-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
the.odzsy
aktív tag
válasz 4Grider #67964 üzenetére
Ez várható??? Hogy nem tud hívni és telefonálni? Ezt gyakorlatból tudod vagy csak tippeled? Én egy olyan személyt keresek, aki személyesen nem rég hordozott a vodához! Nem kell az ezt hallottam, meg ezt mondták. Tudom hogy fejetlenség van, de nem szeretnék pofára esni, viszont nagyon jó csomagom van!
MAGYAR vagyok nem turista!!!
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #67974 üzenetére
Igazad van, rosszul fogalmaztam. Csak abban az elenyésző számú esetben kell elfelejteni a Vodára hordozást, amibe nem fér bele a hónapokig, évekig tartó elérhetetlenség kockázata.
Akinél nem számít, hogy nem tudja majd használni, az kockázatmentesen áthordozhatja.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz 4Grider #67988 üzenetére
Akkor mi a megoldás? Sajnáljam őket? Utaljak nekik pár millát, hogy meg tudják oldani a problémájukat? Társadalmi munkában jelentkezzek náluk szoftverfejlesztőnek?
Egy ilyen probléma megoldásához két dolog kell. Pénz és jogosultság. A Vodának vajon melyik hiányzik?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #67988 üzenetére
nem feltétlenül a pénz miatt hagyta ott a többség őket, hanem az elcseszett ügyviteli rendszer miatti sokszoros terhelés miatt.
Elfelejtetted, hogy több éve erre panaszkodnak az emberek akár itt a fórumon, akár a FB-on?
Szóval nem a tavaly nyári nyagy ügyviteli-rendszer csere miatt van, hanem mert nem alkalmaznak elegendő telefonos ügyfélszolgálatost. -
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #68091 üzenetére
megszűnő előfizetéssel az elektronikus számlákhoz való hozzáférésünk is megszűnik, így szükségünk van azok kiküldetésére
Nem, ez már nem így van, felmondás után egy évig kötelező biztosítani az ehhez való hozzáférést, tehát nem zárják le az accountodat, csupán a számot veszik le alóla. Most volt valami ilyesmi változás,. ha jól rémlik, de most nem tudom előkeresni, mert mert.
[ Szerkesztve ]
-
-
hallerlaller
addikt
válasz 4Grider #68124 üzenetére
Pedig nekünk van 4x korlátlan beszéd és 5G net, gyakorlatilag business mobile red superior (ez is szerepel a számlán) össz 20.320 huf bruttó, exUpc csomag, hűség nélkül. Telefont nem tudunk kihozni mert ahhoz át kéne rakjon publikus csomagba,de ez a lehetőség nem is nagyon érdekel.
Hisense 55U7HQ - Xiaomi 11i
-
theooracy
aktív tag
válasz 4Grider #68239 üzenetére
Érdekes módon ha szerződés hosszabbítással vásárolnék RÉSZLETRE telefont, ami kb. ugyan annyiba kerülne mint a boltban és így csak a kamatmentes hitel lenne ebben a "kedvezmény", akkor azt írja, a My Vodafone fiókban, hogy "készleten". Lehetséges, hogy túl sokat vittek el tőlük 1 ft,-ért decemberben és egyszerűen letagadják, hogy van nekik. Túl sokat buknának.
-
DevKiller
senior tag
válasz 4Grider #68293 üzenetére
Az a fura, hogy ez a hozzá nem értés és mentalitás vagy csak 3-4 éve van jelen.
2016 környékén szerintem mindenkinél jobbak voltak, imádtam a szolgáltatásaikat.
Most mindenkit zavarnak el a teljes hozzá nem értésükkel.
Mintha holnap én arra ébrednék, hogy egy ekkora távközlési céget kéne vezessek, 0 tapasztalattal, azaz érzésem van...HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
zoli978
tag
válasz 4Grider #68509 üzenetére
Persze ezt értem, de mikor megkérdezem, hogy évi 10 millió alkatrészt gyárt a mi gyárunk, 5-6 autógyárnak Európában, és van még egy Magyarországon ebből a gyárból, csak elektromos autókhoz gyártunk, és nem gyártunk raktár készletre, akkor hova mennek el a termékek?😅 Marianna árkot próbáljuk feltölteni?
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #68570 üzenetére
Az még mindig nincs meg? Beszarás... A NAV-nál remélem felnyomtátok őket. Meg ha végre valaha meglesz, akkor mit csináltok? Önellenőrzés az érintett hónapra és újra beadni a bevallást (ez ugye rögtön nem ingyenes, ezt majd a Voda fizeti, teszem fel a költői kérdést)? Mi lesz, ha nem lesz meg májusig, akkor hogyan lesz beszámoló?
[ Szerkesztve ]
-
vakt
csendes tag
válasz 4Grider #68572 üzenetére
Ma a NAV ÜFSZ a következőt adta elő mielőtt megszakadt(?) a vonal:
-ha a Vodafone adóalanynak számláz akkor az az online számla portálon a bejövő tételek között látszik és egyenértékű a számlával
-magánszemély esetében ugyan nem adott az előző lehetőség, de a számlakibocsátóra így is mindenképpen vonatkozik a 8 éves megőrzési idő
-a szolgáltató hozzáállása lehet nem szép, de konkrét panasz nélkül nem vizsgálódnakTesz valaki bejelentést?
-
DeFranco
nagyúr
-
sebijani1982
senior tag
válasz 4Grider #68821 üzenetére
Nagyon off:
Erre, Magyarországon az elmúlt éveket tekintve nem vennék mérget..."Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
-
Roland8622
aktív tag
válasz 4Grider #68821 üzenetére
Már a telefonom megvétele előtt élt ez a törvény : (4d)
2018 januárjában vettem a készüléket 2éves hűséggel. Sőt! a 1270-et hívva belefutottam egy ügyintéző srácba aki kapásból közölte, hogy nekik törvényleg elő van írva, hogy odaadják a kódot.
Na most ők oda is adták, ami nem jó. Hivatkozhatnak arra, hogy a törvényi előírásoknak megfeleltek és ennyi? Mert állításuk szerint próbáltak segíteni tovább, de a tegnapi telefonos beszélgetésem alapján nekem nagyon úgy tűnt, mint aik megunták és ahogy a fentebbiekben leírtam leráztak. A Voda állítása szerint nem ők teszik függővé, hanem a gyártó. Gondolom mikor egy adott szolgáltató rendel be xy készüléke, akkor a gyártó az ő operátor logójukat rakja bele.#68823namenlos köszönöm Na ez is szép, elő van írva hogy x órán/napon belül kötelesek hívatalosan válaszólni.Rájuk kell ijeszteni, hogy a törvényi előírásoknak nem tesznek eleget. Engem majd hogy nem leb@szott az ügyintéző, hogy mit hívogatom őket, mert még 48óra sem telt el a bejelentésem óta. Na utána 1 hét múlva megmondtam hogy illő lenne valamit fakítani. Erre jött az, hogy ők a gyártó felé léptek. Tegnap meg már leráztak, hogy a gyártó sem tud mit kezdeni a függetlenítéssel. Kicsit sántt a dolog.
[ Szerkesztve ]
Huawei P60 Pro / Huawei P50 Pro / iPhone 13 sima (1 hétig, de volt :D) / HTC U11 (már 4.5 éve) /BOSSHIFI B3 / FiiO BTR3
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #68839 üzenetére
Mondd: te csak augusztus óta olvasol ilyen hsz-eket? Elég ha ezt a fórumot olvasod: volt itt panasz az ügyfélszolgálat elérhetetlenségére már 5 évvel ezelőtt is! Vagy ott van a FB: ott is van 2020-as, 2019-es...stb bejegyzés, amiben panaszkodnak a felhasználók, hogy fél órákat várnak.
A másik: légy szíves ilyen ostobaságokkal ne fárassz, hogy ha egy cég nem tartja be az előírást, akkor azt nekem kellene megoldjam úgy, hogy oda megyek dolgozni. -
pjen
félisten
válasz 4Grider #68841 üzenetére
Csak magának köszönheti, hogy a földön fekszik, vagy nem is fekszik a földön csak sz@rik bele. Egyszerű lenne a megoldás, felvennének még egy csomó embert, normális fizuért, vagy elkezdenének kompenzációt adni minden + percért, téves számlázásért, Megszüntetnék mindenki hűségét, hiszen nem tudnak normálisan szolgáltatni. Lennének lehetőségek.
roller0123 Igen utána indul a zene átlag 60 percig. És mikor kegyeskednek felvenni közlik, hogy a 2 hónapja lemondott előfizumat a túlterhelés miatt majd egyszer megoldják és kompenzálnak. Nem elég, hogy egy órát vártam, még meg is hitelezem a tehetetlenségüket.[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #68841 üzenetére
Még 1x: az ügyfélszolgálat elérhetetlensége nem az általad írt tavaly augusztus óta áll fenn, tehát nem tavaly augusztus óta "fekszik földön a cég". Ha egy 5 éve "földön fekvő cégbe rúgok bele" akkor az meg is érdemli, volt ideje változtatni.
PS: én is fogok változtatni, ha a hűségem elengedik, vagy lejár... -
asdf_
veterán
válasz 4Grider #68841 üzenetére
Ha egy kicsit fel tudnád fogni a helyzetet, akkor látnád, hogy földön fekvő céget rugdalsz.
De ez őt, mint előfizetőt miért kéne érdekelje? Teljes havidíjat fizet vagy valami csökkentettet a csökkentett szolgáltatásért cserében? Teljest. Ez alapján elvárhatja, hogy a cég az ÁSZF és a jogszabályok alapján működjön? Igen. Így működik? Nem. Lassan 3/4 éve nem? Lassan 3/4 éve nem. Csinált a hatóság eddig bármit is ezügyben? Nem. Akkor hol nem sz*rom le, hogy földön fekszik a cég?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen