beletolnám mind a hármat. De több részletben is lehet, csak nullázd a számlálót és mindig üzem meleg motorba nyomd.
És azért betöltés után legalább egy 50 km-t menjél... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63422 üzenetére
Nálam, ebből annyit lehet észrevenni, mikor nyit a termosztát, hogy középről talán 1-2 milliméterrel lesz a mutató, mármint balra természetesen. De fél perc múlva már megint középen van. A Lagesz és ugye dízel nehezebben melegszik, mint pl a benzines volvom, de amikor bemelegszik, akkor kettes fokozaton, pl a elmúlt napokban -10 környékén is alsógatyában lehetne ülni, mert valami brutális a fűtése. De mindig is ilyen volt és én valamikor, kb 2éve körben az összes ajtónál egy nagy D profilos [link] tuningot csináltam, hát elég sokáig tartja bent a hőmérsékletet, ráadásul a szélzajnak is rendesen befogta a száját. A motortér szélein körbe ki van ragasztva ezzel.
Mivel fekete az autó így nem is lehet észrevenni, de az sem érdekelne, ha elütne színben, mert minden szempontból megéri ezt megcsinálni. Hőmérséklet tartása, emiatt kevesebb fűtés, nyáron klíma használata, zaj, szag...
Csak azért írtam le, hátha valaki kedvet kap hozzá... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #63426 üzenetére
Na várjál, azt elfelejtettem írni, hogy nálam elég gyakran az első 10 percben le van lőve a ventilátor és csak ülésfűtés meg a lámpa van felkapcsolva. Csak akkor van rögtön bekapcsolva, ha a muszáj az ablakpárásodás miatt, hogy minél előbb melegedjen a motor. Az ülésfűtéssel meg elég jól kibírható az a 10 perc.
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz BigBlackDog #63433 üzenetére
Végig kiragasztottam a széleit, ahol csak elfért. Ez a D profil vastag cucc, úgy kell elhelyezni, hogy az ajtó becsukást ne gátolja semmilyen szinten.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ugye, 1 hete raktam be azt a képet, hogy mentem a lagesszal majd 700 kilométert...
Azóta (szegény) kint minden nap szarrá fagyott. Ma reggel 10 felé úgy döntöttem azzal megyek, feltéve, ha az aksi nem döglött meg.
A világ legtermészetesebb indulását produkálta, vajsima járással, mint írtam körbe befagyott ablakokkal, bent az utastérben -2 fok volt, tehát pöcc röff, mintha előtte álltam volna le sok-sok kilométer után.
A nem létező kalapom megemeltem az autó, motor és az aksi előtt, gondolom a VIF és a XADO is hozzájárultak/nak ehhez a vajsima induláshoz. Az elmúlt 10 év alatt soha nem volt olyan, hogy az autó egy napnál tovább ne legyen beindítva, ráadásul kint a szabad ég alatt állni egy hétig...Ezért ma a Lagesszal mentem mindenhova (főleg pálya) és tök jó volt vele autózni még mindig, ezt oda találták ki, az p...csán rúgásos gyorsulása mindent visz Viszont megjött a szokásos Tesco parkolóba beálláskor az a rogyadozó hang, lassú menetben beállva és eltekerve a kormányt. A laguna 3 tulajok tudják miről beszélek, de én még mindig nem tudom, hogy "kinek-minek" nem tetszik ott a hideg?
Porvédő gumira gondolok..[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz gixxergabi #63547 üzenetére
Jah megjött minden. Végig lehetett követni pontosan hol jár a csomag, mondjuk a drágább szállítást kértem.
Egyelőre viszont nem szerelgetek semmit ilyen hidegben. Az autónak semmi baja, nyűgje nincs mostanában...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Neked is hallatszik újból (a hideg miatt), amikor eltekered a kormányt az rogyadozó, vagy mittomén milyen hang? Valami ilyenkor ordít a szilikonért, zsírért. Ez is egy olyan "hiba", amit csak lassú gurulásban, beállva a parkolóba hallani, azt meg, hogy a rákba lehetne már kiszúrni...
Ha szerencsém van, csinálja állóhelyzetben, ide-oda tekergetéssel, de kötve hinném, járó motornál ezt az autó alatt ki lehet szűrni. Utastérben is azért hallani, mert ott lényegében csend van.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Esetleg még ilyen november körül nem téli adalékolt gázolajat adnak a kutakon, vagy mi lehet erre a magyarázat??
Nem tudom, hogy működik ez, az enyém kicseszett jól fogyaszt. A tuning óta vagy másfél literrel az biztos. Mert előtte a hasonló vezetés mellett a 7-8 litert simán benyelte.Bár engem a fogyasztás annyira sosem érdekelt, de ha azt nézzük már rég csak a fogyasztásával visszahozta azt, amit a tuning miatt kifizettem.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Elfelejtettem írni, most eszembe jutott...
Tegnap szemben állva, piros lámpánál láttam, hogy az Octávia-ban a rendőr be sem volt kötve. Az octavia nem pampog emiatt, amíg be nem köti magát?----------
Bocs, ezt autós topikba akartam írni...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gaaabeeesz #63574 üzenetére
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Luck Dragon #63709 üzenetére
Ha jól látom, három állása van a szerkezetnek, így három sebességtartományba lőhetjük be az autót. Annyi buktatója van a dolognak, hogy ha hirtelen kell fékezni, akkor borítékolható a baleset. Ugyanis itt nem fogja deaktiválni magát a rendszer, ha rálépünk a fékpedálra.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rayoliviero #63884 üzenetére
Ez euro 5.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #63942 üzenetére
Ezt csak úgy lehetne kivédeni (majdnem) teljesen, ha a zárjegy pin kódja, vagy sorszáma, amit eleve a gyár tesz rá, a kupak letekerés után, ami nyilván kattan, merthogy te/én/mi tekered ki először a flakon száján lenne egy újabb "védés", amit feltépve a belső oldalán láthatóvá válik a szám. (kép, hogy mire gondoltam)
Ez a megvalósítás viszont k sok pénzbe kerülne a gyártóknak, ezért mindenki reménykedhet csak, hogy 10-ből 5 olaj legalább eredeti, merthogy a többi mind hamis gagyi, az hétszentség, de lehet, hogy keveset írtam...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Lageszon a bal hátsó elektromos kézifék semmit nem fog.
Mitől lehet ilyen hiba?
Hang van, hogy csinálna valamit, de nem fékezi be. A kereket simán tudom pörgetni megemelt autónál. Az biztos, hogy valamikor mostanában lett ez a
hiba, mert a novemberi téli kerék cserénél már észrevettem volna...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen