-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #51135 üzenetére
2000-nél adja le a maximális nyomatékot, alatta halott. Nekem 1.5-ös van, de kb. ugyanez a séma, nyilván kevesebb nyomatékkal és erővel.
De most teszteltél 3 személlyel, ami azért nagyon nem mindegy. Ha feldobom hátra a horogra a két biciklit, hát nekem se húz annyira
Én optimalizáltattam a motort, ez számokban is kifejezhető változást hozott rugalmasságban is, amit biza lemértem magamnak előtte és utána is. -
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #51135 üzenetére
Azért 150 lónak még a nagy kaszniban is érződnie kéne, főleg mert nyomatékos diesel.
A turbónak is kéne, hogy legyen lökete, azaz érezned kéne amikor bekapcsol.
Ha nincs meg érzésre, hogy mikor " lök" egyet a turbó, akkor ott van valami gáz.
Szerintem az a 2.0DCI nagyon illik a laguhoz.
Még nem vezettem, csak ültem benne, de utasként kényelmes és dinamikus autónak tűnt, nem versenyautó, de ha meg kell indulni egy előzéshez, akkor meg tud.Ott valami nem volt gömbölyű, ha ilyen "gyengének" érezted.
Renault power
-
mycso
Topikgazda
válasz speedydb23 #51135 üzenetére
Szia, ennél a motornál valóban nincs meg 2000rpm körül az a hátbab@szós érzés.
Érezni, hogy ott történik valami, de az 1.5dci érzésre nagyobbat tolt.
Ezt inkább forgatni kell 3000-3500-ig és akkor szépen elindul.
Egyébként én sem vagyok elájulva tőle, lehetne sokkal erősebb.Bár párom szerint kurv@jól megy (ő amúgy corsa 1.3cdti-t használ).
Mondjuk az biztos, hogy nem gyorsulásra való, viszont lendületből 100kmh felett is van elég tartalék előzgetni.
Szerintem ez szimplán így van hangolva, hogy egyenletesebben adja le a teljesítményt.2.0dci:
A nyomaték is szebben épül fel és jól ki is tartja, szerintem ezért nincs hátbaverős effekt.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest