-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ennél jobb helyen össze sem törhette volna azt a "rönyót". videó onnét indul...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha ez a motortér most tiszta, akkor inkább nem képzelem el, hogy előtte milyen lehetett....
Hogy a rákba van, hogy az enyém egyáltalán nem koszolódik? 1 hónapban egyszer áttörlöm, de akkor is szinte újnak hat minden. Por is alig van bent.
Tegnap mostam én is le, konkrétan az autó fehér volt a sótól....De ez inkább ilyen nagyon gyors lemosás volt. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #65189 üzenetére
Csak alvázmosást lehet kérni a mosókban? Ezt még sosem néztem.
Mert nekem biztos nem fogja egy mosó sem az autómat mosásnak nevezett karcolgatással megtisztítani, függetlenül attól, hogy kerámia van rajta...
Tegnap megint mentem vele, épp ezért is lett lemosva, amúgy szegény kint árválkodik az utcán, de ennek meg sem kottyan, ha 1 hétig nincs beindítva. Komlóra kellett mennem, hát én (úgy) megküldtem (volna) a Mecsekben, kár, hogy épp valami útjavítás féle volt visszajövet Pécs felé (ami egyébként ilyenkor hegyre felmenet Mánfától) és ki volt bójázva a közepétől.A "kolléga" győzött előlem menekülni, a laguna III durván nagyon sportos, feszes futóművének köszönhetően egy ilyen kanyart is szinte már unalmasan vesz be, ez kb 70-80 között volt...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez mitől lenne csoda?
Nekem soha nem koszolódott a motortér és az ismerős laguna-ja sem. Talán inkább nálad hiányzik valami elölről, vagy rosszul áll valami gumikéder ott elől és/vagy a pajzs alul, ami miatt szinte szívja be és így száll be a por meg kosz.
Mielőtt nyomod a szarkazmust, inkább ezeket kellene ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nyomtál 4 képet, több száz megnevezéssel.
Az elsőn tisztán látszik, hogy nyitva volt a motortér és rászáradó koszos esőtől lett ilyen.
A többit sem lehet ezek alapján megítélni, hogy a balfasz tulaj mit csinált, amiért ilyen lett a motortér. De tudod mit, higgyél ezeknek a képeknek és könyveld el, hogy ez teljesen normális... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Neeem, nincs igazam, csak ez már, kb dedó...
Mint írtam, könyveld el normálisnak, hogy az autód motortere néhány nap után úgy néz ki, mint a moslék a portól.
Ha ennyi por beszáll, mint amiket mutattál, az máshova is beeszi magát. Végül is, nemhogy utánaérdeklődnél, hogy mi lehet az oka, nem... inkább képeket linkelsz a magad megnyugtatására és én kapom az ívet szarkazmussal, hogy annak frankón gyárilag így kell lennie.
Komolyan....jár a taps b@szki![ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #65216 üzenetére
Nekem van egy tippem a képek alapján és bár nem tudom, hogy ezeknél, ahol így beszáll a dzsuva miért fáradtak el így a gumik, de megpróbálom mutatni és igen így beszállhat oda a k anyja is, főleg ha előtted megy még egy madár, aki frankón nyomja az áldást az autó orrába.
Nálam, bár az eleje nem látszik, mindenhol ilyen magasak a gumik. Ennél full sáros/porosnál a hátsó szigetelés is tisztán látszik, hogy lejjebb van, mint nálam, de az első, az szinte mintha ott sem lenne. Persze ez nem 100%, mert lehet más oka is, de egyből észrevehető.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #65245 üzenetére
Nekem a VIF bevált, a spuritól okádik. OMW egy darabig jó volt, kb 2 hónapja durván gáz lett, a mol meg főleg.
Shell premium+vif ettől a kombótól csöndes vadállatként suhan, már amikor rákerül a sor. Ami nem sok, mert 598 ezer valamennyi van benne és szerintem még ebben az évben sem lesz meg a 600 ezer. Ami nyilván már 700k körül lenne, hacsak a laguna-t használnám.Viszont a 2.0dci és az 1.5dci még foszlányokban sem hasonlít egymásra, hogy melyiknek mi a jó. De még 2.0dci-k közt is van különbség(?), ezt meg inkább arra írom, hogy a legtöbb tulaj úgy át van b...va, mikor megvette a külföldről behozott tákolmányát, hogy emiatt lehetséges(ek) ekkora eltérések.
Vagy laguna-t vett (mert olcsó a többi középkategóriáshoz képest), de fenntartani már nincs pénze, márpedig erre az autóra lehet költeni rendesen, ha valamit javítani kell, de akkor azt meg is hálálja. Elég a faszbukra benézni, 10-ből 9 otthon tákolmányozza a Laguna III autóját még durva hiba esetén is.
A többi f...fej meg nyomja a hozzá nem értő okosságát. 2 perc alatt kiidegel a legtöbb marharépa...utána meg híreszteli a nagyvilágba, hogy Laguna mekkora szar, miután eladta és az új tulaj széjjelszopattyúzza magát vele. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz BigBlackDog #65251 üzenetére
Hát, erre nem tudok mit írni. Az S90-be konkrétan letojom, hogy hol tankolok benzint. Hangja nincs, mindegyiktől ugyanúgy megy.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #65245 üzenetére
Mivel ezt a szlovákok gyártják és onnan is jön a termék, ezért lehet ennyi az ára. Egyébként nem olyan rég belefutottam, ahol 110 korona volt az ára (igaz akcióban).
Az kb ennek még majdnem fele. Szóval a magyar (milyen "meglepő") boltok rendesen ráteszik a hasznukat erre az egyébként filléres, de egyébként frankó cuccra, ami nálam tényleg nagyon is bevált, de ahhoz, hogy ennyire bekussoljon a motor, én 60 liter üzemanyaghoz 5 teli kupakkal belevágok előtte.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz nyalifali #65343 üzenetére
Amíg nem futsz bele egy selejtbe, addig nem lesz gondod, de ha igen, akkor cseszheted...
Egy kis olvasnivaló... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz nyalifali #65367 üzenetére
De szarakodnak, pont erről írok. És igen bukó lett.
Egyszerűen nem éri meg rajtuk spórolni. Tegyük fel kitöltöd azt a papírt, amit az ügyfél-szolgálatos elküld és van hozzá időd meg idegrendszered kitölteni azt a rettentő sok értelmetlen faszságot is. Szerinted állni fogják a visszaszállítást Németországba, az nem kevés pénz lesz elpostázni és akkor még hátravan, hogy mikor lesz neked ebből új termék, vagy pénzed.Ha megfogadsz egy tanácsot, akkor most elsőször és egyben utoljára rendeltél ettől a két forintért az anyját is....cégtől, amely a tkm tudja hány online néven fut. Legalább 30, köztük autodoc néven is.
--------Egyébként meg az ÁSZF-ben le van írva, ha rossz terméket rendelsz, akkor az a te felelősséged, ezzel hárítva magukról, hogy nekik bármi egyéb kiadásuk legyen, tehát előtte feltétlen ellenőrizd a cikkszámokat márkaszervizben! Ha ott elcseszik, akkor az a hunyó...
És a termékeikre is csak úgy van garancia, ha azt hivatalos márkaszervizben szerelteted be. Nem úgy van ám, hogy te otthon beszereled, aztán mindenki happy.
Persze ez Németországban így működik, mert a német k..ra letojja a szervizárakat és ott nem cseszik át a tulajdonost. Ha gond van a termékkel, majd ők elintézik az autodoc felé, már ha van olyan német tudlaj, aki maga intézi az alkatrész megrendelést, de ez olyan ritka.... A tulajnak lényegében semmi gondja ezzel az egésszel.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz atosan #65589 üzenetére
Pl bemész a renault-hoz, hogy neked kell ez a program, de ott valószínűleg elküldenek a halál náthás...oda.
Vagy leszeded az egyik virágboltból, ha jól emlékszem, kb 16-20gb között van a mérete. Dialogys néven keresd.
De már ez is felesleges, tele a net online, vagyis a Renault Dialogys-ból csórt képekkel, rajzokkal és ahova viszed az egeret, ott cikkszámok alapján máris bármit be lehet azonosítani...sőt azonnal meg is rendelni, ha úgy tetszik. pl ez egy orosz, egy a sok közül, de még ez is simán átlátható, ha meg, pl chrome alatt benyomod a fordítást magyarra, akkor már egy dedós is megérti...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz mandleee #65603 üzenetére
Szia!
Itt válaszolok, mert PM-ben írtam elég sokat, erre elküldésnél dobott egy 403-as hibát a fórummotor, visszalépve, hát persze, hogy nem volt már ott, amit írtam.
Fogyasztáscsökkenés van, több, mint 1 liter, de szerintem néha kettő is, de ha egyvalami nem tud érdekelni, akkor az, hogy mennyit fogyaszt az autó.
Autópályán, én nagyon ritkán megyek fixen tartósan ilyen sebességgel. Akkor sem a fogyasztás érdekel. De arra emlékszem, hogy 130 körül, kb 5 liter körül eszik, vagy annyit se.Az autómban minden bontatlan. 599 ezer van benne, de már nem használom, vagy max 1, inkább 2 héten egyszer beleülök, de ekkor sem a fogyasztás érdekel, hanem, hogy mennyire vadállat módjára megtud lódulni még mindig és ennek kb 250 körül van vége, persze nem itthon, itthon pályán néha szoktam csak megküldeni, általában 150-160 között megyek vele, ekkor 5.5-6 liter között eszik. Fordulatban ez, kb ilyenkor 2800 körül van.
Nekem 250 LE és 530 nm-re is tudta volna húzni az ATC, de ekkor már javasolta a srác, hogy érdemes lesz cserélni jobbra pár dolgot, mert a kuplung meg minden szarrá mehet. Ő a 225 le és a max 480nm ajánlotta, hogy ezt simán elbírják és igaz is lett.
Viszont, mint írtam már régebben benzinesre váltottam, S90 az új haverom, illetve már nem is új, féléve biztos kigördültem már vele a szalonból, de a Laguna III dízelmotorja a világon az egyik legjobb, brutális tartalékokkal. Azt nem tudom, hogy a ph2 is full nissan még mindig, mert egy rakás hülye hibát olvasok fórumokon róla, holott én azt sem tudtam, hogy egyáltalán ilyen létezik. Csak azt tudom elképzelni, hogy ezek az autók külföldről behozott és összetákolt szemetek, amikkel most szívnak a tulajok, aztán kürtölik majd a nagyvilágba, hogy a 2.0 dci biztos szar, mert ő otthon nem tudja javítani, pénze meg nincs már erre, hogy normális szerelőhöz vigye. Nekem ph1 van. Ezt is újonnan vettem 10 éve. Soha nem hagyott cserben, soha.
Ennyit tudok írni róla nagyjából. Csak akkor csináltass tuningot, ha biztos vagy benne, hogy a te motorodat előtte senki nem baszkurálta, tákolta, visszaállított km órájú etc...
Viszont, ha minden oké, simán tunigoltasd meg 220 köré, semmi baja nem lesz.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Karotta megmondta a frankót, a Renault egy pin@ és most már csiklója is van, ha eddig nem tudta volna valaki!
Egyébként dicsérte az autót...
Totalcar TV: Renault Megane 1.2 TCE - 2015.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65734 üzenetére
Robibá!
Kellene tudnom, vagy mi a lófütty?
Én, csak leírtam, hogy egyébként dicsérte az autót. Én biztos nem vennék ilyet, főleg a talisman után.
A laguna sokkal jobb autó...Az szavaidból ítélve, az összes Reanult ilyen tákolmány manapság, vagy van kivétel is?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisgyerek85 #65733 üzenetére
Jah, 35-40 ezer után ilyen hibák, hát valakinek illene a seggébe felnyomni, pl egy vezérműtengelyt a rönónál.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65752 üzenetére
Pisztolyt tartanak a fejedhez, hogy hulladékokkal szopj? Ezt másképp nem tudom megkérdezni, vagy muszáj elvállalni, mert ebből van a több a főleg egyre gagyibb alkatrészek miatt (is)?
Öcsémnek van egy festő cége. Mázolást már el sem vállalnak, mert időigényes és szopás. Csak festés kis gipszeléssel, persze durván minőségi munkát végeznek, de máris állnak tovább, lényegében egy kétszobás akármiért tisztán zsebrevág 60 ezer körül másnaponta leadózva, anyagköltség, emberek kifizetése után, ha meg mindenképp muszáj glettelni és csiszolni, az ott már durva drága mulatság lesz. Nincs szakember...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Csalódtam a MANN-ba! Gondoltam kicserélem a légszűrőt, a nyári gumik felrakása után, olyan kiszabott koszos ez a város mostanában. 2 méterenként építkezések, emiatt rengeteg sok por és kosz.
Szóval airbox kipattint régi ki, még alig használva is mocskos volt a portól a régi szűrő, új be. Oké.
Beindít, erre 1000 alatt, mint egy k...va traktor, de ezt inkább az utastérben (hol máshol lehetett) a legjobban hallani.
Na, mondom, most mi van? Kár volt hozzányúlni. Rosszul raktam volna vissza? Szétkap ki szed, berak újra, újra összepattint. Bizonyos fordulaton, kb 900-1000 között erős brummogó, kicseszett idegesítő zaj. Mintha fals levegőt szívna, vagy "mittomén" milyen hülye hang ez.
Megint szétkapom, szólók az öcsémnek, hogy én adom folyamatosan gázt, ő hallgatózzon. Persze ott ő nem is hall semmit, ezt csak főleg bent lehet hallani.
Megkeresem finom gázadással a legdurvább pontját. Mondom most, semmit nem hall, hát mondom ilyen nincs, hogy lehetsz már ennyire süket....Erre ráfekszik a házra, hogy jobban hallja, vagy lásson valamit, puff elhallgat.Mit csináltál? Mondja semmit, de mondom totál elhallgatott, csak hallgatózott. Mondom neki nyomogasd a légszűrő házat. A hátsó felét megnyomva, azonnal eltűnt a hang. Most ez mi, eltört valami, vagy mi van? Nem látni semmit, de az biztos, hogy most történt valami, mert eddig kussban volt.
Kikaptam a kukából a régi szűrőt, berak, minden fasza. Újat vissza, traktor hang van. Régi koszos vissza, sima minden.
Összemérem a kettőt, egyformának tűnik, de sublerral az új már egy hangyafasznyit nagyobb volt és ez épp elég, hogy ne feküdjön rá teljesen a teteje. Egy MANN is képes elcseszni a méretet és a fene sem gondolta, hogy pár mm is elég ahhoz, hogy a nagyon háklis laguna 2.0dci azonnal kihányja.
Nem hiszem el...
Rendeltem Hengst szűrőt...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #65814 üzenetére
Több féle méret van, de max 247mm lehet a hosszúság és 197mm a szélesség magasság 60mm.
A legtöbb gyártó mind ezalatt van, inkább a 246X196X55 a legtöbb szűrő mérete.Vagy lehet ki kellene egy ilyet is próbálni
Ennek a magassága csak 25mm körül van, és szintén 196X246mmNem tudom, hogy megér-e majd 20 ezret szállítással együtt, de egy fórumon azt olvastam, hogy szinte megtáltosodik az autó főleg alsó tartományban.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #65828 üzenetére
Az hát és kisebb a mérete mindenhol.
Pl ami a laguna 3-ba kell...A1280 PURFLUX légszűrő
Hossz: 246 mm
Szélesség: 196 mm
Magasság: 55 mmAmi ezek szerint mindenhol kisebb, mint a mann, aminek ezek a méretei, leginkább pont a vastagsága miatt fojthatja jobban a motort, vagy emiatt (IS) nem fekszik fel rendesen már az airbox is, a fene tudja, de valami nem kóser...
MANN-FILTER C 25 109/1 légszűrő
Hossz [mm]: 247
Szélesség [mm]: 197
Magasság [mm]: 60és a...
HENGST FILTER E1139L légszűrő
Hossz [mm]: 246
Szélesség [mm]: 196
Magasság [mm]: 54------------------------------------------------
A sportszűrőnek meg
BMC FB667/20 sportlégszűrő
Hossz [mm]: 245
Szélesség [mm]: 195
Magasság [mm]: 25 <<<<<![ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65834 üzenetére
Azt látod, biztos, hogy nem, ettől függetlenül jövő héten megyek ki és veszek egy ilyet, mert akkor nincs szállítási költség, ha már útba esik 30 euróért... és meglátjuk tud-e még bivalyabb lenni a Lagesz. Ha igen, akkor meg...
1, vagy 2 héten egyszer jó lesz majd "ökörködni"...Kösz az infót.
Neked is...
(#65833) ThodEE[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nem tudod mik a gyári méretek?
-------mod:
Igen a gyári légszűrő, MANN, akkor viszont selejtet kaptam, és ha egy mann selejtet is képes gyártani már, akkor főleg menjen a francba, soha többet nem teszek az autóba olyat. Hacsak nem hamisítják már ezt is. Megmondom őszintén, én már semmin nem lepődnék meg, hogy valami filléres szart árulnak. Nem tudom, tényleg. A jövő héten megyek ki, mint írtam, ott biztos, hogy eredeti cuccokat kapok, ahol én javíttattam régebben a lagunát, inkább bevásárolok kint és hagyom a csába az itthoni rendeléseket.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65841 üzenetére
Oké, de Te/Ti mivel magyarázzátok a fentebb írt problémát? Egy mann, hogy gyárthat nem stimmelő légszűrőt, főleg a 2.0dci-be, ami ezek szerint rögtön ilyen hangot ad, hogy nem stimmel valami? Itt úgy látszik nagyon méret orientáltnak kell lennie ennek is, mert anyám Bravójában a pöcök meg/kilazult és félig nyitott állapotban volt az airbox, ha nem nyitom ki az életbe nem gondoltam volna, hogy ott valami gond van.
Pedig vájtfül vagyok...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kis genyó nyest (gondolom) megint a Laguna-t szúrta ki...előszónak.
Éjjel a nagy szél miatt telefújta az ablaktörlőnél ezekkel kis csúcsos levél izékkel. De k...va sok volt a két oldalán. Zöld nyíl...
Beálltam a shell-nél a porszívóhoz és frankón elkezdtem kiporszívózni, szerencsére brutál erős szívása van, csak úgy kapkodta ki a kis szarokat a legelképesztőbb helyekről.
Egyszer csak nézem a kiegyenlítőnél (piros nyíl), hogy tiszta morzsa. Képről nem látszik, de ott van egy öklömnyi hely kb.
Hát ez meg mi a f...m itt, mondom hangosan...Akkor jobban nézem, látom az 1-2 centis szőröket itt ott a motorburkolaton is. A p...ba ez nyest. Nézem most már a legapróbban a motorteret, miközben kiporszívóztam a morzsákat, de már nem látok semmit. Tisztának tűnik.
Még lenézek a turbó mögött (lila nyíl) egész aljáig.
Egy fél zsemle és kikurt rengeteg morzsa főleg az alsó tartón, ami a váltónál van.
Hát ezt meg, hogy a retekbe szedem ki onnét? Próbálok benyúlni, csak kicsit égetett meg a turbó, én marha.
Naná, hogy még a feléig sem tudok lenyúlni, hogy legalább a zsemlét kiszedjem. Na, de itt a porszívó, elég vastag a csöve, de legyömöszölöm az aljáig és felszippantja a zsömlét, mármint így szép lassan felhúzva a szívóerővel feltudtam varázsolni a kopogósra száradt zsömlét.
Újra legyömöszölöm és hallom ám, ahogy rengeteg morzsát kapja fel, de elba...kodtam ott majd egy ezrest mire mindenhova eltudtam gyömöszölni, dobálni, lengetni a csövet és végre tiszta lett.A nyest egyébként rágcsál zsemlét is? Nyilván, mert mi más lenne. Remélem mást nem rágcsált a kis g..ci.
Mától újra vizes palackok elől hátul, plusz ecetes rongyok a motortér alatt. eszem megáll...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Köszi, de...
Az volt a gondom tavaly is ezekkel, hogy bármennyire is semmi gond nem lesz, mert azt írják, én biztos nem fújom be vele, főleg az alsó motortartó bakot. Ásványvizes palack és az ecet bevált Utóbbit kimondottam gyűlölik. Volvo-t néztem, mert az is kint áll már régóta, mert a garázs full tele van építkezési cuccokkal (is), de oda nem ette be a fene szerencsére.
Én, nem tudom, hogy a kicseszett Renault mitől olyan kurva jó hely ezeknek... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #65910 üzenetére
HENGST szűrőt, meg a sok minden mást, tegnap hozta a futár. Most reggel berakom és rájöttem, hogy mi a probléma a MANN-nal. Hiába a méret, mert ugye a szűrő méret, amit itt mérni kell, egyszerűen felül a
gumi szigetelés szar a mann-nak, és jóval keskenyebb, mint a HENGST-nek. Ráadásul, alul a szivacs része legalább hüvelykujj vastag, ellenben a MANN, max fél centis megoldásával.A lényeg, berakom az szűrőt, az autó még simábban jár(t) csendesebbnek is tűnt emiatt, konkrétan alig tudtam már begyömöszölni a helyére (megszoktam a mann-t, hogy az szinte beesik oda?) a külső gumi vastagsága miatt, de csak bement és ekkor már érezhető is volt, hogy lezárás után az airbox-ba innen tuti nem kap fals levegőt, mert ez most rászorult brutálisan, ahogy az kell. Bár az autóm vadállat, de eskü, mintha jobban bepasszírozott volna az ülésbe, mikor odaléptem neki, de ez már lehet placebo is, de lehet, hogy nem.
Ma szétkapom megint ventit, mert szerintem, ami oda behullott az előbb utóbb megfog szólalni. Persze így már cserélve lesz a pollen is (BOSCH), szóval ma Lagunázok és MANNék meg mehetnek a jó p...ba.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kiszedtük a ventit, megint ugyanaz, mint a múltkor. Tizenvalahány tüskés levél benne, aztán felnézek abba az ütegbe, ahol a venti van, ott is levelek a rácson keresztül, szerencsére a porszívó áttudta szívni.
Aztán a pollen, na bammeg ott mi volt, fullosan tele nem is annyira a szűrő, hanem a tartály, de nyilván ez mind a szűrőből esett ki, ahogy kihalásztam mind a kettőt. Levél, bogár, szemét, hulló virág hegyek...
Porszívónak volt dolga, de most minden tiszta.Elindítom a klímát, meg a xado very lube szellőztetőrendszer tisztítót ráteszem a könyöklőre AC be maxon a venti belső körön,, 20 percig megy. Érdekes egyébként, hogy a motortérben a (talán kisebb?) venti nem is kapcsolt be, a nagy az ment, lehet ennyi is elég volt most 20 fok körül, de annak nincs is hangja, én arról írok, aminek főleg nyáron van hangja klíma elindításkor. Na szóval az most 20 perc alatt nem érezte, hogy be kell kapcsolnia.
Ezt a részét nem vágom, bocs, ha hülyén fogalmazok...Ez valami hőmérsékletfüggő, hogy a hangosabb venti mikor kapcsol be? Mindegy, durván fújta a hideget szép csendben. Ez a xado belső légtér és szellőztetőrendszer tisztító meg igen büdös fajta...nyeltem is belőle kinyitáskor... fúbazzeg az durva volt.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #65952 üzenetére
Ne is mond, elképzelni nem tudom, hogy mikor kerülhetett oda. Kisebb gondom is nagyobb annál, hogy a turbó mögött lenézzek az aljára napi szinten, viszont azóta meg igen, hála a "spájzolónak"
---------
(#65951) Fehér Farkas
Nem használom a klímát így nincs is gondom vele. Fűteni is ritkán szoktam
Ablakot azért lehúzod néha?
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz GrooveHero #66063 üzenetére
Kösz, de nem kell vele sokat szórakozni, csak le/át kell törölni
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
599599 most pontosan itt áll a számláló, teljesen véletlenül alakult így, ahogy megálltam vele, tehát még (már csak) 401 km kell a hatszázezerhez. Nyár végére meglesz!
Mostanában biztos nem ülök bele, mert egy rakás dolgom lesz külföldön és nyilván a másikkal megyek.
Az én lageszom elképesztő, több, mint 1 hét után is úgy indul, mintha 5 perce raktam volna le és mindenkit leakar tolni a pályáról. megküldtem nagyon Pécs és Baja, majd vissza között, nem tagadom.
De azt hallottam a városba érve most, hogy jobb hátul megint valami elkezdett huppogni , csak elég göröngyös betonon hallani egyelőre, nem hiszem, hogy micsoda elcseszett futóműve van ennek, helyesebben, micsoda elcseszett utakon kell járni, ami miatt ez lesz. Szerdán már meg is nézik (öcsém viszi) rendelni sem kell semmit egy egész raktáron van itthon futómű alkatrészekből (is). De tényleg, ami futómű, abból minden van, kivéve féknyereg meg dugattyú. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #66097 üzenetére
Robimester!
Mi az, ami huppogó hangot adhat? Tehát nem kopogó, nem olyan, hogy mindjárt szétesek, csak ilyen lágy hupogás, ami szar úton jön elő. Én hallom, persze más nem. Ha jól emlékszem 560 ezernél lett cserélve majdnem minden, de ebben nem vagyok biztos.
Más:
Tegnap este még mentem egy százast a Lagesszal, tankolok és gondoltam lemosom a bogármaradványokat az ablakról meg a lámpáról is. Ma reggel nézem, a durvább kefe frankón össze-vissza karcolta a lámpát Nézem a volvot, mert azzal is ezt szoktam csinálni, tükörsima. Szóval, nem tudom, milyen gagyi műanyag burkolata van a laguna 3 lámpáján, de ezt senki ne próbálja ki. Szerencsére egy frankó karc eltávolítóval szinte teljesen kitudtam simára polírozni.
Vagy az évek alatt annyira vesztett a minőségéből, hogy egy ilyen törlés azonnal meglátszik rajta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen