-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz 4Grider #66526 üzenetére
Nem bizony. Csak erősen ajánlott.
Pont nemrég sikerült kihámozni itt ÁSZF módosítást ami ajánlja. Hisz ha nem default apn használsz (ide értve snet, standardnet, és post/prepaid keverés) könnyen meglepi lehet a vége olyan szempontból hogy ténylegesnél több neted fogy, mert dupla kapcsolat épül fel.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
sebijani1982
senior tag
válasz 4Grider #66566 üzenetére
Jó kérdések, megnézem! De nem figyeltem még, hogy egyáltalán van-e frissítés az órára.
Az órán nincs sok beállítási lehetőség.
A pozíció küldésért felelős szoftver alvásba menetelét sem érteném, az előző mondatom miatt és amiatt, hogy közel egy éve hibátlanul küldte az adatokat...De átbogarászom a telefonos appot, hátha abban lesz valami beállítás.
Köszönöm a tippet!
"Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
-
KRoli92
tag
válasz 4Grider #66719 üzenetére
Szerinted akkor a mi hibánk, ha nem fogadja el a rendszerük a régi személyi számot? Valószínűleg a nyári átálás miatt van valami náluk, tavaly ezzel a személyivel lett adategyeztetve, akkor jó volt, elfogadta. Ma mondták a 1270-en, hogy az elidegenítésnél is van valami rendszerhiba, az sem működik. Mai nap 3 családtag nevére próbáltuk adategyeztetni, senkinek sem sikerült. Nyilván nálunk van a hiba, nem?
Már hónapok óta a flottakódokat sem fogadja el, nem lehet belépni flottakóddal, akkor hol a hiba?[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz 4Grider #66714 üzenetére
Lehet, hogy kéne, de nem fog megszűnni... telenornál biztos nem, van még 5 nap hátra, feltételezem egységes, vagy hasonló gyakorlat lehet, viszont hívást indítani stb nem tud, csak fogadni.
#66713) KRoli92
Amúgy én a 1270-et hívnám fel (akár újra), és a biztonsági kódot is megkeresném a számhoz, elmondanám a történetet, normális esetben nekik a rendszerben tudni kell módosítani, vagy átadni olyan kollégának, aki ezt tudja, kezelni, rendezni.B forgatókönyv, csinálsz neki egy my voda fiókot, és ott lévő adatokat, másolod be, az adategyeztetésnél, lehet így sikerrel jársz.
C Variáns, hogy kérsz neki egy új számot, és összevonjátok a korábbival. Egyszer van lehetőség 2 feltöltős összevonására, akkor megmarad az egyenleg, ha nincs más opció (de ha jól tudom akkor a számnak ugyan azon előfizető nevén kell legyen... időbeli megkötés nem tudom van-e).
D, pedig, lehetett volna előbb is, ha tudjátok ,hogy problémás... és akkor nicns ilyen 30 napos, meg pár napos probléma...
"Nem most lett elkezdve, már egy ideje ezzel próbálkozunk, és nem működik."
Ha hetek, hónapok óta... akkor hogy hogy nem sikerült dűlőre jutnia, ha más nem vmi technikusnak? már ha volt ilyesmiről szó egyáltalán...[ Szerkesztve ]
-
Ka_
csendes tag
válasz 4Grider #66845 üzenetére
Nincs, de ha sms-t küldött volna, gondolom látnám az üzenetek között. Na mindegy, írok majd az ügyfélszolgálatnak, bár még a szeptember végi üzenetemre sem válaszoltak semmit... Ennyit az online kapcsolatfelvételről. Csak gondoltam ha már van egy online felület, ahova be tudok jelentkezni, akkor ott látok érdemleges és részletes információkat, de kb. nullával egyenlő az egész felület információtartalma.
-
asdf_
veterán
válasz 4Grider #67054 üzenetére
Fogadni merek, hogy az átállásban részt vevő projektmenedzsereknek még jutalmat is fognak ezek adni...
Én pedig nagyon remélem, hogy már nem is dolgoznak ott, és szívem szerint óriásplakáton hirdetném a neveiket, a Linkedinjüket pedig meghackelném és kitörölhetetlenül beleírnám, hogy 2021., Vodafone Magyarország Amdocs csere, hogy a tágabb szakmában se tudjanak soha többet az életben elhelyezkedni, mert nyilvánvalóan alkalmatlanok rá.
-
Kicsirics77
veterán
válasz 4Grider #67145 üzenetére
Bízom benne,hogy ez minél előbb bekövetkezik,félreértés ne essék nem volt eddig bajom a szolgáltatással de az utóbbi pár hónap katasztrófa volt a részükről mind hozzáállásban mint ügyintézésben,üsz ma személyes ottjártamkor 3 sikertelen belépés után sem tudott mit mondani,majd kb 5 perc után látta az adataim,lehet csak velem szívózik a rendszer.😂😂😂
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Kicsirics77
veterán
válasz 4Grider #67149 üzenetére
Ezt még megtudom fejelni azzal,hogy hónapok óta sz@r a számlázásom,plussz 10-ből 9 alkalommal azt írja hogy a fiókom vagy fel van fűggesztve vagy nem is vagyok ügyfelük
Mondjuk amíg nem piszkáltak bele a rendszerükbe addig semmi gondom mem volt 15 évig.Most meg még azt is letagadják,hogy kerestem őket bármivel is..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
őstag
válasz 4Grider #67149 üzenetére
Arról tudok, hogy nyáron megkíséreltek a várból szart csinálni...
Ezek szerint sikerült1ébként csodálkoztam is egy ideje, miért nem keresnek extra ajánlatokkal, ezek szerint ez lehet az oka. Pedig tavasszal olyan szépen elbeszélgettem az egyik ügyfélszolgálatos hölggyel, miért nem tud egyetlen kedvezőbb ajánlatot sem adni a jelenleg használatosnál, hogy épp csak a kezét nem kértem meg
Mert én tényleg csak telefonálok és annyira keveset netezek napközben is, hogy a jelenlegi szokásaim mellett a jelenlegi tarifacsomagtól csak drágább-kedvezőtlenebb van. Vagy többet kellene netezni, meg telefonálni de akkor lőttek a melónak
Annyi mail meg fórum nincs amivel 100megát elfogyasztok havonta, akkor meg minek ettől több fix havidíjárt, GB-os nagyságrend...
Na mind1 remélem telefonozni azért majd még lehet
[ Szerkesztve ]
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
-
őstag
-
Beni2360
félisten
válasz 4Grider #67271 üzenetére
tudtam, hogy volt opció de már vagy 2 éve használtam. Az aplokacioban kerestem.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
-
Beni2360
félisten
válasz 4Grider #67277 üzenetére
Nem is tudom aktiválni mivel az sms-t 15 perccel később kapom meg és már nem fogadja el. Akkor nem is erőltetem törlöm.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Onderon
senior tag
válasz 4Grider #67363 üzenetére
Nem tudtam, de megmondom őszintén annyira nem is fontos ez számomra, hogy ezzel ennyit akarjak foglalkozni. Nem fogok naphosszat ügyfélszolgálatokra várni, meg könyörögni, hogy had hordozzam át az előfizetésem. Nekem ez kevésbé fontos szerintem, mint a Vodafone-nak.
A Telekommal minden évben egyeztetem az adataimat, mivel feltöltőkártyás szám is tartozik a nevem alá. De még ha a nevemmel vagy édesanyám lánykori nevével lenne a gond, azt megérteném.
Daffni2: Én a Vodafone-nal beszéltem, őket bíztam meg és tőlük kaptam egy SMS-t, miszerint az előfizető nem azonosítható egyértelműen és keressem fel a jelenlegi szolgáltatót. Nincs kedvem, ennyire nem érdekel a dolog, már az is gyötrelem volt, hogy 1 órán keresztül kellett megadnom az adataimat a Vodafone-nak, jöttek folyamatosan az emailek, hogy elkészült a fiókom, lépjek be jelszó miatt, mai napig nem működik a link, jött az email hogy megtekinthetőek a dokumentumaim, nem tekinthetőek meg, már most nem működik normálisan semmi, mi lesz később? JA és most közlik a pofámba hogy visszamondani sem tudom, hiszen erre nincsen 14 nap elállási idő Isten ments, hogy én ehhez csatlakozzam, ez egy rossz vicc.
-
Onderon
senior tag
válasz 4Grider #67384 üzenetére
Rendben, nem vagyok azonosítható, megtagadta, semmi gond, viszont én ezzel már nem szeretnék a továbbiakban foglalkozni, szeretnék elállni a számhordozástól, nem akarok a Vodefone-nál mobiltelefon előfizető lenni, de erre közölte az ügyfélszolgálat hogy nem állhatok el, a szerződést megkötöttem
4. számú melléklet:
2.3.7. Az átvevő szolgáltató az előfizető részére a számhordozás kezdeményezésétől a számhordozás sikeres megvalósulásáig ideiglenes számot biztosíthat. Sikertelen számhordozás esetén az ideiglenes számon nyújtott szolgáltatás alapját képező előfizetői szerződést az előfizető az Eht. 134. § (15) és (15b) bekezdése szerint
hátrányos jogkövetkezmények nélkül felmondhatja.Ügyfélszolgálatot 2x20 perc után sem sikerült még ma elérni. Először a panasszal próbálkoztam, most a szerződésmódosítással. Szánalmas ez a cég, na. Sajnos. Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz 4Grider #67387 üzenetére
Nehéz bármivel élni, ha képtelenség elérni őket. 20-40 percenként bontom a vonalat és másik menüponttal próbálkozom. Utoljára tegnap tudtam velük beszélni, akkor a vége az volt közölte velem lesajnálóan a hölgy, hogy én ezt már nem tudom visszamondani, mert megkötöttem. Kíváncsian várom a panasz-emailemre mikor (ha egyáltalán) jön válasz.
[ Szerkesztve ]
-
#76055552
törölt tag
válasz 4Grider #67389 üzenetére
30 nap.....
Több fórumtárs írta, hogy 30 nap alatt sem kapott választ a vodától.Másik szolgáltató: bejelentettem a panaszom írásban....vártam, vártam....31 napon felhívtam az ügyfélszolgálatot...aztán 3 naponta...végül az 55. napon hivatalos panaszt tettem a megfelelő szervnél. 2 !! nap múlva jött a hatósági tértivevényes levél, hogy felszólították a szolgáltatót válaszadásra. Harmadik napon pedig jött a szolgáltatói válasz + kötbér jóváírás.
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz 4Grider #67389 üzenetére
Hónapok óta mindenki tudja? És nem történik semmi? Nem büntetik őket naponta többszáz millióra? Ennek a cégnek nem kellene léteznie így, ebben a formában. Facebookon írja valaki hogy 2 órákat vár, de nem tud többet, mert 2 óránként automatikusan bontja a rendszer. És akkor ez így, hónapok óta tök normális. Ez igen. És még van előfizetőjük. Mondjuk így persze hogy van, képtelenség őket elérni, hogy lemondhasd
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
-
-
Nikaré
őstag
válasz 4Grider #67829 üzenetére
Nagyon komoly belső vizsgálatot inditanék, biztos vagyok benne, hogy kiszűrhető, megtalálható a hiba okozója. Ezek után vagy párhuzamosan saját nyomozást kezdeményeznék (ez nem a véletlen műve ami ott folyik) majd nyilvánosságra hoznám. Ekkorra presztízs, anyagi és a brend veszteség után mindet megtennék a vezetés helyében, hogy példát statuáljak!
Én nem hagynám annyiban! Sőt független nemzetközi szakértőket is bevonnék, ha szükséges! -
balazska92
senior tag
válasz 4Grider #67904 üzenetére
Értem. Köszönöm! Ez az út ezek szerint nem járható. Még arra gondoltam, a céges iphoneban céges fizikai simkártya van. Viszont kevés a net rajta, ezért testvérem korlátlan netjét nem lehet valahogy megoldani ebbe a teloba? Neki telekomos 30as fizikai sim kártyája van, mivel ő a tulaj, ezért tud rendesen igényelni dual simet, és tudja mondani hogy az egyik sim kártya hagyományos sim kártya legyen, a másik pedig esim. Az esimet használnám én, nekem csak a net kell róla. Ő pedig továbbra is használná a fizikai simet ahogy eddig. Ez működhet?
-
sebijani1982
senior tag
válasz 4Grider #67919 üzenetére
Az automatán nem volt feltüntetve!
Nem használtam még ezt a fajta szolgáltatást, így csak az automatán lévő utasításokat követtem."Ob's stürmt oder schneit, Ob die Sonne uns lacht, Der Tag glühend heiß Oder eiskalt die Nacht. Bestaubt sind die Gesichter, Doch froh ist unser Sinn, Ist unser Sinn; Es braust unser Panzer Im Sturmwind dahin."
-
mickemoto
őstag
válasz 4Grider #67950 üzenetére
Sajnos úgy van ahogy írod, a voda rendszer a ludas. Kénytelen voltam bemenni üzletbe és ott beállíttatni a 100 GB-os opciót. ( honlapon be se tudtam lépni, de gondolom ha be is tudtam volna akkor sem bírom beálítani, ügyfélszolgálat meg 20 percig nem vette fel így meguntam).
De a boltban az előttem sorra kerülők is valami hasonló ügyben lehettek, mert arra panaszkodtak hogy tavaj október óta szar az egész rendszerük.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 32GB, 1TB SSD, Win11
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 16GB, 1TB SSD, Win11
- FSP Hyper 80+ Pro 700W (9PA7008801) - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest