-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rob210 #66792 üzenetére
1000 köszönet!!!
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
nOvOp
senior tag
válasz rob210 #66818 üzenetére
Hogy mit néztek rajta, passz. Kértem, hogy nézzék át, mint vásárlás előtt lévőt. On-ban tartja a kocsit. Előtte használtam pár napot, semmi gond nem volt. A szerelő mondta is, hogy a kézi fék hibát jelez, de nem tudja mitől. Én akkor csak arra gondoltam, hogy a diag jelezte neki egy külön műszeren és nem is foglalkoztam vele. Az is lehet, hogy már akkor kiírta, amikor visszakaptam a kocsit, csak én nem vettem észre... mással voltam elfoglalva. Viszont rá 10 percre már láttam a műszerfalon. Olyan, mintha rendben működne, csak service hibajelzéssel.
-
salieri.
őstag
-
salieri.
őstag
válasz rob210 #66856 üzenetére
Felsorolnád ?
Tetőkárpit a B oszlopnál lentebb van mint az elején és a hátulján(vagy ez ilyen gyárilag?) ,mintha lenne benne egy pukli, nem tudtam fotózni,mert már bezárták akkor.
Milyen hibákat sorolnál még ?
Meglested az összes képet?
Motor le van mosva.
A kilincseken mi az a fekete elszíneződés?
Tolatóradar gyári?
A vezetőülés ülőlapja a varrás mellett kicsit foszlik,szakadozik.
Valamint a gépháztetőn miért nem tudtam réteget mérni?
70 mikront mutatott az összes elem. oszlopok 20 körül[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz rob210 #66873 üzenetére
Nem akarok messzire menni autóért ,pont hétvégén ütöttem meg a bokám egy suzukival, autóztam érte 350km
Igazából megfelel 1.2 D4F740 es clio is abban legalább olcsóbb a vezérlés cseréje,a kék 1.6 -ost közelsége miatt nézte,meg gondolkodóba estem de 1 milliótól nem szívesen adnék többet értve, tekintve ,hogy féket cserélni rajta vagy 70 80 K . plusz teleszkópok, vezérlés ,okoskerék, hosszbordás ,kisebb vagyon . -
Gombinyó
őstag
válasz rob210 #66882 üzenetére
Dehogynem, csak vicceltem. Én se ajánlanám autópályára. Nagyon nem komfortos 130nál, de sztem inkább a rövid 5-ös váltó a probléma, ami ha jól tudom megvan 1.4 meg 1.6-nál is. Mikor egy napra kaptam egy rio-t szinte felüdülés volt, mert az "csak" 3500 körül forgott 5-ben az 1.25ös szívóbenzinnel.
Egy hét múlva megyek tesztvezetni az 1.33Tce Kadjart, kiváncsi vagyok milyen lesz -
Bass
addikt
válasz rob210 #66921 üzenetére
Hát az már passz de megkeresem a dobozát talán meg van,ekkora eltérést minőségben hogy engedhetnek meg?
Találkoztál már olyan problémával hogy sógor 2008-s 1.4 98le-s megane 2-je időnként gondol egyet és menet közben mint ha eltűnne az erő,mint ha nem kapna anyagot,majd néhány mp után ismét minden oké. Ez bent lehet a hibatárolóba? Kevés a km (110e)nem leharcolt kocsi.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66899 üzenetére
Ja hogy nem az okoskerékkel van a baj, hanem az olajjal. Én azt hittem, hogy csere után rendes olajjal is bedöglik 5 év után, mert az szégyen lenne. De ezek szerint jó olajjal nem mennek tönkre.
Egyébként nyomaték/teljesítménygörbén látszik valami pozitív hatása ennek az okoskeréknek vagy csak dísznek van berakva? Ha jól olvastam ezekben ami van még nagyon gyerekjáték módon tudja csak eltolni a szívótengelyt. -
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66960 üzenetére
Én dízelekből meg 2 literes euro0 8 szelepesekből ültem át a Meganeba szóval tudom milyen. Mai napig nem szoktam meg még mindig, hogy dombnak felfele kétezerötszázról padlózom harmadikban és alig megy. Aztán elváltok négyezernél negyedikbe és padló és onnan már konkrétan nem gyorsul tovább. Na jó egy nagyon kicsit. És ez az, hogy még csak recsegni se recseg, az euro0 motorok legalább hangját adták annak, hogy ömlik a torokba a benzin, hallani ahogy szétfröccsen a benzin a szívószelepen, fröcsög ki a kipufogóba a még lángoló benzinben tocsogó lé. Főleg a karbisok. Szétszedi az erő.
Na a Megane az semmi ilyet nem csinál, az már nagyon chill. Nem véletlen, hogy hiába padlózom nem megy a fogyasztásom 7.5 fölé. Persze el lehet ereszteni hatezerig, de csoda nem történik ott se. Egyenes úton megy szépen, ugrik ötödikben is, de ahogy nyomatékra van szükség emelkedőnél vége van. Ha másodikban kis fordulaton elletem az utca végén padlóra brummog kicsit és alig akarja összeszedni magát és fordulaton kezd el csak megindulni 1500-tól, a Lada meg szó nélkül hörrent és már ugrik is ki alapjáratról is. Na ez nagyon hiányzik belőle. Piros lámpáknál is mindig nagyobb gáz kell neki.
Azért a régi benzineseknél ilyen nem volt, azok szedték a lábukat alapjáratról is. Hiába, a kis köbcenti, a fix 16 szelep, a rövid löket az nyomatékgyilkos, az autó meg nehéz és biztos, hogy az ECU sem ereszti el magát, mert kimenne a kibocsátási normából az autó akkor. Ráadásul se szívó, se kipuffoldalon nem hangolták semmire, se nem pörög nyolcezerig japánosan. Na meg lehet nem kellene az üres utánfutót húzogatni magammal, de én szeretem ha mögöttem van.Ettől függetlenül szeretem, nyugodt, chill, halk meg minden. A futásának háromnegyede a település agglomerációjában történik szóval nem is kell száguldania, teljesen meg vagyok elégedve vele és nem is kell erősebb, mert pazarlás lenne csak. De ettől még tény és én is tudom, hogy egy mákdaráló. Nekem fontosabb az, hogy csendes legyen, ne fogyasszon és ne kelljen sokat szerelni.
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #66962 üzenetére
Igaz az enyém csak kisebb tesó, de igen... Még az 1.8 lagesznak is hoki hangja van a 2.0 -hoz képest.... Nem tudom miért imádni való.
Más...
Esős idő után (mint most is) nedvesek a biztonsági övek. Nem tocsog, hanem szimplán csak nedves, vagyis annak érzem. Szőnyeget végigtapogatva nem tapasztaltam semmit.... Ötlet??*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Steven
addikt
válasz rob210 #66962 üzenetére
hát mondjuk nekem nem clio hanem megane ,de nem érzem ,hogy annyira rettenet lenne az a 2.0
ráadásul 0 hangja, full nagy papás
Turbo nagyon hiányzik róla
bár f4r ből szívóból van a clio sport arra mondják hogy ilyen 160 le körül tud , de az full más mint az enyém ... olvsatam UK forumot 800k lenne át alakítani az enyémet olyanra annyi mindent ki kéne cserélni...
Gabady ... ahogy látom mindenki másképp éli ezt meg...
Lehet nem kéne motoroznom és akkor durvábbnak érezném
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66973 üzenetére
Igen, az szerintem a központi injektoros lesz. Sajnos ezeket már nem írják le pontosan, az F4R után még van 3 szám is ami megmondaná a motor felépítését, de ezekkel már nem foglalkoznak, a Wikin legalábbis le se írják, de még a teljesítményt is rosszul irkálják be, így abból se lehet következtetni. És hiába keresek rá a motorcsaládra is a Wikin, sokszor ott is hülyeségeket írogatnak, nem részletezik, nem tesznek különbséget évjáratokban se, meg összevonnak olyan motorokat is amiknek csak főbb dolgokban van közük egymáshoz.
Mondjuk engem annyira nem érint, mert csak kombi érdekel abba pedig eleve kevesebb motor került. De ezek után már kezdek kételkedni ebben is, én úgy tudom 1.4, 1.6, 1.8 volt csak a motorkínálat benzinesből, az 1.4-ből a 95 lovas, az 1.6-ból a 110 lovas (természetesen a 3 számjegyű motorkódot itt sem írják már le), az 1.8-ból a 120 lovas, de az 1.8 az már más motorcsalád, F4P ami megint csak a Megane2-höz van írva, tehát ez is valami módosított F4P lesz, ahogy az F4R-nél is egy butább van benne. Amiről viszont már árva szó sincs említve, se a pontos 3 számjegyű motorkódokról.
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #47371 üzenetére
Sziasztok!
2014es Méganeról az új családtagunk, a gyári 17es kerekeket 16osra cserélném - illetve a téli keréknek is tervezek egy acél szettet.
Gondoltam nem rakom át az 5 éves TPMS szenzorokat, veszek 8 újat, egyszer hozzátanítjuk az autóhoz és örülünk. Viszont úgy tűnik (renault szerviz állásfoglalása) hogy minden kerékcserénél be kéne mennem átprogramoztatni?!
Nem a szenzorokra sajnálom a pénzt (azt is tudnám másra költeni, de egy fene) - de nem azért tartok 2 szettet, hogy évente kétszer álljak sorba a gumicserés csúcsban, hogy ezt 4-5000ért átprogramozzák.Valami tanítási lehetőségről tudtok amivel OBD-n meg tudom magam is ejteni, vagy inkább keressek olyan helyet ahol kikapcsolják?
Köszi a segítséget!
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #67068 üzenetére
Az ötlet jó lenne, csak f#szul van megoldva. Meg sokkal több értelme lenne a kerékfordulat különbség elvén működőeket használni mindenhol, azokba nem kell a nyomorék érzékelő és programozni se kell, és az átlag autósok nemtörődömségét képes ez is felmérni. Senkit nem érdekel tizedes pontosan a keréknyomás menet közben, bőven elég ha csak annyit jelez, hogy hé balf#sz álljá' már félre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alig használt Tchibo Cafissimo kapszulás kávégép eladó
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen