-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyirike
csendes tag
T-Mobile. FOS. Mármint ügyfélkapcsolati szinten.
Ma reggel sikeresen eltörtem a mobilom. Szerencsétlenül esett. Pedig gumi tokban volt. Pont a sarkára. Galaxy S Advance. Működik meg minden. A gond az, hogy a képernyő kuka. Emlékeztem, hogy mikor vettem az ügyintéző rádumált egy kihagyhatatlan ajánlatra, ami nem más mint a telóbiztosítás. Törés/Víz/Lopás/Tűz/Stb esetén kapok egy újat. Előkaparom a papírokat és természetesen olvasás nélkül fütyörészve bementem az első (Duna Plaza) T-Mobile ügyfélszolgálatra. Na ott lemosták a mosolyt az arcomról. Először is. Nincs szerviz. Csak hétköznap 10-18 között. Másodszor pedig kell kárszám. Amit a biztosító ad. Milyen biztosító? Akivel a T szerződött. Na jó. Elvileg annyi, hogy mobiltelefonon (ami persze törött) felhívom a biztosítónak azt a számát ami fixen a T-Mobile-ra van állítva és gyors adategyeztetés után nyitnak egy aktát majd kapok egy kárszámot. Ezzel elballagok egy T szervizben, ahol egy tudor ELDÖNTI hogy jogos e a kárigény. Majd akkor kapok egy másikat.
Telefonszám alapján rácsörögtem. Csak hétköznap 9-17 között van ügyfélszolgálat. Fasza. Havi 500Ft a biztosítás tehát évi 6000 Ft és pont akkor nem tudom használni amikor kéne. Persze a T-Mobile-ban ezren álltak és pörgött az ÉRTÉKESÍTÉS. Ami a legfontosabb.
Oké hogy én voltam fasz. Miért törtem el? De akkor is ügyfélbarát szolgáltató nem ilyen.
Az alábbi problémám van ezzel.- Miért kell kárszám? Ha már ennyire össze van gyógyulva Tré és a Biztosító miért nincs egy aláírói engedéllyel mindig a vezető egy T-Pontban. Vagy ha úgy is számítógépen megy az egész és 2013 van akkor egy picsa ügyintéző miért nem tud KÖTVÉNY alapján nyitni egy AKTÁT és szerezni egy rohadt kárszámot???
- Mi az hogy bevizsgálják? Miért kell szerviz? Oké hogy vannak necces esetek hogy direkt volt károkozás, de ezen látszik hogy leesett. Az értékesítésen kívül egy ügyintéző nem képes arra hogy megnézze azt a kurva telefont? Ha látszik hogy valami beleállt vagy szét van feszegetve akkor küldje tovább. Az esetek többségében semmi nem kell. A szerviz az enyémnél azt fogja mondani, hogy OK.
- Ha már szerviz. Mi az hogy munkanap 10-18? Ja hogy senki ne vigyen be semmit? Történetesen én hétfőn kezdek az új melóhelyen ahol a munkaidő 9-18 Tehát én szoptam? Kérdeztem a vezetőt (addigra odahívattam), hogy mi ez már? Ez szolgáltatás??? Erre jön azzal, hogy ebédidőben megoldhatom. Ja persze. 1 óra alatt kimegyek keresek egy T-Pontot majd kivárom a standard 45 percet amit várni kell és talán sorra jutok. Ha éppen a szervizes nem ebédel, úgy mint én.Picit kiakadtam. Szar ez az egész. Nem tudom hogy le új telóm így. Legalábbis egyhamar.
[ Módosította: radi8tor ]
-
Melack
veterán
válasz Nyirike #32051 üzenetére
Ahogy olvaslak, azt vettem ki, hogy halvány lila gőzöd sem volt erről a biztosítós dologról. Ha csak úgy ripsz-ropsz berobogtál, akkor nem olvastad el a biztosítással kapcsolatos papírt - amin bizony fel van tüntetve, hogy mi a teendő káresemény esetén.
Az, hogy hétvégén nincs szerviz, cég döntése. (Én sem feltétlen értek ezzel egyet)
Értékesítés: igen, az is fontos. Tudom, hogy a te helyzetedben ez nem lényeges, de sokszor sokmindent nem mi határozunk meg.
Biztosító: felhívod, megoldod, majd megkérsz valakit - meghatalmazással, hogy menjen be, és intézkedjen.
Nem csak a "'nekem ez jár" hozzáállást kellene ismerni....
És nem bántás meg ilyenek okán írtam, amit.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
bostone
addikt
Mi az az LTE akció?
-
Nyirike
csendes tag
Igen. Lila gőzöm sem volt ugyanis kaptam egy fél órás kurva jó marketinget mikor megkötöttem. A lényeg hogy lesz új teló az rendben, de a mikéntje gáz. A hétvégén nincs semmilyen problémagoldó ügyfélszolgálat az szerintem szar.
A gond az hogy ezt a nem szolgáltatást nem csak én kapom, hanem mondjuk egy üzletember is akinek fontos a teló hétvégén is és kb. 15x többet fizet havonta mint én.
Nekem a problémám leginkább az, hogy hétvégén semmit nem lehet intézni és hogy muszáj bevonni egy 3. félt is. Ezt nem lehetne úgy kihagyni, hogy a T majd közbeiktatja mikor én már kiléptem a képből? 2013 van bassza meg. IT világ egy IT szolgáltatónál.
A nyitvatartási/szolgáltatási idő meg külön vicc. Pont akkor van amikor minden normális ember dolgozik.
Ja hogy évi 6000 belépő szint? Tehát ekkor én már ne is várjak szolgáltatást. Ilyen erővel dobjam a pénzt a kukába?
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz Nyirike #32058 üzenetére
1., Megkötni szerződést úgy megyünk, hogy felkészülünk, hiszen a kereskedő által elmondottak nagyrészt a pozitívumokat fogják tartalmazni, az apró betűs részekre nincs idő...
2., Az üzletembereknek nem egy telefonja van kéznél, vagy ha mégis, bemennek egy elektronikai áruházba és vesznek egy új kártyafüggetlent ha kell.
3., Tudomásul kell venni, hogy a szolgáltatók/bankok/stb. a biztosításoknak csak közvetítői, a szerződést a biztosítóval kötöd.
4., Az ügyfélszolgálatokon is normális emberek dolgoznak, általában 10 és 20 óra között.
5., Még az évi 6000 Ft-ért is kapsz szolgáltatást, de nem úgy ahogy te azt elgondoltad, hanem ahogy az több helyen is le van írva.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz zsof Nokia #32055 üzenetére
Nem releváns az ár, hisz nem ezt kérdezte.
Mindössze egy alternatívát linkeltem számára. -
DiVaD
senior tag
válasz Nyirike #32058 üzenetére
Emlékszem, mikor akartam venni telefont részletre, engem is próbált rábeszélni a csaj biztosításra, de mondtam, hogy nem. Erre egyből jött, hogy akkor mobilelőleget fizessek... mondtam, akkor sziasztok és megvettem egybe kb. 2 hónap múlva egy másik telefont (i4-et akartam és i4s lett belőle).
A vasárnapi dologhoz... tényleg lehetne mondjuk 2 műszakot alkalmazni hétköznap, esetleg szombaton egy rövidített nyitvatartást, de akik sírnak a vasárnapi ügyintézés miatt, azok nagyjából soha nem dolgoztak hétvégén. Legalábbis szerintem. Szerencsére már nem kell nekem, de tudom milyen szar. Meg a plusz költségeket ki fizeti meg ilyenkor? "Bezzeg" külföldön szinte alap, hogy vasárnap kb. semmi sincs nyitva, mégse megy a rinya...
Amúgy az utolsó mondatod miatt nem kötöttem biztosítást én se (igaz, nekem fentebb kezdődött a móka), mert kb. annyit is ér, amennyit fizetsz érte sajnos.
Tudom már lerágott csont, viszont a Telekom alkalmazás egész jóra sikerült, mert legalább látom a számlákat, remélem kb. annyira könyű onnnan befizetni is, mint a telekom.hu-ról, mert kb. csak azért nyitottam meg eddig is az oldalt.
szerk:
lugosi: Egy pillanatig nekem is feltűnt, de aztán rájöttem, hogy mikor kiválasztottam a telefont, ott voltak a csomagok, ebből gondoltam Én is, hogy a készülék ára határozza meg a biztosítási árat.[ Szerkesztve ]
-
Nyirike
csendes tag
3., Tudomásul kell venni, hogy a szolgáltatók/bankok/stb. a biztosításoknak csak közvetítői, a szerződést a biztosítóval kötöd.
Ez rendben van. De azért hogy legyen egy kárszám nem kellene külön felhívnom egy másik céget. Én szoftverfejlesztő vagyok és bankoknak dolgozom. Hétvégén is vehetsz fel hitelt (Media Markt/Euronics meg a többi nagy eleketronikai cégnél simán) hogy a bank zárva és senki nem ül benne. Van egy rendszer ami fixen eldönti az adatok alapján hogy kaphatsz vagy nem. Ami necces akkor parkolóra kerül és hétfőn egy szakember mondja rá az áment. Ha ezt lehet akkor egy szaros kárszámot miért nem kreálhat interneten egy partner cég? Ne mondd hogy ez normális...
4., Az ügyfélszolgálatokon is normális emberek dolgoznak, általában 10 és 20 óra között.
Aha. Én nekem a normális idő H-P reggel 9-18. Ergó buktam a többi időt. Akik hétvégén is dolgoznak azok extra pénzt kapnak és hétköznapi szabadnapot. Tudom. 5 évig csináltam. egy 0-24-s szolgáltató legyen már ügyfélszolgálaton elérhető ha nem is 0-24 de azért valami formában igen. -
Nyirike
csendes tag
Külföldön nem nincs nyitva semmi hétvégén. Persze. De ott (német) 35 órás munkahetek vannak és értelmesebb ügyfélszolgálati idők.
-
DiVaD
senior tag
válasz Nyirike #32065 üzenetére
Mondjuk Én pont nem a németekre gondoltam, de ott is kb. így van. Nem tudok németül, max. 2 szót, de ezt találtam: Kép
Ezek szerint ott 6 napot van nyitva a T-Pont 10-20ig. És kész. A vasárnapi pótlék pénzt inkább hagyjuk... de ez már másik dolog. Itthon így működik, ha gondolod írhatsz 3-4 panaszlevelet, sok minden nem fog változni, mivel kevés ember nem tudja nem megoldani, hogy eljuttassa a telefonját munkaidőben. Ezért nem érné meg + X embert felvenni, a vasárnap miatt.
-
#78121280
törölt tag
válasz Soulfly842 #32047 üzenetére
-
1430
senior tag
válasz Nyirike #32064 üzenetére
Tényleg azt hiszed, hogy csak azért kell felhívnod a biztosítót, hogy adjanak egy kárszámot? Csak meg ne lepődj a végén... Minden esetre készülj fel egy hosszabb beszélgetésre, addig pedig ajánlott olvasmány.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Sordoran
addikt
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy július 10-én vettem új készüléket, és aktiváltattuk a Go!Net M-et mivel 2 hónapra akciós 1000 Ft helyett 190 Ft. Kérdésem az lenne, hogy nem akarom ezt megtartani az akció után, tehát mielőtt lejár akció pont időben lemondani (vagy váltani Kapcsolat NET-re). Tehát ez az akciós csomag így, most szeptember 1-jén jár le, vagy július 10-hez igazítva a 2 hónapot szeptember 10?
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
St3ven
addikt
Go!Net akcióval kapcsolatban kérdezném, hogy az alábbiak alapján akkor már nem működik az a jól bevált módszer, hogy szeptember 1-jén havidíjasként megrendelem az M-et kedvezménnyel, majd november 30-án lemondom (három hónap jóság), december 1-jén eljátszom ugyanezt az L-lel, majd újabb három hónap múlva vissza az M-re?
A kedvezmény az adott GoNet! adatdíjcsomagra egyszeri havidíj-jóváírást ad, tehát egy adott Go!Net adatdíjcsomagra a kedvezmény egy alkalommal vehető igénybe. Másik Go!Net adat-díjcsomagra történő váltás esetén az ahhoz kapcsolódó kedvezmény igénybe vehető, de szintén csak egy alkalommal.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
1430
senior tag
válasz St3ven #32073 üzenetére
Talán vígaszt jelent, hogy ez évek óta így van*, csak Domino-nál működik az oda-vissza váltással a kedvezmény.
*Mivel március 1-én megújult a promóció, aki korábban már minden Go!Net csomaggal kihasználta a kedvezményt, annak márciustól ismét jár minden Go!Net csomagra egy alkalommal az új, megváltozott mértékű kedvezmény.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
Sordoran
addikt
válasz St3ven #32075 üzenetére
Havidíjas előfizetés. Nem igazán értem, hogy raziel01 által mondott szeptember 30. jó-e, elvileg ugye 2 hónap, tehát szeptember 10 ha szigorúan vesszük, de ha ezzel lépek be ebbe a hónapba egész szeptemberben akciós még?
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
St3ven
addikt
Köszi, akkor eddig rosszul tudtam a havidíjas oldalát a dolognak.
(#32078) Sordoran:
Igen, havidíjasként az aktiválás hónapja plusz a következő két hónap. Azaz valóban szept. 30-ig él a kedvezményed. Optimális esetben tehát 3 hónapra van olcsó net az embernek. Aztán következő nap, október 1-jén lehet váltani másik kedvezményes csomagra, a 1430 által elmondottakat szem előtt tartva,Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
proly01
őstag
Most azt akarjátok mondani,hogy a T-nél jelenleg a !g LTE akcióban a telefon árai is akciósak?
Szóval mondjuk az S4 akciósnak számít 149.000.- ért mozaik S el? Mert ezt kétlem........Pr:)ly....
-
1430
senior tag
Igen, minden Like díjcsomaghoz igényelhető Go!Net, ellenben a Net&Roll opciók közül a régi Like-hoz csak a 200 MB-os kérhető.
wmati
Mit értesz mindkettő alatt? Ha van havidíjas és Domino számod is, akkor az egyikre ez, a másikra az a szabály érvényesül... Az első kör után már nyilván a Domino éri meg.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Az aktiválás vagy a kikapcsolás hónapjában részarányosan számlázódik, de mivel már az aktiválás napjára is számlázódik a havidíj, ha ma aktiválod, gyakorlatilag a teljes havidíjat ki kell fizetni (jobban mondva a teljes akciós havidíjat). Ha szeptemberben aktiválod, a promóciós havidíj valóban november 30-ig fog élni.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Bár már ezt is sokszor kitárgyaltuk az évek során, de akkor ismét.
Mivel a kedvezményt - a feltételek teljesülése esetén - utólag, a számlában történő jóváírással kapod meg, ezért a normál árat jeleníti meg az önkiszolgáló.Szerk.: Ja hogy a belépési díj! Abból minden hónapban az első jóváírásra kerül, tehát ezt most figyelmen kívül hagyhatod.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...