-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz bobooo #56956 üzenetére
A megane III és a fluence igen megbízható és jó autó.
A diesel "betegségek" mindegyiknél megvannak, de azok sok kilométeresen jönnek elő.
Meg ha gondos a gazdájuk akkor elő se jön. (pl olajcser ciklus)
A varrogép motorról ilyen jókat már nem tudok írni.
Elég betegesek a TCE motork a kis köbcenti nagy turbó, sose lesz jó párosítás vélemyénem szerint.
De használható az is, csak a szervizelésére, kell kisebb összeget félretenni.Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz bobooo #56956 üzenetére
Szia,
1.2 TCe motrot szerintem felejtsd el, a 115 lovas verzió nagyon gázos.
Konkrétan kettőről tudok, amik motorgenerálosak lettek 100.000 km előtt. Elkezdték enni az olajat, 1000 km alatt 2 liter. Ha jól emlékszem az olajlehúzó gyűrűk tapadtak le és a szelepekkel is volt valami malőr. 4 éves autók, a Renault a javítási költség 30%-t vállalta át, ami 1.350.000 Ft-nál nem túl meggyőző.Egyébként Nissan Juke-t is szereltek ugyan ezzel a motorral és ott is rengetek motorhibás, így bontott motorot is alig találni hozzá.
-
-
Nordik
őstag
válasz bobooo #59642 üzenetére
Gondolom M3nal is hasonlóan lehet megoldva mint a 2nel. Pont tegnap csináltam pár HSZel feljebb le is írtam.
Két oldalt a szélvedo aljanal a levelfogo rács alatt van két lefolyó nekem ezek voltak eldugulva. Mindkettobe van egy kanyar valahol szerintem itt gyűlik össze a trutyi. Én egy kb 8mm átmérőjű szilikon csovel piszkaltam meg majd mostam át és így szépen folyik le a víz. De ehhez le kellett vennem az ablaktörlő lapatokat és a műanyag burkolatot is.
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz bobooo #61630 üzenetére
Nincs mit. Ők írják jól, inkább citromsárga és narancs keveréke, néha egy kis zöld árnyalattal, valahogy így lehetne jellemezni a színét, de kapásból narancssárgát mondana mindenki.
Az a "mittomén" hány ezer oldalas szerelési manual-ban van leírva, hogy ez a fagyálló való bele, mármint a 2.0dci motorok esetében, nyilván akkor a többibe is ilyen, vagy hasonló kell.
A fagyálló csere az egy jó nagy szopás a lagesz hármasoknál, ha kicsit is el van cseszve máris ugrott a fűtés nagy százaléka, emiatt szervizben lett lecseréltetve ahogy kell...Egy részlet a leírásból és ahogy csinálták nekem, mert én ott álltam ám január végén a kinyomtatott papírral a kezemben és amit közben a szerelő is olvasott! lol De pontosan úgy, ahogy kell megcsinálta a társával együtt, természetesen ilyenkor termosztátot is cseréltettem, de baja nem volt, viszont egy filléres tételről volt szó, akkor legyen az is új.
Szóval, pontosan már nem emlékszem minden pontra, de nagyjából így nézett ki a dolog...
A turbó kábelétől a tkm tudja milyen kábelig le kell csatlakoztatni, Leengedni a régit, teljesen átmosni, majd az utolsó cseppet is, sűrített levegővel ki/felszárítani kompresszorral. Feltöltés után vissza minden majd egyenként nyitni a megadott sorrend szerint a szelepeket (3 db ha jól emlékszem),
Utána 1500-2000 fordulaton járatva...min 20 percig két venti bekapcsolást megvárni etc...
A legtöbb "autószerelő" ennek a felét sem végzi el. Nálam előtte is tök jó volt a fűtés (de ezek szerint tud jobb lenni is), de a csere után olyan fűtés lett/van télen, hogy alsógatyában lehet ülni bent és azt nagyon hamar el is éri.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen