Új hozzászólás Aktív témák

  • ΞΔGLΞ

    nagyúr

    válasz orosziem81 #63305 üzenetére

    Megírhatom...bár vannak kételyeim, hogy sokan nem hinnék el, amilyen trágyákat behoznak külföldről visszaállított órákkal, aztán beleborítják az autó fele árát, vagy többet a javítási költségekbe. Amiket én szoktam olvasni faszbukon, hogy milyen hibákról írnak, hát csak nézek ki a fejemből.
    :U
    Egyszerűen a kinti Laguna III autók, meg persze a többi típusra is ugyanez jellemző, ha az ott jó állapotú, kevés km-t futott, hát úgy elkérik az árát, hogy az itteni becsületnepper hiénáknak ez azonnali tovább lépést jelent, a kinti autókereskedő nem adja oda a frankó állapotú autót, hanem elkéri érte, ami jár, még akkor is, ha abban fél millió km van, de szinte minden új benne, mert folyamatosan vitték szervizre.

    Kintről, csak leharcolt , összetákol, és 10-ből 9-nek visszaállított órájú autókat tudnak itthon eladni. Illetve el is adják, sajnos a magyar átlagvásárló egy hülye és csak azt nézi, hogy a km mennyi, ha az sok, lapoz tovább és megtalálja majd azt az autót, amivel megismeri, majd kívülről fújja egy idő után az alkatrészek cikkódait, és talán még autószerelővé is válik
    A Lagunákat pályára tervezték, főleg a dízelt és kint, ahol orrba-szájba tömve van pályákkal az országok, ahol a legtöbb Német napi akár 500-zat is autózik a munkahelyére, mert pályán ezt hamar letudja, ott egyszerűen szembe megy az egésszel, hogy Lagunákat és más típusokat behoznak 80-150 ezer kilométerekkel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák